http://www.nu.nl/algemeen/2078569/gordon-verlaat-de-toppers.htmlquote:AMSTERDAM - Zanger Gordon stapt per direct uit De Toppers. Dat maakte hij woensdag via zijn woordvoerder bekend. Hij benadrukt dat de zanger zelf de groep verlaat en er niet uit is gezet.
''Ik heb jarenlang met ongelooflijk veel plezier bij De Toppers gezongen met als hoogtepunt de deelname aan het Eurovisie Songfestival in Moskou'', aldus Gordon.
Eerder dit jaar gaf de zanger al aan te twijfelen of hij creatief gezien weer voldoende kon toevoegen aan De Toppers.
''Ik was verantwoordelijk voor de uitbundige kleding, de spectaculaire entourage en was de aanjager van het feestgevoel. Ik heb daar enorm veel plezier aan beleefd en er ongelooflijk veel passie in gestopt. Maar ik ben na alle commotie van de afgelopen weken tot de slotsom gekomen, dat ik de creatieve kracht niet meer heb voor De Toppers.''
Dat is wel degene die het opgericht heeftquote:Op woensdag 9 september 2009 16:29 schreef voyeur het volgende:
Wel grappig dat van de drie originele 'toppers' de enige die echt kon zingen overgebleven is. Zo zie je maar: talent prevaleert uiteindelijk.
Hij heeft al wel een Toppers-achtig kapselquote:Op woensdag 9 september 2009 16:32 schreef error_404 het volgende:
[..]
Geert Wilders?
Dat zou een show worden
Froger wil Gordon uit Toppersquote:De Telegraaf meldt vandaag dat Gordon goedschiks of kwaadschiks uit de Toppers moet. Uitspattingen van de zanger in Moskou zouden de laatste druppel zijn geweest voor René Froger.
De krant vernam van bronnen "dicht bij het vuur" dat Froger, de bedenker van de Toppers, het concept van de groep wil beschermen. "Daar past Gordon niet meer in." Een cruise die de zangers binnenkort met de TROS zouden doen is hierdoor al afgeblazen.
Ondertussen wordt er druk onderhandeld door de managers van de drie artiesten. Gordon zou niet staan te springen om de groep uit eigen beweging te verlaten en vindt bovendien dat hij bezig is met een ommezwaai in zijn leven. "De tijd van feest vieren ligt een beetje achter me".
René Froger vindt Gordon volgens de Telegraaf als mens sympathiek, maar wil zijn zakelijke belangen verdedigen: "Het is een verzameling van dingen. De hotelmanager van het Radisson Sas-hotel in Moskou die heeft geklaagd omdat Gordon tot diep in de nacht stampij maakte in de gangen van het hotel en in zijn hotelkamer een wel heel bont gezelschap ontving."
Wat een topper was het toch ook!!quote:''Ik was verantwoordelijk voor de uitbundige kleding, de spectaculaire entourage en was de aanjager van het feestgevoel
En dan Jeroen vd Boom eruit en Gordon ook terug.quote:Op woensdag 9 september 2009 16:38 schreef Ripley het volgende:
Joling terug, iedereen happy. Behalve gordon die met dit soort gedrag echt wel een probleem aan het creeren is
"met poppers"quote:Op woensdag 9 september 2009 16:27 schreef __Saviour__ het volgende:
Krijgt dat nu ook een talentenjacht?
"Toppers zoeken Topper"
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |