nou.. ik wil ook gewoon ftp-en. Dat zijn van die dingen waar ik geen zin in heb thuis, maar op mijn werk welquote:
stiekem vast welquote:
quote:
quote:While trying to retrieve the URL: ftp://ftp.isthatso.nl/
The following error was encountered:
* Access Denied.
Volgens mij gaat er zo'n 40 procent vanaf(?) Dus dan hou je 324 euro over..quote:Op woensdag 9 september 2009 14:39 schreef EddyAlbena het volgende:
Als ik een stagevergoeding van 540 p/m heb, hoeveel blijft daar netto nog van over?
Nee hoor, hangt af van je overige inkomsten.quote:Op woensdag 9 september 2009 14:42 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Volgens mij gaat er zo'n 40 procent vanaf(?) Dus dan hou je 324 euro over..
Dat ligt er toch aan hoeveel je achteraf weer terug krijgt? Komt uitdeinlijk op hetzelfde neer maar tochquote:Op woensdag 9 september 2009 14:44 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Nee hoor, hangt af van je overige inkomsten.
Ook.quote:Op woensdag 9 september 2009 14:45 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Dat ligt er toch aan hoeveel je achteraf weer terug krijgt?
Ik 225 en geen reiskostenquote:Op woensdag 9 september 2009 14:54 schreef DjRex89 het volgende:
Ik krijg maar 250euro netto + reiskostenach, beter dan niks.
Wat is je nieuwe aankoop dan?quote:Op woensdag 9 september 2009 14:57 schreef Psychonikeo het volgende:
ik heb er zo'n hekel aan he.. als je dan iets hebt gekocht en dat je dan nog moet wachten voordat je het kan gebruiken
Mijn reiskosten zijn nog hoger dan mn vergoedingquote:
't Is nog veel erger als het uit Hongkong moet komen en daar lekker lang over doetquote:Op woensdag 9 september 2009 14:57 schreef Psychonikeo het volgende:
ik heb er zo'n hekel aan he.. als je dan iets hebt gekocht en dat je dan nog moet wachten voordat je het kan gebruiken
quote:This email has been sent to inform you that your order, #15058, has been updated to a status of Shipped.
We ship items within 2 business days after payment received in full and cleared.
We sent you emails at every order status: Order Received, Payment Received (In Process, On Hold, Pending), Shipped, or under special circumstances it’s Canceled or Declined.
Shipment is directly from Hongkong Post via Hong Kong Post International Airmail except you contacted for Express Mail Service. It usually takes 5-10 business days to deliver to most countries. Due to variation of postal service in different areas, some areas may take a little longer.
We care about our valued customers, and will always try to help you. Please don't hesitate to email us if you may have any questions!
Als je in Friesland woont heb je wel die 1000 aan reiskosten nodig jaquote:Op woensdag 9 september 2009 15:02 schreef The_Dean het volgende:
Ik krijg maar 1.250 incl reiskosten hoor
Je went eraan. Ik heb er nu 19quote:
mja.. moest er ook een beetje hosting bij hebben.quote:Op woensdag 9 september 2009 15:11 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Je went eraan. Ik heb er nu 19.
Je kan ze ook bij mij kopen, binnen 5 minuten beschikbaar. Dan is 't alleen wachten tot alle DNS-servers bijgewerkt zijn.
Ik vond shuttle run vroeger altijd leukquote:Op woensdag 9 september 2009 16:44 schreef DjRex89 het volgende:
Pff vanavond met basketbaltraining de shuttle runWe moeten trap 10 halen om te 'slagen'. Als je het haalt hoef je de training erna niet meer. Deze keer wil de trainer hem aan het begin van de training doen maar de andere keren aan het eind. Hoop echt dat ik het haal
Is voor mij ook al een tijdje geleden.. Was er wel redelijk goed in maar kan me niet herinneren of ik trap 10 heb gehaald.. Nog half uurtje te gaanquote:Op woensdag 9 september 2009 16:52 schreef AMDB het volgende:
[..]
Ik vond shuttle run vroeger altijd leukNu al heel lang niet meer gedaan, maar had altijd wel hoog. Ben altijd snel buiten adem maar kan dan nog heel lang doorgaan
Anyway, tijd om de spullen te pakken en naar huis te gaan![]()
Ik krijg al kotsnijgingen als ik bij trap 6 ben. Dat is echt mijn limiet. Beetje vreemd van die mensen trouwens... zoiets voel je toch aankomen?quote:Op woensdag 9 september 2009 17:12 schreef Isdatzo het volgende:
Shuttlerun. Iedereen haatte dat. Deed 't op zich wel aardig, van wat ik me er zo van kan herinneren. Weet nog wel dat er mensen zo lang door gingen dat ze op een gegeven moment moesten kotsen
>
quote:Op woensdag 9 september 2009 18:36 schreef DjRex89 het volgende:
![]()
![]()
1) Mn loonstrook klopt niet, ik mis 6 dagen.
quote:2) Mn pa kreeg een aanbod voor vrijkaartjes voor de GP van Monza (Formule1) maar heeft deze afgeslagen omdat we zaterdag uit eten moeten..![]()
Oei.quote:Op woensdag 9 september 2009 18:36 schreef DjRex89 het volgende:![]()
![]()
1) Mn loonstrook klopt niet, ik mis 6 dagen.
2) Mn pa kreeg een aanbod voor vrijkaartjes voor de GP van Monza (Formule1) maar heeft deze afgeslagen omdat we zaterdag uit eten moeten..![]()
inderdaad. zoiets kan echt niet.quote:Op woensdag 9 september 2009 18:43 schreef Isdatzo het volgende:
WTF? Weet je zeker dat 't wel je vader is? Weet je zeker dat 't wel een mán is?
Noh, dat gaat echt te furrr. Verbreek het contact, NU![]()
.
Dat vraag ik me dus ook afquote:Op woensdag 9 september 2009 18:43 schreef Isdatzo het volgende:
WTF? Weet je zeker dat 't wel je vader is? Weet je zeker dat 't wel een mán is?
Noh, dat gaat echt te furrr. Verbreek het contact, NU![]()
.
Hij had ze gewoon aan mij mogen geven.quote:Op woensdag 9 september 2009 18:50 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Dat vraag ik me dus ook afHij wilde het eigenlijk niet vertellen maar wilde mn gezicht wel eens zien hoe ik zou reageren.. Dus ik heb hem ff flink uitgescholden. Hij moest lachen
Die kaartjes waren 600 euro per stuk
Die man spoort nietquote:Op woensdag 9 september 2009 18:50 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Dat vraag ik me dus ook afHij wilde het eigenlijk niet vertellen maar wilde mn gezicht wel eens zien hoe ik zou reageren.. Dus ik heb hem ff flink uitgescholden. Hij moest lachen
Die kaartjes waren 600 euro per stuk
inderdaad. uiteten gaan belangrijker vinden dan een Formule één wedstrijd. WTF?!quote:
Dat mag geen man meer heten. Ik denk dat iemand zich even moet opofferen en hem z'n "mannelijkheid" moet ontnemen. De fysieke dan, die andere is al wegquote:Op woensdag 9 september 2009 19:17 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
inderdaad. uiteten gaan belangrijker vinden dan een Formule één wedstrijd. WTF?!![]()
Die man moet echt eens leren wat prioriteiten zijn.Maar daar zal het wel al te laat voor zijn.
een Bro-datequote:Op woensdag 9 september 2009 19:20 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Dat mag geen man meer heten. Ik denk dat iemand zich even moet opofferen en hem z'n "mannelijkheid" moet ontnemen. De fysieke dan, die andere is al weg.
Anders hadden wij wel kunnen gaan, Lucje![]()
. Als soort-van date zeg maar
.
quote:Op woensdag 9 september 2009 19:20 schreef Isdatzo het volgende:
.
Idd, dat zijn geen keuzesquote:Op woensdag 9 september 2009 19:25 schreef PieterBas het volgende:
[..]
een Bro-date
Een dinertje met een vriendin.. of Formule 1...
sorry schat..
ik verwacht wel pics van Stockholms uitzicht.quote:Op woensdag 9 september 2009 19:44 schreef PieterBas het volgende:
Nog maar een dagje werken en dan naar Stockholm
"Uitzicht" hè. Die wil ik ook zien ja.quote:Op woensdag 9 september 2009 19:47 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
ik verwacht wel pics van Stockholms uitzicht.
Ik zal mijn best doenquote:Op woensdag 9 september 2009 19:47 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
ik verwacht wel pics van Stockholms uitzicht.
Dus dan dient PB de pics ook naar jou te sturen.quote:Op woensdag 9 september 2009 19:48 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
"Uitzicht" hè. Die wil ik ook zien ja.
je best is niet goed genoeg. Ik wil resultaten.quote:
Enige voorkeur... Het zal waarschijnlijk veel blond zijn..quote:Op woensdag 9 september 2009 19:53 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
je best is niet goed genoeg. Ik wil resultaten.
blond isquote:Op woensdag 9 september 2009 19:56 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Enige voorkeur... Het zal waarschijnlijk veel blond zijn..
Je hebt het wel over Zweden.. Dikke en lelijke uitzichten worden zonder pardoes in het Kattegat gedumptquote:Op woensdag 9 september 2009 20:08 schreef Isdatzo het volgende:
Idd, geen dikke en lelijke uitzichten op de foto's.
Dan mogen ze wel wat strengere selectiecriteria gaan handhavenquote:Op woensdag 9 september 2009 20:09 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Je hebt het wel over Zweden.. Dikke en lelijke uitzichten worden zonder pardoes in het Kattegat gedumpt
Dat hoeft toch niet.quote:Op woensdag 9 september 2009 20:03 schreef PieterBas het volgende:
Nu nog een beetje onopvallend doen
Ok, ok.. ik ben daar ook een stel lelijke vatsige wijven tegengekomen..quote:Op woensdag 9 september 2009 20:11 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Dan mogen ze wel wat strengere selectiecriteria gaan handhaven.
quote:Op woensdag 9 september 2009 20:12 schreef Isdatzo het volgende:
Bootje varen is leuk
Bootje gespot op vakantie. Is 'ie stiekem gewoon nog in Nederland hè
.
Die plaatsen liggen helemaal niet in de buurt van Middelburg.quote:Hey Luctor! New matches around Middelburg, Netherlands.
- eve-22, Haarlem, Netherlands
- maminti_, Amsterdam, Netherlands
- virginialee, Nijmegen, Netherlands
Maar er staat around Middelburg en niet 'in the neighbourhood' ofzo.quote:Op woensdag 9 september 2009 21:08 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Die plaatsen liggen helemaal niet in de buurt van Middelburg.![]()
Dat heb ik hem ook verteld!quote:
Mja, is een etentje voor de verjaardag van mn oma. En die wil miss een deel van de verbouwing van de badkamer sponsoren. Dus aan de ene kant snap ik hem wel, maar aan de andere kant.....................quote:Op woensdag 9 september 2009 19:17 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
inderdaad. uiteten gaan belangrijker vinden dan een Formule één wedstrijd. WTF?!![]()
Die man moet echt eens leren wat prioriteiten zijn.Maar daar zal het wel al te laat voor zijn.
Ik zei al dat ie ze maar aan mij moest geven en dat ik wel met een maat van me zou gaan.. Maar dat mocht ook weer nietquote:Op woensdag 9 september 2009 19:20 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Dat mag geen man meer heten. Ik denk dat iemand zich even moet opofferen en hem z'n "mannelijkheid" moet ontnemen. De fysieke dan, die andere is al weg.
.
Ik zou zeggen ga nog eens naar Engelse les.quote:Op woensdag 9 september 2009 21:11 schreef L.no het volgende:
[..]
Maar er staat around Middelburg en niet 'in the neighbourhood' ofzo.
Dat klopt, maar in hun ogen kan dat ook in de buurt zijn, dat betekent niet dat het een straat om de hoek altijd in de buurt is. Nederland is niet zo groot eh.quote:Op woensdag 9 september 2009 21:26 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik zou zeggen ga nog eens naar Engelse les.Of pak een Engels-Nederlands woordenboek erbij
Volgens het Prisma Engels-Nederlands woordenboek:
Around - rondom, in de buurt
Waarschijnlijk opgepaktquote:Op woensdag 9 september 2009 21:01 schreef L.no het volgende:
Over Bootje gesproken, waar blijft zijn update over zijn vakantie?
Misschien voor Amerikaanse begrippen welquote:Op woensdag 9 september 2009 21:08 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Die plaatsen liggen helemaal niet in de buurt van Middelburg.![]()
ja, blijkbaar. Ik had ook al eens iemand in mijn lijstje uit de UK.quote:Op woensdag 9 september 2009 21:39 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Misschien voor Amerikaanse begrippen wel
Ik ga niet even bij Dean op bezoek hoor. Is mij te ver weg.quote:Op woensdag 9 september 2009 21:34 schreef L.no het volgende:
[..]
Dat klopt, maar in hun ogen kan dat ook in de buurt zijn, dat betekent niet dat het een straat om de hoek altijd in de buurt is. Nederland is niet zo groot eh.
Ze hebben dus niet jouw woonplaats gekeken, maar Nederland.quote:Op woensdag 9 september 2009 21:45 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
ja, blijkbaar. Ik had ook al eens iemand in mijn lijstje uit de UK.![]()
![]()
[..]
Ik ga niet even bij Dean op bezoek hoor. Is mij te ver weg.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Give me some chocolate or I will cut you" -Becky
quote:Op woensdag 9 september 2009 21:45 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik ga niet even bij Dean op bezoek hoor. Is mij te ver weg.
quote:Op woensdag 9 september 2009 21:56 schreef L.no het volgende:
[..]
Ze hebben dus niet jouw woonplaats gekeken, maar Nederland.Daar lijkt het wel opSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
Whehehe, nou... ik praat gemakkelijker Fries dan Nederlands hoorquote:Op woensdag 9 september 2009 22:03 schreef DjRex89 het volgende:
Daarom praten we toch ook Nederlands? Veul makkelijker
ik moet nog even regelen dat ik op die boot kan.quote:Op woensdag 9 september 2009 22:04 schreef The_Dean het volgende:
* brengt alle lekkere drank terug en belt alle chicks voor zaterdag af
Zelf weten dude.
Mja, dan hebben we het ook over iemand....quote:Op woensdag 9 september 2009 22:04 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Whehehe, nou... ik praat gemakkelijker Fries dan Nederlands hoor
quote:Op woensdag 9 september 2009 22:10 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Mja, dan hebben we het ook over iemand....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |