Zo te zien zijn er nog zitplaatsen voor helemaal bovenaan de buitenrand. Maar ja, daar wil je toch niet zitten. Al is het beter dan niets natuurlijk.quote:Op zaterdag 12 september 2009 14:23 schreef Sautor het volgende:
Volgens mij is Keulen nog steeds niet uitverkocht of wel?
Je wilt sowieso niet zitten, maar voor de mensen die nu met het nieuwe album denk ik moet Muse zien!quote:Op zaterdag 12 september 2009 14:26 schreef bloodymary het volgende:
[..]
Zo te zien zijn er nog zitplaatsen voor helemaal bovenaan de buitenrand. Maar ja, daar wil je toch niet zitten. Al is het beter dan niets natuurlijk.
Dat was geen klarinet met een basfagot toch? Ook echt 1 van mijn favo stukjes op het albumquote:Op zaterdag 12 september 2009 14:25 schreef Vatta het volgende:
De geniale gingen beginnen bij mij zo langzamerhand een beetje door te dringen.
Het einde van United states bijvoorbeeld, solo bij guiding light, klarinet op nummer 8.
Alleen de laatste drie nummers willen maar niet lukken.
Mooi instrumentquote:Op zaterdag 12 september 2009 15:47 schreef Xrenity het volgende:
Basklarinet (staat ook op het boekje)
Nee, en heb hem net gewoon in de winkel gehaaldquote:Op zaterdag 12 september 2009 15:57 schreef Pleestation het volgende:
Xrenity, heb jij de Deluxe set, en zo ja, wanneer kwam ie bij jou binnen?
Ik zit hard te wachten.
haha nice!quote:Op zaterdag 12 september 2009 17:24 schreef MissBliss het volgende:
Oh kotsen bij muse
heb ik ook eens gedaan!![]()
Gooi eens onlinequote:Op zaterdag 12 september 2009 16:28 schreef Rory78 het volgende:
Gisteren een stukje opgenomen op BBC3 over de concerten in Teignmouth. Zojuist gekeken; heel erg leuk om te zien. In het begin van de docu komt een fragment voor met daarbij een foto van de burgemeester die een CD van Muse in de GFT-bak gooit (krantenkop: we're not a-muse-d); volgende shot: een trotse, tien jaar oudere burgemeester inclusief enorme burgemeestersketting die de nationale televisie wel eens even op zijn oud-Engels rondleidt door zijn stadje aan zee. Tussendoor shots van jeugd uit het sh*thole dat constant loopt te stellen dat dit 'the biggest thing ever' zal worden en dat er nooit helemaal niks te doen is in het dorp. Verder veel melige verhalen van het trio over het opgroeien in Teignmouth en tenslotte als afsluiter beelden van 'Uprising' live at the Den. Iemand dit ook gezien?
Sportpaleis Antwerpenquote:Op zaterdag 12 september 2009 17:40 schreef Duizendpootje het volgende:
[..]
haha nice!
welk optreden heb jij gekotst?
Ja, op de trap! Sorry nogquote:Op zaterdag 12 september 2009 @ 18:34 schreef bloodymary het volgende:
Ja, dat weet ik nog, dat was op de trap he? Ik ging er bijna in staan.
Het is een ander soort plaat dan de vorige platen en je merkt dat de manier van werken een stuk anders is... Het klinkt alsof het als een klassiek arrangement in elkaar is gezet en het is erg dynamisch.quote:Op zondag 13 september 2009 00:02 schreef Haunter het volgende:
Heb de plaat nu ook een aantal keer geluisterd, en vind hem eigenlijk best erg tof!
Ltd. box is een week uitgesteld als ik bol.com mag geloven...quote:Op zaterdag 12 september 2009 15:57 schreef Pleestation het volgende:
Xrenity, heb jij de Deluxe set, en zo ja, wanneer kwam ie bij jou binnen?
Ik zit hard te wachten.
quote:Op zondag 13 september 2009 10:06 schreef Numbie het volgende:
[..]
Ltd. box is een week uitgesteld als ik bol.com mag geloven...
Wow, erg cool!!!quote:Op zondag 13 september 2009 12:28 schreef Ataraxy het volgende:
Hoe stoer is deze gitaar!Hij wordt op ebay verkocht voor het goede doel
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
http://www.microcuts.net/(...)TANCEBGWIDE.JPG.jpegquote:Op zondag 13 september 2009 13:55 schreef Sprouts het volgende:
Ik wil echt een poster van het artwork..prachtig die kleuren! Kijken of ik een high res. plaatje kan vinden en dan mooi laten printen op A2 ofzo.
Kunnen we die ook hier bekijken dan?quote:Op zondag 13 september 2009 14:04 schreef Sprouts het volgende:
Merci beaucoup!
Oh, bij de weg; vanavond treden ze op bij de VMA's.
quote:MTV zal in de nacht van 13 op 14 september de VMA’s live uitzenden, dus
om 03:00 uur Nederlandse tijd! De herhaling zal op 17 september om 20:30 uur zijn!
Wow! Kan geen noot spelen, maar als ik het geld hadquote:Op zondag 13 september 2009 12:28 schreef Ataraxy het volgende:
Hoe stoer is deze gitaar!Hij wordt op ebay verkocht voor het goede doel
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hij staat ondertussen wel al op 5000 pond, dus je zult even in je spaarpot moeten graaien
Toch nog iemand die het met me eens isquote:Op zondag 13 september 2009 02:11 schreef Agiath het volgende:
Mijn favoriete nummer op dit moment van het nieuwe album:
I Belong to You/Mon C½ur S'ouvre à ta Voix
![]()
Maar ik ken mezelf, over een paar dagen vind ik een ander nummer weer het beste.
Maar mijn god wat een lekker nummer is dat
Dan had ik hem wel voor je bespeelt hoorquote:Op zondag 13 september 2009 14:39 schreef LeonH het volgende:
[..]
Wow! Kan geen noot spelen, maar als ik het geld hadKom helaas net een paar duizend pond te kort
Orderstatus opgezocht:quote:Op zondag 13 september 2009 10:06 schreef Numbie het volgende:
[..]
Ltd. box is een week uitgesteld als ik bol.com mag geloven...
Morgen staat het toch op youtube. Of elke andere video sitequote:Op zondag 13 september 2009 14:32 schreef Felixa het volgende:
Dit nummer gaan ze zingen!![]()
En het wordt ook hier uitgezonden.
Van mtv.nl:
[..]
Uprising, 5 minuten.quote:Op zondag 13 september 2009 16:49 schreef Duizendpootje het volgende:
ben benieuwd wat ze gaan spelen bij MTV en hoeveel tijd ze krijgen.
Anders wil ik ook welquote:Op zondag 13 september 2009 14:40 schreef nijnja het volgende:
[..]
Dan had ik hem wel voor je bespeelt hoor
Ik ga er niet van uit eigenlijkquote:Op zondag 13 september 2009 17:50 schreef Assassin92 het volgende:
Voor de mensen die ook bij CDWow hebben besteld.. Zou hij morgen binnenkomen?
quote:Op zondag 13 september 2009 14:44 schreef Pleestation het volgende:
[..]
Orderstatus opgezocht:
Dispatched
Ik ga er niet vanuit. Ik denk eerder zo rond Sint Maarten.quote:Op zondag 13 september 2009 17:50 schreef Assassin92 het volgende:
Voor de mensen die ook bij CDWow hebben besteld.. Zou hij morgen binnenkomen?
Bij mij ook, wat een intro, wat een refreinquote:Op zondag 13 september 2009 18:51 schreef Haunter het volgende:
Tot nu toe is Resistance far away mijn favoriete track van de nieuwe cd, erg mooi en vooral heel veel kippenvel
Dus waarschijnlijk weer wat nieuwe nummers en KoC enzo. Of we het te zien krijgen weet ik niet, maar hopelijk doen ze nog wat nieuws deze keer.quote:NEW YORK — The sign outside says "Muse — One Night Only!!!" Inside, it seems the band hasn't gotten the memo. Twenty-four hours before their performance on Sunday's MTV Video Music Awards, the British rock trio is literally shaking the dust off the walls at a Broadway theater as they tear into a cut off their upcoming album, The Resistance. It's a rehearsal in name only.
Come show night, Muse will make their American TV debut with a performance of "Uprising." But the lucky chosen here will be treated to an entire set of tunes — as many as 12 in total.
During tonight's "Uprising" run-throughs, the intimate setting creates an almost cathedral-like echo for lead singer Matthew Bellamy's vocals. The song veers from guitar synth-driven goth rock to bass-thumping blues.
"They're such an immense rock band," said VMA executive producer Jesse Ignjatovic. "The idea of putting a rock band of that scale in a small Broadway theater ... of their fans, because their fans are super loyal, that excited me."
Following the rehearsal, Bellamy and drummer Dominic Howard chatted with MTV News about the wicked staging they have planned for the evening, which includes a backdrop featuring an enormous teddy bear busting through the stage floor and a crazy light show. The band is pumped to be in New York to bring their super-loud sound to millions.
Muse's practice caps a stellar day of VMA rehearsals, from Lady Gaga's top-secret performance to the hard-charging live set from show vets Green Day. It's all in raucous preparation for the big show on Sunday night, starting at 9 p.m. In addition to Muse, Gaga and Green Day, you're gonna get killer tunes and sick theatrics from Taylor Swift, Pink, Jay-Z, Beyoncé and more.
The 2009 MTV Video Music Awards air live this Sunday, September 13, at 9 p.m. ET, but New York is celebrating the VMAs all week long! Stay tuned for party coverage, concert reports, behind-the-scenes updates and more.
Bij mij is het:quote:Op zondag 13 september 2009 21:21 schreef Haunter het volgende:
De symphony kan ik denk ik waarderen in de volgende volgorde:
1. Deel 2
2. Deel 3
3. Deel 1
haha geweldig!quote:Op zondag 13 september 2009 22:34 schreef Felixa het volgende:
Fortune cookie van Chris![]()
![]()
http://twitpic.com/hmgt5
Zo, dat is lekker wakker wordenquote:Op maandag 14 september 2009 07:19 schreef Bilibala het volgende:
Check die bass van Chris![]()
http://www.mtv.com/videos(...)jhtml#artist=1191782
Op de MTV site is ook nog Resistance, maar die kan ik niet afspelen
Qftquote:
Het voorste vak bij dit soort evenementen staat altijd vol met mensen die dit "moeten" doen, wie weet krijgen ze er zelfs voor betaald.quote:Op maandag 14 september 2009 10:28 schreef Duizendpootje het volgende:
hmm nu staat alleen deze online:
en chrissss met zijn geile bas! <3
ik irriteer me trouwens dood aan al die mensen die aan het meeklappen zijn![]()
Vind je, ik vind hem lelijk zo zonder kopquote:Op maandag 14 september 2009 10:28 schreef Duizendpootje het volgende:
Wat zien die mensen er allemaal debiel uit in het publiekquote:Op maandag 14 september 2009 10:28 schreef Duizendpootje het volgende:
ik irriteer me trouwens dood aan al die mensen die aan het meeklappen zijn![]()
Dat idee had ik ook al jaquote:Op maandag 14 september 2009 11:16 schreef Leonos het volgende:
[..]
Wat zien die mensen er allemaal debiel uit in het publiek
oh ik doelde eigenlijk niet op de gitaar zelf maar op de baslijn die Chris speelt!quote:Op maandag 14 september 2009 11:13 schreef Sautor het volgende:
[..]
Vind je, ik vind hem lelijk zo zonder kop
quote:Op maandag 14 september 2009 11:28 schreef Duizendpootje het volgende:
[..]
oh ik doelde eigenlijk niet op de gitaar zelf maar op de baslijn die Chris speelt!
Ja, inderdaadquote:Op maandag 14 september 2009 11:37 schreef intraxz het volgende:
Het lijkt een beetje een guitar hero publiek.
Eigenlijk alleen leuk voor degene die het schrijft. En voor anderen aanleiding om er een discussie over te starten.quote:Op maandag 14 september 2009 13:25 schreef Agiath het volgende:
Cd-reviews
1 van de meest kansloze dingen op aarde
Ja, wat een lelijke basgitaarquote:Op maandag 14 september 2009 11:13 schreef Sautor het volgende:
[..]
Vind je, ik vind hem lelijk zo zonder kop
Mwoach, ik heb die van Festivalinfo geschreven. Ik lees daarom ook de meeste reviews op Festivalinfo en wordt af en toe wel nieuwsgierig naar cd's daardoor. Een cd van Muse kan ik voor mezelf wel bepalen, maar je leert op die manier wel bandjes kennen. Een recensent doet immers research, benoemt vaak een aantal referenties en genres en daardoor kun je wel nieuwsgierig raken.quote:Op maandag 14 september 2009 13:25 schreef Agiath het volgende:
Cd-reviews
1 van de meest kansloze dingen op aarde
Op sommige punten wel eens met deze review, maar hoe kan je in hemelsnaam Resistance een moderne 'Tell me More' noemen?quote:Op maandag 14 september 2009 12:23 schreef Numbie het volgende:
NU.NL > http://www.nu.nl/cd-recensies/2079945/muse---the-resistance.html
Meeeeer recensies
tsjaa een heeeeeeeeeel klein beetje dat it could be wrong, could be wrong, dat stukje kan wel vergeleken worden met tell me more, tell me more.. maar dat is dan ook het enige zinnetje in het hele liedjequote:Op maandag 14 september 2009 14:09 schreef Littlecreep het volgende:
[..]
Op sommige punten wel eens met deze review, maar hoe kan je in hemelsnaam Resistance een moderne 'Tell me More' noemen?
Agreed, op het moment dat 'Love is our resistance' uitbarst is het wel weer lekker, maar ik denk dat Resistance mijn minst favoriete nummer van het album is. Doet me net ff teveel aan Starlight denkenquote:Op maandag 14 september 2009 14:20 schreef Desunoto het volgende:
Dus daar ken ik dat van.![]()
Maar het blijft het kutste van het hele album, dat refrein.
Sommige stukken van Resistance trek ik ook niet echt neequote:Op maandag 14 september 2009 14:20 schreef Desunoto het volgende:
Dus daar ken ik dat van.![]()
Maar het blijft het kutste van het hele album, dat refrein.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |