Komt vast door de combi.quote:
Weer zo'n niet-boeiende internetrel die door zichzelf veel te serieus nemende fokusers wordt opgeblazen. Waar gaat het over zeg, vind het op zich nog wel een mooie grap.quote:Op woensdag 9 september 2009 17:45 schreef Prosac het volgende:
[..]
Misschien is ze in het echt nog wel lekkerder![]()
Ik vond het wel een mooie grap, maar sommige users willen hem/haar echt aan de schandpaal zien geloof ik, omdat het voor crew ineens not-done zou zijn om een kloon te zijn/hebben.
Daarbij speelt overigens wel dat zij/hij waarschijnlijk een complete persoonlijkheid fakete. Althans, dat denken ze nu ook. Dat doen veel klonen natuurlijk niet.![]()
quote:
quote:Op woensdag 9 september 2009 17:56 schreef Silenus het volgende:
[..]
Maar doe mij die hoerenlooptopic maar.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
De weg was afgezet, je had eerder linksaf moeten gaan man.quote:Op woensdag 9 september 2009 18:19 schreef Kopbal het volgende:
Via een hoop omwegen toch dit topic kunnen vinden.
Kut.quote:Op woensdag 9 september 2009 18:33 schreef borisz het volgende:
Nederland verliest onnodig van Bulgarije op het EK volleyball
Nederland gaat wel winnen hoorquote:Op woensdag 9 september 2009 18:45 schreef Silenus het volgende:
Je zult zien dat de kandidaten bij Lingo allemaal mannen zijn. En dat Schotland - Nederland 0-0 blijft. En dat er wéér een kutgrapje komt bij Fokke en Sukke @ DWDD.
En dan is Gordon ook nog weg uit de Toppers. Het zit niet mee vandaag.quote:Op woensdag 9 september 2009 18:45 schreef Silenus het volgende:
Je zult zien dat de kandidaten bij Lingo allemaal mannen zijn. En dat Schotland - Nederland 0-0 blijft. En dat er wéér een kutgrapje komt bij Fokke en Sukke @ DWDD.
Oh noes.quote:Op woensdag 9 september 2009 18:33 schreef borisz het volgende:
Nederland verliest onnodig van Bulgarije op het EK volleyball
Aah, daarom keept ie natuurlijk ook niet bij Schotlandquote:Op woensdag 9 september 2009 18:50 schreef Suijk het volgende:
[..]
En dan is Gordon ook nog weg uit de Toppers. Het zit niet mee vandaag.
Je hebt van die opmerkingen waar je eerst om moet grinniken, maar je dan beseft dat 'ie wel heel slecht is en het derhalve schandalig is dat je 'm grappig vond.quote:Op woensdag 9 september 2009 18:55 schreef dndiek het volgende:
[..]
Aah, daarom keept ie natuurlijk ook niet bij Schotland.
En Jack Spijkerman moest worden opgenomen in het ziekenhuis. Wat een Dramawoensdag.quote:Op woensdag 9 september 2009 18:50 schreef Suijk het volgende:
[..]
En dan is Gordon ook nog weg uit de Toppers. Het zit niet mee vandaag.
Hmm. Een homo, een god-damn hippie, een lelijk wijf en een 'mwoah, dat is nog wel te doen'.quote:Op woensdag 9 september 2009 18:45 schreef Silenus het volgende:
Je zult zien dat de kandidaten bij Lingo allemaal mannen zijn.
Wat heeft ie nou weer?quote:Op woensdag 9 september 2009 18:59 schreef borisz het volgende:
[..]
En Jack Spijkerman moest worden opgenomen in het ziekenhuis. Wat een Dramawoensdag.
Dat is nog onbekend, hij werd onwel tijdens een programmabespreking.quote:
Lees net dat hij alweer naar huis mag. Kreeg pijn in zijn zij, dit was uit voorzorg omdat hij hiervoor 2 x een klaplong gehad heeftquote:Op woensdag 9 september 2009 19:03 schreef borisz het volgende:
[..]
Dat is nog onbekend, hij werd onwel tijdens een programmabespreking.
Ik houd wel van dat soort opmerkingen.quote:Op woensdag 9 september 2009 18:56 schreef Silenus het volgende:
[..]
Je hebt van die opmerkingen waar je eerst om moet grinniken, maar je dan beseft dat 'ie wel heel slecht is en het derhalve schandalig is dat je 'm grappig vond.
Dit was er zo eentje.
Ja dat bevestigt hij net in Boulevard.quote:Op woensdag 9 september 2009 19:06 schreef denthemen het volgende:
[..]
Lees net dat hij alweer naar huis mag. Kreeg pijn in zijn zij, dit was uit voorzorg omdat hij hiervoor 2 x een klaplong gehad heeft
Die 'mwoah, dat is nog wel te doen' pakte wel de derde groene bal.quote:Op woensdag 9 september 2009 19:00 schreef Silenus het volgende:
[..]
Hmm. Een homo, een god-damn hippie, een lelijk wijf en een 'mwoah, dat is nog wel te doen'.
Ze hebben ook echt ruim 800 punten, fucking veel! Ik hoop wel altijd dat de leukste meisjes winnen, een tijdje terug was er trouwens een gast met een AFCA-tattoo op z'n arm. Die wist alleen geen reet.quote:Op woensdag 9 september 2009 19:12 schreef Foca het volgende:
[..]
Die 'mwoah, dat is nog wel te doen' pakte wel de derde groene bal.
Omdat jij er over begon ben ik het ook maar gaan kijken
Dat is niet best.quote:Op woensdag 9 september 2009 19:14 schreef toma het volgende:
Volgens mij heeft m'n pa de mexicaanse griep te pakken
Hij is nooit ziek, maar hij is vorige week naar Tenerife geweest en sinds gisteren heeft ie koorts, is ie misselijk en heeft ie hoofdpijn. Het zal toch niet .......
Stond vroeger op 410. Nu aardig naar de klote gegaan aan wiet en gaat ook niet meer.quote:Op woensdag 9 september 2009 19:15 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ze hebben ook echt ruim 800 punten, fucking veel! Ik hoop wel altijd dat de leukste meisjes winnen, een tijdje terug was er trouwens een gast met een AFCA-tattoo op z'n arm. Die wist alleen geen reet.
what's new.quote:Op woensdag 9 september 2009 19:15 schreef Silenus het volgende:
[..]
een tijdje terug was er trouwens een gast met een AFCA-tattoo op z'n arm. Die wist alleen geen reet.
Tegenvallende kijkcijfers waarna hij een talpa-dejavu kreeg.quote:Op woensdag 9 september 2009 19:03 schreef borisz het volgende:
[..]
Dat is nog onbekend, hij werd onwel tijdens een programmabespreking.
zulke tegenvallende kijkcijfers heeft ie volgens mij toch ook nog niet?quote:Op woensdag 9 september 2009 19:17 schreef toma het volgende:
[..]
Tegenvallende kijkcijfers waarna hij een talpa-dejavu kreeg.
eigenlijk mag je daar helemaal geen grappen over maken![]()
Surinaams eten, is dat de tegenhanger van fastfood?quote:Op woensdag 9 september 2009 19:39 schreef BliksemSchigt het volgende:
Surinaams eten, gekookt door de moeder van mijn vriendinnetje!
Buikje is weer goed vol!
Hehe.quote:Op woensdag 9 september 2009 19:42 schreef Breach het volgende:
Ok, de RayMania in mij kwam weer eens naar boven.
Vandaag eerste werkdag, 6 uur opstaan. Niet janken, moet de rest vd wereld ook...
Máár, hondsberoerd en amper geslapen. Vervolgens door de regen moeten lopen. En met het naar huis gaan een kapotte bus. Met 80km/h gingen de deuren open en dan maakt dat ding een noodstop, dus Breach vloog bijna door de voorruit weer naar buiten. Nah ja, grafbus leek het weer te doen, mis ik de volgende trein op een minuut. Moet ik half uur wachten en heeft die trein weer 10 minuten vertraging
wat een dagquote:Op woensdag 9 september 2009 19:42 schreef Breach het volgende:
Ok, de RayMania in mij kwam weer eens naar boven.
Vandaag eerste werkdag, 6 uur opstaan. Niet janken, moet de rest vd wereld ook...
Máár, hondsberoerd en amper geslapen. Vervolgens door de regen moeten lopen. En met het naar huis gaan een kapotte bus. Met 80km/h gingen de deuren open en dan maakt dat ding een noodstop, dus Breach vloog bijna door de voorruit weer naar buiten. Nah ja, grafbus leek het weer te doen, mis ik de volgende trein op een minuut. Moet ik half uur wachten en heeft die trein weer 10 minuten vertraging
Boeiendquote:Op woensdag 9 september 2009 20:51 schreef BliksemSchigt het volgende:
Wel een mooie grammatica spelfaut, Ray!
Draak.quote:Op woensdag 9 september 2009 20:47 schreef RayMania het volgende:
Een heerlijk RayMania-tje. Hoe was jou dag, Breach?.
En ik moet gewoon met het OVquote:Op woensdag 9 september 2009 21:03 schreef RayMania het volgende:
Paar dagen zijn rijbewijs en gelijk al familie opzoeken.
Das mooi want er is nog weer iets aangepast. Wilfred bleek ook nog een eigen fantopic te hebbenquote:
0-1quote:
Ik heb 102 minutes gekeken.quote:Op woensdag 9 september 2009 22:31 schreef Dos37 het volgende:
Nou allemaal genoten van onze nationale elftal
netjesquote:Op woensdag 9 september 2009 22:45 schreef Palmboom313 het volgende:
Voetbal International #52: Waar Wilfred flauwe grapjes maakt
Nu is de OP wel af zou hij nog een keer in de op mogen
Tsjechië gaat het ook nog halen hè.quote:Op woensdag 9 september 2009 22:53 schreef Aanvoerder het volgende:
Eerste keer dat ik wat minuten heb meegepakt van het NL's elftal sinds de uitschakeling tegen Rusland.
Niet gekeken. Had me vast weer zitten ergeren. Oranje zonder vBommel is slecht.quote:Op woensdag 9 september 2009 22:31 schreef Dos37 het volgende:
Nou allemaal genoten van onze nationale elftal
Wat ben ik blij dat ik een luie jongen ben en maar HBO doequote:Op woensdag 9 september 2009 23:14 schreef toma het volgende:
Vandaag zelf een oefenpotje gespeeld. Ging echt zwaar kut ondanks dat ik 4 keer heb gescoord.
Ik zit nu in de tweede week van m'n schakeljaar en het valt allemaal erg tegen vind ik. Ik krijg te veel vakken en er wordt te veel van je verwacht. Zit er over na te denken om maar te gaan werken....
maar een wedstrijd duurt toch maar 90 minutenquote:
wtf, ze hebben serieus nog een kans. ik dacht dat ze allang dood en begraven waren.quote:Op woensdag 9 september 2009 23:01 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Tsjechië gaat het ook nog halen hè.
Moeten ze van Polen en Noord-Ierland winnen dan hebben ze nog een kans voor de playoffs.quote:Op woensdag 9 september 2009 23:20 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
wtf, ze hebben serieus nog een kans. ik dacht dat ze allang dood en begraven waren.
HBO is echt een luizenleven vergeleken met dit. Ik heb 3 keer in de week college van 08.45 tot 15.30 en 2 keer van 08.45 tot 17.30. Daarnaast wordt ook nog even verwacht dat je veel studeert en aangezien ik voor een paar vakken wat vereiste voorkennis mis moet ik dat ook nog eens inhalen. Ik zie het allemaal niet zo heel erg positief zitten maar ik hou het nog eventjes vol voordat ik de handdoek in de ring gooi..quote:Op woensdag 9 september 2009 23:17 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Wat ben ik blij dat ik een luie jongen ben en maar HBO doe
Silenus, schrijf daar eens alvast een speech.quote:Op woensdag 9 september 2009 23:24 schreef Kopbal het volgende:
Iemand als hoerenloper betrapt #2
Wat een verloop in dat topic. Vrouwen... je kan beter wiet verbouwen.
Eensquote:Op donderdag 10 september 2009 07:54 schreef EnGCatjuh het volgende:
Niks mis met studenten.
Hebben het zelfde probleem als 'wij'. Voorin hebben ze prima spelers, maar achterin is het een drama.quote:
quote:Op woensdag 9 september 2009 22:45 schreef Palmboom313 het volgende:
Voetbal International #52: Waar Wilfred flauwe grapjes maakt
Nu is de OP wel af zou hij nog een keer in de op mogen
Maar ze kwalificeren zich toch lachend. Nog tegen nummer laatst Peru en uit tegen Uruguay dat deze kwalificatie ook zwaar tegenvalt. Directe tegenstanders hebben nog wel moeilijke partijen. Van mij mogen ze thuisblijven, maar kwalificeren doen ze toch wel.quote:Op donderdag 10 september 2009 08:32 schreef borisz het volgende:
[..]
Hebben het zelfde probleem als 'wij'. Voorin hebben ze prima spelers, maar achterin is het een drama.
Ze mogen in ieder geval niets verspelen tegen Peru. Doen ze dat wel dan is het einde verhaal, want ik zie ze niet in Uruguay winnen.quote:Op donderdag 10 september 2009 08:58 schreef Breach het volgende:
[..]
Maar ze kwalificeren zich toch lachend. Nog tegen nummer laatst Peru en uit tegen Uruguay dat deze kwalificatie ook zwaar tegenvalt. Directe tegenstanders hebben nog wel moeilijke partijen. Van mij mogen ze thuisblijven, maar kwalificeren doen ze toch wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |