SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gelukkig zonder haar
en ons Franske (Bauer) dan ?quote:Op woensdag 9 september 2009 17:15 schreef spijkerbroek het volgende:
Ik gok dat binnen een jaar de Toppers bestaat uit Dries Roelvink, Jannes en Zanger Bob.
quote:Op woensdag 9 september 2009 17:19 schreef ploppperrrr het volgende:
[..]
Wat ben jij een kut user zeg
wat een gevatte opmerkingquote:Op woensdag 9 september 2009 17:19 schreef ploppperrrr het volgende:
[..]
Wat ben jij een kut user zeg
quote:Op woensdag 9 september 2009 17:22 schreef spijkerbroek het volgende:
Als ik morgen de 27,5 miljoen win, huur ik Ahoy en laat Dries Roelvink daar optreden, al was het alleen maar voor mijzelf.
sos?quote:Op woensdag 9 september 2009 17:32 schreef strikey het volgende:
Ach die rare sos snuivende relnichtlekker boeiend he .. mischien belt balkie hem wel op.. om te vragen of alles goed met hem gaat
waarom niet gelijk in K3?quote:Op woensdag 9 september 2009 17:45 schreef On het volgende:
Di-Rect schijnt nog een zanger te zoeken.
Maar als je alleen maar liedjes van een ander zingt. Waar heb je dan creatieve kracht voor nodigquote:"Na alle commotie van de afgelopen weken ben ik tot de slotsom gekomen dat ik de creatieve kracht niet meer heb voor de Toppers"
Dat zou echt vet zijnquote:Op woensdag 9 september 2009 17:15 schreef spijkerbroek het volgende:
Ik gok dat binnen een jaar de Toppers bestaat uit Dries Roelvink, Jannes en Zanger Bob.
Die kan geen engels dus tja...quote:
Damn, enig bescheidenheid is er ook niet bij zeg. Alleen maar omdat hij 1 nummertje heeft geschreven dat zo ongeveer het slechtste nummer is dat ze gezongen hebben (en ook het enigequote:Op woensdag 9 september 2009 17:09 schreef tong80 het volgende:
'Goor' benadrukt dat hij zelf de groep verlaat en er niet is uitgezet. "Ik was verantwoordelijk voor de uitbundige kleding, de spectaculaire entourage en was de aanjager van het feestgevoel. Ik heb daar enorm veel plezier aan beleefd en er ongelooflijk veel passie in gestopt. Maar ik ben na alle commotie van de afgelopen weken tot de slotsom gekomen, dat ik de creatieve kracht niet meer heb voor De Toppers," aldus Gordon.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |