wat een dagquote:Op woensdag 9 september 2009 19:42 schreef Breach het volgende:
Ok, de RayMania in mij kwam weer eens naar boven.
Vandaag eerste werkdag, 6 uur opstaan. Niet janken, moet de rest vd wereld ook...
Máár, hondsberoerd en amper geslapen. Vervolgens door de regen moeten lopen. En met het naar huis gaan een kapotte bus. Met 80km/h gingen de deuren open en dan maakt dat ding een noodstop, dus Breach vloog bijna door de voorruit weer naar buiten. Nah ja, grafbus leek het weer te doen, mis ik de volgende trein op een minuut. Moet ik half uur wachten en heeft die trein weer 10 minuten vertraging
Boeiendquote:Op woensdag 9 september 2009 20:51 schreef BliksemSchigt het volgende:
Wel een mooie grammatica spelfaut, Ray!
Draak.quote:Op woensdag 9 september 2009 20:47 schreef RayMania het volgende:
Een heerlijk RayMania-tje. Hoe was jou dag, Breach?.
En ik moet gewoon met het OVquote:Op woensdag 9 september 2009 21:03 schreef RayMania het volgende:
Paar dagen zijn rijbewijs en gelijk al familie opzoeken.
Das mooi want er is nog weer iets aangepast. Wilfred bleek ook nog een eigen fantopic te hebbenquote:
0-1quote:
Ik heb 102 minutes gekeken.quote:Op woensdag 9 september 2009 22:31 schreef Dos37 het volgende:
Nou allemaal genoten van onze nationale elftal
netjesquote:Op woensdag 9 september 2009 22:45 schreef Palmboom313 het volgende:
Voetbal International #52: Waar Wilfred flauwe grapjes maakt
Nu is de OP wel af zou hij nog een keer in de op mogen
Tsjechië gaat het ook nog halen hè.quote:Op woensdag 9 september 2009 22:53 schreef Aanvoerder het volgende:
Eerste keer dat ik wat minuten heb meegepakt van het NL's elftal sinds de uitschakeling tegen Rusland.
Niet gekeken. Had me vast weer zitten ergeren. Oranje zonder vBommel is slecht.quote:Op woensdag 9 september 2009 22:31 schreef Dos37 het volgende:
Nou allemaal genoten van onze nationale elftal
Wat ben ik blij dat ik een luie jongen ben en maar HBO doequote:Op woensdag 9 september 2009 23:14 schreef toma het volgende:
Vandaag zelf een oefenpotje gespeeld. Ging echt zwaar kut ondanks dat ik 4 keer heb gescoord.
Ik zit nu in de tweede week van m'n schakeljaar en het valt allemaal erg tegen vind ik. Ik krijg te veel vakken en er wordt te veel van je verwacht. Zit er over na te denken om maar te gaan werken....
maar een wedstrijd duurt toch maar 90 minutenquote:
wtf, ze hebben serieus nog een kans. ik dacht dat ze allang dood en begraven waren.quote:Op woensdag 9 september 2009 23:01 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Tsjechië gaat het ook nog halen hè.
Moeten ze van Polen en Noord-Ierland winnen dan hebben ze nog een kans voor de playoffs.quote:Op woensdag 9 september 2009 23:20 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
wtf, ze hebben serieus nog een kans. ik dacht dat ze allang dood en begraven waren.
HBO is echt een luizenleven vergeleken met dit. Ik heb 3 keer in de week college van 08.45 tot 15.30 en 2 keer van 08.45 tot 17.30. Daarnaast wordt ook nog even verwacht dat je veel studeert en aangezien ik voor een paar vakken wat vereiste voorkennis mis moet ik dat ook nog eens inhalen. Ik zie het allemaal niet zo heel erg positief zitten maar ik hou het nog eventjes vol voordat ik de handdoek in de ring gooi..quote:Op woensdag 9 september 2009 23:17 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Wat ben ik blij dat ik een luie jongen ben en maar HBO doe
Silenus, schrijf daar eens alvast een speech.quote:Op woensdag 9 september 2009 23:24 schreef Kopbal het volgende:
Iemand als hoerenloper betrapt #2
Wat een verloop in dat topic. Vrouwen... je kan beter wiet verbouwen.
Eensquote:Op donderdag 10 september 2009 07:54 schreef EnGCatjuh het volgende:
Niks mis met studenten.
Hebben het zelfde probleem als 'wij'. Voorin hebben ze prima spelers, maar achterin is het een drama.quote:
quote:Op woensdag 9 september 2009 22:45 schreef Palmboom313 het volgende:
Voetbal International #52: Waar Wilfred flauwe grapjes maakt
Nu is de OP wel af zou hij nog een keer in de op mogen
Maar ze kwalificeren zich toch lachend. Nog tegen nummer laatst Peru en uit tegen Uruguay dat deze kwalificatie ook zwaar tegenvalt. Directe tegenstanders hebben nog wel moeilijke partijen. Van mij mogen ze thuisblijven, maar kwalificeren doen ze toch wel.quote:Op donderdag 10 september 2009 08:32 schreef borisz het volgende:
[..]
Hebben het zelfde probleem als 'wij'. Voorin hebben ze prima spelers, maar achterin is het een drama.
Ze mogen in ieder geval niets verspelen tegen Peru. Doen ze dat wel dan is het einde verhaal, want ik zie ze niet in Uruguay winnen.quote:Op donderdag 10 september 2009 08:58 schreef Breach het volgende:
[..]
Maar ze kwalificeren zich toch lachend. Nog tegen nummer laatst Peru en uit tegen Uruguay dat deze kwalificatie ook zwaar tegenvalt. Directe tegenstanders hebben nog wel moeilijke partijen. Van mij mogen ze thuisblijven, maar kwalificeren doen ze toch wel.
Suarez doet ze de das omquote:Op donderdag 10 september 2009 08:58 schreef Breach het volgende:
[..]
Maar ze kwalificeren zich toch lachend. Nog tegen nummer laatst Peru en uit tegen Uruguay dat deze kwalificatie ook zwaar tegenvalt. Directe tegenstanders hebben nog wel moeilijke partijen. Van mij mogen ze thuisblijven, maar kwalificeren doen ze toch wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |