Bron: http://www.telegraaf.nl/b(...)gezin___.html?p=18,2quote:Vlaams Belang royeert 'nazi-opvanggezin'
ANTWERPEN -
Het kinderopvanggezin uit Antwerpen, dat maandag in opspraak raakte door zijn extreemrechtse opvattingen, blijkt lid te zijn van de Vlaamse oppositiepartij Vlaams Belang. De partij heeft de ouders inmiddels geroyeerd, aldus de Belgische krant Gazet van Antwerpen dinsdagavond op zijn website.
Een tv-journalist had zich uitgegeven voor een vader die opvang zoekt voor zijn dochtertje. Na enige tijd ontdekte hij een portret van Adolf Hitler aan de muur en naziboeken in de kast. In de woonkamer stonden ook vlaggen van VMO, de verboden extreem rechtse Vlaamse Militanten Orde, zo bleek uit de reportage van het programma Terzake.
In het programma zei Vlaams Belang-voorzitter Bruno Valkeniers, „dat er geen plaats is voor nazi's in onze partij”.
Klik hier voor een filmpje van de nazi-opvang.
Ja dat is in nieuws.quote:Op woensdag 9 september 2009 14:23 schreef Hephaistos. het volgende:
Vlaams Belang royeert 'nazi-opvanggezin'
Het is wel 100% schokkend. En eng ook, dat er nog steeds dit soort mensen bestaan. Hilter wilde bevolkingsgroepen uitmoorden, en was al een aardig eind opweg. Zo'n man is gewoon 100% fout en moet nooit verheerlijkt worden. NOOIT.quote:Op woensdag 9 september 2009 14:23 schreef desiredbard het volgende:
Kan ik na mevrouws woorden nog steeds niet 100% schokkend vinden.
En ik zou mijn kind liever daar hebben dan bij de oppasmoeder getrouwd met een egyptenaar, welke weigert mijn vrouw de hand te schudden.
Gaat fijn naar het NWS topic toe,quote:
Ach (en nu barst hier de bom) Hitler was beslist geen domme man...en enkele van zijn ideeen worden vandaag de dag ook nog toegepast...kinderbijslag bijvoorbeeld.quote:Op woensdag 9 september 2009 15:01 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Het is wel 100% schokkend. En eng ook, dat er nog steeds dit soort mensen bestaan. Hilter wilde bevolkingsgroepen uitmoorden, en was al een aardig eind opweg. Zo'n man is gewoon 100% fout en moet nooit verheerlijkt worden. NOOIT.
Verder zou ik mijn kind bij geen van beide op de opvang doen.
Dat een paar van zijn ideeën wel oke waren en sommige zelfs nu nog gebruikt worden, neemt natuurlijk niet weg dat de beste man ook één van de meest gruwelijke dictators is geweest die de mensheid ooit heeft gekend.quote:Op woensdag 9 september 2009 15:06 schreef desiredbard het volgende:
[..]
Ach (en nu barst hier de bom) Hitler was beslist geen domme man...en enkele van zijn ideeen worden vandaag de dag ook nog toegepast...kinderbijslag bijvoorbeeld.
Infrastructuur, de Volkswagen.
Ja de schilder is doorgedraaid, wanneer precies, waarom precies, wie weet.
Hij kreeg het echter voor elkaar Duitsland uit een enorme recessie te sleuren
Ik vind het niet echt schokkend echter getuigd het wel van een onmetelijke domheid van mevrouw.quote:Op woensdag 9 september 2009 15:01 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Het is wel 100% schokkend. En eng ook, dat er nog steeds dit soort mensen bestaan. Hilter wilde bevolkingsgroepen uitmoorden, en was al een aardig eind opweg. Zo'n man is gewoon 100% fout en moet nooit verheerlijkt worden. NOOIT.
Verder zou ik mijn kind bij geen van beide op de opvang doen.
Het beeld dat Hitler de autobahn heeft aangelegd is alleen houdbaar als je wel heel ruim met de geschiedenis omgaat. Alleen het uitvoerende deel is onder zijn bewind gedaan, alle planning, ontwerp e.d. waren allemaal voor die tijd al gedaan.quote:Op woensdag 9 september 2009 15:06 schreef desiredbard het volgende:
[..]
Ach (en nu barst hier de bom) Hitler was beslist geen domme man...en enkele van zijn ideeen worden vandaag de dag ook nog toegepast...kinderbijslag bijvoorbeeld.
Het zou plazanter geweest zijn als den interviewer danwel zijne kleine van gemengde afkomst geweest zoude zijn zulle?quote:Op woensdag 9 september 2009 16:15 schreef 68Chevelle het volgende:
Krijg je ook een zakmes met een leuke tekst mee als je op de laatste dag bij het kinderopvang bent?
Maar inderdaad, dit is erg fout
Ook is het ver opgeblazen non-nieuws.
Want een oppasmoeder met een hoofddoek predikt immers ook dood en verderf.quote:Op woensdag 9 september 2009 15:03 schreef desiredbard het volgende:
En ik vind een oppasmoeder met een hoofddoek precies hetzelfde als deze mevrouw
Je hebt het over individuen, daar kan van alles in voorkomen, het enige waarom dit opgeblazen word is omdat er een zwaar politiek incorrecte boodschap aanhangt.quote:Op woensdag 9 september 2009 16:38 schreef desiredbard het volgende:
[..]
Het zou plazanter geweest zijn als den interviewer danwel zijne kleine van gemengde afkomst geweest zoude zijn zulle?
Ik zeg ook niet dat hij een domme man was, en ook niet dat hij geen goede ideeen had. Maar de foute zijn zo groot, dat het onmogelijk is om zo'n man ooit op een voetstuk te plaatsen. Mensen die dat wel doen sporen niet.quote:Op woensdag 9 september 2009 15:06 schreef desiredbard het volgende:
[..]
Achjaquote:Op woensdag 9 september 2009 17:04 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat hij een domme man was, en ook niet dat hij geen goede ideeen had. Maar de foute zijn zo groot, dat het onmogelijk is om zo'n man ooit op een voetstuk te plaatsen. Mensen die dat wel doen sporen niet.
Ah maar waarom hebben we het weer over een persoon met een schilderijtje van een schilder aan de muur en niet over een hoofdoeken draagster...net zo indioen nog intoleranter?quote:Op woensdag 9 september 2009 16:46 schreef 68Chevelle het volgende:
[..]
Je hebt het over individuen, daar kan van alles in voorkomen, het enige waarom dit opgeblazen word is omdat er een zwaar politiek incorrecte boodschap aanhangt.
Terwijl er zat incapabele mensen zijn die dit soort shows meestal weten te ontwijken.
Het zou erg dom zijn Osama als een dom figuur te zien.quote:Op woensdag 9 september 2009 17:08 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Achja
Osama bin laden pakt de opleiding van zijn terroristen bijzonder professioneel aan. Bovendien was 9//11 een uitmuntend staaltje organisatievakmanschap. Zeker een slimmerd.
Je hebt het antwoord op je vraag in qoute gezet, zoekt en gij zult vindenquote:Op woensdag 9 september 2009 17:26 schreef desiredbard het volgende:
[..]
Ah maar waarom hebben we het weer over een persoon met een schilderijtje van een schilder aan de muur en niet over een hoofdoeken draagster...net zo indioen nog intoleranter?
bedioel je nu islam >fascisme of Islam<fascisme miz dien je >= te gebruikenquote:Op woensdag 9 september 2009 17:14 schreef Ryan3 het volgende:
Ik dacht Islam=fascisme, maar blijkbaar is het Islam=erger dan fascisme?
jepquote:Op woensdag 9 september 2009 17:14 schreef Ryan3 het volgende:
Ik dacht Islam=fascisme, maar blijkbaar is het Islam=erger dan fascisme?
Dan zijn we het op dat gebied dus volledig eenst...blijft het feit dat het een in de media belicht wordt en het ander indien je het bespreekbaar zou willen maken , dat aankarten an sich weer gelijkgseteld wordt aan fascisme.quote:Op woensdag 9 september 2009 17:28 schreef 68Chevelle het volgende:
[..]
Je hebt het antwoord op je vraag in qoute gezet, zoekt en gij zult vinden
Nee, ik bedoel erger dan. Jij doet je kinderen liever te opvang bij fascisten, nazisten dan een mevrouw met een hoofddoekje, want het fascisme-nazisme heeft ook goede dingen gedaan, toch? Dat is allemaal zo erg niet geweest, die waren nog wel geschikt in zekere zin, mits niet overdreven. Terwijl Islam... nou ja, Islam is dan dus veel erger (zo je wilt > dan fascisme). Toch?quote:Op woensdag 9 september 2009 17:29 schreef desiredbard het volgende:
[..]
bedioel je nu islam >fascisme of Islam<fascisme miz dien je >= te gebruiken
Die neutraliteit kennen we, van mij mag religie best teijdens de opvang.quote:Op woensdag 9 september 2009 17:40 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Nee, ik bedoel erger dan. Jij doet je kinderen liever te opvang bij fascisten, nazisten dan een mevrouw met een hoofddoekje, want het fascisme-nazisme heeft ook goede dingen gedaan, toch? Dat is allemaal zo erg niet geweest, die waren nog wel geschikt in zekere zin, mits niet overdreven. Terwijl Islam... nou ja, Islam is dan dus veel erger (zo je wilt > dan fascisme). Toch?
Vandaar mijn vraag. Wilders zegt Islam=fascisme, maar in wezen zeg jij Islam=erger dan fascisme.
Ik doe mijn kinderen liever te opvang bij een instituut waarbij ik zeker weet dat degenen die erbij werken een opleiding in die richting hebben genoten en dat het instituut erkend is bij belastingdienst, gemeente en andere instanties. Over politiek/religie e.d. moet niet worden gepraat met kinderen tijdens de opvang. Gelieve algehele neutraliteit te betrachten tijden de kinderopvang, behalve dat bepaalde normen en waarden, die wrs iedereen onderschrijft, spelenderwijs gepromoot worden wrs. Als daar een mevrouw bij zit die toevallig een hoofddoek draagt dat is mij dat umsonst.
Ik ben zelf niet religieus dus religie hoeft niet van mij, niet eens een schietgebedje. Wmb alleen neutraliteit, en normen en waarden waar iedereen achter staat impliceren.quote:Op woensdag 9 september 2009 18:10 schreef desiredbard het volgende:
[..]
Die neutraliteit kennen we, van mij mag religie best teijdens de opvang.
Ik heb erg geen probleem met een maaltijdsgebedje
Ik heb wel echter problemen met het feit dat de moeder van mijn zoon door manlief van oppasmamma genegeerd wordt, en het eigen kindje in het arabisch toegeneuzeld wordt .....
Het voordeel van die vlaamse dame is dat ik in iedergeval kan verstaan wat er gekletst wordt.
En om even vrij verwoord olie op het vuur te gooien
Adolf Hitler: Autobahn, Volkswagen, kinderbijslag....paar medium kwaliteit schilderijen
Nu laat mij zien wat Mohammed ...etc etc etc
enquote:bedioel je nu islam >fascisme of Islam<fascisme miz dien je >= te gebruiken
quote:Dan zijn we het op dat gebied dus volledig eenst...blijft het feit dat het een in de media belicht wordt en het ander indien je het bespreekbaar zou willen maken , dat aankarten an sich weer gelijkgseteld wordt aan fascisme.
quote:Die neutraliteit kennen we, van mij mag religie best teijdens de opvang.
Ik heb erg geen probleem met een maaltijdsgebedje
nee je bent me nog steeds woorden in de mond aan het plaatsen.quote:Op woensdag 9 september 2009 18:17 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ik ben zelf niet religieus dus religie hoeft niet van mij, niet eens een schietgebedje. Wmb alleen neutraliteit, en normen en waarden waar iedereen achter staat impliceren.
En voor de rest klopt het dan toch; iig voor jou geldt dat fascisme een stuk beter te verteren is dan de Islam. Maw Islam is erger dan fascisme en dus niet zoals die noob Wilders proclameert Islam=fascisme.
Ik weet niet of andere users het daarmee eens zijn?
Omdat wij het niet met elkander eens zijjn ben ik dus een rechtsextremist.....quote:Op woensdag 9 september 2009 18:42 schreef vuilcontainer het volgende:
Toch blijkt telkens weer dat het rechts extremisme een vorm van onzekerheid is.....
De rechts extremist is vaak een ondergeschikte in de eigen samenleving, meestal door een beperkte mate aan intelligentie, en heeft als defensief een hekel ontwikkeld aan andere groepen binnen de samenleving.
En tsja wat blijkt.... ook hier is het prijsschieten met de spelfouten:
[..]
en
[..]
en
[..]
Ja, heel misschien dat die Hitleraanhangers idd neutraal die kinderen opvangen, maar denk je echt dat dat soort lui überhaupt het concept neutraliteit kent? Ik denk het toch niet. Althans dat soort lui zijn in hun believes net zo als aanhangers van de Islam, het protestantisme, het Rooms-Katholicisme of Holocaustontkenners. Absolutisten.quote:Op woensdag 9 september 2009 18:44 schreef desiredbard het volgende:
[..]
nee je bent me nog steeds woorden in de mond aan het plaatsen.
Dat een gebedje van jou niet hoeft prima, daar ben jij niet meer of minder om.
En als je je kind op die manier wilt opvoeden betekend dus ook dat je kind niet gedwongen hoeft te worden tot zoiets .
Nogmaals zolang die vlaamse dame nu die koters niethet Horst- Wessel lied leert te zingen
Vind ik die dame minder gevaarlijk dan voornoemde moslim welk door zijn gedrag meteen duidelijk maakt dat vrouwen minderwaardig zijn
Nouja dat jij hier vrouwtjes met nazi-sympathieën aan het verdedigen bent door vrouwen met hoofddoek als nog erger weg te schilderen spreekt niet in je voordeel.quote:Op woensdag 9 september 2009 18:47 schreef desiredbard het volgende:
[..]
Omdat wij het niet met elkander eens zijjn ben ik dus een rechtsextremist.....
op de rest ga ik niet eens in daar ik mij als ondergeschikte niet nog verder naar jouw niveau ga verlagen.
Eh, tis desiredbard, zijn denkbeelden mogen als bekend beschouwd worden.quote:Op woensdag 9 september 2009 18:54 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Nouja dat jij hier vrouwtjes met nazi-sympathieën aan het verdedigen bent door vrouwen met hoofddoek als nog erger weg te schilderen spreekt niet in je voordeel.
Toch lanceert hij hier een heel aardig novum.quote:Op woensdag 9 september 2009 19:03 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Eh, tis desiredbard, zijn denkbeelden mogen als bekend beschouwd worden.
Die hebben tenminste nog wat goeds gedaan.quote:Op woensdag 9 september 2009 22:18 schreef JoaC het volgende:
Als TS moet kiezen tussen neo-nazi en moslim kiest hij Neo-nazi?
Oh Ryan wat ben toch een zielig mannetje.quote:Op woensdag 9 september 2009 22:20 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Die hebben tenminste nog wat goeds gedaan..
Dat heb ik mevrouw dus niet horen zeggenquote:Op woensdag 9 september 2009 22:28 schreef Bluesdude het volgende:
Tante Eva?
Wie is die man aan de muur .. ?
Is dat Charlie Chaplin ?
Eva: Oh nee mijn lieber Brunhilde .. dat was een heel beroemde man vroeger en hij heeft veel goeds gedaan.
Brunhilde: Ja maar.... Olaf zei dat hij een slechterik was.
Eva : De moeder van Olaf heef een foutje gemaakt en ze hokt nu met een zwarte man.. Joden en zwarte mensen zeggen zulke dingen...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Echter het feit dat iemand What is to be Tone, Comrade and Man, danwel een Koran, Bijbel of mein kampf in de boekenkast heeft staan kan gewoon een intressepunt zijn
Ik heb ook 3 van de bovengenoemde boeken in de kast, en een op de plee naast mijn Calvin & Hobbes (maar die laatste zijn om te lezen).....
Nogmaals het was leuker geweest als reporter of zijn kindje halfbloedjes waren geweest.
Had mevrouw ze geweigerd?
Maar dat is puur speculatief, een hgemiste kans voor een goedkope flutreportage.Muslims are the only people who make a lesbian feminist look moderate.
mogelijk was jij dan niet geboren als je ouders en grootouders geen kinderbijslag hadden gehad ?quote:Op donderdag 10 september 2009 11:07 schreef desiredbard het volgende:
hadden we hier lang niet zoveel van die hufters gehad
quote:Op donderdag 10 september 2009 11:30 schreef desiredbard het volgende:
Tante Fatima waarom draagt je een lap over je kop?
Waarom geeft Ame Achmed mij mamma geen handje ?
een kind leren dat een vrouw die geen lap over haar kop draagt een vuile hoer is is inderdaad heel goedquote:Op donderdag 10 september 2009 12:20 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Een kind leren dat het zedelijk is een hoofddoekje te dragen is lang niet zo hufterig als een kind leren dat een massamoordenaar geweldige dingen heeft gedaan..
En dat weigeren iemand een hand geven... ach... er zijn een paar individuen die dat doen en niet hele bevolkingsgroepen... stupide natuurlijk ... maar een onschuldige bezigheid... zeker in vergelijking met het op een voetstuk zetten van een van de grootste smeerlappen uit de menselijke geschiedenis...
je laat je je wel kennen hier DB ... jij ouwe nazi-goedprater
niet een mevrouw met een hoofddoekje, want dat droeg het arme inmiddels volledig geindoctrineerde nu wel hoofddoekdragende wicht, nog niet. Maar een Domme m sharia onderdrukte muts met een vrouwonvriendelijk onbeschofte egyptenaar als man.quote:Op woensdag 9 september 2009 17:40 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Nee, ik bedoel erger dan. Jij doet je kinderen liever te opvang bij fascisten, nazisten dan een mevrouw met een hoofddoekje,
Zoals:quote:Op woensdag 9 september 2009 22:20 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Die hebben tenminste nog wat goeds gedaan..
dat was voor de komst van die minkukel mohammedquote:Op donderdag 10 september 2009 18:13 schreef JoaC het volgende:
[..]
Zoals:
Ons aan een numeriek stelsel met een 0 geholpen?
Het Grieks Romeinse rijk was al vervallen voor de komst van Mohammedquote:Grieks/Romeinse kennis behouden waar door de Germanen geplunderd en verkracht werd?
Alweer voor de komst van Mohammedquote:Geneeskunde en Astronomie laten groeien?
Even Googlen: Al-Chwarizmi: Geboren tussen 780 en 800 en gestorven tussen 840 en 845 in Persie: Iranquote:Waar komt het woord Algoritme vandaan?
Waarom maak je er niet gewoon een onderwerp van van een Topic titel; Islam=erger dan fascisme.quote:Op donderdag 10 september 2009 17:18 schreef desiredbard het volgende:
[..]
niet een mevrouw met een hoofddoekje, want dat droeg het arme inmiddels volledig geindoctrineerde nu wel hoofddoekdragende wicht, nog niet. Maar een Domme m sharia onderdrukte muts met een vrouwonvriendelijk onbeschofte egyptenaar als man.
maar Goed
Mischien een leuke pol..eens kijken wie er durft te reageren.
je MOET je kind afgeven bij een van de volgende twee oppasmoeders (Stelletjes)
1) de mevrouw met een "intresse" in WOII en sympathie voor Adolf Hitler zo ook haar m,an
2) een onderdrukte europese met een enorme bewondering voor Mohammed en zijn daden en een man die geen respekt toont voor vrouwen
Het moge duidelijk zijn dat bij gebrek aan een eventuele 3e keuzemogenlijkheid ik 1 kies
Ach dat jij probeert in de voetstappen van de proleet te treden weten velen al langer, jij gaat dhimmi te boven.quote:Op zaterdag 12 september 2009 21:49 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Waarom maak je er niet gewoon een onderwerp van van een Topic titel; Islam=erger dan fascisme.
Dat lijkt me meer debatable dan een stukje over die sneue Hitleraanhangers die kinderen opvangen.
Gewoon man en paard noemen, bardje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |