Schets van de situatiequote:Op donderdag 10 september 2009 10:26 schreef Muck het volgende:
Anti-klacht: Een hele kist appeltjes gekregen
Ja, want het was TS die dat zeiquote:Op donderdag 10 september 2009 10:29 schreef Remsjo het volgende:
Uit het gesprekje constateer ik dat jij van Marokkaanse afkomst bent?
Ontsjmetten
Dik hendig dan kan je de rest besmettenquote:Op donderdag 10 september 2009 10:32 schreef Keiichi het volgende:
Als ik griep heb, zal ik gewoon naar m'n werk komen.
Wachtdagen
Maar het kost me geen 2 dagen loonquote:Op donderdag 10 september 2009 10:34 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Dik hendig dan kan je de rest besmetten
Als je ziek bent krijg je geen loon doorbetaald ?!?quote:Op donderdag 10 september 2009 10:41 schreef Keiichi het volgende:
[..]
Maar het kost me geen 2 dagen loon
Nooit gehoord van wachtdagen?quote:Op donderdag 10 september 2009 10:45 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Als je ziek bent krijg je geen loon doorbetaald ?!?
WTF is dat voor bedrijf dan.
Nope nooit van gehoord. In wat voor bedrijf werk jijquote:Op donderdag 10 september 2009 10:48 schreef Keiichi het volgende:
[..]
Nooit gehoord van wachtdagen?
Ter voorkoming dat mensen zich ziek melden als ze eigenlijk gewoon te veel gezopen hebben de dag daarvoor.
Jep. Maar daar maken ze het dus zelf naarquote:Op donderdag 10 september 2009 10:58 schreef Joran-Joran het volgende:
Wachtdagen zijn geen ongewoon verschijnsel, maar in mijn ogen erg krom. Mensen die écht ziek zijn, maar geen twee dagen loon willen/kunnen missen, zullen eerder gewoon gaan werken (met daarbij het risico anderen ook aan te steken). Ben je nog verder van huis.
Vorig jaar heb ik met 40+ graden griep op m'n werk gezeten.quote:Op donderdag 10 september 2009 10:58 schreef Joran-Joran het volgende:
Wachtdagen zijn geen ongewoon verschijnsel, maar in mijn ogen erg krom. Mensen die écht ziek zijn, maar geen twee dagen loon willen/kunnen missen, zullen eerder gewoon gaan werken (met daarbij het risico anderen ook aan te steken). Ben je nog verder van huis.
Vet. Ook vaak bij de baas naar binnen gelopen hoop ik?quote:Op donderdag 10 september 2009 11:05 schreef Keiichi het volgende:
[..]
Vorig jaar heb ik met 40+ graden griep op m'n werk gezeten.
40+ ben je bijna dood jonge.quote:Op donderdag 10 september 2009 11:05 schreef Keiichi het volgende:
[..]
Ik moest van hem op komen draven, omdat er iets niet goed met een server was. Die was ook een beetje ziekjesquote:Op donderdag 10 september 2009 11:19 schreef trancethrust het volgende:
[..]
Vet. Ook vaak bij de baas naar binnen gelopen hoop ik?
Hoger dan 41 begint het gevaarlijk te worden.quote:Op donderdag 10 september 2009 11:28 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
40+ ben je bijna dood jonge.
WTF !quote:Op donderdag 10 september 2009 10:48 schreef Keiichi het volgende:
[..]
Nooit gehoord van wachtdagen?
Ter voorkoming dat mensen zich ziek melden als ze eigenlijk gewoon te veel gezopen hebben de dag daarvoor.
-edit-
Dit brabantsbedrijf is daarom de dag na carnaval gewoon dicht, zodat iedereen z'n roes op z'n gemak uit kan slapen zonder dat dat iets extra's kost![]()
Wat is er gebeurd? Vertelquote:Op donderdag 10 september 2009 12:51 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
WTF !
Nee heb ik nog nooit van gehoord
Gelukkig is het hier wel normaal geregeld. Is toch ook iets op basis van vertrouwen met je werknemers lijkt me ?
Als ik ziek ben dan blijf ik thuis.
Gelukkig ben ik nooit ziek. Althans bijna nooit. Want nu lijkt het alsof mijn meniscus afgescheurd is
Hoe schoon is jouw huis editie #!12422, Had er zo uit kunnen komenquote:Op donderdag 10 september 2009 12:51 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
WTF !
Nee heb ik nog nooit van gehoord
Gelukkig is het hier wel normaal geregeld. Is toch ook iets op basis van vertrouwen met je werknemers lijkt me ?
Als ik ziek ben dan blijf ik thuis.
Gelukkig ben ik nooit ziek. Althans bijna nooit. Want nu lijkt het alsof mijn meniscus afgescheurd is
Lekker verstandig ook.quote:Op donderdag 10 september 2009 11:05 schreef Keiichi het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |