quote:Op dinsdag 8 september 2009 23:14 schreef nikky het volgende:
[..]
Er is een heuse smilie van. Ergens....
Stijlvolle crosspost.quote:Op dinsdag 8 september 2009 23:16 schreef Hetiszover het volgende:
[..]
Dit topic is jouw waarheid, ik heb mijn waarheid.
King David op msnquote:Op dinsdag 8 september 2009 23:16 schreef Biels het volgende:
[..]
Biels zegt:
ik heb gepost
Koningdavid zegt:
ur trollin
quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 16:24 schreef Skylark. het volgende:
Typisch die mensen die pretenderen 'alleen het beste met FoK! voor te hebben' en het vreselijk vinden wat hier allemaal gebeurt. Van die meetinghippies van wie het hele leven op FoK! afspeelt, en elkaar allemaal op msn hebben terwijl ze 30+ zijn.
Ik zie niet in wat postaantallen hebben te maken met het wel of niet zijn van een oldbie danwel newbie?quote:Op dinsdag 8 september 2009 23:06 schreef Biels het volgende:
[..]2000 posts. Kom maar terug bij tong-aantallen.
Komt omdat je er niks van snapt, kutnewbie.quote:Op dinsdag 8 september 2009 23:18 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ik zie niet in wat postaantallen hebben te maken met het wel of niet zijn van een oldbie danwel newbie?
2000 posts en 10 jaar op fok zitten is toch best wel weinig? Of je zit heel veel te lurken, of je hebt gewoon veel gemist.quote:Op dinsdag 8 september 2009 23:18 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ik zie niet in wat postaantallen hebben te maken met het wel of niet zijn van een oldbie danwel newbie?
quote:
Ik ben net zo goed kloon als jij en Krentenbol.quote:Op dinsdag 8 september 2009 23:14 schreef Ruis het volgende:
[..]
Verdomd, jij bent eig ook nog best een kut-newbie!
Of je typt ontzettend langzaamquote:Op dinsdag 8 september 2009 23:19 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
2000 posts en 10 jaar op fok zitten is toch best wel weinig? Of je zit heel veel te lurken, of je hebt gewoon veel gemist.
Rebel!quote:Op dinsdag 8 september 2009 23:25 schreef zwartemarktplaats het volgende:
Ik poep op die registratiedatumpje. Tfu
Shit.quote:Op dinsdag 8 september 2009 23:36 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Ik moet hier toch even reageren. Volgens mij win ik namelijk van iedereen tot nu toe in dit topic met registratiedatum![]()
quote:
Ik verwacht nu een feestje door jou georganiseerdquote:Op dinsdag 8 september 2009 23:36 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Ik moet hier toch even reageren. Volgens mij win ik namelijk van iedereen tot nu toe in dit topic met registratiedatum![]()
Je kan het slechter treffen.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |