Ik zal je even door een bushokje tiefen, kutnewbie.quote:Op dinsdag 8 september 2009 23:00 schreef cherrycoke het volgende:
duidelijk gevalletje van: TS kan er niet mee omgaan
Dat werd in 2002 ook al geroepen.quote:Op dinsdag 8 september 2009 23:01 schreef Biels het volgende:
[..]
Ik zal je even door een bushokje tiefen, kutnewbie.
Schattig.quote:
http://forum.fok.nl/user/history/233102quote:Op dinsdag 8 september 2009 23:01 schreef Biels het volgende:
[..]
Lief, zo'n nietszeggende opmerking. Je mag er best inhoudelijk op ingaan, hoor. Misschien met een betoog over waarom ik ongelijk heb. Of waarom dit nou eenmaal zo hoort.quote:
Wat wil je hiermee zeggen?quote:Op dinsdag 8 september 2009 23:03 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
http://forum.fok.nl/user/history/233102
dat dusquote:Op dinsdag 8 september 2009 23:01 schreef Biels het volgende:
[..]
Ik weet het. Soms denk ik van "waarom weet ik dat nummer uit m'n hoofd", maar dan bedenk ik me weer dat het een heel makkelijk nummer isquote:Op dinsdag 8 september 2009 23:04 schreef Arcee het volgende:
TS heeft best een coole userid met z'n 98.000.
zo levenloos ben ik ook weer nietquote:Op dinsdag 8 september 2009 23:06 schreef Biels het volgende:
[..]2000 posts. Kom maar terug bij tong-aantallen.
Op meets zie je ook heel vaak dezelfde namen voorbij komen die er altijd zijn. Dit is ook het kliekje dat graag kankert over dat vroeger alles beter was.quote:Op dinsdag 8 september 2009 23:04 schreef Skylark. het volgende:
Sowieso al die 'oldbies'. Allemaal trieste volwassen op een forum die het heel erg leuk vinden om samen in een topic saamhorigheid uit te stralen en elkaar bij de voornaam te noemen. Pretty kansloos.
Wij minachten alleen de cquote:Op dinsdag 8 september 2009 22:59 schreef Biels het volgende:
Fora als OLD en ZUU zijn voorbeelden van deze minachting jegens nieuwe users.
Geen idee, is van voor mijn tijdquote:Op dinsdag 8 september 2009 23:08 schreef Biels het volgende:
[..]
Waar komt dit garpje überhaupt vandaan?
Kut ninja editquote:Op dinsdag 8 september 2009 23:07 schreef TheFrankey het volgende:
ik loop al wat langer mee...en vind je klacht echt iets voor een newbie. Nee je hebt wel gelijk. Ik hoor nergens bij en gebruik fok waar het voor bedoeld is.
Ik heb het in een ander topic ooit mooi beschreven. Hang on.quote:Op dinsdag 8 september 2009 23:07 schreef Biels het volgende:
[..]
Op meets zie je ook heel vaak dezelfde namen voorbij komen die er altijd zijn. Dit is ook het kliekje dat graag kankert over dat vroeger alles beter was.
quote:Op dinsdag 8 september 2009 23:10 schreef Hetiszover het volgende:
Wannabe-bazen in KLB
Sowieso, users die alleen in KLB posten
KLBquote:Op dinsdag 8 september 2009 23:10 schreef Hetiszover het volgende:
Wannabe-bazen in KLB
Sowieso, users die alleen in KLB posten
Het newbie door een bushokje tiefen is op FOK! bijna net zo oud als de weg naar Rome. De opmerking "ik zit hier langer dan jij" in een discussie slaat nergens op en negeer ik persoonlijk dan ook.quote:Op dinsdag 8 september 2009 23:03 schreef Biels het volgende:
[..]
Lief, zo'n nietszeggende opmerking. Je mag er best inhoudelijk op ingaan, hoor. Misschien met een betoog over waarom ik ongelijk heb. Of waarom dit nou eenmaal zo hoort.
Er is een heuse smilie van. Ergens....quote:
quote:Op dinsdag 8 september 2009 23:12 schreef Biels het volgende:
Newbies die denken intelligent te zijn.
Waar komt het vandaan? En ach, me er druk om maken. Ik mag graag mijn mening geven.quote:Op dinsdag 8 september 2009 23:14 schreef nikky het volgende:
[..]
Het newbie door een bushokje tiefen is op FOK! bijna net zo oud als de weg naar Rome. De opmerking "ik zit hier langer dan jij" in een discussie slaat nergens op en negeer ik persoonlijk dan ook..
Het is maar waar je je druk om maakt.
Je hebt inderdaad een leuk user id. Als ik nu zeg dat ik oof een toffe heb, zit ik dan niet te pochen?
quote:Op dinsdag 8 september 2009 23:14 schreef nikky het volgende:
[..]
Er is een heuse smilie van. Ergens....
Dit topic is jouw waarheid, ik heb mijn waarheid.quote:Op dinsdag 8 september 2009 23:15 schreef Biels het volgende:
[..]
Waar komt het vandaan? En ach, me er druk om maken. Ik mag graag mijn mening geven.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |