Het voorste vak bij dit soort evenementen staat altijd vol met mensen die dit "moeten" doen, wie weet krijgen ze er zelfs voor betaald.quote:Op maandag 14 september 2009 10:28 schreef Duizendpootje het volgende:
hmm nu staat alleen deze online:
en chrissss met zijn geile bas! <3
ik irriteer me trouwens dood aan al die mensen die aan het meeklappen zijn![]()
Vind je, ik vind hem lelijk zo zonder kopquote:Op maandag 14 september 2009 10:28 schreef Duizendpootje het volgende:
Wat zien die mensen er allemaal debiel uit in het publiekquote:Op maandag 14 september 2009 10:28 schreef Duizendpootje het volgende:
ik irriteer me trouwens dood aan al die mensen die aan het meeklappen zijn![]()
Dat idee had ik ook al jaquote:Op maandag 14 september 2009 11:16 schreef Leonos het volgende:
[..]
Wat zien die mensen er allemaal debiel uit in het publiek
oh ik doelde eigenlijk niet op de gitaar zelf maar op de baslijn die Chris speelt!quote:Op maandag 14 september 2009 11:13 schreef Sautor het volgende:
[..]
Vind je, ik vind hem lelijk zo zonder kop
quote:Op maandag 14 september 2009 11:28 schreef Duizendpootje het volgende:
[..]
oh ik doelde eigenlijk niet op de gitaar zelf maar op de baslijn die Chris speelt!
Ja, inderdaadquote:Op maandag 14 september 2009 11:37 schreef intraxz het volgende:
Het lijkt een beetje een guitar hero publiek.
Eigenlijk alleen leuk voor degene die het schrijft. En voor anderen aanleiding om er een discussie over te starten.quote:Op maandag 14 september 2009 13:25 schreef Agiath het volgende:
Cd-reviews
1 van de meest kansloze dingen op aarde
Ja, wat een lelijke basgitaarquote:Op maandag 14 september 2009 11:13 schreef Sautor het volgende:
[..]
Vind je, ik vind hem lelijk zo zonder kop
Mwoach, ik heb die van Festivalinfo geschreven. Ik lees daarom ook de meeste reviews op Festivalinfo en wordt af en toe wel nieuwsgierig naar cd's daardoor. Een cd van Muse kan ik voor mezelf wel bepalen, maar je leert op die manier wel bandjes kennen. Een recensent doet immers research, benoemt vaak een aantal referenties en genres en daardoor kun je wel nieuwsgierig raken.quote:Op maandag 14 september 2009 13:25 schreef Agiath het volgende:
Cd-reviews
1 van de meest kansloze dingen op aarde
Op sommige punten wel eens met deze review, maar hoe kan je in hemelsnaam Resistance een moderne 'Tell me More' noemen?quote:Op maandag 14 september 2009 12:23 schreef Numbie het volgende:
NU.NL > http://www.nu.nl/cd-recensies/2079945/muse---the-resistance.html
Meeeeer recensies
tsjaa een heeeeeeeeeel klein beetje dat it could be wrong, could be wrong, dat stukje kan wel vergeleken worden met tell me more, tell me more.. maar dat is dan ook het enige zinnetje in het hele liedjequote:Op maandag 14 september 2009 14:09 schreef Littlecreep het volgende:
[..]
Op sommige punten wel eens met deze review, maar hoe kan je in hemelsnaam Resistance een moderne 'Tell me More' noemen?
Agreed, op het moment dat 'Love is our resistance' uitbarst is het wel weer lekker, maar ik denk dat Resistance mijn minst favoriete nummer van het album is. Doet me net ff teveel aan Starlight denkenquote:Op maandag 14 september 2009 14:20 schreef Desunoto het volgende:
Dus daar ken ik dat van.![]()
Maar het blijft het kutste van het hele album, dat refrein.
Sommige stukken van Resistance trek ik ook niet echt neequote:Op maandag 14 september 2009 14:20 schreef Desunoto het volgende:
Dus daar ken ik dat van.![]()
Maar het blijft het kutste van het hele album, dat refrein.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |