Nounounounounounounounounounounounou!quote:Ik hoop eigelijk dat Jordy een Theo van Gogh einde krijgt, wat een tering joch is het ook.
Nou, maar morgen mag ookquote:Op dinsdag 8 september 2009 20:41 schreef Jarno het volgende:
[..]
Nounounounounounounounounounounounou!
Nou.
Deze zin slaat nergens opquote:Op dinsdag 8 september 2009 20:41 schreef stevenmac26 het volgende:
‘Ik vraag jullie om mij te steunen tegen de anti-haatberichten tegen mijn familie en mij.'
Nee ik ben een toverbalquote:
quote:
quote:Op dinsdag 8 september 2009 20:42 schreef Kopbal het volgende:
Beetje jammer dat ze het alleen bij dreigen laten... maar er is nog tijd en hoop.
quote:Op dinsdag 8 september 2009 20:42 schreef Hetiszover het volgende:
Verder mag Jordy wel gewoon in een isoleercel natuurlijk.
quote:Op dinsdag 8 september 2009 20:42 schreef Nicksanders het volgende:
Irritant ventje inderdaad met belachelijk lied maar goed hoop dat die sterft
Deze reacties geven precies mijn gedachten weerquote:
komt van telegraaf.nl afquote:Op dinsdag 8 september 2009 20:45 schreef Hetiszover het volgende:
[..]
Deze zin slaat nergens op![]()
![]()
Hij vraagt om steun TEGEN de ANTI-haat berichten![]()
![]()
Inderdaad, maarja, wat hij wilquote:Op dinsdag 8 september 2009 20:45 schreef Hetiszover het volgende:
[..]
![]()
![]()
Van een brug af rijdenquote:Op dinsdag 8 september 2009 20:50 schreef Acinonyx het volgende:
Ik hoop dat zijn tourbusje een keer flink hard tegen een boom aan knetterd
Hier stopte ik met lezenquote:Op dinsdag 8 september 2009 20:41 schreef stevenmac26 het volgende:
Jordy van Loon bedreigd van onze redactie
AMSTERDAM -
Speciaal voor jou dan sukkeltje:quote:
Wat een rotkop, niet te geloven dat dat knulletje 16 is. Verbranden.quote:Op dinsdag 8 september 2009 23:04 schreef stevenmac26 het volgende:
Nou heb ik oogkanker
Jordy K van Loon
Kinderen die zo het bloed onder je nagels vandaan halen hebben geen recht op een normaal levenquote:Op dinsdag 8 september 2009 23:15 schreef TLC het volgende:
Volwassen mannen die een kind (!) doodwensen zouden zich nooit voort moeten kunnen planten.
Om hem helaas weer in het nieuws te krijgen zekerquote:Op dinsdag 8 september 2009 23:18 schreef tralalala het volgende:
Mensen die niet snappen dat dit een publiciteitsstunt is.
LIKKENLIKKENLIKKENLIKKEUHHHquote:
Draaaaieeeen, likkeeeeeeeeeeen, dippeeeeeeeeeeeenquote:
Troll fatsoenlijk of laat het, kneus.quote:Op dinsdag 8 september 2009 23:23 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat , komt die bij jou op bezoek
Hij wordt al sinds serious request bedreigd (quote:Op dinsdag 8 september 2009 23:19 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Om hem helaas weer in het nieuws te krijgen zeker
Scherpquote:
Doet gewoon pijn om ernaar te kijkenquote:
quote:Schietpartij Eindhoven mogelijk afrekening
door Pieter Buss en Thijs Wartenbergh
Eindhoven - Het heeft er alle schijn van dat de schietpartij op klaarlichte dag in Eindhoven, woensdagmiddag, een afrekening in het criminele circuit is. Zowel het slachtoffer, een 16-jarige jongen uit Voorburg, als de 51-jarige verdachte uit Nieuwegein zijn bekenden van de politie, aldus buurtbewoners. De 16 jarige jongen, J. v. L. verkeert momenteel buiten levensgevaar, aldus de politie.
Voor een rood stoplicht nabij winkelcentrum Hoogzandveld stapte de dader uit zijn donkere wagen om de jongen voor hem, zittend op een toverbalkleurige fiets, omver te trekken. Toen dat niet gebeurde, schoot de Nieuwegeiner in koelen bloede meermalen op het slachtoffer, zeggen getuigen.
Aan de Goudfazant in Nieuwegein, een straatje met gestapelde rijtjeshuizen, kijkt men vreemd op nu ineens een van hun buren, die ze niet eens bij naam kennen, verantwoordelijk wordt gehouden voor een poging tot moord. De man was gescheiden, maar kwam nog regelmatig bij z'n ex en dochter, zo wordt gezegd. "Het was een lieve man, die er netjes uitzag. Ik zag hem wel eens als ik de hond uitliet. Dan was het hoi en dag. Verder had ik geen contact met hem", zegt een buurman.
Afgelopen nacht werd een inval gedaan in het bewuste huis. "Daar was zelfs een speciaal explosieventeam bij. Ik denk dat ze op zoek waren naar wapens." Onduidelijk is nog of er daadwerkelijk iets gevonden is. Een vrouw die vlak bij de Goudfazant woont, meldde gisteravond dat de verdachte een besmuikt verleden heeft. "De auto van de verdachte, die een Antilliaan zou zijn, is onlangs beschoten en vervolgens weggesleept. Als zoiets gebeurt, moet je haast wel een crimineel zijn.''
Andere buurtbewoners vertellen tegenover RTV Utrecht dat de man al meerdere keren had vastgezeten en bovendien vuurwapengevaarlijk was. Ook het slachtoffer zou een crimineel verleden hebben.
Wat het motief is om de 16-jarige jongen uit Voorburg neer te schieten, is vooralsnog onduidelijk.
Door sommigen wordt gespeculeerd dat de aanval met het muzikale verleden van het slachtoffer te maken heeft. De politie wil voorlopig niets zeggen over de achtergrond.
quote:
quote:Op dinsdag 8 september 2009 23:15 schreef TLC het volgende:
Volwassen mannen die een kind (!) doodwensen zouden zich nooit voort moeten kunnen planten.
Hij woont bij mij in de buurt. Zal ik ff?quote:Op dinsdag 8 september 2009 20:41 schreef stevenmac26 het volgende:
Ik hoop eigelijk dat Jordy een Theo van Gogh einde krijgt, wat een tering joch is het ook.
quote:Op dinsdag 8 september 2009 20:45 schreef Hetiszover het volgende:
[..]
![]()
![]()
Dario Joaquim (1)quote:Op dinsdag 8 september 2009 22:59 schreef Bevin het volgende:
Iedereen die Jordy heet is baas. Zo ook deze jongeman.
http://jordyvankoppen.hyves.nl/
Je weet heel goed bij welk meisje je gisteravond bent geweest, geen grappen in wateringen. Der ouders weten nu precies dat jij niet serieus te nemen bent, maar dat krijg je nog wel te horen.quote:Op woensdag 9 september 2009 09:50 schreef JuiceJuice het volgende:
[..]
Dario Joaquim (1)
donderdag, 22:52
Smerige buttkneus, als je nog langer aan der zit krijg je met mij te maken, en niet alleen met mij. Je weet heel goed over wie ik het heb, doe er je voordeel mee, ik zou het sneu vinden om dat mooie smoeltje van je kapot te zien.![]()
http://djdsp.hyves.nl/
[ afbeelding ]
quote:lieve jordy
ook wij steune je .en laat je eigen niet ontmoedigen ,heel veel sterkte voor je familie
groetjes cora
quote:eey ze moeten je gewoon met rust laten het is een mooi liedje groetjes sofhia
kjezusquote:Op woensdag 9 september 2009 11:21 schreef Penisbaard het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
[..]
quote:Op woensdag 9 september 2009 11:22 schreef Remsjo het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Zie hem staan de pauper met z,n blouse aan
Is hij 4?quote:Op woensdag 9 september 2009 11:22 schreef Remsjo het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Zie hem staan de pauper met z,n blouse aan
Dat grapje kende we al. Faalert!quote:Op woensdag 9 september 2009 11:23 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
[ afbeelding ]![]()
Zie hem staan de pauper zonder blouse aan
quote:Op woensdag 9 september 2009 10:45 schreef Tacobell het volgende:
Ik geef deze topic 5 kankerjordy's!!!11
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
quote:
Kabel zit daar in elk geval niet in de microfoon, stap in de goede richting dus.quote:Op dinsdag 8 september 2009 23:04 schreef stevenmac26 het volgende:
Nou heb ik oogkanker
Jordy K van Loon
Wat zegt Kwalbert eigenlijk aan het begin? "Maar hij gaat helemaal door het lint, iedereen schok op de vloer?"quote:
En zijn nieuwe CDtje te spammen.quote:Op woensdag 9 september 2009 19:47 schreef Sargon het volgende:
Bij de Jakhalzen zit hij nu te janken.
Inderdaad, maar voor deze jongen is er geen stap meer terug, hij heeft z'n leven verneukt door beroemd te worden. Lekker puh.quote:Op woensdag 9 september 2009 19:55 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
En zijn nieuwe CDtje te spammen.Iedereen krijgt bedreigingen op hyves, niks speciaal aan. Hij brengt het gewoon naar de media om weer aandacht te krijgen
Als ik hem ooit tegen kom zal ik hem eens echt laten jankenquote:Op woensdag 9 september 2009 19:47 schreef Sargon het volgende:
Wedden dat Jordy dit jaar niet naar Groningen komt?quote:Op dinsdag 8 september 2009 23:29 schreef tralalala het volgende:
[..]
Hij wordt al sinds serious request bedreigd () en nu zijn nieuwe single uit is, moet hij dat natuurlijk heel zielig op internet/tv melden. (Om vervolgens heel vrolijk over zijn nieuwe single te praten)
Irritant wijs kut joch.
Zo beter?quote:Op woensdag 9 september 2009 18:57 schreef Kaneel het volgende:
Jordy van Loon bedreigd - van onze redactie
Staat dat online?quote:Op woensdag 9 september 2009 19:47 schreef Sargon het volgende:
Dat is bij deze genoteerd!quote:Op woensdag 9 september 2009 20:54 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Wedden dat Jordy dit jaar niet naar Groningen komt?
Mocht het wel zo zijn, dan wil ik voor een dag plantsoenen vegen in Voorburg.
Alsof ik daarop ga klikkenquote:Op donderdag 10 september 2009 00:41 schreef Yari het volgende:
[..]
http://tinyurl.com/mpexag
Wat een irritant kind
Toch maar wel gekliktquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r
KKKKKAAAAAA-quote:JORDY van LOON
Titel:
Aan:
Vrienden van JORDY van LOON
Beste vrienden,
Na al het gedoe rondom Jordy in de media wordt het nu tijd om ons weer bezig te houden waar het in feite allemaal om gaat en dat is; MUZIEK. Wij willen jullie vragen massaal Jordy's nieuwe single aan te vragen bij bijvb. de COEN & SANDER SHOW, dit kan via e-mail en door smsjes te sturen naar het programma. De gegevens hoe jullie dat kunnen doen zijn na te lezen op de site van het programma, ook willen wij vragen of jullie allemaal willen stemmen via de site van JORDY op de dagtop 5 bij RADIO NL, de KIDS TOP 20 en op TV ORANJE.
Op deze manier kunnen we JORDY laten weten dat zo'n 20.000 vrienden nog steeds achter hem staan.
Alvast bedankt namens het PR TEAM
Zoek eens een baan ofzo, kenkerquote:Op donderdag 10 september 2009 16:46 schreef Schippie1009 het volgende:
Ik wil het volgende graag even kwijt.
Ik ben zelf beheerder van Anti Jordy van Loon hyve.
Wij proberen het zo netjes mogelijk te houden maar we gaan hem niet aanprijzen.
Alles wat te ver gaat, zoals bijv. schelden met knkr en zijn familie erbij betrekken word bij ons per direct weer verwijderd. Ook negatieve reacties tegenover ons worden verwijderd, dat omdat het gewoon geen zin heeft omdat de hyve toch niet vrijwillig word verwijderd. Onze pagina is tientallen keren gecontroleerd door de mensen achter hyves en word steeds weer goedgekeurd.
Ik vind het ook zwaar overdreven om onze pagina (en andere anti jvl pagina's) bedreigingen te noemen. En dan zijn wij zelf niet eens de gene die hem bedreigen.
zo, dat ben ik kwijt.
Mocht je een keer willen kijken op de pagina of lid willen worden: http://www.ajvlh.hyves.nl
Ben je het niet eens met de pagina, blijf dan alsjeblieft gewoon weg, het heeft absoluut geen zin.
Mvg Bram (Beheerder ajvlh)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |