Mensen die 't niet geloven, oké. Mensen die hele complotten gaan uitdenken hoe dit bedacht is:quote:Op donderdag 10 september 2009 07:07 schreef Zith het volgende:
Beste vriend verklaart liefde aan mijn vriendin TS = revolverheld IMO
[Vervolgstory] Beste vriend verliefd op mijn vriendin #3
Zelfde persoon als leuke vader bij wie ik oppas...Blijkt uiteindelijk allemaal nep te zijn zodat TS een boek kan schrijven (waarin in het verhaal het hoofrpersoon op 'een groot forum' hulp gaat zoeken).
Ik kan natuurlijk fout zitten...(wat is de %-kans trouwens dat TS zich in de zelfde week als 'revolverheld's ontdekking' registreert?)
quote:Op woensdag 9 september 2009 20:36 schreef Armani XL het volgende:
"Hé schat, ik neem ff 50 euro uit het huishoudpotje om naar de hoeren te gaan. Hou jij het bed warm voor als ik straks terug kom???"
quote:Op woensdag 9 september 2009 21:52 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Whoop!
De E is van eerlijkheid, dat duurt het langst![]()
De F van Florinda, dat was me een vangst!![]()
De G is van geile beer, dat is hij daar![]()
En de H van herpes, nu zijn de rapen gaar
waar is de I van?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
IVF, want door zn SOA´s kan hij geen kinderen meer verwekkenquote:
quote:Op woensdag 9 september 2009 22:06 schreef Peter het volgende:
Cat_tank kan dus nu zelf met toestemming van die vriendin door de fitness-instructeur volgeblaft worden.. Was ze daar soms op uit?
Dezequote:Op donderdag 10 september 2009 09:44 schreef Barbusse het volgende:![]()
Jullie begrijpen natuurlijk wel dat dit moet onder begeleiding van hun favoriete muziek en lieve foto's uit hun beider kindertijd?
WTF is dit voor gedrochtengejengel uit de diepste putten van de Hel?quote:
Met een olifant met een hele grote slurf.quote:Op donderdag 10 september 2009 10:22 schreef Kluts het volgende:
Als ik haar was zou ik ook gewoon buiten de deur gaan neuken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |