quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 10:37 schreef wdn het volgende:
De eerste (misschien komen er meer) loten voor de volgende trekking zijn binnen
Een halve 1/5de avenue
Want je hebt een hoge hypotheek, drie kinderen en een schuld van 46000 euro?quote:Op maandag 7 september 2009 19:01 schreef Deceit het volgende:
Ik heb het ECHT nodig.. dus hoop dat jullie het mij gunnen..
Ik ook, ik moet een nieuwe tvquote:Op maandag 7 september 2009 19:01 schreef Deceit het volgende:
Ik heb het ECHT nodig.. dus hoop dat jullie het mij gunnen..
nee maar ik heb geen zin in een opl. voor ander werk dus kan beter t geld winnen zodat ik leuk werk kan doen (of helemaal niks) en wil graag een penthouse in de binnenstad en heel veel shoppen.quote:Op maandag 7 september 2009 19:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Want je hebt een hoge hypotheek, drie kinderen en een schuld van 46000 euro?
Oh ok. Ik heb de opleiding gevolgd en moet nu dus een studieschuld afbetalen, mag ik dan ook een beetje?quote:Op maandag 7 september 2009 19:38 schreef Deceit het volgende:
[..]
nee maar ik heb geen zin in een opl. voor ander werk dus kan beter t geld winnen zodat ik leuk werk kan doen (of helemaal niks) en wil graag een penthouse in de binnenstad en heel veel shoppen.
Ik wil ook een rijbewijs en moet ook studieschuld afbetalen en wil ook een ps3 en xbox..quote:Op maandag 7 september 2009 19:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Oh ok. Ik heb de opleiding gevolgd en moet nu dus een studieschuld afbetalen, mag ik dan ook een beetje?![]()
(en ik wil ook een leuk appartement en een autootje en een PS3).
Rijlessen ben ik nu mee bezig, ik rij mezelf arm, want ik ben ook nog een blond meisjequote:Op maandag 7 september 2009 19:45 schreef Deceit het volgende:
[..]
Ik wil ook een rijbewijs en moet ook studieschuld afbetalen en wil ook een ps3 en xbox..
aja.. ik heb meer te willen dus ik verdien het meer
Nee, dat is de postcodeloterijquote:Op maandag 7 september 2009 20:28 schreef Adidah het volgende:
Ik ga nu wel een lot kopen, want stel je voor dat de buurman alles wint.
Van de helft kan ik ook prima leven hoorquote:Op maandag 7 september 2009 20:11 schreef Deceit het volgende:
Hmm ok, dan verdienen we beiden het! Alleen wij 2 mogen het winnen punt .
Ik had bij de vorige ook 15 euro gewonnen maar dan met 2 loten... Nu weer 2 loten met eindcijfers 32 en 19.. as usual!
Op hoop van zege dan maar..
Meldt.quote:Op dinsdag 8 september 2009 20:13 schreef One_conundrum het volgende:
ik ben er ook weer ingetrapt ...
Mensen die in het openbaar hopen, krijgen meestal niks.quote:Op maandag 7 september 2009 20:11 schreef Deceit het volgende:
Hmm ok, dan verdienen we beiden het! Alleen wij 2 mogen het winnen punt .
Ik had bij de vorige ook 15 euro gewonnen maar dan met 2 loten... Nu weer 2 loten met eindcijfers 32 en 19.. as usual!
Op hoop van zege dan maar..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |