3km te hardquote:Op donderdag 10 september 2009 16:17 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
18 euro... WTF! Wat een laag bedrag voor een boete...
Het was op de fiets.quote:Op donderdag 10 september 2009 16:27 schreef revpolen het volgende:
[..]
3km te hard![]()
wil wel met je ruilen hoor.. heb nog 200 euro aan boetes liggen hierzo.. ( accepteer gewoon je boete.. JIJ bent de gene die gaspendaal indrukte
en 1 bezwaarschift.. maar hier heb ik wel hoger beroep tegen lopen..
me opa lag stervende.. en toen ben ik met 6 KM te hard naar het ziekenhuis gereden..
ja mag niet he...
Fietsen op voetgangersgebiedquote:Op donderdag 10 september 2009 16:38 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
wat heb je dan gedaan?
Je hand niet uitgestoken?
quote:Op donderdag 10 september 2009 16:53 schreef revpolen het volgende:
gewoon kopen..
die 2 euro.. komt der echt wel door heen.. en als je gepakt word geen probleem.
en anders nog altijd... WOW 2 euro kwijt..
Lijkt me sterk dat het legaal isquote:Op donderdag 10 september 2009 16:57 schreef mtchel112 het volgende:
zijn die telescopische knuppels bij DP legaal? anders koop ik er 1
Is dat niet een ploertendoder, zover ik weet krijg je een flinke douw als ze je hiermee pakken.quote:Op donderdag 10 september 2009 17:11 schreef Skiet het volgende:
[..]
Lijkt me sterk dat het legaal is
quote:Op donderdag 10 september 2009 17:24 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Is dat niet een ploertendoder, zover ik weet krijg je een flinke douw als ze je hiermee pakken.
Nieuwe paypal, alle boksbeugels weg.... toeval?![]()
Wat is een mooi prijsje?quote:Op woensdag 9 september 2009 21:44 schreef Semmm het volgende:
Ik heb hier trouwens nog een 8 gb mp3 speler liggen tijdje geleden een keer via chinees op ebay gekocht maar 1x gebruikt. Dus als iemand van plan was een mp3 te kopen heb ik er hier nog een liggen voor een mooi prijsje
[ afbeelding ]
Maar dan een bruine versie.
Het is frietquote:Op donderdag 10 september 2009 17:47 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Verzenden kost 2 euro ofzo? Kan ik met Paypal betalen?
Echter als je zo weinig tijd hebt om mails te beantwoorden, waarom dan een vage mail sturen waar je als klant totaal niets aan hebt, en vervolgens wéér een mail moet sturen om het nogmaals te vragen.quote:Op donderdag 10 september 2009 11:52 schreef monkeybrain het volgende:
Omzet is niet zo boeiend, vooral met kleine marges![]()
Deze manier van werken is vooral leuk als je in China woont, het leven is gewoon een stuk goedkoper. Ze zitten ook niet in Hong-Kong, dat is waarschijnlijk al veel te duur.
Het is natuurlijk een fantastische business plan, ze hebben totaal geen kapitaal nodig of voorraad. Als klant betaal je van te voren en vervolgens kopen ze het bij de leverancier. Als je de filmpjes goed bekijkt zitten ze ergens in een oud afbraak pand, het dak ziet er niet al te fris uit![]()
Jack vertelde een keer dat hij 180 Folex bestellingen kreeg doordat 1 Amerikaan het op een forum had gezet. Iets over 3 diamanten op Taobao?? Hoeveel mail kun je met zijn tweeën/drieën verwerken? Dat is de laatste weken gewoon verdubbeld omdat we nu 2 keer zo lang wachten op antwoord![]()
Lastige gok maar de bestellingen zullen wel richting de 1000 gaan per dag? Vooral veel klein grut.
De bestellingen van vandaag zullen niet zo indrukwekkend zijn, de winkelwagen is kaput
Hier noemen we dat ontbijtquote:Op donderdag 10 september 2009 18:45 schreef Ayca het volgende:
[..]
In Alkmaar is het nog altijd patat
wtfquote:Op donderdag 10 september 2009 19:06 schreef ikweethetookniet het volgende:
Zo vanmorgen naar de opticien geweest voor een oogmeting en daarna gelijk![]()
Ik zou er nog even over nadenken![]()
Dus gelijk maar even naar http://www.optical4less.com/ en daar een nieuwe bril met de gegevens van het meetrapportzonder randjes besteld met nieuwe glazen met verzending voor 52 euri's
![]()
![]()
Montuurtje bij de brillenboer vanaf 250 euri![]()
glazen ook nog eens 250 euri
![]()
Nog even een discountcode opgehaald bij http://www.retailmenot.com/![]()
Hier dus http://www.retailmenot.com/view/optical4less.com![]()
en dan heb je nog 10% extra korting![]()
Iemand nog vragen![]()
![]()
Nee.quote:Op donderdag 10 september 2009 19:11 schreef ikweethetookniet het volgende:
Het is de RL035 geworden![]()
[ afbeelding ]
Moet kunnen toch voor 39 $![]()
Grappig, een bril bestellen via internetquote:Op donderdag 10 september 2009 19:11 schreef ikweethetookniet het volgende:
Het is de RL035 geworden![]()
[ afbeelding ]
Moet kunnen toch voor 39 $![]()
Brilsmurf [is een complimentquote:Op donderdag 10 september 2009 19:12 schreef monkeybrain het volgende:
Haha die brilsmurf, even in mijn bookmarks gezet
quote:Op donderdag 10 september 2009 19:17 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Was een compliment
Meesterlijke aankoop.
En hoe krijg je hem voor die 100 euro hier?quote:Op donderdag 10 september 2009 19:35 schreef Qaox het volgende:
Ja, daar ben ik weer.
Doe jezelf alsjeblieft een plezier als je nog van plan bent nep fruit muziekspelers te kopen.
Doe het nou maar gewoon niet, koop een iPod nano 5G orgineel bij apple.
$149 = ¤102
¤139 hier in de winkel...
Daar kun je toch niet op besparen?
Tis al een hele lage prijs voor wat je krijgt..
Dat betekent, dat je dus niet meer een geschil of claim kan opstarten vanwege de pp switch?quote:Op donderdag 10 september 2009 17:31 schreef Skiet het volgende:
[..]
DP heeft een nieuwe paypal? Ik kreeg vannacht 2 betaalverzoeken welke allebei geannuleerd waren. Dus nooit echt een betaalverzoek gehad.
Ik heb vanochtend ook betaald met een ander paypal adres, omdat die andere niet werkte.quote:Op donderdag 10 september 2009 19:44 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Dat betekent, dat je dus niet meer een geschil of claim kan opstarten vanwege de pp switch?
Ik hoop dat jack dit kan uitleggen.
Betalen met Paypal kan idd PM maar evenquote:Op donderdag 10 september 2009 17:47 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Verzenden kost 2 euro ofzo? Kan ik met Paypal betalen?
Ebayquote:Op donderdag 10 september 2009 19:41 schreef mstr het volgende:
[..]
En hoe krijg je hem voor die 100 euro hier?
Of je betaalt 5 euro meer aan een automatisch uurwerk, die heeft geen problemen met batterijtjesquote:Op donderdag 10 september 2009 21:00 schreef 9611Niels het volgende:
Heb ong. een maand geleden dit horloge op DX gekocht. 1 keer heb ik ergens tegenaan gestoten en rammelde het batterijtje, maar dat kon de juwelier gratis en binnen een minuut fixenMaar omdat er nu krasjes op het glas zitten, koop ik weer een nieuwe, ditmaal in zwart (het is toch maar 5 euro
)
Is dit legitiem, of probeert iemand de boel te neppen?quote:We have updated our new paypal account to receive payments on Sep 10th,2009. The new paypal email address is: adamzhousixin@gmail.com which takes fully responsibility for the payments belonged to our former paypal account.
quote:Op donderdag 10 september 2009 19:06 schreef ikweethetookniet het volgende:
Zo vanmorgen naar de opticien geweest voor een oogmeting en daarna gelijk![]()
Ik zou er nog even over nadenken![]()
Dus gelijk maar even naar http://www.optical4less.com/ en daar een nieuwe bril met de gegevens van het meetrapportzonder randjes besteld met nieuwe glazen met verzending voor 52 euri's
![]()
![]()
Montuurtje bij de brillenboer vanaf 250 euri![]()
glazen ook nog eens 250 euri
![]()
Nog even een discountcode opgehaald bij http://www.retailmenot.com/![]()
Hier dus http://www.retailmenot.com/view/optical4less.com![]()
en dan heb je nog 10% extra korting![]()
Iemand nog vragen![]()
![]()
Linkje?quote:Op donderdag 10 september 2009 20:54 schreef Elias3 het volgende:
[..]
Ebayheb hem ook voor ong. die prijs besteld (op ebay)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |