Nu 12.quote:Op woensdag 9 september 2009 02:00 schreef Szura het volgende:
12 BP's achter elkaar weg, de meeste dankzij het spel van Gonzalez
Die streams doen het idd alleen tijdens de kantwisselquote:Op woensdag 9 september 2009 02:07 schreef Szura het volgende:
Schijt Eurosport met je wijventennis.
Er is geen enkele fatsoenlijke stream meer
Die loopt meer dan een punt achter...quote:Op woensdag 9 september 2009 02:14 schreef APK het volgende:
http://www.fromsport.com/video-67484.html
Beeld...
Dan maar een puntje achter, ben toch niet aan het live betten.quote:Op woensdag 9 september 2009 02:16 schreef Szura het volgende:
[..]
Die loopt meer dan een punt achter...
http://atdhe.net/7921/watch-us-open-tsonga-vs-gonzalez
Deze is weer normaal, maar dat is ook zo'n F5-er
En loop je een minuut achter ofzo.quote:Op woensdag 9 september 2009 02:15 schreef kevin_ het volgende:
Player.eurosport.com, super beeld en kost je amper 5 euro.
Wat hebben jullie toch allemaal met dat bolle varkentjequote:Op woensdag 9 september 2009 02:32 schreef TheGeneral het volgende:
Please laat Kim winnen van Serena
Nee dat bolle paard is fijnquote:Op woensdag 9 september 2009 02:33 schreef APK het volgende:
[..]
Wat hebben jullie toch allemaal met dat bolle varkentje
Stoere ghetto-chick, kan zo in The Wire meespelen.quote:
Zal ik dan maar uit beleefdheid vragen wat jij bedoelt met 'mijn zoon'?quote:
quote:Op woensdag 9 september 2009 02:56 schreef APK het volgende:
[..]
Zal ik dan maar uit beleefdheid vragen wat jij bedoelt met 'mijn zoon'?
Edit: Oh, Frans?![]()
Je voet zal maar blijven steken terwijl je hele lichaam verder door wil glijden, pijnlijk voor je knieënquote:Op woensdag 9 september 2009 03:17 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Glijden op hardcourt, het is en blijft natuurlijk een idioot
Die knieën zijn al zo geweldig hequote:Op woensdag 9 september 2009 03:19 schreef Bevin het volgende:
[..]
Je voet zal maar blijven steken terwijl je hele lichaam verder door wil glijden, pijnlijk voor je knieën
Inderdaadquote:
En toen werd jouw zoon wakker.quote:Op woensdag 9 september 2009 03:21 schreef Bevin het volgende:
Gael zit trouwens in een mooi schema. Nu Nadal, dadelijk Gonzalez, dan Del Potro en in de finale Federer![]()
Omdat Nadal, Murray en Djokovic verschrikkelijk irritant gedrag vertonen op de baan, en Federer niet. Spelers die irriteren worden eerder het toernooi uitgejouwd dan spelers die niet irriteren.quote:Op woensdag 9 september 2009 04:02 schreef danusz1986 het volgende:
Lol wat me opvalt is dat alle toppers in de problemen komen jullie het toe staan te juichen.. behalve als federer aan het spelen is! Bij Nadal, Murray, Djokovic. Hoe komt dat? Willen jullie dat het toernooi saai wordt, want dat wordt het zonder Nadal, Murray en Djokovic. K zou juist alle 4 de geplaatste spelers in de halve finales zien!
Mijn favoriete spelers, daar ben ik voor, Gonzalez en Monfils, bovendien vind ik Nadal niets en heeft Federer al genoeg gewonnen. Het is tijd voor een ander, liefst een Gonzalez of een Monfils.quote:Op woensdag 9 september 2009 04:02 schreef danusz1986 het volgende:
Lol wat me opvalt is dat alle toppers in de problemen komen jullie het toe staan te juichen.. behalve als federer aan het spelen is! Bij Nadal, Murray, Djokovic. Hoe komt dat? Willen jullie dat het toernooi saai wordt, want dat wordt het zonder Nadal, Murray en Djokovic. K zou juist alle 4 de geplaatste spelers in de halve finales zien!
quote:Op woensdag 9 september 2009 04:07 schreef Bevin het volgende:
[..]
Mijn favoriete spelers, daar ben ik voor, Gonzalez en Monfils, bovendien vind ik Nadal niets en heeft Federer al genoeg gewonnen. Het is tijd voor een ander, liefst een Gonzalez of een Monfils.
quote:Op woensdag 9 september 2009 04:07 schreef twi het volgende:
[..]
Omdat Nadal, Murray en Djokovic verschrikkelijk irritant gedrag vertonen op de baan, en Federer niet. Spelers die irriteren worden eerder het toernooi uitgejouwd dan spelers die niet irriteren.
Del Potroquote:Op woensdag 9 september 2009 04:08 schreef danusz1986 het volgende:
Ik hoop op Fernando Gonzalez of Del Potro!
[..]
Dan mag ie wel opschieten want die Gael is ook geen achterlijke.quote:Op woensdag 9 september 2009 04:11 schreef erkel het volgende:
Net als wat de commentator net zegt, Nadal is meer te vinden aan het net. Monfils speelt veels te afwachtend. Nu maakt Nadal nog wat onnodige fouten, maar wanneer hij in zijn spel komt, gaat hij erover heen (verwacht ik).
quote:Op woensdag 9 september 2009 04:14 schreef Bevin het volgende:
[..]
Dan mag ie wel opschieten want die Gael is ook geen achterlijke.
En bovendien wieso zou het saai worden zonder Nadal en Murray? Moet je de volgende ronde Monfils - Gonzalez maar zien, beter tennis wordt er niet gespeeld en het is zeker niet saai!
Sorry zou er in vervolg op letten!quote:Op woensdag 9 september 2009 04:17 schreef erkel het volgende:
@danusz: Het is wat makkelijker lezen als je je reactie onder de quote zet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |