quote:
Ja dat snap ik... saaie dagen duren altijd lang, maar heb gelukkig vanmiddag ook nog wel het een en ander te doen, dus gaat lekker snel vandaag!quote:Op donderdag 10 september 2009 13:22 schreef Ladylike het volgende:
[..]
MD![]()
Hier is het rustig.. TE rustig naar mijn mening. zo duurt mn dag te lang
[..]![]()
Ik weet het nog niet, ik heb maar terug gemaild: zou mooi zijn als ik het kon verkopenquote:Op donderdag 10 september 2009 13:32 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
![]()
laat me raden een medelander?
jah, daarom heb je het ook op marktplaats gezetquote:Op donderdag 10 september 2009 13:41 schreef Nijns het volgende:
[..]
Ik weet het nog niet, ik heb maar terug gemaild: zou mooi zijn als ik het kon verkopen
quote:Op donderdag 10 september 2009 13:48 schreef john-frusciante het volgende:
Zo ik ben nu aan de andere kant van de stad(bij moeders)
Onderdeel al binnen?quote:Op donderdag 10 september 2009 13:48 schreef john-frusciante het volgende:
Zo ik ben nu aan de andere kant van de stad(bij moeders)
ja alleen krijg ik nog 10 euro van TNT hij beloofd het vandaag nog in te gooienquote:
adem in, adem uit, gewoon fooi gevenquote:Op donderdag 10 september 2009 13:52 schreef john-frusciante het volgende:
GGGRRRR![]()
![]()
Ik krijg wat van TNT
Hebben ze een pakketje, maar geen wisselgeld![]()
whehehquote:Op donderdag 10 september 2009 13:52 schreef john-frusciante het volgende:
GGGRRRR![]()
![]()
Ik krijg wat van TNT
Hebben ze een pakketje, maar geen wisselgeld![]()
Echt ik snap niet waarom die gozers wel pakketten onder remboers moeten afleveren, maar dan niet 100 euro aan kleingeld meekrijgen ofzoquote:Op donderdag 10 september 2009 13:54 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
ja alleen krijg ik nog 10 euro van TNT hij beloofd het vandaag nog in te gooien
Ik heb hem wel laten tekenen
Tis voor een klant, dan kan hij slechts de fooi van de klant zijn geld betalenquote:Op donderdag 10 september 2009 13:56 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
adem in, adem uit, gewoon fooi geven
ow, ja weet ik veel...quote:Op donderdag 10 september 2009 14:02 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Echt ik snap niet waarom die gozers wel pakketten onder remboers moeten afleveren, maar dan niet 100 euro aan kleingeld meekrijgen ofzo
[..]
Tis voor een klant, dan kan hij slechts de fooi van de klant zijn geld betalen
vervang jij de zieke dame dan?quote:Op donderdag 10 september 2009 14:09 schreef goldfinger1963 het volgende:
pfffff ik moet nog echt werken ook nog
zo'n neukmachinequote:
ik wou je nog wel lief begroetenquote:Op donderdag 10 september 2009 13:49 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
jah, daarom heb je het ook op marktplaats gezet
Wat? krijgt ze ook al geen antwoord van een FA?quote:
is het druk? das goedquote:Op donderdag 10 september 2009 14:09 schreef goldfinger1963 het volgende:
pfffff ik moet nog echt werken ook nog
nou sorry, ik wist niet dat ik je op je tenen zou trappen met deze opmerking...quote:Op donderdag 10 september 2009 14:11 schreef Nijns het volgende:
[..]
zo'n neukmachinenee grapje, mijn boeken van school
[..]
ik wou je nog wel lief begroeten
nee, tntquote:Op donderdag 10 september 2009 14:11 schreef Pheno het volgende:
[..]
Wat? krijgt ze ook al geen antwoord van een FA?
John F is een manquote:Op donderdag 10 september 2009 14:11 schreef Pheno het volgende:
[..]
Wat? krijgt ze ook al geen antwoord van een FA?
quote:Op donderdag 10 september 2009 14:11 schreef Nijns het volgende:
[..]
zo'n neukmachinenee grapje, mijn boeken van school
[..]
ik wou je nog wel lief begroeten
whehehe zou je denken?quote:Op donderdag 10 september 2009 14:28 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
jij hebt je vriendje al een tijd niet gezien he ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |