Hoi Lamon.quote:Op dinsdag 8 september 2009 22:12 schreef BobbyB het volgende:
Dat is nog wel het erge. Alsof de SC dat soort figuren aantrekt.
Ik vind allebei wel wat hebben, van die gothic/emo achtige meisjes met pikzwart haarquote:Op dinsdag 8 september 2009 22:03 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Jawel, want dat vond ik ook niet. Ik hou van zongebruinde meisjes, niet van die witte autisten.
Ze was er vlak voor de ontmaskering nog.quote:Op dinsdag 8 september 2009 22:12 schreef LudoSanders het volgende:
Krentenbol. al tijden niet meer gezien hier.
quote:Op dinsdag 8 september 2009 22:13 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik vind allebei wel wat hebben, van die gothic/emo achtige meisjes met pikzwart haar
Haha same, op zichquote:Op dinsdag 8 september 2009 22:13 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik vind allebei wel wat hebben, van die gothic/emo achtige meisjes met pikzwart haar
Tijd om te verkassen idd.quote:Op dinsdag 8 september 2009 22:12 schreef kurk_droog het volgende:
Wat wil je daarmee zeggen? Dat iedereen aan de beurt komt?
FUUUUUUUUUUUUU
Hey Slindenau.quote:
Dat wou ik dus net zeggenquote:Op dinsdag 8 september 2009 22:14 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Haha same, op zich
Gebruinde meisjes
Zonnebank bruin
Maar soms is een bleke huid ook wel mooi.
Te bleek is niet mooi, te bruin ook niet.quote:Op dinsdag 8 september 2009 22:14 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Haha same, op zich
Gebruinde meisjes
Zonnebank bruin
Maar soms is een bleke huid ook wel mooi.
Alzheimer Lite 1.0?quote:Op dinsdag 8 september 2009 22:15 schreef IQM het volgende:
Huh, ik kan me niet herinneren dat ik 'de betere' in de TT heb gezet.![]()
?
Zo kennen we je weer.quote:Op dinsdag 8 september 2009 22:16 schreef Allure_ het volgende:
Net of jullie uberhaupt eisen kunnen stellen aan chicks.
Ja.quote:Op dinsdag 8 september 2009 22:16 schreef Allure_ het volgende:
remlof zit achterlangs stiekem de TT's aan te passenquote:Op dinsdag 8 september 2009 22:15 schreef IQM het volgende:
?
Ik wel. Ik ontvang, filter, en pik dan diegene eruit die aan m'n eisen voldoet.quote:Op dinsdag 8 september 2009 22:16 schreef Allure_ het volgende:
Wie heeft het over eisen stellen?quote:Op dinsdag 8 september 2009 22:16 schreef Allure_ het volgende:
Ja.quote:Op dinsdag 8 september 2009 22:15 schreef IQM het volgende:
?
En over 4 jaar en 11 maanden ben jij aan de beurt.quote:Op dinsdag 8 september 2009 22:17 schreef IQM het volgende:
[..]
Ik wel. Ik ontvang, filter, en pik dan diegene eruit die aan m'n eisen voldoet.
quote:Op dinsdag 8 september 2009 22:16 schreef Allure_ het volgende:
Zij, dat zie je toch. Vraag is alleen aan wie het gericht is.quote:Op dinsdag 8 september 2009 22:17 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Wie heeft het over eisen stellen?
GULLIE.quote:Op dinsdag 8 september 2009 22:17 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Wie heeft het over eisen stellen?
Je quote jezelf nu he, dat staat heel dubieus. Tenzij je natuurlijk echt graag met jezelf... ah laat maar, ik wil het ook niet weten.quote:Op dinsdag 8 september 2009 22:18 schreef IQM het volgende:
[..]
En over 4 jaar en 11 maanden ben jij aan de beurt.
Nee, wij hadden het over voorkeuren. Leg ons geen woorden in de mond dame.quote:
Ik gaf je nog geen opdracht om te antwoorden volgens mij.quote:
Als jij dat wil? Dan ga ik vast op zoek naar wat Facebook profielen voor een nieuw account.quote:
Ach, je wil toch weten waar al die heisa nou om is. Over vier jaar en elf maanden acht ik de tijd rijp om te checken of al die smachtende vrouwen nou een punt hebben.quote:Op dinsdag 8 september 2009 22:19 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Je quote jezelf nu he, dat staat heel dubieus. Tenzij je natuurlijk echt graag met jezelf... ah laat maar, ik wil het ook niet weten.
nee nee. Maar gisteren de rel rond de OP. Nu krentenbol. Wat krijgen we nog meer op ons dak!!!!1!!quote:Op dinsdag 8 september 2009 22:21 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Als jij dat wil? Dan ga ik vast op zoek naar wat Facebook profielen voor een nieuw account.
Alleen maar omdat er wat letters overeenkomen. Maar goed, ik zou er ook niet raar van staan te kijken als het wel zo zou zijn.quote:Op dinsdag 8 september 2009 22:22 schreef Maisnon het volgende:
Ik snap niet dat mensen uberhaupt denken dat Emimich Krentenbol zou zijn
Ja. 2.quote:Op dinsdag 8 september 2009 22:22 schreef IQM het volgende:
[..]
Ach, je wil toch weten waar al die heisa nou om is. Over vier jaar en elf maanden acht ik de tijd rijp om te checken of al die smachtende vrouwen nou een punt hebben.
Wie heeft hem geNSB'd?quote:Op dinsdag 8 september 2009 17:41 schreef remlof het volgende:
Lakitu, meatspin link, 48 uur.
Wat is er schat?quote:Op dinsdag 8 september 2009 22:24 schreef ondeugend het volgende:
We zijn het minste van het minste !
ik zal hem even centraal zetten om de beroerdste niet te lijken. Gelukkig weten jullie wel beter.
Galgengebroed !
Galgengebroed?quote:Op dinsdag 8 september 2009 22:24 schreef ondeugend het volgende:
We zijn het minste van het minste !
ik zal hem even centraal zetten om de beroerdste niet te lijken. Gelukkig weten jullie wel beter.
Galgengebroed !
Ik ben een kloon.quote:Op dinsdag 8 september 2009 22:25 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Wie heeft hem geNSB'd?![]()
[..]
Wat is er schat?
Mooi he.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |