Ik zal je even door een bushokje tiefen, kutnewbie.quote:Op dinsdag 8 september 2009 23:00 schreef cherrycoke het volgende:
duidelijk gevalletje van: TS kan er niet mee omgaan
Dat werd in 2002 ook al geroepen.quote:Op dinsdag 8 september 2009 23:01 schreef Biels het volgende:
[..]
Ik zal je even door een bushokje tiefen, kutnewbie.
Schattig.quote:
http://forum.fok.nl/user/history/233102quote:Op dinsdag 8 september 2009 23:01 schreef Biels het volgende:
[..]
Lief, zo'n nietszeggende opmerking. Je mag er best inhoudelijk op ingaan, hoor. Misschien met een betoog over waarom ik ongelijk heb. Of waarom dit nou eenmaal zo hoort.quote:
Wat wil je hiermee zeggen?quote:Op dinsdag 8 september 2009 23:03 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
http://forum.fok.nl/user/history/233102
dat dusquote:Op dinsdag 8 september 2009 23:01 schreef Biels het volgende:
[..]
Ik weet het. Soms denk ik van "waarom weet ik dat nummer uit m'n hoofd", maar dan bedenk ik me weer dat het een heel makkelijk nummer isquote:Op dinsdag 8 september 2009 23:04 schreef Arcee het volgende:
TS heeft best een coole userid met z'n 98.000.
zo levenloos ben ik ook weer nietquote:Op dinsdag 8 september 2009 23:06 schreef Biels het volgende:
[..]2000 posts. Kom maar terug bij tong-aantallen.
Op meets zie je ook heel vaak dezelfde namen voorbij komen die er altijd zijn. Dit is ook het kliekje dat graag kankert over dat vroeger alles beter was.quote:Op dinsdag 8 september 2009 23:04 schreef Skylark. het volgende:
Sowieso al die 'oldbies'. Allemaal trieste volwassen op een forum die het heel erg leuk vinden om samen in een topic saamhorigheid uit te stralen en elkaar bij de voornaam te noemen. Pretty kansloos.
Wij minachten alleen de cquote:Op dinsdag 8 september 2009 22:59 schreef Biels het volgende:
Fora als OLD en ZUU zijn voorbeelden van deze minachting jegens nieuwe users.
Geen idee, is van voor mijn tijdquote:Op dinsdag 8 september 2009 23:08 schreef Biels het volgende:
[..]
Waar komt dit garpje überhaupt vandaan?
Kut ninja editquote:Op dinsdag 8 september 2009 23:07 schreef TheFrankey het volgende:
ik loop al wat langer mee...en vind je klacht echt iets voor een newbie. Nee je hebt wel gelijk. Ik hoor nergens bij en gebruik fok waar het voor bedoeld is.
Ik heb het in een ander topic ooit mooi beschreven. Hang on.quote:Op dinsdag 8 september 2009 23:07 schreef Biels het volgende:
[..]
Op meets zie je ook heel vaak dezelfde namen voorbij komen die er altijd zijn. Dit is ook het kliekje dat graag kankert over dat vroeger alles beter was.
quote:Op dinsdag 8 september 2009 23:10 schreef Hetiszover het volgende:
Wannabe-bazen in KLB
Sowieso, users die alleen in KLB posten
KLBquote:Op dinsdag 8 september 2009 23:10 schreef Hetiszover het volgende:
Wannabe-bazen in KLB
Sowieso, users die alleen in KLB posten
Het newbie door een bushokje tiefen is op FOK! bijna net zo oud als de weg naar Rome. De opmerking "ik zit hier langer dan jij" in een discussie slaat nergens op en negeer ik persoonlijk dan ook.quote:Op dinsdag 8 september 2009 23:03 schreef Biels het volgende:
[..]
Lief, zo'n nietszeggende opmerking. Je mag er best inhoudelijk op ingaan, hoor. Misschien met een betoog over waarom ik ongelijk heb. Of waarom dit nou eenmaal zo hoort.
Er is een heuse smilie van. Ergens....quote:
quote:Op dinsdag 8 september 2009 23:12 schreef Biels het volgende:
Newbies die denken intelligent te zijn.
Waar komt het vandaan? En ach, me er druk om maken. Ik mag graag mijn mening geven.quote:Op dinsdag 8 september 2009 23:14 schreef nikky het volgende:
[..]
Het newbie door een bushokje tiefen is op FOK! bijna net zo oud als de weg naar Rome. De opmerking "ik zit hier langer dan jij" in een discussie slaat nergens op en negeer ik persoonlijk dan ook..
Het is maar waar je je druk om maakt.
Je hebt inderdaad een leuk user id. Als ik nu zeg dat ik oof een toffe heb, zit ik dan niet te pochen?
quote:Op dinsdag 8 september 2009 23:14 schreef nikky het volgende:
[..]
Er is een heuse smilie van. Ergens....
Dit topic is jouw waarheid, ik heb mijn waarheid.quote:Op dinsdag 8 september 2009 23:15 schreef Biels het volgende:
[..]
Waar komt het vandaan? En ach, me er druk om maken. Ik mag graag mijn mening geven.
quote:Op dinsdag 8 september 2009 23:14 schreef nikky het volgende:
[..]
Er is een heuse smilie van. Ergens....
Stijlvolle crosspost.quote:Op dinsdag 8 september 2009 23:16 schreef Hetiszover het volgende:
[..]
Dit topic is jouw waarheid, ik heb mijn waarheid.
King David op msnquote:Op dinsdag 8 september 2009 23:16 schreef Biels het volgende:
[..]
Biels zegt:
ik heb gepost
Koningdavid zegt:
ur trollin
quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 16:24 schreef Skylark. het volgende:
Typisch die mensen die pretenderen 'alleen het beste met FoK! voor te hebben' en het vreselijk vinden wat hier allemaal gebeurt. Van die meetinghippies van wie het hele leven op FoK! afspeelt, en elkaar allemaal op msn hebben terwijl ze 30+ zijn.
Ik zie niet in wat postaantallen hebben te maken met het wel of niet zijn van een oldbie danwel newbie?quote:Op dinsdag 8 september 2009 23:06 schreef Biels het volgende:
Komt omdat je er niks van snapt, kutnewbie.quote:Op dinsdag 8 september 2009 23:18 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ik zie niet in wat postaantallen hebben te maken met het wel of niet zijn van een oldbie danwel newbie?
2000 posts en 10 jaar op fok zitten is toch best wel weinig? Of je zit heel veel te lurken, of je hebt gewoon veel gemist.quote:Op dinsdag 8 september 2009 23:18 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ik zie niet in wat postaantallen hebben te maken met het wel of niet zijn van een oldbie danwel newbie?
quote:
Ik ben net zo goed kloon als jij en Krentenbol.quote:Op dinsdag 8 september 2009 23:14 schreef Ruis het volgende:
[..]
Verdomd, jij bent eig ook nog best een kut-newbie!
Of je typt ontzettend langzaamquote:Op dinsdag 8 september 2009 23:19 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
2000 posts en 10 jaar op fok zitten is toch best wel weinig? Of je zit heel veel te lurken, of je hebt gewoon veel gemist.
Rebel!quote:Op dinsdag 8 september 2009 23:25 schreef zwartemarktplaats het volgende:
Ik poep op die registratiedatumpje. Tfu
Shit.quote:Op dinsdag 8 september 2009 23:36 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Ik moet hier toch even reageren. Volgens mij win ik namelijk van iedereen tot nu toe in dit topic met registratiedatum![]()
quote:
Ik verwacht nu een feestje door jou georganiseerdquote:Op dinsdag 8 september 2009 23:36 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Ik moet hier toch even reageren. Volgens mij win ik namelijk van iedereen tot nu toe in dit topic met registratiedatum![]()
Je kan het slechter treffen.quote:
Ik zou jou niet eens op MSN willen. Hell, ik heb niet eens MSN.quote:
Dat lieg je en je weet het.quote:Op dinsdag 8 september 2009 23:56 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik zou jou niet eens op MSN willen. Hell, ik heb niet eens MSN.
Waarheid is een relatief begrip. Jij hebt jouw waarheid, ik de mijne.quote:
quote:Op woensdag 9 september 2009 00:05 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Waarheid is een relatief begrip. Jij hebt jouw waarheid, ik de mijne.
En jij voelt je met 7500 posts een stuk beter?quote:Op dinsdag 8 september 2009 23:06 schreef Biels het volgende:
Ik zou maar uitkijken voor de smiliepolitie als ik jou was.quote:
Ook een terechte klacht: mensen die steeds maar roepen "wat neem je alles serieus!!! Krijg een leven!!!" . Met je 23.000 posts is dat niet echt een steekhoudend argument, nietwaar?quote:Op woensdag 9 september 2009 00:19 schreef leolinedance het volgende:
Mensen die serieus zo'n topic op Fok! gaan openen...get a life man![]()
In hoeveel jaar? Met hoeveel posts per dag? En kun je mij op zo'n topic als dit betrappen?quote:Op woensdag 9 september 2009 00:23 schreef Biels het volgende:
[..]
Ook een terechte klacht: mensen die steeds maar roepen "wat neem je alles serieus!!! Krijg een leven!!!" . Met je 23.000 posts is dat niet echt een steekhoudend argument, nietwaar?
Boeiend wat jij voor topics opent. Ik vind andere dingen vervelend dan jij, blijkbaar. Fijn dat je dan komt huilen dat ik het niet zo serieus moet nemen, maar wie zegt dat ik hier verdrietig achter mijn pc zit omdat iemand me een newbie noemde? Iets viel me op en ik klaag erover.quote:Op woensdag 9 september 2009 00:24 schreef leolinedance het volgende:
[..]
In hoeveel jaar? Met hoeveel posts per dag? En kun je mij op zo'n topic als dit betrappen?
Als student postte ik nogal eens wat, puur omdat ik zeeen aan vrije tijd had. Nu ik alweer een tijdje aan het werk ben is dit wel minderDenk dat mijn postgemiddelde halveert ofzo
![]()
Nee, jij wil topics openen om in de smaak te vallen bij andere klb hoeren en vooral crew.quote:Op woensdag 9 september 2009 00:28 schreef Biels het volgende:
[..]
Boeiend wat jij voor topics opent. Ik vind andere dingen vervelend dan jij, blijkbaar. Fijn dat je dan komt huilen dat ik het niet zo serieus moet nemen, maar wie zegt dat ik hier verdrietig achter mijn pc zit omdat iemand me een newbie noemde? Iets viel me op en ik klaag erover.
Zeikwijf.
oldbies ..quote:Op dinsdag 8 september 2009 23:04 schreef Skylark. het volgende:
Sowieso al die 'oldbies'. Allemaal trieste volwassen op een forum die het heel erg leuk vinden om samen in een topic saamhorigheid uit te stralen en elkaar bij de voornaam te noemen. Pretty kansloos.
Vreemd dat je je om zo iets zo druk kunt maken.quote:Op woensdag 9 september 2009 00:28 schreef Biels het volgende:
[..]
Boeiend wat jij voor topics opent. Ik vind andere dingen vervelend dan jij, blijkbaar. Fijn dat je dan komt huilen dat ik het niet zo serieus moet nemen, maar wie zegt dat ik hier verdrietig achter mijn pc zit omdat iemand me een newbie noemde? Iets viel me op en ik klaag erover.
Zeikwijf.
Ja, ik heb inderdaad stapels legendarische inliktopics. Beter zoek je eerst een bron voordat je hier weer komt huilen.quote:Op woensdag 9 september 2009 00:29 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
Nee, jij wil topics openen om in de smaak te vallen bij andere klb hoeren en vooral crew.
Inlikken is iets anders dan in de smaak willen vallen, maar dan weten we ook even op wel niveau jij zit.quote:Op woensdag 9 september 2009 00:31 schreef Biels het volgende:
[..]
Ja, ik heb inderdaad stapels legendarische inliktopics. Beter zoek je eerst een bron voordat je hier weer komt huilen.
Ja, daar heb je me even tuk. Kom je nog met een relevante links of blijf je gewoon een beetje gefrustreerd zitten mokken dat niemand jou een e-boks geeft?quote:Op woensdag 9 september 2009 00:37 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
Inlikken is iets anders dan in de smaak willen vallen, maar dan weten we ook even op wel niveau jij zit._!
Waarom zou ik met links moeten komen als ik al heb aangegeven dat het 2 heel verschillende dingen zijn.quote:Op woensdag 9 september 2009 00:39 schreef Biels het volgende:
[..]
Ja, daar heb je me even tuk. Kom je nog met een relevante links of blijf je gewoon een beetje gefrustreerd zitten mokken dat niemand jou een e-boks geeft?
He, jij komt me beschuldigen van "in de smaak willen vallen bij de crew". Link me dan maar even waar ik dat probeer.quote:Op woensdag 9 september 2009 00:40 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
Waarom zou ik met links moeten komen als ik al heb aangegeven dat het 2 heel verschillende dingen zijn._!
Jij bent echt van het padje he.
quote:
geregistreerd op: zondag 8 maart 2009 @ 17:31quote:Op dinsdag 8 september 2009 23:06 schreef Hetiszover het volgende:
Mensen die nog maar een paar maanden op FOK! zitten
Hhmmm, waarom voel ik me toch totaal niet aangesproken?quote:Op woensdag 9 september 2009 09:49 schreef Otis. het volgende:
Oldies...
Van die 30'ers en 40'ers die elkaar op het forum niet bij hun username noemen maar bij hun echte naam. Mensen die foto's van hun kindertjes en hun katten in het fotoboek zetten, met als titel "mijn schatjes". Zowel bij de kindertjes als bij de katten. Het zijn van die mensen die elkaar op Hyves krabbelen met een plaatje om ze een fijne dinsdag te wensen. Van die mensen die ook voor hun "schatjes", hun katten dus, een Hyves-profiel aanmaken...
En indien een topic als deze verschijnt met commentaar op hun gedrag, komen ze niet verder dan semi-grappige oneliners.
Ik mag hopen dat ik niet zo word als ik later groot ben.
Ik was inderdaad het "fotoboek met meer tekst dan de Bijbel, maar dan in de vorm van een dagboek" vergeten.quote:Op woensdag 9 september 2009 09:59 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Hhmmm, waarom voel ik me toch totaal niet aangesproken?
Volgens mij heb je een beetje een krom beeld van oldbies
quote:Op woensdag 9 september 2009 10:01 schreef Otis. het volgende:
[..]
Ik was inderdaad het "fotoboek met meer tekst dan de Bijbel, maar dan in de vorm van een dagboek" vergeten.
QFT.quote:Op woensdag 9 september 2009 10:43 schreef afcajos het volgende:
Terechte klacht. van die verzuurde oude dwazen die gefaald hebben in de maatschappij, en enkel op fok nog een beetje aanzien hebben. Althans, dat denken ze.
Ga jij maar naar viva of mokkelsquote:Op woensdag 9 september 2009 10:46 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
QFT.
Als 40+ 'er met kinderen hier op FOK rondposten is wel heel treurig....
Ga dan naar het Viva of Mokkels.nl forum.
Misschien dat ik tegen die tijd wel mod ben gewordenquote:Op woensdag 9 september 2009 11:04 schreef koningdavid het volgende:
Ik ben dan altijd benieuwd wie van de huidige generatie jonge KLB'ers mee gaan groeien met FOK!. Zitten we allemaal op onze 60ste nog te klagen over gothics, Guido's en Jordy van Loon?
Dat zijn dan ook tijdloze problemen.quote:Op woensdag 9 september 2009 11:04 schreef koningdavid het volgende:
Ik ben dan altijd benieuwd wie van de huidige generatie jonge KLB'ers mee gaan groeien met FOK!. Zitten we allemaal op onze 60ste nog te klagen over gothics, Guido's en Jordy van Loon?
Ik vermoed dat er over 60 jaar in ieder geval nog HEY HET SNEEUWT topics gemaakt worden, en klachten over rokjes op de eerste zonnige dag van het jaar, en dat soort dingen...quote:Op woensdag 9 september 2009 11:04 schreef koningdavid het volgende:
Dit dusquote:Op woensdag 9 september 2009 10:43 schreef afcajos het volgende:
Terechte klacht. van die verzuurde oude dwazen die gefaald hebben in de maatschappij, en enkel op fok nog een beetje aanzien hebben. Althans, dat denken ze.
quote:Op woensdag 9 september 2009 07:50 schreef Penisbaard het volgende:
Ik heb daar als kutnewbie dagelijks mee te maken en ik moet zeggen dat het mij zwaar valt. Ik heb een behoorlijke periode gehad dat ik mij hierdoor depressief voelde en zelfs het leven niet zag zitten. Inmiddels ben ik over deze periode heen en kan ik weer een beetje normaal functioneren. Pas dus op met forumgedrag, het kan mensen persoonlijk raken.
[ afbeelding ]
Patat = friet = patat, slotje!quote:Op woensdag 9 september 2009 11:07 schreef zovty het volgende:
[..]
Ik vermoed dat er over 60 jaar in ieder geval nog HEY HET SNEEUWT topics gemaakt worden, en klachten over rokjes op de eerste zonnige dag van het jaar, en dat soort dingen...
Oh, en de patat zeggers zullen ook nooit toegeven dat het friet is.
stfu newbiequote:Op woensdag 9 september 2009 12:16 schreef S1nn3rz het volgende:
Het vaste kliekje KLB kneusjes hebben elkaar weer gevonden.
KOFFIE KOFFIE KOFFIE.quote:Op woensdag 9 september 2009 13:53 schreef GoodGovernance het volgende:
Kopje thee, Biels?
quote:Op woensdag 9 september 2009 11:10 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Dit dus.
Je leven is voorbij, ga gewoon dood ofzo.
Die heb ik allang ingeleverd man.quote:Op woensdag 9 september 2009 14:02 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Al wakker jongen, vergeet je pasfoto vanavond niet.
quote:Op woensdag 9 september 2009 14:06 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Die heb ik allang ingeleverd man.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |