Hoi Lamon.quote:Op dinsdag 8 september 2009 22:12 schreef BobbyB het volgende:
Dat is nog wel het erge. Alsof de SC dat soort figuren aantrekt.
Ik vind allebei wel wat hebben, van die gothic/emo achtige meisjes met pikzwart haarquote:Op dinsdag 8 september 2009 22:03 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Jawel, want dat vond ik ook niet. Ik hou van zongebruinde meisjes, niet van die witte autisten.
Ze was er vlak voor de ontmaskering nog.quote:Op dinsdag 8 september 2009 22:12 schreef LudoSanders het volgende:
Krentenbol. al tijden niet meer gezien hier.
quote:Op dinsdag 8 september 2009 22:13 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik vind allebei wel wat hebben, van die gothic/emo achtige meisjes met pikzwart haar
Haha same, op zichquote:Op dinsdag 8 september 2009 22:13 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik vind allebei wel wat hebben, van die gothic/emo achtige meisjes met pikzwart haar
Tijd om te verkassen idd.quote:Op dinsdag 8 september 2009 22:12 schreef kurk_droog het volgende:
Wat wil je daarmee zeggen? Dat iedereen aan de beurt komt?
FUUUUUUUUUUUUU
Hey Slindenau.quote:
Dat wou ik dus net zeggenquote:Op dinsdag 8 september 2009 22:14 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Haha same, op zich
Gebruinde meisjes
Zonnebank bruin
Maar soms is een bleke huid ook wel mooi.
Te bleek is niet mooi, te bruin ook niet.quote:Op dinsdag 8 september 2009 22:14 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Haha same, op zich
Gebruinde meisjes
Zonnebank bruin
Maar soms is een bleke huid ook wel mooi.
Alzheimer Lite 1.0?quote:Op dinsdag 8 september 2009 22:15 schreef IQM het volgende:
Huh, ik kan me niet herinneren dat ik 'de betere' in de TT heb gezet.![]()
?
Zo kennen we je weer.quote:Op dinsdag 8 september 2009 22:16 schreef Allure_ het volgende:
Net of jullie uberhaupt eisen kunnen stellen aan chicks.
Ja.quote:Op dinsdag 8 september 2009 22:16 schreef Allure_ het volgende:
remlof zit achterlangs stiekem de TT's aan te passenquote:Op dinsdag 8 september 2009 22:15 schreef IQM het volgende:
?
Ik wel. Ik ontvang, filter, en pik dan diegene eruit die aan m'n eisen voldoet.quote:Op dinsdag 8 september 2009 22:16 schreef Allure_ het volgende:
Wie heeft het over eisen stellen?quote:Op dinsdag 8 september 2009 22:16 schreef Allure_ het volgende:
Ja.quote:Op dinsdag 8 september 2009 22:15 schreef IQM het volgende:
?
En over 4 jaar en 11 maanden ben jij aan de beurt.quote:Op dinsdag 8 september 2009 22:17 schreef IQM het volgende:
[..]
Ik wel. Ik ontvang, filter, en pik dan diegene eruit die aan m'n eisen voldoet.
quote:Op dinsdag 8 september 2009 22:16 schreef Allure_ het volgende:
Zij, dat zie je toch. Vraag is alleen aan wie het gericht is.quote:Op dinsdag 8 september 2009 22:17 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Wie heeft het over eisen stellen?
GULLIE.quote:Op dinsdag 8 september 2009 22:17 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Wie heeft het over eisen stellen?
Je quote jezelf nu he, dat staat heel dubieus. Tenzij je natuurlijk echt graag met jezelf... ah laat maar, ik wil het ook niet weten.quote:Op dinsdag 8 september 2009 22:18 schreef IQM het volgende:
[..]
En over 4 jaar en 11 maanden ben jij aan de beurt.
Nee, wij hadden het over voorkeuren. Leg ons geen woorden in de mond dame.quote:
Ik gaf je nog geen opdracht om te antwoorden volgens mij.quote:
Als jij dat wil? Dan ga ik vast op zoek naar wat Facebook profielen voor een nieuw account.quote:
Ach, je wil toch weten waar al die heisa nou om is. Over vier jaar en elf maanden acht ik de tijd rijp om te checken of al die smachtende vrouwen nou een punt hebben.quote:Op dinsdag 8 september 2009 22:19 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Je quote jezelf nu he, dat staat heel dubieus. Tenzij je natuurlijk echt graag met jezelf... ah laat maar, ik wil het ook niet weten.
nee nee. Maar gisteren de rel rond de OP. Nu krentenbol. Wat krijgen we nog meer op ons dak!!!!1!!quote:Op dinsdag 8 september 2009 22:21 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Als jij dat wil? Dan ga ik vast op zoek naar wat Facebook profielen voor een nieuw account.
Alleen maar omdat er wat letters overeenkomen. Maar goed, ik zou er ook niet raar van staan te kijken als het wel zo zou zijn.quote:Op dinsdag 8 september 2009 22:22 schreef Maisnon het volgende:
Ik snap niet dat mensen uberhaupt denken dat Emimich Krentenbol zou zijn
Ja. 2.quote:Op dinsdag 8 september 2009 22:22 schreef IQM het volgende:
[..]
Ach, je wil toch weten waar al die heisa nou om is. Over vier jaar en elf maanden acht ik de tijd rijp om te checken of al die smachtende vrouwen nou een punt hebben.
Wie heeft hem geNSB'd?quote:Op dinsdag 8 september 2009 17:41 schreef remlof het volgende:
Lakitu, meatspin link, 48 uur.
Wat is er schat?quote:Op dinsdag 8 september 2009 22:24 schreef ondeugend het volgende:
We zijn het minste van het minste !
ik zal hem even centraal zetten om de beroerdste niet te lijken. Gelukkig weten jullie wel beter.
Galgengebroed !
Galgengebroed?quote:Op dinsdag 8 september 2009 22:24 schreef ondeugend het volgende:
We zijn het minste van het minste !
ik zal hem even centraal zetten om de beroerdste niet te lijken. Gelukkig weten jullie wel beter.
Galgengebroed !
Ik ben een kloon.quote:Op dinsdag 8 september 2009 22:25 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Wie heeft hem geNSB'd?![]()
[..]
Wat is er schat?
Mooi he.quote:
Dat wisten we al. Van boomlaars toch?quote:
Dat was toch echt Kurk_droog die zijn 8 notes in 4 dagen probeerde recht te zetten aangezien remlof zijn vinger al op de ban knop had..quote:
Nee man!quote:Op dinsdag 8 september 2009 22:27 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dat wisten we al. Van boomlaars toch?
Wtf, en Smart_ass niet?quote:Op dinsdag 8 september 2009 22:25 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Wie heeft hem geNSB'd?![]()
[..]
Wat is er schat?
Zielig.quote:Op dinsdag 8 september 2009 22:28 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Dat was toch echt Kurk_droog die zijn 8 notes in 4 dagen probeerde recht te zetten aangezien remlof zijn vinger al op de ban knop had..
Sorry namens mij Lakitu
Ohja. Braun, wat een held was dat.quote:
Je bent echt zielig.quote:Op dinsdag 8 september 2009 22:28 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Dat was toch echt Kurk_droog die zijn 8 notes in 4 dagen probeerde recht te zetten aangezien remlof zijn vinger al op de ban knop had..
Sorry namens mij Lakitu
Waarom zou je er over liegen?quote:Op dinsdag 8 september 2009 22:29 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
oh en nu geloven jullie me wel ineens?
Je hebt gelijk.quote:
Onwetenden.quote:
morgen weer een nieuwe dagquote:Op dinsdag 8 september 2009 22:33 schreef BobbyB het volgende:
En nu ga ik slapen hoewel het me veel moeite zal kosten deze zware dag te verwerken.
Krentenbol was BrauN?quote:Op dinsdag 8 september 2009 22:33 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Onwetenden.
verkaptkijkmijdingenweten.
Wat weten?quote:Op dinsdag 8 september 2009 22:33 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Onwetenden.
verkaptkijkmijdingenweten.
ik heb het echt verziekt bij jouw he?quote:
Wel een ID van een lekker wijf dan toch?quote:Op dinsdag 8 september 2009 22:35 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
ik heb het echt verziekt bij jouw he?
Ik ga denk een nette kloon maken die een grote status zal krijgen op fok en mod wordt.
Oh nee hoor.quote:Op dinsdag 8 september 2009 22:35 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
ik heb het echt verziekt bij jouw he?
Ik ga denk een nette kloon maken die een grote status zal krijgen op fok en mod wordt.
Zou kunnen. Maar kan ook een strenge opa nemen die er wel uitziet alsof die alles onder controle kan hebben hierquote:Op dinsdag 8 september 2009 22:36 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Wel een ID van een lekker wijf dan toch?
Nee die hebben we al.. die is altijd op elke meet!quote:Op dinsdag 8 september 2009 22:37 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Zou kunnen. Maar kan ook een strenge opa nemen die er wel uitziet alsof die alles onder controle kan hebben hier
Beide!quote:
remlof... Nja, mijn plannen worden volgende week behandeld in de vergadering.quote:Op dinsdag 8 september 2009 22:38 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Nee die hebben we al.. die is altijd op elke meet!
Komtiedan hequote:Op dinsdag 8 september 2009 22:38 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Nee die hebben we al.. die is altijd op elke meet!
quote:Op dinsdag 8 september 2009 22:39 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Beide!
Nee doe dan een mannelijk lekker ding... dan heb ik er ook nog wat aan.
quote:
IQM, is that you?quote:
Aan Remlof zitten. Brrr.quote:Op dinsdag 8 september 2009 22:40 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Pas op he..... niet aan remlof komen!
8 in 4 dagen?quote:Op dinsdag 8 september 2009 22:28 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Sorry namens mij Lakitu
Maar er zijn heul geen vrouwen op FOK! daarnaast blijft het aantal mannen aantal groter dus worden er meer mensen blij van een vrouwelijk lekker ding.quote:Op dinsdag 8 september 2009 22:39 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Beide!
Nee doe dan een mannelijk lekker ding... dan heb ik er ook nog wat aan.
Zei niet dat het een record wasquote:Op dinsdag 8 september 2009 22:41 schreef Mozy het volgende:
[..]
8 in 4 dagen?
Mijn record staat op 4 in 45 minuten.
quote:Op dinsdag 8 september 2009 22:43 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Zei niet dat het een record wasHeb ze ook wel sneller gehaald hoor maar dat was toen ik er nog weinig had. Nu hang ik aan de muur bij remlof op de zwarte lijst.
quote:Op dinsdag 8 september 2009 22:39 schreef Zotheid het volgende:
Inderdaad ja, achterlijke pauper.
Hij doelt op Beauregard, gok ik.quote:Op dinsdag 8 september 2009 22:42 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik weet toch wel meer over hem, puh-lease zeg.
Iemand moest het doenquote:Op dinsdag 8 september 2009 22:40 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Pas op he..... niet aan remlof komen!
Ze zijn een grasmat op het Plein aan het neerleggen.quote:
Niet eens.quote:Op dinsdag 8 september 2009 22:44 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Hij doelt op Beauregard, gok ik.
Nonsens !quote:Op dinsdag 8 september 2009 22:42 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Maar er zijn heul geen vrouwen op FOK! daarnaast blijft het aantal mannen aantal groter dus worden er meer mensen blij van een vrouwelijk lekker ding.
Daarnaast hebben vrouwens als WD al aangegeven dat zij vanuit artistiek oogpunt liever naar het vrouwenlichaam kijken dan naar het mannenlichaam
Whateverquote:Op dinsdag 8 september 2009 22:44 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Hij doelt op Beauregard, gok ik.
Hoe was je dinnerdate eergisteren?quote:Op dinsdag 8 september 2009 22:45 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ze zijn een grasmat op het Plein aan het neerleggen.
Morgen dus hockeyen bij mij op het veldje.
Op dinsdag uitgaan, boh studentenlevenquote:Op dinsdag 8 september 2009 22:46 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Whatever.
Zullen we vanavond uitgaan?
Die reclame heeft er in ieder geval voor gezorgd dat geen enkele man (behalve Juicyhil) met zijn tengels aan dat drankje komtquote:
Dinnerdate?quote:Op dinsdag 8 september 2009 22:47 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Hoe was je dinnerdate eergisteren?
OneFour?quote:Op dinsdag 8 september 2009 22:46 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Whatever.
Je ging toch zondag bij dat meisje uit laren eten? of was dat al een week eerder?quote:Op dinsdag 8 september 2009 22:49 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Dinnerdate?
Met wie?![]()
KLB hockey meet!
Morgen dus fijn werkenquote:Op dinsdag 8 september 2009 22:45 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ze zijn een grasmat op het Plein aan het neerleggen.
Morgen dus hockeyen bij mij op het veldje.
Ik wil het wel eens proevenquote:Op dinsdag 8 september 2009 22:49 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Die reclame heeft er in ieder geval voor gezorgd dat geen enkele man (behalve Juicyhil) met zijn tengels aan dat drankje komt
Het is volgens mij nog wel best succesvol onder tienermeisjes
Hmm dat doe ik dan wel weer op een ander medium... lees: niet forum.quote:Op dinsdag 8 september 2009 22:50 schreef IQM het volgende:
Het wachten is op een vrouwelijke user die zich met een kloon voordoet als een mannelijke FOK!ker.
MisterNelson.quote:
Klopt, maar dat is verplaatst vanwege mijn vermeende NKT.quote:Op dinsdag 8 september 2009 22:50 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Je ging toch zondag bij dat meisje uit laren eten? of was dat al een week eerder?![]()
Dan werk je maar een dagje niet!quote:
Mwah, t werd bij ons in het begin wel wat gedronken, nu niet echt meer. Alleen door een breezersletje af en toe.quote:Op dinsdag 8 september 2009 22:49 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Die reclame heeft er in ieder geval voor gezorgd dat geen enkele man (behalve Juicyhil) met zijn tengels aan dat drankje komt
Het is volgens mij nog wel best succesvol onder tienermeisjes
Het taalgebruik is het enige verschil in dat geval.quote:
Ik had ooit 10 gratis six packs dankzij de albert heijn laagste actie prijs garantie.quote:
Jij bent een kloon van WD of BT!!!!!11111111quote:Op dinsdag 8 september 2009 22:50 schreef IQM het volgende:
Het wachten is op een vrouwelijke user die zich met een kloon voordoet als een mannelijke FOK!ker.
Je gaat altijd naar het herentoiletquote:Op dinsdag 8 september 2009 22:52 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Hmm dat doe ik dan wel weer op een ander medium... lees: niet forum.
WTF, dat is toch dat nepbier?quote:
Nee, appel ciderquote:
quote:Op dinsdag 8 september 2009 22:58 schreef Japsnars het volgende:
Mensen die afwassen werken in de horeca noemen
quote:Op dinsdag 8 september 2009 22:59 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Door die reclame proef ik het gewoon al. Die AIDA formule werkt goed
.
Ik ga vanavond nog ff dealen in de Nachtwacht.quote:Op dinsdag 8 september 2009 22:46 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Whatever.
Excuse me ?quote:
quote:Op dinsdag 8 september 2009 23:00 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik ga vanavond nog ff dealen in de Nachtwacht.
Je hoort me wel!quote:
Hihi, kom jij daar wel eens.quote:
Mensen met een uitkeringquote:Op dinsdag 8 september 2009 23:05 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Je hoort me wel!
Mensen die werken.
Mensen die op de portemonnee van papa leven.quote:Op dinsdag 8 september 2009 23:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mensen met een uitkering![]()
Oh wacht...
Volgende week donderdag?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |