Hoi Lamon.quote:Op dinsdag 8 september 2009 22:12 schreef BobbyB het volgende:
Dat is nog wel het erge. Alsof de SC dat soort figuren aantrekt.
Ik vind allebei wel wat hebben, van die gothic/emo achtige meisjes met pikzwart haarquote:Op dinsdag 8 september 2009 22:03 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Jawel, want dat vond ik ook niet. Ik hou van zongebruinde meisjes, niet van die witte autisten.
Ze was er vlak voor de ontmaskering nog.quote:Op dinsdag 8 september 2009 22:12 schreef LudoSanders het volgende:
Krentenbol. al tijden niet meer gezien hier.
quote:Op dinsdag 8 september 2009 22:13 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik vind allebei wel wat hebben, van die gothic/emo achtige meisjes met pikzwart haar
Haha same, op zichquote:Op dinsdag 8 september 2009 22:13 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik vind allebei wel wat hebben, van die gothic/emo achtige meisjes met pikzwart haar
Tijd om te verkassen idd.quote:Op dinsdag 8 september 2009 22:12 schreef kurk_droog het volgende:
Wat wil je daarmee zeggen? Dat iedereen aan de beurt komt?
FUUUUUUUUUUUUU
Hey Slindenau.quote:
Dat wou ik dus net zeggenquote:Op dinsdag 8 september 2009 22:14 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Haha same, op zich
Gebruinde meisjes
Zonnebank bruin
Maar soms is een bleke huid ook wel mooi.
Te bleek is niet mooi, te bruin ook niet.quote:Op dinsdag 8 september 2009 22:14 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Haha same, op zich
Gebruinde meisjes
Zonnebank bruin
Maar soms is een bleke huid ook wel mooi.
Alzheimer Lite 1.0?quote:Op dinsdag 8 september 2009 22:15 schreef IQM het volgende:
Huh, ik kan me niet herinneren dat ik 'de betere' in de TT heb gezet.![]()
?
Zo kennen we je weer.quote:Op dinsdag 8 september 2009 22:16 schreef Allure_ het volgende:
Net of jullie uberhaupt eisen kunnen stellen aan chicks.
Ja.quote:Op dinsdag 8 september 2009 22:16 schreef Allure_ het volgende:
Net of jullie uberhaupt eisen kunnen stellen aan chicks.
remlof zit achterlangs stiekem de TT's aan te passenquote:Op dinsdag 8 september 2009 22:15 schreef IQM het volgende:
Huh, ik kan me niet herinneren dat ik 'de betere' in de TT heb gezet.![]()
?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |