abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_72581961
NAL van
quote:
Vlaams Belang royeert 'nazi-opvanggezin'
ANTWERPEN -

Het kinderopvanggezin uit Antwerpen, dat maandag in opspraak raakte door zijn extreemrechtse opvattingen, blijkt lid te zijn van de Vlaamse oppositiepartij Vlaams Belang. De partij heeft de ouders inmiddels geroyeerd, aldus de Belgische krant Gazet van Antwerpen dinsdagavond op zijn website.

Een tv-journalist had zich uitgegeven voor een vader die opvang zoekt voor zijn dochtertje. Na enige tijd ontdekte hij een portret van Adolf Hitler aan de muur en naziboeken in de kast. In de woonkamer stonden ook vlaggen van VMO, de verboden extreem rechtse Vlaamse Militanten Orde, zo bleek uit de reportage van het programma Terzake.

In het programma zei Vlaams Belang-voorzitter Bruno Valkeniers, „dat er geen plaats is voor nazi's in onze partij”.

Klik hier voor een filmpje van de nazi-opvang.
Bron: http://www.telegraaf.nl/b(...)gezin___.html?p=18,2

en het volgende Filmpje

Kan ik na mevrouws woorden nog steeds niet 100% schokkend vinden.
En ik zou mijn kind liever daar hebben dan bij de oppasmoeder getrouwd met een egyptenaar, welke weigert mijn vrouw de hand te schudden.

Zolang zoon dochterlief niet hielenklikkend met het armpje omhoog thuis komt
En in slaap valt op Wir Fahren gegen England, valt het miz wel mee

Eveneens vind ik de royering door Vlaams belang een weinig huichelachtig

En omwille van het politieke spectrum danwel het gebrek daaraan wat kruispostjes:
http://www.politiekdebat.net/forum/viewtopic.php?f=2&t=27974
http://uitingsvrij.6.forumer.com/viewtopic.php?p=6117#6117
Muslims are the only people who make a lesbian feminist look moderate.
  woensdag 9 september 2009 @ 14:23:51 #2
95427 Hephaistos.
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_72582175
quote:
Ja dat is in nieuws.
Ik probeer hier een politieke discussie te starten, de nieuwswaarde van het hele onderwerp ontgaat mij sowieso enigzins.
  woensdag 9 september 2009 @ 14:34:53 #4
18159 Dlocks
Zoek het maar op met Google...
pi_72582303
Dat wijf is echt gek.
pi_72583200
quote:
Op woensdag 9 september 2009 14:23 schreef desiredbard het volgende:
Kan ik na mevrouws woorden nog steeds niet 100% schokkend vinden.
En ik zou mijn kind liever daar hebben dan bij de oppasmoeder getrouwd met een egyptenaar, welke weigert mijn vrouw de hand te schudden.
Het is wel 100% schokkend. En eng ook, dat er nog steeds dit soort mensen bestaan. Hilter wilde bevolkingsgroepen uitmoorden, en was al een aardig eind opweg. Zo'n man is gewoon 100% fout en moet nooit verheerlijkt worden. NOOIT.

Verder zou ik mijn kind bij geen van beide op de opvang doen.
pi_72583283
quote:
Op woensdag 9 september 2009 14:34 schreef Dlocks het volgende:
Dat wijf is echt gek.
Gaat fijn naar het NWS topic toe,
Politieke discussie alhier.

Zolang de luiertjes niet gespeld worden met het opschrift meine Ehre heisst Treue
heb ik hier weinig problemen mee.

De tijd dat kinderen het stemgedrag van ouders / opvoeders overnemen is echt allang verleden tijd.

En ik vind een oppasmoeder met een hoofddoek precies hetzelfde als deze mevrouw
pi_72583392
quote:
Op woensdag 9 september 2009 15:01 schreef Tja..1986 het volgende:

[..]

Het is wel 100% schokkend. En eng ook, dat er nog steeds dit soort mensen bestaan. Hilter wilde bevolkingsgroepen uitmoorden, en was al een aardig eind opweg. Zo'n man is gewoon 100% fout en moet nooit verheerlijkt worden. NOOIT.

Ach (en nu barst hier de bom) Hitler was beslist geen domme man...en enkele van zijn ideeen worden vandaag de dag ook nog toegepast...kinderbijslag bijvoorbeeld.

Infrastructuur, de Volkswagen.

Ja de schilder is doorgedraaid, wanneer precies, waarom precies, wie weet.
Hij kreeg het echter voor elkaar Duitsland uit een enorme recessie te sleuren
pi_72585545
Krijg je ook een zakmes met een leuke tekst mee als je op de laatste dag bij het kinderopvang bent?

Maar inderdaad, dit is erg fout

Ook is het ver opgeblazen non-nieuws.
Dit account is permanent uitgeschakeld.
  woensdag 9 september 2009 @ 16:22:07 #9
36858 Semisane
Iemand nog een koekje?
pi_72585736
quote:
Op woensdag 9 september 2009 15:06 schreef desiredbard het volgende:

[..]

Ach (en nu barst hier de bom) Hitler was beslist geen domme man...en enkele van zijn ideeen worden vandaag de dag ook nog toegepast...kinderbijslag bijvoorbeeld.

Dat een paar van zijn ideeën wel oke waren en sommige zelfs nu nog gebruikt worden, neemt natuurlijk niet weg dat de beste man ook één van de meest gruwelijke dictators is geweest die de mensheid ooit heeft gekend.

Ik denk dat zijn slechte ideeën de paar goede totaal teniet hebben gedaan.

En de poster die aangeeft dat Hitler nooit verheerlijkt zou moeten worden heeft natuurlijk gewoon gelijk.
Die vrouw gaat totaal voorbij aan alle ellende die Hitler heeft veroorzaakt en is imho geen geschikte opvangouder.
Putting the Fun back into Fundamentally Wrong since 1975.
"Yes, of course, I knew you would volunteer, Mr. Feynman, but I was wondering if there would be anybody else."
pi_72585979
quote:
Op woensdag 9 september 2009 15:01 schreef Tja..1986 het volgende:

[..]

Ik vind het niet echt schokkend echter getuigd het wel van een onmetelijke domheid van mevrouw.
Haar man is waarschijnlijk veel schokkender
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
  woensdag 9 september 2009 @ 16:30:52 #11
81187 ethiraseth
Fuck you, got mine
pi_72586078
quote:

[..]

Het beeld dat Hitler de autobahn heeft aangelegd is alleen houdbaar als je wel heel ruim met de geschiedenis omgaat. Alleen het uitvoerende deel is onder zijn bewind gedaan, alle planning, ontwerp e.d. waren allemaal voor die tijd al gedaan.
Winnaar Agnes Kant knuffel 2010.
Indeed, what are the roots of western geometry? Nothing else but the Egyptian techniques of surveying property.
pi_72586399
quote:
Op woensdag 9 september 2009 16:15 schreef 68Chevelle het volgende:
Krijg je ook een zakmes met een leuke tekst mee als je op de laatste dag bij het kinderopvang bent?

Maar inderdaad, dit is erg fout

Ook is het ver opgeblazen non-nieuws.
Het zou plazanter geweest zijn als den interviewer danwel zijne kleine van gemengde afkomst geweest zoude zijn zulle?
  woensdag 9 september 2009 @ 16:39:30 #13
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_72586442
quote:
Op woensdag 9 september 2009 15:03 schreef desiredbard het volgende:

En ik vind een oppasmoeder met een hoofddoek precies hetzelfde als deze mevrouw
Want een oppasmoeder met een hoofddoek predikt immers ook dood en verderf.

Ik vind het nogal wat om een vrouw met een hoofddoek als even kwalijk neer te zetten als een vrouw die nazisme loopt te vergoeilijken.

Verder vraag ik me ook af waarom je uberhaupt die vergelijking gaat lopen maken hier om die vrouw hier te gaan goedpraten.
pi_72586716
quote:
Op woensdag 9 september 2009 16:38 schreef desiredbard het volgende:

[..]

Het zou plazanter geweest zijn als den interviewer danwel zijne kleine van gemengde afkomst geweest zoude zijn zulle?
Je hebt het over individuen, daar kan van alles in voorkomen, het enige waarom dit opgeblazen word is omdat er een zwaar politiek incorrecte boodschap aanhangt.

Terwijl er zat incapabele mensen zijn die dit soort shows meestal weten te ontwijken.
pi_72587440
quote:

[..]

Ik zeg ook niet dat hij een domme man was, en ook niet dat hij geen goede ideeen had. Maar de foute zijn zo groot, dat het onmogelijk is om zo'n man ooit op een voetstuk te plaatsen. Mensen die dat wel doen sporen niet.
  woensdag 9 september 2009 @ 17:08:32 #16
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_72587603
quote:
Op woensdag 9 september 2009 17:04 schreef Tja..1986 het volgende:

[..]

Ik zeg ook niet dat hij een domme man was, en ook niet dat hij geen goede ideeen had. Maar de foute zijn zo groot, dat het onmogelijk is om zo'n man ooit op een voetstuk te plaatsen. Mensen die dat wel doen sporen niet.
Achja

Osama bin laden pakt de opleiding van zijn terroristen bijzonder professioneel aan. Bovendien was 9//11 een uitmuntend staaltje organisatievakmanschap. Zeker een slimmerd.
pi_72587835
Ik dacht Islam=fascisme, maar blijkbaar is het Islam=erger dan fascisme?
I´m back.
pi_72588273
quote:
Op woensdag 9 september 2009 16:46 schreef 68Chevelle het volgende:

[..]

Je hebt het over individuen, daar kan van alles in voorkomen, het enige waarom dit opgeblazen word is omdat er een zwaar politiek incorrecte boodschap aanhangt.

Terwijl er zat incapabele mensen zijn die dit soort shows meestal weten te ontwijken.
Ah maar waarom hebben we het weer over een persoon met een schilderijtje van een schilder aan de muur en niet over een hoofdoeken draagster...net zo indioen nog intoleranter?
pi_72588314
quote:
Op woensdag 9 september 2009 17:08 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Achja

Osama bin laden pakt de opleiding van zijn terroristen bijzonder professioneel aan. Bovendien was 9//11 een uitmuntend staaltje organisatievakmanschap. Zeker een slimmerd.
Het zou erg dom zijn Osama als een dom figuur te zien.
Achterlijke ideeen erop nahouden is niet gelijk aan achterlijk zijn.
pi_72588318
quote:
Op woensdag 9 september 2009 17:26 schreef desiredbard het volgende:

[..]

Ah maar waarom hebben we het weer over een persoon met een schilderijtje van een schilder aan de muur en niet over een hoofdoeken draagster...net zo indioen nog intoleranter?
Je hebt het antwoord op je vraag in qoute gezet, zoekt en gij zult vinden
pi_72588360
quote:
Op woensdag 9 september 2009 17:14 schreef Ryan3 het volgende:
bedioel je nu islam >fascisme of Islam<fascisme miz dien je >= te gebruiken
pi_72588630
quote:
Op woensdag 9 september 2009 17:14 schreef Ryan3 het volgende:
jep
Maar toen kwam er een man en die zei:
Allee, dat gaan we oplossen!
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_72588687
quote:
Op woensdag 9 september 2009 17:28 schreef 68Chevelle het volgende:

[..]

Je hebt het antwoord op je vraag in qoute gezet, zoekt en gij zult vinden
Dan zijn we het op dat gebied dus volledig eenst...blijft het feit dat het een in de media belicht wordt en het ander indien je het bespreekbaar zou willen maken , dat aankarten an sich weer gelijkgseteld wordt aan fascisme.

Nogmaals zoalng mevrouw niet begint over untermenschen mag ze voor de mijne best oppassen.
In tegenstelling de gevestigde orde hoeft mijn kind namelijkook niet als Dhimmi opgevoed te worden.
pi_72588759
quote:
Op woensdag 9 september 2009 17:29 schreef desiredbard het volgende:

[..]

bedioel je nu islam >fascisme of Islam<fascisme miz dien je >= te gebruiken
Nee, ik bedoel erger dan. Jij doet je kinderen liever te opvang bij fascisten, nazisten dan een mevrouw met een hoofddoekje, want het fascisme-nazisme heeft ook goede dingen gedaan, toch? Dat is allemaal zo erg niet geweest, die waren nog wel geschikt in zekere zin, mits niet overdreven. Terwijl Islam... nou ja, Islam is dan dus veel erger (zo je wilt > dan fascisme). Toch?
Vandaar mijn vraag. Wilders zegt Islam=fascisme, maar in wezen zeg jij Islam=erger dan fascisme.
Ik doe mijn kinderen liever te opvang bij een instituut waarbij ik zeker weet dat degenen die erbij werken een opleiding in die richting hebben genoten en dat het instituut erkend is bij belastingdienst, gemeente en andere instanties. Over politiek/religie e.d. moet niet worden gepraat met kinderen tijdens de opvang. Gelieve algehele neutraliteit te betrachten tijdens de kinderopvang, behalve dat bepaalde normen en waarden, die wrs iedereen onderschrijft, spelenderwijs gepromoot worden wrs. Als daar een mevrouw bij zit die toevallig een hoofddoek draagt dat is mij dat umsonst.

[ Bericht 0% gewijzigd door Ryan3 op 09-09-2009 18:08:19 ]
I´m back.
pi_72589682
quote:
Op woensdag 9 september 2009 17:40 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Nee, ik bedoel erger dan. Jij doet je kinderen liever te opvang bij fascisten, nazisten dan een mevrouw met een hoofddoekje, want het fascisme-nazisme heeft ook goede dingen gedaan, toch? Dat is allemaal zo erg niet geweest, die waren nog wel geschikt in zekere zin, mits niet overdreven. Terwijl Islam... nou ja, Islam is dan dus veel erger (zo je wilt > dan fascisme). Toch?
Vandaar mijn vraag. Wilders zegt Islam=fascisme, maar in wezen zeg jij Islam=erger dan fascisme.
Ik doe mijn kinderen liever te opvang bij een instituut waarbij ik zeker weet dat degenen die erbij werken een opleiding in die richting hebben genoten en dat het instituut erkend is bij belastingdienst, gemeente en andere instanties. Over politiek/religie e.d. moet niet worden gepraat met kinderen tijdens de opvang. Gelieve algehele neutraliteit te betrachten tijden de kinderopvang, behalve dat bepaalde normen en waarden, die wrs iedereen onderschrijft, spelenderwijs gepromoot worden wrs. Als daar een mevrouw bij zit die toevallig een hoofddoek draagt dat is mij dat umsonst.
Die neutraliteit kennen we, van mij mag religie best teijdens de opvang.
Ik heb erg geen probleem met een maaltijdsgebedje

Ik heb wel echter problemen met het feit dat de moeder van mijn zoon door manlief van oppasmamma genegeerd wordt, en het eigen kindje in het arabisch toegeneuzeld wordt .....

Het voordeel van die vlaamse dame is dat ik in iedergeval kan verstaan wat er gekletst wordt.

En om even vrij verwoord olie op het vuur te gooien

Adolf Hitler: Autobahn, Volkswagen, kinderbijslag....paar medium kwaliteit schilderijen
Nu laat mij zien wat Mohammed ...etc etc etc
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')