abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 9 september 2009 @ 00:30:16 #176
131729 jna
Je lul hangt uit je broek
pi_72571029
quote:
Op dinsdag 8 september 2009 23:44 schreef Radegast het volgende:
Waarom stopt 'ie niet gewoon met profvoetbal?
omdat het een liefhebber is. Net als Litmanen
Jawel, je keek.
  woensdag 9 september 2009 @ 00:31:22 #177
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_72571051
Wordt een beetje een treurig verhaal idd. Zijn "afscheid" bij Ajax was al hoogst opmerkelijk te noemen, hij kan beter de eer aan zichzelf houden en ermee stoppen. Het is sowieso niet echt goed als mensen moeten vragen om er alsjeblieft mee op te houden...
Gourmetten of steengrillen?
  woensdag 9 september 2009 @ 00:45:28 #178
131729 jna
Je lul hangt uit je broek
pi_72571348
quote:
Op woensdag 9 september 2009 00:31 schreef Silenus het volgende:
Wordt een beetje een treurig verhaal idd. Zijn "afscheid" bij Ajax was al hoogst opmerkelijk te noemen, hij kan beter de eer aan zichzelf houden en ermee stoppen. Het is sowieso niet echt goed als mensen moeten vragen om er alsjeblieft mee op te houden...
kan me die laatste wedstrijd van hem tegen Twente nog wel herinneren. Davids werd gewisseld en iedereen wist dat ie nooit onder van Basten zou gaan/willen spelen. Een staande ovatie was het gevolg terwijl we op verlies stonden tegen Twente
Jawel, je keek.
pi_72571649
quote:
Op woensdag 9 september 2009 00:31 schreef Silenus het volgende:
Zijn "afscheid" bij Ajax was al hoogst opmerkelijk te noemen
Heel z'n terugkeer bij Ajax was opmerkelijk. Hij had er zelf geen zin in, maar na 2 seizoenen lang trekken kwam ie toch maar fftjes terug naar Ajax.
  woensdag 9 september 2009 @ 02:41:30 #180
52871 Blight
Supersized.
pi_72572513
Edgar is inderdaad te laat terug gekomen en heeft helaas minder toe kunnen voegen dan we hadden gehoopt. Mede door die blessure, maar ook vanwege zijn geminderde kwaliteiten op het gebied van snelheid en dergelijke. Kan me nog menig overtreding van Davids herinneren. In de kleedkamer zal hij ongetwijfeld van grote waarde zijn geweest, maar op het veld was het niet altijd even goed.

Desalniettemin heb ik genoten van zijn terug keer, al is het maar vanwege die schitterende bal op het hoofd van Gomes! Ik hoop echter wel dat hij niet bij Vitesse aan de slag gaat, en hij spoedig inziet dat zijn prof-carriere er wel zo'n beetje op zit.
I'd like the whole fucking world supersized. Can I have a supersize death, with a coke?
pi_72573975
Net als Davids, verwacht ik dat spelers zoals Sneijder en Van der Vaart was terug komen als ze helemaal gerangeerd zijn. Ik hoop echter dat ze een voorbeeld nemen aan Jason Culina en terug komen op een iets jongere leeftijd, zodat Ajax nog minstens twee seizoenen iets aan ze heeft.
pi_72574099
quote:
Op woensdag 9 september 2009 09:08 schreef Dvm86 het volgende:
Ik hoop echter dat ze een voorbeeld nemen aan Jason Culina en terug komen op een iets jongere leeftijd
.
pi_72574226
Volgens Telegraaf staat De Zeeuw in de basis vanavond.
pi_72574514
Die deed het niet slecht tegen Japan.
  woensdag 9 september 2009 @ 10:27:02 #185
51286 w00h00
Digital man!
pi_72575516
Komt er eigenlijk geen officieel afscheid van Vermaelen?
pi_72575745
Heb jij echt de behoefte om afscheid van hem te nemen dan?
  woensdag 9 september 2009 @ 10:40:08 #187
51286 w00h00
Digital man!
pi_72575811
quote:
Op woensdag 9 september 2009 10:36 schreef Jeroennaarbeneden het volgende:
Heb jij echt de behoefte om afscheid van hem te nemen dan?
Ja, bij een beetje speler hoort een fatsoenlijk afscheid. Deze jongen is met regelmaat onze aanvoerder geweest.

En op deze manier versterk je de band tussen hem en de supporters, mocht hij ooit nog eens denken om terug te komen kunnen we hem bij een afscheid duidelijk maken dat hij altijd welkom is.
pi_72575852
Mweh, ik vind het simpele feit dat hij aanvoerder was toch niet genoeg om hem te vereren met een afscheid. Een erg goede aanvoerder vond ik hem niet, zoals ik hem ook helemaal niet zo'n goede verdediger vond.
pi_72576006
w00h00 heeft gelijk. Ook al was Vermaelen geen super aanvoerder, hij is het wel geweest. Ik vond het ook geen ster, maar hij heeft wel heel wat jaren bij Ajax gevoetbald. Op z'n inzet was ook vaak weinig aan te merken.

Stel dat ie ineens helemaal opbloeit en de nieuwe Cannavaro gaat worden, is het altijd makkelijk als je nog een beetje een band met 'm hebt .
pi_72576129
Die band is er wel, die jongen is Ajax erg dankbaar en houdt van Amsterdam. Hij is ons een stuk meer verschuldigd dan wij hem.
  woensdag 9 september 2009 @ 11:13:09 #191
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_72576557
quote:
Op woensdag 9 september 2009 10:41 schreef Jeroennaarbeneden het volgende:
Mweh, ik vind het simpele feit dat hij aanvoerder was toch niet genoeg om hem te vereren met een afscheid. Een erg goede aanvoerder vond ik hem niet, zoals ik hem ook helemaal niet zo'n goede verdediger vond.
Bij Ajax vinden we geen enkele verdediger goed, je zou bijan denken dat het niet aan die verdedigers zelf ligt. Vermaelen doet het blijkbaar bij Arsenal wel goed, dus hoe matig zal hij zijn?
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
pi_72576594
quote:
Op woensdag 9 september 2009 10:41 schreef Jeroennaarbeneden het volgende:
Dus voortaan moeten we maar even aan jou vragen of iemand het 'waard' is om een afscheid te krijgen?

Natuurlijk hoort hij nog een afscheid te krijgen, hij is een behoorlijke tijd een basisspeler van Ajax geweest, geen problemen mee gehad, altijd een goede band met iedereen, gaat op een nette manier weg, een stap hogerop, dan hoor je dat gewoon te krijgen.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_72576631
Eens met Suijk.
pi_72576846
Mijn mening is uiteraard maar mijn mening, daar hangt verder vrij weinig van af .

Bij Ajax vond ik bijvoorbeeld Grygera prima hoor. Tommie liet gewoon veel steekjes vallen en ging weg na een redelijk seizoen, ipv een heel goed seizoen. Jammer. Begrijpelijk, maar jammer.

Toffe peer ook hoor. Maar een feestelijk afscheid met vuurwerk enzo lijkt me gewoon een tikkeltje overdreven.
pi_72576857
Vind ik ook, elke speler hoort gewoon een afscheid te krijgen als hij zo lang voorr ajax heeft gespeeld. en ook op een normale manier weggegaan is
pi_72577066
quote:
Op woensdag 9 september 2009 11:23 schreef Jeroennaarbeneden het volgende:
Mijn mening is uiteraard maar mijn mening, daar hangt verder vrij weinig van af .

Bij Ajax vond ik bijvoorbeeld Grygera prima hoor. Tommie liet gewoon veel steekjes vallen en ging weg na een redelijk seizoen, ipv een heel goed seizoen. Jammer. Begrijpelijk, maar jammer.

Toffe peer ook hoor. Maar een feestelijk afscheid met vuurwerk enzo lijkt me gewoon een tikkeltje overdreven.
Ja, we hoeven er niet apart de Arena een dag voor af te huren, maar gewoon na of voor een thuiswedstrijd, een kleine toespraak, een ingelijste foto en dan een rondje lopen. Dat soort werk.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_72578084
Ik kan me geen echt afscheid van Bergdolmo herinneren. Laat mijn geheugen me in de steek? Anders krijgt die wel voorrang imo.
  woensdag 9 september 2009 @ 12:10:13 #198
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_72578133
quote:
Op woensdag 9 september 2009 12:08 schreef Jeroennaarbeneden het volgende:
Ik kan me geen echt afscheid van Bergdolmo herinneren. Laat mijn geheugen me in de steek? Anders krijgt die wel voorrang imo.

Schrijf anders ff een brief naar Ajax of ze dat afscheid alsnog willen regelen
Ik ben inmiddels overleden
pi_72578554
quote:
Op woensdag 9 september 2009 09:08 schreef Dvm86 het volgende:
Net als Davids, verwacht ik dat spelers zoals Sneijder en Van der Vaart was terug komen als ze helemaal gerangeerd zijn. Ik hoop echter dat ze een voorbeeld nemen aan Jason Culina en terug komen op een iets jongere leeftijd, zodat Ajax nog minstens twee seizoenen iets aan ze heeft.
Davids was zeker wel een toegevoegde waarde toen.
  woensdag 9 september 2009 @ 12:26:30 #200
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_72578556
quote:
Op woensdag 9 september 2009 12:08 schreef Jeroennaarbeneden het volgende:
Die heeft geen afscheid gehad idd. Zou eigenlijk samen met Chivu een afscheid krijgen, maar Chivu liep pas ruim een jaar later z'n afscheidsrondje na die 2-2 tegen ADO thuis.

Overigens had Jan de Natris ook geen afscheid gekregen in 1929, en deze gozer heeft met een onderbreking van een paar jaar vanaf 1917 in Ajax-1 gespeeld! Soit, hij miste de trein naar de eerste kampioenswedstrijd in Tilburg (werd daar terecht hard voor gestraft met een boete van 10 cent) maar het blijft een ras-Ajacied. Hij moet helemáál voorrang krijgen. Opdat wij óók Jan de Natris niet vergeten.
Gourmetten of steengrillen?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')