Was even drinken aan het halen maar ik zal er in het vervolg rekening mee houden ja.quote:Op woensdag 9 september 2009 00:11 schreef TheGeneral het volgende:
Cyberia.. Voortaan de nieuwe openen please...
quote:Op woensdag 9 september 2009 00:15 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Was even drinken aan het halen maar ik zal er in het vervolg rekening mee houden ja.
Dat klopt, de 2e keer.quote:Op woensdag 9 september 2009 00:16 schreef Bevin het volgende:
[..]Heel toevallig ook niet de eerste keer.
Jaquote:Op woensdag 9 september 2009 00:33 schreef Szura het volgende:
Wat zei die commentator nou?![]()
M'n moeder zou gezegd hebben het is een floepert?
Van een uur of vierquote:Op woensdag 9 september 2009 00:35 schreef nightcowboy het volgende:
Wat een backhand![]()
Dat dit maar een spannende 5-setter mag worden
Zeg maar preciesquote:Op woensdag 9 september 2009 00:41 schreef Seam het volgende:
Hoe laat is het daar nu ? Zes uur eerder ongeveer ?
Daar erger ik me ook al de hele tijd aan. Lekker onoverzichtelijk inderdaadquote:Op woensdag 9 september 2009 00:40 schreef Szura het volgende:
Geweldige partij nu al![]()
Maar kunnen ze niet eens kappen met die zogenaamd vette camerapositie![]()
Je ziet de helft van de baan niet
Ik zou me daar ook absoluut niet veilig voelenquote:Op woensdag 9 september 2009 00:52 schreef Szura het volgende:
Wil ie die wand doormidden hebben ofzo![]()
Dat heb ik dus helemaal nietquote:Op woensdag 9 september 2009 00:48 schreef kevin_ het volgende:
Ik heb wel nog sterk het idee dat Tsonga deze partij gaat winnen.
Ik eigenlijk ook.quote:Op woensdag 9 september 2009 01:09 schreef Norrage het volgende:
wat een wedstrijd!!! maar ik moet echt naar bed..... veel plezier!
"I'm probably gonna shit my pants, honestly"quote:Op woensdag 9 september 2009 01:05 schreef TheGeneral het volgende:
Het heeft niks met de US Open te maken, maar ik kwam deze net tegen![]()
Dat gaat wel goed komen denk ikquote:Op woensdag 9 september 2009 01:09 schreef Norrage het volgende:
wat een wedstrijd!!! maar ik moet echt naar bed..... veel plezier!
Prachtigquote:Op woensdag 9 september 2009 01:05 schreef TheGeneral het volgende:
Het heeft niks met de US Open te maken, maar ik kwam deze net tegen![]()
quote:Op woensdag 9 september 2009 01:13 schreef TubewayDigital het volgende:
die commentator bij Tsonga Gonzowat een held
who is it!!!???
Maar dat kan ik niet zienquote:Op woensdag 9 september 2009 01:16 schreef TheGeneral het volgende:
Pennetta en Williams zullen ook zo beginnen.
Eurosport weet niet of ze bij Gonzo - Tsonga blijven of dat ze naar Pennetta - Williams gaan.
Mochten ze dat wel doen dan neem ik aan dat ze op Eurosport 2 gewoon doorgaan.
Dan weet je wat je gemist hebt.quote:Op woensdag 9 september 2009 01:21 schreef Tim86 het volgende:
Schakel net in, maar dit is echt genieten zeg
quote:
Thanks, maar ik weet niet of ik zin heb om deze partij op de stream te kijken... Vind dat zo vervelend achter de computer.quote:Op woensdag 9 september 2009 01:28 schreef Szura het volgende:
http://atdhe.net/7921/watch-us-open-tsonga-vs-gonzalez
Veel franse streams maar dit is Engels
Maximum aantal kijkers bereiktquote:Op woensdag 9 september 2009 01:28 schreef Szura het volgende:
Veel franse streams maar dit is Engels
Opnieuw aanzetten, dat zegt dat klote justin.tv vaker, om je een abo aan te smerenquote:Op woensdag 9 september 2009 01:29 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Maximum aantal kijkers bereikt.
Gewoon ff F5en. Dan doet hij het weer.quote:Op woensdag 9 september 2009 01:29 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Maximum aantal kijkers bereikt.
Om de 10 secquote:Op woensdag 9 september 2009 01:31 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Gewoon ff F5en. Dan doet hij het weer.
Midden een rally, erg behelpen allemaalquote:Op woensdag 9 september 2009 01:30 schreef Szura het volgende:
[..]
Opnieuw aanzetten, dat zegt dat klote justin.tv vaker, om je een abo aan te smeren
Deze is beter inderdaadquote:Op woensdag 9 september 2009 01:32 schreef Bevin het volgende:
http://atdhe.net/7933/watch-us-open-tsonga-vs-gonzalez
Die doet prima.
Die van Tim is beter.quote:Op woensdag 9 september 2009 01:33 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Midden een rally, erg behelpen allemaal.
Wat een accent.quote:Op woensdag 9 september 2009 01:32 schreef Tim86 het volgende:
http://atdhe.net/7933/watch-us-open-tsonga-vs-gonzalez
Ja Scottish ofzoquote:
Doe dat maar na deze matchquote:Op woensdag 9 september 2009 01:37 schreef TheGeneral het volgende:
Er wordt trouwens wel regen verwacht vanavond volgens de Engelse Eurosport commentator.
Nee. Monfils-Nadal gaat net zo mooi wordenquote:
Haha, precies hetzelfde hierquote:Op woensdag 9 september 2009 01:43 schreef Tim86 het volgende:
Ik denk elke keer dat er een call is bij die Gonzo return door die schreeuw van hem bij elke reach
Dat wilde ik ook postenquote:Op woensdag 9 september 2009 01:43 schreef Tim86 het volgende:
Ik denk elke keer dat er een call is bij die Gonzo return door die schreeuw van hem bij elke reach
Die was niet bepaald makkelijk imo, 1 daarvoor had af kunnen zijn.quote:Op woensdag 9 september 2009 01:53 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Nou ja, die laatste volley had Tsonga natuurlijk moeten maken..
Set Gonzo.
Die volley leek mij juist makkelijk. Denk dat hij hem wel moeten halen...quote:Op woensdag 9 september 2009 01:54 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Die was niet bepaald makkelijk imo, 1 daarvoor had af kunnen zijn.
Nu 12.quote:Op woensdag 9 september 2009 02:00 schreef Szura het volgende:
12 BP's achter elkaar weg, de meeste dankzij het spel van Gonzalez
Die streams doen het idd alleen tijdens de kantwisselquote:Op woensdag 9 september 2009 02:07 schreef Szura het volgende:
Schijt Eurosport met je wijventennis.
Er is geen enkele fatsoenlijke stream meer
Die loopt meer dan een punt achter...quote:Op woensdag 9 september 2009 02:14 schreef APK het volgende:
http://www.fromsport.com/video-67484.html
Beeld...
Dan maar een puntje achter, ben toch niet aan het live betten.quote:Op woensdag 9 september 2009 02:16 schreef Szura het volgende:
[..]
Die loopt meer dan een punt achter...
Deze is weer normaal, maar dat is ook zo'n F5-er
En loop je een minuut achter ofzo.quote:Op woensdag 9 september 2009 02:15 schreef kevin_ het volgende:
Player.eurosport.com, super beeld en kost je amper 5 euro.
Wat hebben jullie toch allemaal met dat bolle varkentjequote:Op woensdag 9 september 2009 02:32 schreef TheGeneral het volgende:
Please laat Kim winnen van Serena
Nee dat bolle paard is fijnquote:Op woensdag 9 september 2009 02:33 schreef APK het volgende:
[..]
Wat hebben jullie toch allemaal met dat bolle varkentje
Stoere ghetto-chick, kan zo in The Wire meespelen.quote:
Zal ik dan maar uit beleefdheid vragen wat jij bedoelt met 'mijn zoon'?quote:
quote:Op woensdag 9 september 2009 02:56 schreef APK het volgende:
[..]
Zal ik dan maar uit beleefdheid vragen wat jij bedoelt met 'mijn zoon'?
Edit: Oh, Frans?![]()
Je voet zal maar blijven steken terwijl je hele lichaam verder door wil glijden, pijnlijk voor je knieënquote:Op woensdag 9 september 2009 03:17 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Glijden op hardcourt, het is en blijft natuurlijk een idioot
Die knieën zijn al zo geweldig hequote:Op woensdag 9 september 2009 03:19 schreef Bevin het volgende:
[..]
Je voet zal maar blijven steken terwijl je hele lichaam verder door wil glijden, pijnlijk voor je knieën
Inderdaadquote:
En toen werd jouw zoon wakker.quote:Op woensdag 9 september 2009 03:21 schreef Bevin het volgende:
Gael zit trouwens in een mooi schema. Nu Nadal, dadelijk Gonzalez, dan Del Potro en in de finale Federer![]()
Omdat Nadal, Murray en Djokovic verschrikkelijk irritant gedrag vertonen op de baan, en Federer niet. Spelers die irriteren worden eerder het toernooi uitgejouwd dan spelers die niet irriteren.quote:Op woensdag 9 september 2009 04:02 schreef danusz1986 het volgende:
Lol wat me opvalt is dat alle toppers in de problemen komen jullie het toe staan te juichen.. behalve als federer aan het spelen is! Bij Nadal, Murray, Djokovic. Hoe komt dat? Willen jullie dat het toernooi saai wordt, want dat wordt het zonder Nadal, Murray en Djokovic. K zou juist alle 4 de geplaatste spelers in de halve finales zien!
Mijn favoriete spelers, daar ben ik voor, Gonzalez en Monfils, bovendien vind ik Nadal niets en heeft Federer al genoeg gewonnen. Het is tijd voor een ander, liefst een Gonzalez of een Monfils.quote:Op woensdag 9 september 2009 04:02 schreef danusz1986 het volgende:
Lol wat me opvalt is dat alle toppers in de problemen komen jullie het toe staan te juichen.. behalve als federer aan het spelen is! Bij Nadal, Murray, Djokovic. Hoe komt dat? Willen jullie dat het toernooi saai wordt, want dat wordt het zonder Nadal, Murray en Djokovic. K zou juist alle 4 de geplaatste spelers in de halve finales zien!
quote:Op woensdag 9 september 2009 04:07 schreef Bevin het volgende:
[..]
Mijn favoriete spelers, daar ben ik voor, Gonzalez en Monfils, bovendien vind ik Nadal niets en heeft Federer al genoeg gewonnen. Het is tijd voor een ander, liefst een Gonzalez of een Monfils.
quote:Op woensdag 9 september 2009 04:07 schreef twi het volgende:
[..]
Omdat Nadal, Murray en Djokovic verschrikkelijk irritant gedrag vertonen op de baan, en Federer niet. Spelers die irriteren worden eerder het toernooi uitgejouwd dan spelers die niet irriteren.
Del Potroquote:Op woensdag 9 september 2009 04:08 schreef danusz1986 het volgende:
Ik hoop op Fernando Gonzalez of Del Potro!
[..]
Dan mag ie wel opschieten want die Gael is ook geen achterlijke.quote:Op woensdag 9 september 2009 04:11 schreef erkel het volgende:
Net als wat de commentator net zegt, Nadal is meer te vinden aan het net. Monfils speelt veels te afwachtend. Nu maakt Nadal nog wat onnodige fouten, maar wanneer hij in zijn spel komt, gaat hij erover heen (verwacht ik).
quote:Op woensdag 9 september 2009 04:14 schreef Bevin het volgende:
[..]
Dan mag ie wel opschieten want die Gael is ook geen achterlijke.
En bovendien wieso zou het saai worden zonder Nadal en Murray? Moet je de volgende ronde Monfils - Gonzalez maar zien, beter tennis wordt er niet gespeeld en het is zeker niet saai!
Sorry zou er in vervolg op letten!quote:Op woensdag 9 september 2009 04:17 schreef erkel het volgende:
@danusz: Het is wat makkelijker lezen als je je reactie onder de quote zet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |