Ik zou jou niet eens op MSN willen. Hell, ik heb niet eens MSN.quote:
Dat lieg je en je weet het.quote:Op dinsdag 8 september 2009 23:56 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik zou jou niet eens op MSN willen. Hell, ik heb niet eens MSN.
Waarheid is een relatief begrip. Jij hebt jouw waarheid, ik de mijne.quote:
quote:Op woensdag 9 september 2009 00:05 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Waarheid is een relatief begrip. Jij hebt jouw waarheid, ik de mijne.
En jij voelt je met 7500 posts een stuk beter?quote:Op dinsdag 8 september 2009 23:06 schreef Biels het volgende:
[..]2000 posts. Kom maar terug bij tong-aantallen.
Ik zou maar uitkijken voor de smiliepolitie als ik jou was.quote:
Ook een terechte klacht: mensen die steeds maar roepen "wat neem je alles serieus!!! Krijg een leven!!!" . Met je 23.000 posts is dat niet echt een steekhoudend argument, nietwaar?quote:Op woensdag 9 september 2009 00:19 schreef leolinedance het volgende:
Mensen die serieus zo'n topic op Fok! gaan openen...get a life man![]()
In hoeveel jaar? Met hoeveel posts per dag? En kun je mij op zo'n topic als dit betrappen?quote:Op woensdag 9 september 2009 00:23 schreef Biels het volgende:
[..]
Ook een terechte klacht: mensen die steeds maar roepen "wat neem je alles serieus!!! Krijg een leven!!!" . Met je 23.000 posts is dat niet echt een steekhoudend argument, nietwaar?
Boeiend wat jij voor topics opent. Ik vind andere dingen vervelend dan jij, blijkbaar. Fijn dat je dan komt huilen dat ik het niet zo serieus moet nemen, maar wie zegt dat ik hier verdrietig achter mijn pc zit omdat iemand me een newbie noemde? Iets viel me op en ik klaag erover.quote:Op woensdag 9 september 2009 00:24 schreef leolinedance het volgende:
[..]
In hoeveel jaar? Met hoeveel posts per dag? En kun je mij op zo'n topic als dit betrappen?
Als student postte ik nogal eens wat, puur omdat ik zeeen aan vrije tijd had. Nu ik alweer een tijdje aan het werk ben is dit wel minderDenk dat mijn postgemiddelde halveert ofzo
![]()
Nee, jij wil topics openen om in de smaak te vallen bij andere klb hoeren en vooral crew.quote:Op woensdag 9 september 2009 00:28 schreef Biels het volgende:
[..]
Boeiend wat jij voor topics opent. Ik vind andere dingen vervelend dan jij, blijkbaar. Fijn dat je dan komt huilen dat ik het niet zo serieus moet nemen, maar wie zegt dat ik hier verdrietig achter mijn pc zit omdat iemand me een newbie noemde? Iets viel me op en ik klaag erover.
Zeikwijf.
oldbies ..quote:Op dinsdag 8 september 2009 23:04 schreef Skylark. het volgende:
Sowieso al die 'oldbies'. Allemaal trieste volwassen op een forum die het heel erg leuk vinden om samen in een topic saamhorigheid uit te stralen en elkaar bij de voornaam te noemen. Pretty kansloos.
Vreemd dat je je om zo iets zo druk kunt maken.quote:Op woensdag 9 september 2009 00:28 schreef Biels het volgende:
[..]
Boeiend wat jij voor topics opent. Ik vind andere dingen vervelend dan jij, blijkbaar. Fijn dat je dan komt huilen dat ik het niet zo serieus moet nemen, maar wie zegt dat ik hier verdrietig achter mijn pc zit omdat iemand me een newbie noemde? Iets viel me op en ik klaag erover.
Zeikwijf.
Ja, ik heb inderdaad stapels legendarische inliktopics. Beter zoek je eerst een bron voordat je hier weer komt huilen.quote:Op woensdag 9 september 2009 00:29 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
Nee, jij wil topics openen om in de smaak te vallen bij andere klb hoeren en vooral crew.
Inlikken is iets anders dan in de smaak willen vallen, maar dan weten we ook even op wel niveau jij zit.quote:Op woensdag 9 september 2009 00:31 schreef Biels het volgende:
[..]
Ja, ik heb inderdaad stapels legendarische inliktopics. Beter zoek je eerst een bron voordat je hier weer komt huilen.
Ja, daar heb je me even tuk. Kom je nog met een relevante links of blijf je gewoon een beetje gefrustreerd zitten mokken dat niemand jou een e-boks geeft?quote:Op woensdag 9 september 2009 00:37 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
Inlikken is iets anders dan in de smaak willen vallen, maar dan weten we ook even op wel niveau jij zit._!
Waarom zou ik met links moeten komen als ik al heb aangegeven dat het 2 heel verschillende dingen zijn.quote:Op woensdag 9 september 2009 00:39 schreef Biels het volgende:
[..]
Ja, daar heb je me even tuk. Kom je nog met een relevante links of blijf je gewoon een beetje gefrustreerd zitten mokken dat niemand jou een e-boks geeft?
He, jij komt me beschuldigen van "in de smaak willen vallen bij de crew". Link me dan maar even waar ik dat probeer.quote:Op woensdag 9 september 2009 00:40 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
Waarom zou ik met links moeten komen als ik al heb aangegeven dat het 2 heel verschillende dingen zijn._!
Jij bent echt van het padje he.
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |