abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † donderdag 10 september 2009 @ 07:07:01 #276
230491 Zith
pls tip
pi_72605175
Beste vriend verklaart liefde aan mijn vriendin TS = revolverheld IMO

[Vervolgstory] Beste vriend verliefd op mijn vriendin #3

Zelfde persoon als leuke vader bij wie ik oppas... Blijkt uiteindelijk allemaal nep te zijn zodat TS een boek kan schrijven (waarin in het verhaal het hoofrpersoon op 'een groot forum' hulp gaat zoeken).

Ik kan natuurlijk fout zitten... (wat is de %-kans trouwens dat TS zich in de zelfde week als 'revolverheld's ontdekking' registreert?)

[ Bericht 9% gewijzigd door Zith op 10-09-2009 07:13:24 ]
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_72605212
quote:
Op donderdag 10 september 2009 07:07 schreef Zith het volgende:
Beste vriend verklaart liefde aan mijn vriendin TS = revolverheld IMO

[Vervolgstory] Beste vriend verliefd op mijn vriendin #3

Zelfde persoon als leuke vader bij wie ik oppas... Blijkt uiteindelijk allemaal nep te zijn zodat TS een boek kan schrijven (waarin in het verhaal het hoofrpersoon op 'een groot forum' hulp gaat zoeken).

Ik kan natuurlijk fout zitten... (wat is de %-kans trouwens dat TS zich in de zelfde week als 'revolverheld's ontdekking' registreert?)
Mensen die 't niet geloven, oké. Mensen die hele complotten gaan uitdenken hoe dit bedacht is:

Dat je de moeite gedaan hebt allerlei fake topics uit te zoeken zeg. Ik zei toch eerder al: het maakt me niet uit of je het gelooft of niet. Als ik in jullie schoenen stond zou ik hetzelfde zeggen.
SPACE AND TIME ARE NO OBSTACLE TO CAT_TANK
Cat_Tank is strong
pi_72605472
Ik vond het een mooi topic.
Jammer dat er toch nog steeds vrouwen met zo'n gebrek aan zelfachting zijn. Kijk dat er klootzakken rondlopen weet iedereen maar als je vind dat je aanstaande man "best wel eerlijk is" terwijl je hem net geconfronteerd hebt met een jarenlange verborgen hobby ben je wat mij betreft wel een van de treurigste exemplaren vrouw die er zijn en zou je wat mij betreft een voortplantingsverbod moeten krijgen om deze afwijking uit de genenpoel te houden.

Als het een boek is, dan is het wel voor de boeketreeks want een hoger niveau zit er in dit verhaal niet in. (Iets met genotsknots en liefdestunnel)
Supra Groningam Nihil
Postjubilea: 10.000 15.000 20.000 25.000
Sit jou kop in die koei se kont en wag tot die bul jou kom holnaai
Wat niemand je vertelt over de bioindustrie, geen bloed maar feiten
pi_72605572
Wat een ontknoping
Wat een muts, die vriendin
In de KSC-soap is Bos81 mijn man en heb ik een kind met Dr_Flash.
RockNijntje is mn KSC-soap dochter.
Lid van de MamaSquad
pi_72605706
Typisch een vrouw inderdaad die met zo'n figuur een relatie heeft. Gebrek aan zelfrespect en eigenwaarde.
pi_72605796
quote:
Op woensdag 9 september 2009 20:36 schreef Armani XL het volgende:
"Hé schat, ik neem ff 50 euro uit het huishoudpotje om naar de hoeren te gaan. Hou jij het bed warm voor als ik straks terug kom???"
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  donderdag 10 september 2009 @ 08:47:50 #282
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_72605940
TS post 's morgens, stuurt 's middags al een mail, belt met haar vriendin (goh, die is ook gewoon thuis), vriendin belt alweer heel snel terug en heeft al een reactie (niks bezinken of wachten tot ze haar vriend gesproken heeft) en als TS 's avonds nog een keer belt is het hele verhaaltje al afgerond.

Mij iets te vlotjes allemaal.
The love you take is equal to the love you make.
pi_72606186
Mooi toch, hoeven wij niet langer dan een halve dag in spanning te zitten.

Fucking geniaal dat die vent nu een vrijbrief tot buiten de deur neuken heeft.
  donderdag 10 september 2009 @ 09:11:44 #284
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_72606341
Wat een verhaaltje.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  donderdag 10 september 2009 @ 09:14:30 #285
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_72606397
wat een fucking bullshit verhaal... geloof er geen zak meer van.
Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy
pi_72606626
quote:
Op woensdag 9 september 2009 21:52 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Whoop!

De E is van eerlijkheid, dat duurt het langst
De F van Florinda, dat was me een vangst!
De G is van geile beer, dat is hij daar
En de H van herpes, nu zijn de rapen gaar
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
waar is de I van?
pi_72606710
quote:
Op donderdag 10 september 2009 09:25 schreef TJDoornbos het volgende:

[..]

waar is de I van?
IVF, want door zn SOA´s kan hij geen kinderen meer verwekken
In de KSC-soap is Bos81 mijn man en heb ik een kind met Dr_Flash.
RockNijntje is mn KSC-soap dochter.
Lid van de MamaSquad
pi_72606752
I is van Ingrid, die niet zoveel om hygiene gaf
J is van Jannie die maakte het vaak met de mond af
pi_72606928
De K is van Kristel, daar was hij vaak te vinden,
De L is van Laura, die mocht hij altijd vastbinden...
pi_72606968
M is van maagd, dat ontnam hij vier keer
N is van Nico, dat doet hij nooit weer
pi_72606969
quote:
Op woensdag 9 september 2009 22:06 schreef Peter het volgende:
Cat_tank kan dus nu zelf met toestemming van die vriendin door de fitness-instructeur volgeblaft worden.. Was ze daar soms op uit?
pi_72606972

Jullie begrijpen natuurlijk wel dat dit moet onder begeleiding van hun favoriete muziek en lieve foto's uit hun beider kindertijd?
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_72607013
quote:
Op donderdag 10 september 2009 09:44 schreef Barbusse het volgende:

Jullie begrijpen natuurlijk wel dat dit moet onder begeleiding van hun favoriete muziek en lieve foto's uit hun beider kindertijd?
Deze

pi_72607047
quote:
WTF is dit voor gedrochtengejengel uit de diepste putten van de Hel?
Wel passend, dat dan wel weer.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_72607107
En dat laatste gaat het om, dat het kattegejalster is, dat besef ik me ook wel.
  donderdag 10 september 2009 @ 09:53:46 #296
18360 cYbErTiM
Moet Niet Zeuren!
pi_72607157
Ach je kan het ook zo zien - aangezien dit topic natuurlijk van 1 kant belicht wordt:

Meneer ging altijd al naar de hoeren ofzo komt haar tegen een grote romance en hij is daardoor een tijd ook niet meer geweest.. probeert het toch echt te vertellen aan haar wat ze fetisj is.. maar komt er niet aan toe omdat hij haar niet kwijt wilt.
De behoefte is te groot - bedenkt een soort van 50/50 list zodat hij cat_tank tegen het lijf kan lopen zodat het balletje gaat rollen.
Is dus gelukt.. onderwerp komt eindelijk uit - vertelt het aan haar en zij neemt het dus voor lief (onder het mom, als dit alles is?) en voila ze gaan kindjes krijgen en leven nog lang en gelukkig.
Kans is dat ze gelukkiger dan andere leven omdat die fitness gast ze vriendin misschien preuts als de hell is en op deze manier kan ze dan toch een liefdesrelatie hebben met alles erop en eraan zonder dat hij 'm peert met een ander.
Je leeft maar één keer...
pi_72607557
Als hij het eerlijk verteld mag hij naar de hoeren, hoe doe je dat precies? eerlijk vertellen?

Ik bedoel krijg je dan dit soort telefoongesprekken?

*tring*
Zij: hallo?
Hij: Schat met mij, ik ben iets later, ga uit m'n werk nog even langs de hoeren.
Zij: Tuurlijk lief, wacht ik nog even met de bloemkool, zorg je wel dat je er voor 7 uur bent anders moet kleine Timmy naar bed zonder dat ie z'n pappa heeft gezien.
Hij: Komt goed, hou van je, tot straks.
Zij: ik ook van jou, tot zo.
*klik*
"A push and a rush and the land we stand on is ours" - Turrican
Whiskyplankje
pi_72607622
Ik lees net wel dat ziij ook buiten de deur mag wippen maar daar geen behoefte aan heeft. Dan is het toch klaar? Ik bedoel hij mag het en zij mag en dat hij het dan 5x per week doet en zij niet ligt aan haar denk ik. Ik zou zelf nooit zo'n relatie willen maar als die meid er blij mee is laat het zitten.

Wat ik alleen niet begrijp is dat ze in die smoes van die condooms trapt want als hij alleen maar naar de hoeren zou gaan wat moet hij dan met die condooms?
Haters gonna hate.
pi_72607742
Als ik haar was zou ik ook gewoon buiten de deur gaan neuken. Eens kijken of hij dan nog steeds zo'n grote bek heeft.
[b] Unstable. Volatile. Dangerous. [/b]
YES! The rhythm, the rebel.
  donderdag 10 september 2009 @ 10:23:51 #300
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_72607789
quote:
Op donderdag 10 september 2009 10:22 schreef Kluts het volgende:
Als ik haar was zou ik ook gewoon buiten de deur gaan neuken.
Met een olifant met een hele grote slurf.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')