quote:Femke Halsema heeft 'moeite met de hoofddoek'. Ze kan 'niet wachten' totdat de vrouwen die er een dragen 'in vrijheid hun hoofddoek zullen afslingeren'.
quote:Ze heeft er over nagedacht haar kinderen van hun zwarte school te halen: 'Ik zet kinderen niet op school als sociaal experiment. Als ze niet maximale kansen krijgen en gelukkig zijn, gaan ze eraf.'
Bron: De Pers / www.Elsevier.nlquote:Halsema zegt dat zij niet te beroerd is om de orthodoxe islam net als alle geloven aan te vallen waar zij dat nodig vindt. ‘Ik merk het in mijn wijk: natuurlijk is de islam een probleem.
Oho, Femke is een beetje naief maar niet rot man!quote:Op woensdag 9 september 2009 11:18 schreef MarkyMarkx het volgende:
Niks beters te vergelijken dan een appel met een rotte peer?
Flikker gewoon op met je 23 kansloze kutposts per dagquote:Op woensdag 9 september 2009 11:19 schreef Gareelloper het volgende:
[..]
Oho, Femke is een beetje naief maar niet rot man!
Kom dan kom dan he he he, ik pak je gastquote:Op woensdag 9 september 2009 11:21 schreef MarkyMarkx het volgende:
[..]
Flikker gewoon op met je 23 kansloze kutposts per dag
Zoals elk vrouw dat zou moeten.quote:Op woensdag 9 september 2009 11:24 schreef Triggershot het volgende:
Halsema moet een hoofddoek op, kinderen baren en niet werken.
hAlsema for the win!quote:Op woensdag 9 september 2009 11:25 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Zoals elk vrouw dat zou moeten.
Ja eng hequote:Op woensdag 9 september 2009 11:30 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
Ze blijft toch iets geils hebben
ofwel wel roepen dat je er moeite mee hebt maar niet verder komen dan het benoemen. Nou dikke pluim hoorquote:Op woensdag 9 september 2009 11:32 schreef Hexagon het volgende:
Gedurfde en openhartige opstelling van Femke. Dikke pluim voor haar.
Het is eigenlijk niet meer dan logisch dat iemand die het vrijzinnige zodanig in zich heeft weinig op heeft met de redenatie achter hoofddoeken .
Maar ook mooi dat ze niet vervalt in een paternalistische houding om het met beleid te willen aanpakken. Dat is de juiste nuance.
Het is dezelfde Halsema die dit zegt in het artikel (maar uiteraard niet wordt overgenomen in de OP)quote:Op woensdag 9 september 2009 11:26 schreef isogram het volgende:
Is dit dezelfde Femke Halsema als de GroenLinks-leidster bij wie het stoom uit de oren komt wanneer Wilders iets over moslims roept, of is het dubbelgangste die toevallig ook dezelfde naam heeft?
Het is meer de users zoals jij die een vertekend beeld hadden van Halsema (en andere linkse politici trouwens) die nu een realiteitsles krijgen.quote:De GroenLinks-leider wijst erop dat zij het recht van een vrouw om vrijwillig een hoofddoek te dragen – zelfs bij de politie of op de redactie van het feministische maandblad Opzij – altijd heeft verdedigd en dat ook zal blijven doen. "Maar ik kan niet wachten op het moment waarop vrouwen in vrijheid hun hoofddoek zullen afslingeren."
Van achter waarschijnlijk, maar geef je adres maar, stop wel een kurk in mijn reet. Dan kom ik ff je puisten uitknijpen en die lege jampotten op je neus bijvullen.quote:Op woensdag 9 september 2009 11:25 schreef Gareelloper het volgende:
[..]
Kom dan kom dan he he he, ik pak je gast
Waarom zou de overheid daar per se op moeten ingrijpen?quote:Op woensdag 9 september 2009 11:34 schreef pisnicht het volgende:
[..]
ofwel wel roepen dat je er moeite mee hebt maar niet verder komen dan het benoemen. Nou dikke pluim hoor
Nee, Femke kon natuurlijk niet anders dan haar kinderen op een "zwarte" school doen met haar multiculti instelling, en ziet nu als moeder ook dat haar kinderen niet de maximale kansen krijgen omdat ze op de verkeerde school zitten....quote:Op woensdag 9 september 2009 11:22 schreef henkway het volgende:
Zo, wat is er met de multiculti gebeurd??
gaan we radicaal worden??
Ja het is dezelfdequote:Op woensdag 9 september 2009 11:26 schreef isogram het volgende:
Is dit dezelfde Femke Halsema als de GroenLinks-leidster bij wie het stoom uit de oren komt wanneer Wilders iets over moslims roept, of is het dubbelgangster die toevallig ook dezelfde naam heeft?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |