quote:Op woensdag 9 september 2009 17:42 schreef Oldenzaal het volgende:
Ik heb ook een lot gekocht:
AD 043020
Het KLINKT gewoon al als een winnend lotnummerLees het maar eens hardop!!
QFTquote:
quote:Op woensdag 9 september 2009 20:04 schreef saban het volgende:
Heel Staatslot mét Jackpot AX 006356 KP 004809![]()
Klopt. Die moet je natuurlijk weer zelf kopen in de winkelquote:Op woensdag 9 september 2009 18:25 schreef FoXje het volgende:
Ik speel nu iedere maand automatisch mee met 1 lot, maar zo meespelen met 5 1/5 loten kan niet.
FAIL.
Waar ga je heen dan?quote:Op woensdag 9 september 2009 23:25 schreef flyguy het volgende:
Als ik hem win ben ik volgende week weg uit Nederland
Wel eerst even een paar procent vermogensbelasting afdragen voordat je mag vertrekken natuurlijkquote:Op woensdag 9 september 2009 23:25 schreef flyguy het volgende:
Als ik hem win ben ik volgende week weg uit Nederland
Ik hoop dat ze dat helemaal achterwege laten, echt spelbederfquote:Op donderdag 10 september 2009 10:51 schreef Afvoerput het volgende:
Hoe laat wordt bekend gemaakt waar het winnende lot gekocht is?
ik ook 3 en 9!quote:Op donderdag 10 september 2009 11:55 schreef lezzer het volgende:
Zo, ik heb mijzelf ook van een paar miljoen verzekerd
Eindcijfer 3 en 9.
De vorige loten ingewisseld en 8 euro bijbetaald.
Het was druk bij de plaatselijke lotenboer
Volgens mij zijn er veel mensen die dat op het laatste moment doen.
13.00u volgens mijquote:Op donderdag 10 september 2009 12:10 schreef Adelante het volgende:
Tot hoe laat kun je die dingen halen?
Je weet maar nooitquote:Op woensdag 9 september 2009 22:16 schreef PiRANiA het volgende:
Als ik de jackpot win krijgt iedereen die dit in dit topic quote een jaar full-abbo
Iets van 9 miljoen loten volgens mijquote:Op donderdag 10 september 2009 16:12 schreef Afvoerput het volgende:
11 miljoen loten verkocht, hoeveel was het vorige maand?
Dat is wel een leuk idee idd. De kans is wel 0 maar het geeft het topic een leuke dimensie.quote:Op donderdag 10 september 2009 15:44 schreef Jac0bus het volgende:
Iemand moet in de OP een mooi lijstje maken for truth met alle lotnummers
Hoiquote:Op woensdag 9 september 2009 22:16 schreef PiRANiA het volgende:
Als ik de jackpot win krijgt iedereen die dit in dit topic quote een jaar full-abbo
Deze jongen ook Paulquote:Op donderdag 10 september 2009 17:38 schreef Paul het volgende:
Deze jongen heeft een straatje 1/5 loten
Hou ik je aan. Eindnummer 58quote:Op woensdag 9 september 2009 22:16 schreef PiRANiA het volgende:
100 1/5'jes!quote:Op donderdag 10 september 2009 17:19 schreef BVO het volgende:
M'n vader heeft 100 1/5'jes. Ik gewoon 1 hele. Toch wel spannend altijd, ook al weet je dat je niet wint
.
Het is wel wat overdreven ja, ik vind je moet het leuk houden en ik ga gewoon tot 30 euriequote:Op donderdag 10 september 2009 18:31 schreef Stali het volgende:
[..]
100 1/5'jes!.
Jij bent veel verstandiger dan je vader..
Ja, of hij wint vanavond wel die grote prijs..
Kijk je het later op internet, volgens mij stelt die trekking niet zo veel voor is in 2 minuten gebeurt ofzoquote:Op donderdag 10 september 2009 18:36 schreef One_conundrum het volgende:
is het op internet ook live te volgen? ik heb geen tv
Ah net zoals bij mij dusquote:Op donderdag 10 september 2009 18:37 schreef Paul het volgende:
[..]
Kijk je het later op internet, volgens mij stelt die trekking niet zo veel voor is in 2 minuten gebeurt ofzo
Gastquote:
Dan nog even uitzoeken waar je woont en voilaquote:Op donderdag 10 september 2009 17:04 schreef lezzer het volgende:
Ik moet er niet aan denken dat mijn lotnummer hier staat als ik win
feestjequote:Op donderdag 10 september 2009 18:43 schreef 3keernix het volgende:
[..]
Dan nog even uitzoeken waar je woont en voila
quote:Op donderdag 10 september 2009 18:43 schreef 3keernix het volgende:
[..]
Kijk je toch morgen naar wat je niet gewonnen hebtquote:Op donderdag 10 september 2009 18:56 schreef Dr_Flash het volgende:
2 straatjes 1/5 hier![]()
Dat wordt heel snel meeschrijven zometeendie site van de SL is altijd de eerste uren overbelast
En niet te vergeten in de topictitelquote:Op donderdag 10 september 2009 19:08 schreef jack4ya het volgende:
Nee, ik bedoelde de trekking, ik kijk werkelijk nooit de publieke zenders...
Maar het stond op mijn lot... -duh-
Nee.quote:Op donderdag 10 september 2009 19:16 schreef Oom_Agent het volgende:
Ik heb 1 heel lot en 100 1/100 loten. Ik speel met een groep van 100 man mee.
Mhehehe.quote:
Nee, iedereen moet gewoon echt vanavond kijken.quote:Op donderdag 10 september 2009 19:03 schreef blomst het volgende:
[..]
Kijk je toch morgen naar wat je niet gewonnen hebt
Ja, altijd 87 en vol he.quote:
Ja, je weet niet wat voor gekken hier op Fok zittenquote:Op donderdag 10 september 2009 18:43 schreef 3keernix het volgende:
[..]
quote:
oaquote:Op donderdag 10 september 2009 19:19 schreef Maraca het volgende:
Nog meer mensen met eindnummer 8 in tha house?
Het moet een keer raak zijn toch ? En 16 .... tja, als ik je verhaal/zin lees, dan denk ik dat dat hem wel eens kan worden.quote:Op donderdag 10 september 2009 19:25 schreef Stali het volgende:
Ja, altijd 87 en vol he.
Die 16 op een vijfde lot kwam eik omdat Ryan al maanden in zijn slaap kletst over dat getal..
Mongoolquote:Op donderdag 10 september 2009 19:37 schreef ItaloDancer het volgende:
Dat ze het nog niet bekend hebben gemaakt komt vast omdat het weer op een 1/5e lot is gevallenmaar toch doet iedereen volgende keer weer mee
Teletekstquote:Op donderdag 10 september 2009 18:56 schreef Dr_Flash het volgende:
2 straatjes 1/5 hier![]()
Dat wordt heel snel meeschrijven zometeendie site van de SL is altijd de eerste uren overbelast
Jouw UIquote:
Dat ze het nog niet bekend gemaakt hebben is omdat het eerst geverifieerd moet worden met de notaris etc.quote:
quote:Op donderdag 10 september 2009 19:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat ze het nog niet bekend gemaakt hebben is omdat het eerst geverifieerd moet worden met de notaris etc.Waarom zou je het bekendmaken uitstellen "omdat de jackpot op 1/5 gevallen is"?
Dan zal het wel met de programmering van die zender te maken hebbenquote:Op donderdag 10 september 2009 19:45 schreef ItaloDancer het volgende:
Dat is al lang gedaan... vorige keer maakten ze ook 's middags al bekend waar de jackpot gevallen was
Enkel waar de jackpot gevallen is en op wat voor lot meldden ze vaak vantevoren (maar niet het lotnummer). Nu niet.quote:Op donderdag 10 september 2009 19:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dan zal het wel met de programmering van die zender te maken hebbenIig sloeg jouw suggestie dus nergens op
En wat dan nogquote:Op donderdag 10 september 2009 19:50 schreef ItaloDancer het volgende:
Enkel waar de jackpot gevallen is en op wat voor lot meldden ze vaak vantevoren (maar niet het lotnummer). Nu niet.
Misschien een internetlot
Je bent armquote:Op donderdag 10 september 2009 19:51 schreef One_conundrum het volgende:
heb geen tv. Cijfers posten allemaal !
Nee, maar dan weet 99% van Nederland alvast dat ze niet gewonnen hebbenquote:Op donderdag 10 september 2009 19:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En wat dan nogAls het niet op 1 van MIJN loten gevallen is, kan het me geen bliksem schelen waar hij wel gevallen is
Jou?
je bent te vroegquote:Op donderdag 10 september 2009 19:51 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Fijn......dit keer weer 5euro gewonnen en jullie?
Nee....net op de reclame bij RTL4.....quote:Op donderdag 10 september 2009 19:53 schreef Maraca het volgende:
[..]
je bent te vroegOf je kijkt bij de resultaten van augustus
gegarandeerd op een 1/5 dan weer zekerquote:Op donderdag 10 september 2009 19:59 schreef One_conundrum het volgende:
pff, volgende maand dus weer gegarandeerd ...
Ik heb 905quote:Op donderdag 10 september 2009 20:00 schreef the_undertaker het volgende:
wat is dat voor loting 2 maal 904 voor 100 euro :S
Inderdaadquote:
Vrij logisch nu, van alle loten zijn er 70% 1/5de lot. Als ze het willen garanderen moet het op een verkocht lot vallen, ergo, de kans dat het op een 1/5de lot viel was wel erg grootquote:Op donderdag 10 september 2009 20:00 schreef Ron.Burgundy het volgende:
[..]
gegarandeerd op een 1/5 dan weer zeker
550quote:Op donderdag 10 september 2009 20:01 schreef One_conundrum het volgende:
welke teletekst pagina kan ik mij op verlekkeren zo?
Dat weet ik, maar zo blijven ze het trucje wel lang herhalen. Zoals ik eerder gezegd heb halen ze de targets voor dit jaar zo gemakkelijk.quote:Op donderdag 10 september 2009 20:01 schreef Pheno het volgende:
[..]
Vrij logisch nu, van alle loten zijn er 70% 1/5de lot. Als ze het willen garanderen moet het op een verkocht lot vallen, ergo, de kans dat het op een 1/5de lot viel was wel erg groot
Als het goed is kunnen ze niets manipulerenquote:Op donderdag 10 september 2009 20:03 schreef Ron.Burgundy het volgende:
[..]
Dat weet ik, maar zo blijven ze het trucje wel lang herhalen. Zoals ik eerder gezegd heb halen ze de targets voor dit jaar zo gemakkelijk.
NEE NIET !!!quote:
Duurt altijd ffquote:Op donderdag 10 september 2009 20:06 schreef the_undertaker het volgende:
Die trekking is nergens ook na te lezen. Teletekst niet, de staatsloterij site niet (staat nog van augustus)
quote:Op donderdag 10 september 2009 20:03 schreef Ron.Burgundy het volgende:
Dat weet ik, maar zo blijven ze het trucje wel lang herhalen. Zoals ik eerder gezegd heb halen ze de targets voor dit jaar zo gemakkelijk.
Waarom zouden ze willen manipuleren? Volgens mij maakt het helemaal niks uit. Nu blijftie hoog staan. Volgende keer moeten ze eens 27,5 M uitbetalen op een heel lot, en pas DAN gaatie weer omlaag. Dat geld blijft gewoon staan hoorquote:Op donderdag 10 september 2009 20:04 schreef Pheno het volgende:
Als het goed is kunnen ze niets manipulerenDat de mensen te pauper zijn om hele loten te kopen
Waarom heb ik 901quote:
Waaat? 2 prijzen op 904?quote:Op donderdag 10 september 2009 19:58 schreef artm het volgende:
[..]
Echt vaag...kan je blijkbaar 2x met hetzelfde eindcijfers winnen...?
Daar zal het laatste woord ook nog wel niet over gezegd zijnquote:
Inderdaad, erg vervelendquote:Op donderdag 10 september 2009 20:06 schreef the_undertaker het volgende:
Die trekking is nergens ook na te lezen. Teletekst niet, de staatsloterij site niet (staat nog van augustus)
Goede automatisering. Ik heb een miniboulevard, dus ik wacht wel even tot ik ze op een rijtje heb staanquote:
Nopequote:
Ach, Later vanavond zal het wel weer heerlijk werken.. Nu even niet..quote:Op donderdag 10 september 2009 20:09 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Inderdaad, erg vervelend
Die site van staatsloterij is ook nog eens zo traag als dikke stront door een trechter
't Is een opgenomen serie! Ze hebben het alleen niet allemaal netjes geplanned, zodat ze nu weer met hun handen in het haar zitten waarom het nog niet online staatquote:Op donderdag 10 september 2009 20:10 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Nope
[ afbeelding ]
En dan wel aan het einde van de show zeggen dat je het direct kan nalezen op hun website en op teletekst
De homepage duurt toch dik een minuut ipv 5 seconden.quote:Op donderdag 10 september 2009 20:12 schreef Pheno het volgende:
De site is hier (nog) wel snel, maar augustus is wat achterhaald
quote:Op donderdag 10 september 2009 20:15 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Ze staan er nu op.....
Op internet?quote:Op donderdag 10 september 2009 20:15 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Ze staan er nu op.....
Shit, ik had 8348quote:Op donderdag 10 september 2009 20:22 schreef the_undertaker het volgende:
1 01 50,- 10,-
8 15,- 3,-
83 08 * 265,- 53,-
00 20,- 4,-
Gewoon eens in de maand twee uur lang een statische HTML pagina. Hoef je amper je serverpark te upgraden.quote:Op donderdag 10 september 2009 20:30 schreef Dr_Flash het volgende:
Wel vaag trouwens. Aan de ene kant goed plausibel dat ze niet gaan investeren in een serverpark wat maar 1 dag per maand piekbelasting kent. Aan de andere kant kun je ook 4 ton aan een soort directeur betalen. Fix dan eerst eens een deftig serverpark. Directeurtje.
Jaquote:Op donderdag 10 september 2009 20:31 schreef Sjowhan het volgende:
Hoe zit het met de eindcijfers? Als je nou zowel voor het laatste, als de enalaatste een goed eindcijfer hebt, telt dat dan dubbel?
Probleem is dat veel mensen via MijnStaatsloterij spelen en die weten hun lotnummer niet. Dus die moeten inloggen.quote:Op donderdag 10 september 2009 20:31 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Gewoon eens in de maand twee uur lang een statische HTML pagina. Hoef je amper je serverpark te upgraden.
Alle dynamische meuk eruit gooien.
Wowquote:Op donderdag 10 september 2009 20:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja
Als er zowel op je laatste, als je laatste twee cijfers een prijs gevallen is, dan pak je die allebei.
Oh is dat het minimalequote:Op donderdag 10 september 2009 20:33 schreef greatchampion het volgende:
nou ja zeg. ook echt het minimale gewonnen van een straatje 1/5
9,10 dus.
Ik dacht dat ik dat ook deed, maar kreeg alsnog een lot met de postquote:Op donderdag 10 september 2009 20:34 schreef tcr het volgende:
[..]
Probleem is dat veel mensen via MijnStaatsloterij spelen en die weten hun lotnummer niet. Dus die moeten inloggen.
Er staat trouwens een link op de voorpagina naar een statische pagina:
http://www.staatsloterij.nl/winnen/laatste_trekking/index.html
Joepie 50 euri's, vorige maand break-even, nieuw lot gekocht en nu 50 euri. 35 euro winst en weer nieuw lot kopen...
Telefoon OOK onbereikbaar natuurlijkquote:Op donderdag 10 september 2009 20:37 schreef Sjowhan het volgende:
Nouja, morgen ook maar de loterij ff bellen, want ik snap er geen reet van.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Mailbommen op Webmaster@SLquote:The server encountered an internal error or misconfiguration and was unable to complete your request.
Please contact the server administrator, webmaster@staatsloterij.nl and inform them of the time the error occurred, and anything you might have done that may have caused the error.
More information about this error may be available in the server error log.
Zit ik naar augustus te kijkenquote:Op donderdag 10 september 2009 20:38 schreef jack4ya het volgende:
[s]4,40 voor 5 1/5 loten... bel de krant!
Nee nee... wel 5,40[/s]
Waarom doen ze soms wel soms niet sterretjesquote:Op donderdag 10 september 2009 20:38 schreef PiRANiA het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Stel geen vragen als je te besodemieterd bent om naar het antwoord te luisteren. Ik kan nou wel tegen je zeggen "Lezen!!" maar lezen doe je toch niet, blijkt.quote:Op donderdag 10 september 2009 20:44 schreef Paul het volgende:
[..]
Waarom doen ze soms wel soms niet sterretjes
Nu nog een Sjowhan die begrijpt hoe het allemaal werktquote:Op donderdag 10 september 2009 20:50 schreef Sjowhan het volgende:
Ah. Nu staat het ook goed op Teletekst zo te zien
quote:Op donderdag 10 september 2009 20:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nu nog een Sjowhan die begrijpt hoe het allemaal werkt
quote:Op donderdag 10 september 2009 23:10 schreef Anne het volgende:
[..]
3402. Maar het is maar een 1/5 lot.
Ach, trouwen? Zijn we samen rijk.
Nouja, de meeste loten die verkocht werden, waren 1/5e loten, waarvan 3 verkocht moeten worden om dezelfde waarde te hebben als een heel lot..quote:Op donderdag 10 september 2009 22:53 schreef Adelante het volgende:
En volgende maand is het weer cashen voor de Staat met zo'n mega jackpot en dito lotenverkoop.
Zelfs op random nummers vallen wel prijzenquote:Op vrijdag 11 september 2009 00:55 schreef ach het volgende:
Valt er eigenlijk wel eens een prijs (naast <= 15 euro) op loten die je via internet koopt? Het valt me op dat het altijd van die compleet random nummers zijn en de prijzen vallen vaak op 'mooie' nummers.
Het wordt trouwens wel lekker gemanipuleerd; eerst was het altijd vaker niks en dan een grote prijs, nu is het minder vaak niks en vaker een prijs maar dan 5 euronetto is het totaal wat je wint minder geworden maar omdat je vaker wat krijgt blijf je doorspelen
Hoppa !!!quote:Op donderdag 10 september 2009 20:34 schreef Stali het volgende:
EL 07 75 87
Ik hoop dat El dit lot heeft!
Kun je lekker doen.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 23:44 schreef MarkoAlmelo het volgende:
De 10e is er weer een trekking![]()
Heb 1 straat 1/5e lot, en 1 heel lot.
Hopelijk deze keer een aardig geldbedrag
Jij mag winnenquote:Op zondag 4 oktober 2009 00:17 schreef Stali het volgende:
[..]
Kun je lekker doen.
Maar ik win dit keer..
Jij bent echt een nobel mens.quote:Op zondag 4 oktober 2009 00:20 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Jij mag winnen![]()
Met een paar duizend euro ben ik ook tevreden
Me too, maar heb nog nooit eerder meegedaan. Wat raden de meer ervaren mensen aan? Hele loten kopen of (meer) 1/5e loten?quote:Op zondag 4 oktober 2009 10:48 schreef PiRANiA het volgende:
Ik zit te twijfelen of ik een lot ga kopen
Tja er is niks aan te raden, ik denk koop een 1/5e lot om het te proberenquote:Op maandag 5 oktober 2009 22:11 schreef Ciske- het volgende:
[..]
Me too, maar heb nog nooit eerder meegedaan. Wat raden de meer ervaren mensen aan? Hele loten kopen of (meer) 1/5e loten?
quote:Op woensdag 7 oktober 2009 10:12 schreef Oldenzaal het volgende:
Ik heb ook een lot gekocht.. Sorry jongens!
Mwa, ik heb er aan 1 genoeg!quote:Op woensdag 7 oktober 2009 10:36 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
![]()
Ik heb er 11, dus ik ga cashen
Via https://www.staatsloterij.nl/ kun je een lot kopen, ook nog wel bij de verkooppunten tot morgen denk ikquote:Op donderdag 8 oktober 2009 00:59 schreef Deceit het volgende:
fuck moet nog een lot kopen, tot wanneer kan t?
T/m zaterdag 12:59 heb je de tijd!quote:Op donderdag 8 oktober 2009 00:59 schreef Deceit het volgende:
fuck moet nog een lot kopen, tot wanneer kan t?
Apart. Ik kreeg ze automatisch met jackpotquote:Op donderdag 8 oktober 2009 14:23 schreef dabadbass het volgende:
Verdorie net 3 1/5 loten gekocht en betaalt, buiten kom ik erachter dat er geen jackpot opzit
Sorry, ik heb de Jackpot al gewonnen (is al bekend)quote:Op donderdag 8 oktober 2009 14:23 schreef dabadbass het volgende:
Verdorie net 3 1/5 loten gekocht en betaalt, buiten kom ik erachter dat er geen jackpot opzit
tot morgen 13:00uurquote:Op donderdag 8 oktober 2009 01:04 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Via https://www.staatsloterij.nl/ kun je een lot kopen, ook nog wel bij de verkooppunten tot morgen denk ik
quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 11:57 schreef Loveless85 het volgende:
Tot hoe laat is het te koop
En je kan bij IEDER verkooppunt je buit van de vorige trekking ophalen toch (33,-)
En ja, je kan bij ieder verkooppunt ook de staatsloten die wat gewonnen hebben, het geld innen.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 11:57 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
tot morgen 13:00uur.
Daarna niet meer mogelijk.
"t zal wat zijn als je straks een dikke geldprijs wintquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 13:45 schreef alors het volgende:
Mijn allereerste deelname aan een loterij ooit
Tuurlijkquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 13:47 schreef Mirjam het volgende:
2 1/5 loten gekocht, gewoon voor de grap
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |