Jamaar de bestelling was toch helemaal niet moeilijk en ik was de enige klant.quote:Op dinsdag 8 september 2009 23:54 schreef TNA het volgende:
Als je ook maar vaker dan één keer per vijf jaar fastfood bestelt, weet je dat ze een standaard procedure door moeten lopen op de kassa. Het is handig om daar rekening mee te houden i.p.v. in één keer alles te roepen en ervan uit te gaan dat ze dat wel onthouden terwijl je de 528e klant van die dag bent.
in een vrachtwagen. Erop zou een beetje zeer doen bij de viaducten van Nederland.quote:Op dinsdag 8 september 2009 23:56 schreef Wupppie het volgende:
een vrouw... die op de vrachtwagen rijdt....
Dus jij eet zo eerst jouw eten van het bord van je baas voordat hij kan beginnen!quote:Op dinsdag 8 september 2009 23:58 schreef Seam het volgende:
De Lucht
Daar pakken we altijd wat te eten op de baas zijn eten als we in de buurt moeten werken
en intelligent verkeerd spelt :Squote:Op dinsdag 8 september 2009 23:56 schreef Wupppie het volgende:
Toffe username trouwens, en dan met vrachtwagens enzo.. Is het nou echt waar dat jullie truckers het allemaal met elkaar doen op de trucker slaapplaatsen langs de weg? Zo iets hoorde ik ooit...quote:Op dinsdag 8 september 2009 23:59 schreef druppelkut het volgende:
[..]
in een vrachtwagen. Erop zou een beetje zeer doen bij de viaducten van Nederland.
Oh, en over postuur: ik ben zeer tevreden. Weeg zelfs iets te weinig voor mijn lengte.
Kut woord dubbelquote:Op dinsdag 8 september 2009 23:59 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Dus jij eet zo eerst jouw eten van het bord van je baas voordat hij kan beginnen!
Boehoehoe.......quote:Op woensdag 9 september 2009 00:00 schreef napalmpje het volgende:
[..]
en intelligent verkeerd spelt :S
Hoe lang nog?quote:Op dinsdag 8 september 2009 23:54 schreef ploppperrrr het volgende:
Oke!
Hoe laat komt de samenvatting?
Echt niet, ze vragen niet of je niet kaas wilt op je Whopper hoorquote:Op dinsdag 8 september 2009 23:59 schreef stevenmac26 het volgende:
Dit moet een vette hoax zijn want aan mij word er altijd alleen maar gevraagd of ik kaas of niet op me whopper wil. Nog nooit of ik bacon wil of niet want anders bestel ik wel een hamburger waar dat wel op zit
ik weer natuurlijk niet wat die mannen allemaal met elkaar uitvreten maar laten we maar zeggen dat ik niets tekort komquote:Op woensdag 9 september 2009 00:01 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Toffe username trouwens, en dan met vrachtwagens enzo.. Is het nou echt waar dat jullie truckers het allemaal met elkaar doen op de trucker slaapplaatsen langs de weg? Zo iets hoorde ik ooit...
Ik bedoelde de vrouwelijke en mannelijke truckers dan hequote:Op woensdag 9 september 2009 00:03 schreef druppelkut het volgende:
[..]
ik weer natuurlijk niet wat die mannen allemaal met elkaar uitvreten maar laten we maar zeggen dat ik niets tekort kom
Kaas of zonder kaasquote:Op woensdag 9 september 2009 00:02 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Echt niet, ze vragen niet of je niet kaas wilt op je Whopper hoor
Hey, ik heb 3 kwartier verplichte pauze elke dag. Kuttacho.quote:Op woensdag 9 september 2009 00:04 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ik bedoelde de vrouwelijke en mannelijke truckers dan heHeb ooit eens met een ex-vrouwchauffeur (
) gewerkt, dus vandaar.
Jezus, wat hou je dan nog over, een droog broodje?quote:Op dinsdag 8 september 2009 23:51 schreef druppelkut het volgende:
1 klein whoppermenu met twister fries en cola. Geen bacon, kaas en tomaten op de whopper asjeblieft.
quote:Op dinsdag 8 september 2009 23:51 schreef druppelkut het volgende:
ts heeft trek in een snack omdat ze lang had gereden in d'r vrachtwagen en besluit even aan te leggen op de eerder genoemde parkeerplaats voor een klein whoppermenu met twister fries en een cola.
quote:Op dinsdag 8 september 2009 23:51 schreef druppelkut het volgende:
Getuigt toch van enige intilligentie)
Je bent geweldig jongen, je papa zal trots op je zijn.quote:Op woensdag 9 september 2009 00:10 schreef Repeat het volgende:
Ben ik nou de enige die "te dom om brand te roepen" een achterlijke uitspraak vind?
Blijkbaar wel als er nu pas iemand over begint....
bravo. U bent de tweede al die me op die gigantische spelfout wijst.quote:
Hij was ook erg leuk in deze contextquote:Op woensdag 9 september 2009 00:14 schreef druppelkut het volgende:
[..]
bravo. U bent de tweede al die me op die gigantische spelfout wijst.
Dank u. Misschien leer ik er nog eens van.
Held
BK >>>>>>>>>>>>>> McDquote:Op woensdag 9 september 2009 00:15 schreef l3laster het volgende:
eisen stellen aan een hamburger bij de burger king
Niet meer dan logisch.quote:Op woensdag 9 september 2009 00:15 schreef l3laster het volgende:
eisen stellen aan een hamburger bij de burger king
At your service.quote:Op woensdag 9 september 2009 00:14 schreef druppelkut het volgende:
[..]
bravo. U bent de tweede al die me op die gigantische spelfout wijst.
Dank u. Misschien leer ik er nog eens van.
Held
quote:Op woensdag 9 september 2009 00:18 schreef Pollewoppie het volgende:
he pest dat druppelende kutje nou niet zo joh!! is vast een lekkere ja!! (daar ze niks te kort komt)
Vul deze maar vast in, TS.quote:Op dinsdag 8 september 2009 23:51 schreef druppelkut het volgende:
... Getuigt toch van enige intilligentie ...
Was te laat in de lemmingquote:Op dinsdag 8 september 2009 23:51 schreef druppelkut het volgende:
.....ts heeft trek in een snack omdat ze lang had gereden in d'r vrachtwagen en besluit even aan te leggen op de eerder genoemde parkeerplaats voor een klein whoppermenu met twister fries en een cola.
ts loopt naar binnen om haar bestelling te plaatsen en treft een wicht achter de kassa met een laag plamuur op d'r hoofd zo dik dat het zelf de meest dikke puisten zou kunnen bedekken....
Ja!!!!!quote:Op woensdag 9 september 2009 00:40 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Vul deze maar vast in, TS.
http://www.lekkerwerkenop(...)tieBijBURGERKING.htm
Ik had het orgineel ook niet heel erg goed gelezen hahaquote:
Maar de vraag is nog steeds onbeantwoord, en om ontopic te blijven:quote:Op woensdag 9 september 2009 00:43 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik had het orgineel ook niet heel erg goed gelezen haha
quote:2: twister of regular friet? (ja, dat moet ik toegeven, ze zei friet en niet patat. Getuigt toch van enige intilligentie)
Omdat ik dan probeer om er mooier uit te zienquote:Op woensdag 9 september 2009 00:46 schreef Onufriev het volgende:
[..]
Maar de vraag is nog steeds onbeantwoord, en om ontopic te blijven:
@TS ( Steven dus)Waarom droeg de vriendelijke kassa medewerkster een dikke laag plamuur?
quote:
quote:Op dinsdag 8 september 2009 23:56 schreef Wupppie het volgende:
Jij bent dan ook een slimme boiquote:
quote:Op woensdag 9 september 2009 01:29 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Jij bent dan ook een slimme boi
Ik heb het hele verhaal drie keer gelezen voor ik begreep dat er helemaal geen brand in TS verhaatje voor komtquote:Op woensdag 9 september 2009 00:10 schreef Repeat het volgende:
Ben ik nou de enige die "te dom om brand te roepen" een achterlijke uitspraak vind?
Blijkbaar wel als er nu pas iemand over begint....
quote:Op woensdag 9 september 2009 00:05 schreef Bill_E het volgende:
Dit topic schreeuwt om een lemming.. Wie maakt hem?
Inderdaad... eerste keer dat ik bij Burger King wat ging bestellen was op Hoog Catherijne.quote:Op woensdag 9 september 2009 11:20 schreef CyclingGirl het volgende:
Wees blij dat je de bestelling in het Nederlands kon plaatsen...
quote:Op woensdag 9 september 2009 11:16 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Ik heb het hele verhaal drie keer gelezen voor ik begreep dat er helemaal geen brand in TS verhaatje voor komt
Ik ookquote:Op woensdag 9 september 2009 11:16 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Ik heb het hele verhaal drie keer gelezen voor ik begreep dat er helemaal geen brand in TS verhaatje voor komt
En dan te bedenken dat ik niet even gestopt ben bij 'De Lucht' toen ik er voorbij reed.quote:Op woensdag 9 september 2009 00:06 schreef druppelkut het volgende:
[..]
Hey, ik heb 3 kwartier verplichte pauze elke dag. Kuttacho.
Dan moet je zo af en toe wat te doen hebben en soms jeukt het ook wel eens een beetje.
28.480quote:Op donderdag 10 september 2009 20:05 schreef Ridocar het volgende:
Bijna goed, Een TGA 27.480.
Excuses.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |