Hehe.quote:Op woensdag 9 september 2009 19:42 schreef Breach het volgende:
Ok, de RayMania in mij kwam weer eens naar boven.
Vandaag eerste werkdag, 6 uur opstaan. Niet janken, moet de rest vd wereld ook...
Máár, hondsberoerd en amper geslapen. Vervolgens door de regen moeten lopen. En met het naar huis gaan een kapotte bus. Met 80km/h gingen de deuren open en dan maakt dat ding een noodstop, dus Breach vloog bijna door de voorruit weer naar buiten. Nah ja, grafbus leek het weer te doen, mis ik de volgende trein op een minuut. Moet ik half uur wachten en heeft die trein weer 10 minuten vertraging
wat een dagquote:Op woensdag 9 september 2009 19:42 schreef Breach het volgende:
Ok, de RayMania in mij kwam weer eens naar boven.
Vandaag eerste werkdag, 6 uur opstaan. Niet janken, moet de rest vd wereld ook...
Máár, hondsberoerd en amper geslapen. Vervolgens door de regen moeten lopen. En met het naar huis gaan een kapotte bus. Met 80km/h gingen de deuren open en dan maakt dat ding een noodstop, dus Breach vloog bijna door de voorruit weer naar buiten. Nah ja, grafbus leek het weer te doen, mis ik de volgende trein op een minuut. Moet ik half uur wachten en heeft die trein weer 10 minuten vertraging
Boeiendquote:Op woensdag 9 september 2009 20:51 schreef BliksemSchigt het volgende:
Wel een mooie grammatica spelfaut, Ray!
Draak.quote:Op woensdag 9 september 2009 20:47 schreef RayMania het volgende:
Een heerlijk RayMania-tje. Hoe was jou dag, Breach?.
En ik moet gewoon met het OVquote:Op woensdag 9 september 2009 21:03 schreef RayMania het volgende:
Paar dagen zijn rijbewijs en gelijk al familie opzoeken.
Das mooi want er is nog weer iets aangepast. Wilfred bleek ook nog een eigen fantopic te hebbenquote:
0-1quote:
Ik heb 102 minutes gekeken.quote:Op woensdag 9 september 2009 22:31 schreef Dos37 het volgende:
Nou allemaal genoten van onze nationale elftal
netjesquote:Op woensdag 9 september 2009 22:45 schreef Palmboom313 het volgende:
Voetbal International #52: Waar Wilfred flauwe grapjes maakt
Nu is de OP wel af zou hij nog een keer in de op mogen
Tsjechië gaat het ook nog halen hè.quote:Op woensdag 9 september 2009 22:53 schreef Aanvoerder het volgende:
Eerste keer dat ik wat minuten heb meegepakt van het NL's elftal sinds de uitschakeling tegen Rusland.
Niet gekeken. Had me vast weer zitten ergeren. Oranje zonder vBommel is slecht.quote:Op woensdag 9 september 2009 22:31 schreef Dos37 het volgende:
Nou allemaal genoten van onze nationale elftal
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |