nou ja, overal staan nog SL's en CDJ's opgesteld dus als je perse wilt kan het nog, maar ik was laatst op een festival en zelfs Dano en Buzz Fuzz trekken gewoon een setje cd's uit hun tas vandaanquote:Op dinsdag 8 september 2009 15:12 schreef BasEnAad het volgende:
Is er geen markt meer voor DJ's die alleen met platen draaien dan?
Nieuwe platen zijn al jaren redelijk stabiel (9/10 euro), 2e hands zie je dat exclusieve platen toch minder waard lijken te wordenquote:Op dinsdag 8 september 2009 15:19 schreef Yorrit het volgende:
toch goed dat er wat veranderd aan die idiote vinylprijzen
Vandaar dat elke klapjosti tegenwoordig DJ kan worden.....quote:Op dinsdag 8 september 2009 15:23 schreef Prosac het volgende:
10 euro?
daar kun je 4 nummertjes online voor kopen.
Ja want met een paar nummertjes kopen online ben je gelijk DJ.quote:Op dinsdag 8 september 2009 15:24 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Vandaar dat elke klapjosti tegenwoordig DJ kan worden.....
het ligt iets genuanceerder hoor..quote:Op dinsdag 8 september 2009 15:24 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lead me away, come inside,
see my mind in kaleidoscope
Muziekje d'r bij? http://www.soundcloud.com/fufr
Exact, daardoor staat er misschien nieuw talent op, die echte klapjosti's zijn er na een paar maanden ook al wel weer zat van en heb je geen last van gehad.quote:Op dinsdag 8 september 2009 15:24 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Zombie Nation.quote:Op dinsdag 8 september 2009 15:25 schreef stbabylon het volgende:
Ik ga toch meer voor gewoon live op het podium het nummer in elkaar draaien
Ach kom op.quote:Op dinsdag 8 september 2009 15:26 schreef PBateman1978 het volgende:
Ja want met een paar nummertjes kopen online ben je gelijk DJ.
zo hoort tquote:Op dinsdag 8 september 2009 15:21 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
Nieuwe platen zijn al jaren redelijk stabiel (9/10 euro), 2e hands zie je dat exclusieve platen toch minder waard lijken te worden
doordat er meer dj's zijn is het juist alleen maar moeilijker om je te onderscheiden.quote:Op dinsdag 8 september 2009 15:27 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ach kom op.
Bijna iedereen heeft tegenwoordig toch "DJ'en" als hobby.
Kan me niet voorstellen dat het "draaien" vanaf een cd'tje nu echt bijdraagt aan de kwaliteit van de jocks.
Net zo min als een plaatje of mp3-tje.quote:Op dinsdag 8 september 2009 15:27 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ach kom op.
Kan me niet voorstellen dat het "draaien" vanaf een cd'tje nu echt bijdraagt aan de kwaliteit van de jocks.
DJs hebben door deze nieuwe ontwikkelingen veel meer tijd over voor allerlei extra toevoegingen aan hun sets, loze samples, effecten etc etc.quote:Op dinsdag 8 september 2009 15:27 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ach kom op.
Stoer doen met je hernia is sowiesoquote:Op dinsdag 8 september 2009 15:24 schreef jimjim1983 het volgende:
exclusieve, obscure platen zijn er sowieso niet echt meer. je moet t als dj nu eerder nu met promo's doen.
en al die ontwikkelingen die het draaien steeds makkelijker maken zijn alleen maar goed, een beetje interessant lopen doen omdat je met platen draait is niet meer zo stoer, je moet je nu meer onderscheiden met de muziek zelf.
en hebben ze ook de tools of zijn het laptopdraaiers....quote:Op dinsdag 8 september 2009 15:27 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ach kom op.
ja de consumentenmarkt richt zich weer meer op vinyl, platenzaken die nu nog succesvol zijn, zijn dat ook gebleven door een onderscheidende vinyl collectie..quote:Op dinsdag 8 september 2009 15:32 schreef 68Chevelle het volgende:
Het valt me toch op dat ik in de Media Markt op het Binnenwegplein hier de laatste 2 jaar juist steeds meer vinyl zie, de Prodigy bv zweert er nog steeds op.
En volgens mij bestaat Midtown Records op het Zuidplein toch ook nog steeds?
eh.... en het sjouwen?quote:Op dinsdag 8 september 2009 15:33 schreef Prosac het volgende:
[..]
Daar mag de Arbo ook wel eens naar kijken, die te lage dj-tafels!
Daarvoor heb je toch een +1 op de gastenlijst laten zetten?quote:
Absoluut, tegenwoordig verschijnen steeds meer nieuwe albums ook op vinylquote:Op dinsdag 8 september 2009 15:33 schreef Prosac het volgende:
Ja, het ook uitbrengen van albums op vinyl is een leuke ontwikkeling voor de liefhebbers.
Okay.... ben er al een poosje niet meer geweest hoorquote:Op dinsdag 8 september 2009 15:34 schreef Yorrit het volgende:
[..]
ja de consumentenmarkt richt zich weer meer op vinyl, platenzaken die nu nog succesvol zijn, zijn dat ook gebleven door een onderscheidende vinyl collectie..
midtown's gaan wel bij bosjes dicht trouwens
ze hebben inderdaad hun voor en nadelen, daar kun je topics vol over discuzuren.quote:Op dinsdag 8 september 2009 15:36 schreef 68Chevelle het volgende:
[..]
Okay.... ben er al een poosje niet meer geweest hoor
Het enige wat ik persoonlijk wat meer met platen heb boven CD's is de Album-art, die op een plaat er echt veel gelikter uitziet, voor de rest hebben beiden hun voor- of nadelen.
quote:Op dinsdag 8 september 2009 15:21 schreef Prosac het volgende:
cd's
Een beetje dj komt gewoon aan met zijn Apple en plugt die in op een midi-controller.
ik heb er wel een paar maar dat is allemaal ouwe muziek, op 4 na.quote:Op dinsdag 8 september 2009 15:39 schreef Prosac het volgende:
Een plaat heeft vooral nostalgische waarde, al geeft een rijtje platen naast elkaar in de kamer ook wel leuke aanblik.
Zelf heb ik één LP.
Maar JimJim.. dat is met melodie!quote:Op dinsdag 8 september 2009 15:42 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
ik heb er wel een paar maar dat is allemaal ouwe muziek, op 4 na.
neem wel altijd deze mee in mn tas:
[ afbeelding ]
Ik doe 'm tijdcodeplaten altijd in de hoes van volkszangers en jodelorkestenquote:Op dinsdag 8 september 2009 15:42 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
ik heb er wel een paar maar dat is allemaal ouwe muziek, op 4 na.
neem wel altijd deze mee in mn tas:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 8 september 2009 15:44 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ik doe 'm tijdcodeplaten altijd in de hoes van volkszangers en jodelorkesten
inderdaad..quote:Op dinsdag 8 september 2009 15:35 schreef Prosac het volgende:
[..]
Daarvoor heb je toch een +1 op de gastenlijst laten zetten?
Bovendien kan ik die laptop en midi-controller zelf nog wel sjouwen.
das dan wel heul lang geledenquote:
vergeet niet effe te upgraden naar 1.3 firmwarequote:Op dinsdag 8 september 2009 15:49 schreef kekz het volgende:
yesyes de goed ouwe tijd van de technics 1200 mk2
nee dan nu gaat het om de cdj1000mk3's
ik heb zelf nu 2 cdj400's staan, tis wel leuk spul anders, het DJén wordt hiermee een stuk toegankelijker.
jawel joh! op vlooienmarkten, speciaalzaken in ouwe zut, bij oma op zolder...quote:Op dinsdag 8 september 2009 15:51 schreef MikeyMo het volgende:
ik ben een dino
Nooit meer door 2e hands platenbakken struinen aangezien complete labels met 1 druk op de knop binnen te halen zijn
lolquote:Op dinsdag 8 september 2009 15:45 schreef Rasher het volgende:
En de muziek blijft hetzelfde. Nee, sterker nog: Nog meer mensen hebben toegang tot dezelfde muziek. Een goede of slechte DJ kan je herkennen aan z'n techniek, niet z'n platenkeuze.
waarom, nog ff en er staan geeneens meer SL's op feestenquote:Op dinsdag 8 september 2009 15:52 schreef FUFR het volgende:
[..]
jawel joh! op vlooienmarkten, speciaalzaken in ouwe zut, bij oma op zolder...
dat is al vaak zo..quote:Op dinsdag 8 september 2009 16:04 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
waarom, nog ff en er staan geeneens meer SL's op feesten
meeste grote namen in mijn scene draaien nog met platenspelers.quote:Op dinsdag 8 september 2009 16:04 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
waarom, nog ff en er staan geeneens meer SL's op feesten
ik heb nog nooit met TC's gedraaid maar dan kun je m.i. ook wel met cds gaan draaien of is er wezenlijk verschil?quote:Op dinsdag 8 september 2009 16:06 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
meeste grote namen in mijn scene draaien nog met platenspelers.
timecoded vinyl of gewoon vinyl.
tc vinyl reageert bijna precies t zelfde als vinyl, cd's reageren veel directer.quote:Op dinsdag 8 september 2009 16:24 schreef FUFR het volgende:
[..]
ik heb nog nooit met TC's gedraaid maar dan kun je m.i. ook wel met cds gaan draaien of is er wezenlijk verschil?
Dj Jeaaaaaaaaaaaaaaanquote:Op dinsdag 8 september 2009 15:26 schreef Jeej het volgende:
Ts is een echte master of the weels of steel
quote:Op dinsdag 8 september 2009 15:52 schreef FUFR het volgende:
[..]
vergeet niet effe te upgraden naar 1.3 firmware
Nee, daarvorr moet je gaan Doc John-nenquote:Op dinsdag 8 september 2009 17:11 schreef Heufd het volgende:
DJ'en is toch alleen om spange chicks te krijgen?
ableton live ftw!quote:Op dinsdag 8 september 2009 17:15 schreef NikkelCobalt het volgende:
CD's? Je loopt een beetje achter. Tegenwoordig worden de CDJ's verdrongen door Laptops met Traktor enzo.
quote:Op dinsdag 8 september 2009 23:46 schreef peristilius het volgende:
Toch zie je dat veel van de betere dj's nog gewoon met vinyl draaien, of met cd en vinyl, of in het geval van adam beyer gewoon met cd's.Het maakt allemaal ook niet zoveel meer uit, behalve dat mensen die met vinyl draaien gewoon veel grotere piemels hebben, maar dat is algemeen bekend.
Net als je piemel...quote:Op dinsdag 8 september 2009 23:52 schreef Japsnars het volgende:
Enzyme muziek durven noemen
KK hardcore/hardstyle bagger.
Draai dan echte house, techno of minimal
quote:Op dinsdag 8 september 2009 23:58 schreef 68Chevelle het volgende:
[..]
Net als je piemel........
.....
.....
.....
hihihihiihih je zei piemelquote:Op dinsdag 8 september 2009 23:58 schreef 68Chevelle het volgende:
[..]
Net als je piemel........
.....
.....
.....
House of minimal muziek noemenquote:Op dinsdag 8 september 2009 23:52 schreef Japsnars het volgende:
Enzyme muziek durven noemen
KK hardcore/hardstyle bagger.
Draai dan echte house, techno of minimal
Klopt, het is nu voor studentjes met een rijke pappie en mammie niet meer mogelijk status op te bouwen door hele dagen in de platenzaak te hangen. Het komt weer op platenkeuze, omgang met het publiek en ouderwets talent aan.quote:Op dinsdag 8 september 2009 15:11 schreef MikeyMo het volgende:
Het DJ'en is een stuk van zijn sfeer/charisma kwijt.
en het verschil tussen cd en plaat is niet te horen bleek uit de tests.quote:Op dinsdag 8 september 2009 18:00 schreef ondeugend het volgende:
Er gaat niets boven vinyl. zoveel warmer, zoveel 'echter'.
En volgens mij komen ze er op den duur ook allemaal weer op terug.
Maar met traktor spelen blijft ook leuk.![]()
status opbouwen in de platenzaak...quote:Op woensdag 9 september 2009 11:01 schreef zovty het volgende:
[..]
Klopt, het is nu voor studentjes met een rijke pappie en mammie niet meer mogelijk status op te bouwen door hele dagen in de platenzaak te hangen. Het komt weer op platenkeuze, omgang met het publiek en ouderwets talent aan.
Goede ontwikkeling. Onterechte klacht.
Dave Clark is dan ook een ouwe lul die de overstap naar digitaal nooit heeft aangedurfd en nu hopeloos achterloopt.quote:Op woensdag 9 september 2009 11:02 schreef FUFR het volgende:
[..]
en het verschil tussen cd en plaat is niet te horen bleek uit de tests.
dus hoezo warmer?
Laptop hoor je wel, veel vlakker geluid, das mijn ervaring bij Dave Clark i.i.g.
oh maar dat kan met Cd ook! (* effectje zoekt)quote:Op woensdag 9 september 2009 11:05 schreef Bosbeetle het volgende:
idd waar zijn de tijden van de stuiterende naald gebleven
quote:Op woensdag 9 september 2009 11:01 schreef zovty het volgende:
[..]
Klopt, het is nu voor studentjes met een rijke pappie en mammie niet meer mogelijk status op te bouwen door hele dagen in de platenzaak te hangen. Het komt weer op platenkeuze, omgang met het publiek en ouderwets talent aan.
Goede ontwikkeling. Onterechte klacht.
Link naar die tests?quote:Op woensdag 9 september 2009 11:02 schreef FUFR het volgende:
[..]
dus hoezo warmer?
Laptop hoor je wel, veel vlakker geluid, das mijn ervaring bij Dave Clark i.i.g.
was altijd leuk foutje van de DJ en dan iedereen juichen of boe roepen. En ook als de dj de plaat aan de mensen die vooraan stonden liet zien zadat ze wisten dat het een nieuwe whitelabel was van band x etc. of idd het er doorgooien van een oude soulplaat/soundtrack etc. op krakend vinylquote:Op maandag 9 september 2009 11:06 schreef FUFR het volgende:
[..]
oh maar dat kan met Cd ook! (* effectje zoekt)
Het geluidsverschil tussen CD en vinyl is oo tegenwoordig op lagere volumes niet meer hoorbaar, op hogere volumes zorgt de inbreng van de naald een iets vollere(warmere) geluidstrilling dan het originele geluid, dus het meest zuivere geluid hoor je op de cd's, maar blijkbaar hebben veel mensen als ze echt kritisch zijn een voorkeur voor dat vollere geluid.quote:Op woensdag 9 september 2009 11:02 schreef FUFR het volgende:
[..]
dus hoezo warmer?
Dan bende gewoon een kneus, maar dat is mijn mening.quote:Op woensdag 9 september 2009 11:07 schreef MikeyMo het volgende:
Dat je ouwe Charly & Theo platen in je koffer hebt zitten uit 93/94 bijvoorbeeld
en waarom dan welquote:Op woensdag 9 september 2009 11:09 schreef zovty het volgende:
[..]
Dan bende gewoon een kneus, maar dat is mijn mening.
zovty heeft vast nooit oude charly lownoise & metal theo platen gehoordquote:
Jawel hoor, ik vind het gewoon slecht. Schmaken verschillen.quote:Op woensdag 9 september 2009 11:11 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
zovty heeft vast nooit oude charly lownoise & metal theo platen gehoord
dus je hebt gewoon kennelijk een hekel aan vinylquote:Op woensdag 9 september 2009 11:11 schreef zovty het volgende:
[..]
Omdat je kennelijk al 15 jaar met kutplaten loopt te zeulen.
link naar een tv programma is erg moeilijk..quote:
quote:Op woensdag 9 september 2009 11:09 schreef zovty het volgende:
[..]
Dan bende gewoon een kneus, maar dat is mijn mening.
ah okay gewoon ander genre dus maar toch cool om er af en toe een oudje tussendoor te doenquote:Op maandag 9 september 2009 11:12 schreef zovty het volgende:
[..]
Jawel hoor, ik vind het gewoon slecht. Schmaken verschillen.
Ik heb dan weer wel oude Dave Clarkes op vinyl.
Uitzending gemist?quote:Op woensdag 9 september 2009 11:14 schreef FUFR het volgende:
[..]
link naar een tv programma is erg moeilijk..
nee, is al wel effe geleden, was in een of ander praatprog.quote:Op woensdag 9 september 2009 11:17 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Uitzending gemist?
Ik kan me moeilijk voorstellen dat er geen test ergens online staat. Maar ik zie ze zo gauw niet hoor.
is dat niet een hele ouwe mixer?quote:
Pcies.quote:Op woensdag 9 september 2009 11:19 schreef FUFR het volgende:
[..]
nee, is al wel effe geleden, was in een of ander praatprog.
als ik het tegenkom laat ik het weten.
Je kunt ook zelluf effe een plaat en een cd nemen en een ander het op laten zetten.
duh!quote:Op maandag 9 september 2009 11:23 schreef Jimbo het volgende:
wil ik gister een lp draaien
heb ik geen naald
dus ik met een normale naald dat ding ronddraaien en dat ding in gooien, wat denk je ! Hoorde ik gewoon geluid !
doe dat maar eens met een cd!quote:Op woensdag 9 september 2009 11:23 schreef Jimbo het volgende:
heb ik geen naald
dus ik met een normale naald dat ding ronddraaien en dat ding in gooien, wat denk je ! Hoorde ik gewoon geluid !
ja, bouwjaar 99 gok ik zoquote:Op woensdag 9 september 2009 11:20 schreef FUFR het volgende:
[..]
is dat niet een hele ouwe mixer?
volgens mij ben ik daar ook es een maandje op bezig geweest!
das t voordeel van een plaat.. ook na de apocalypse kun je nog luisteren!quote:Op woensdag 9 september 2009 11:23 schreef Jimbo het volgende:
heb ik geen naald
Niet als het dan heel warm geweest isquote:Op maandag 9 september 2009 11:27 schreef Yorrit het volgende:
[..]
das t voordeel van een plaat.. ook na de apocalypse kun je nog luisteren!
ja dat is nog ff een risicoquote:Op woensdag 9 september 2009 11:29 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Niet als het dan heel warm geweest is
artwork-technisch heb je gelijk, voor de rest wil ik mijn eigen mening graag houdenquote:Op woensdag 9 september 2009 11:23 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Pcies.
En mijn conclusie is dus dat vinyl mooier klinkt.
'warmer'....
Verder heeft vinyl meer voordelen.
Het artwork bijvoorbeeld en de nostalgie alleen al.
De verkoop van vinyl stijgt de laatste jaren trouwens enorm. Veel wordt zelfs dubbel uitgebracht.
Ik ben dus niet de enige die vinyl prefereert boven het schijfje.
na een maand was ie al op...quote:
neujquote:Op woensdag 9 september 2009 11:30 schreef FUFR het volgende:
[..]
artwork-technisch heb je gelijk, voor de rest wil ik mijn eigen mening graag houden
Postmodern relativisme.quote:Op maandag 9 september 2009 11:30 schreef FUFR het volgende:
[..]
artwork-technisch heb je gelijk, voor de rest wil ik mijn eigen mening graag houden
oh nee? kom es naar buiten als je durft!quote:
Laten we het anders stellen...ik ben 42 en heb dus jarenlang meer ervaring in het hebben van een eigen meningquote:
Ik wil graag een A&H.quote:Op woensdag 9 september 2009 11:31 schreef FUFR het volgende:
[..]
na een maand was ie al op...
(2e hands gekocht)
nu heb ik al jaren een 600, bevalt goed.
Nou vooruit dan aangezien je bijna om bent. Ik zal je niet langer lastigvallen.quote:Op woensdag 9 september 2009 11:30 schreef FUFR het volgende:
[..]
leeftijdautoriteitsargument!quote:Op woensdag 9 september 2009 11:34 schreef FUFR het volgende:
[..]
Laten we het anders stellen...ik ben 42 en heb dus jarenlang meer ervaring in het hebben van een eigen mening
ja manquote:
ik wil daar ook eens mee friemelen om te kijken of het echt zo geweldig is.quote:Op woensdag 9 september 2009 11:35 schreef Prosac het volgende:
[..]
Ik wil graag een A&H.
Maar dat wil mijn spaarrekening niet.
quote:Op woensdag 9 september 2009 11:35 schreef Prosac het volgende:
[..]
Ik wil graag een A&H.
Maar dat wil mijn spaarrekening niet.
Daar noem je me toch een paar bazen platen zegquote:Op dinsdag 8 september 2009 15:11 schreef MikeyMo het volgende:
Vroegah, en dan heb ik het over slechts een paar jaar terug draaide alle DJ's enkel met vinyl. Dat had zo zijn voordelen:
Platen waren vaak exclusiever. Platen als Enemy Of The State en Enzyme 5 waren redelijk obscuur dus was het statusverhogend als jij ze wel had en het publiek daar tijdens je set op uit zijn dak ging. Zo zijn er een heleboel platen die in kleine oplages geperst waren en op sites als Ebay dus ook flink wat opbrachten. In feite was ik dus in het bezit van een kleine goudmijn. Enzyme 5 leverde zo boven de ¤100,- op.
Tegenwoordig gaat alles met CD's. Dus je ript een oude Thunderdome Cd (makkelijk te krijgen) en je kan de oldschool dj uithangen ook al kom je net kijken.
Ik zie de prijzen van mijn platen dalen omdat er gewoon minder vraag naar is en het stukje charisma van de loodzware met sloten beveiligde platentas is ingeruild voor een mapje met CDtjes wat in de binnenzak zit.
Top DJ's komen binnen met zelf gebrande CD's en de kneus om de hoek doet hetzelfde. de hele sfeer is er uit. De sport/jacht op die ene plaat die je nog zocht. waarom zou je, je kan hem downloaden en op een usb stick zetten of op een cd. En je buurman ook.
Het DJ'en is een stuk van zijn sfeer/charisma kwijt.
quote:Op woensdag 9 september 2009 11:56 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Naaanaaaanaaaanaaaa
Jaloers kreng !quote:
Utreg is te ver om te komen voorvoelen..quote:Op woensdag 9 september 2009 11:56 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Naaanaaaanaaaanaaaa
Je zegt 't alsof het een minderwaardig doel is...?quote:Op dinsdag 8 september 2009 17:11 schreef Heufd het volgende:
DJ'en is toch alleen om spange chicks te krijgen?
Zoek eens naar 030303, acid op je smoel.quote:Op woensdag 9 september 2009 11:15 schreef Bosbeetle het volgende:
niet dat ik er verstand van hebik zou nog wel wat oude 808 state platen willen hebben eigenlijk ACIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIID
Das toch niks manquote:Op woensdag 9 september 2009 11:56 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Naaanaaaanaaaanaaaa
dit weekend weerquote:Op woensdag 9 september 2009 12:16 schreef zovty het volgende:
[..]
Zoek eens naar 030303, acid op je smoel.
sorry master, I will continue to wax the floorquote:Op woensdag 9 september 2009 12:25 schreef afcajos het volgende:
[..]
Das toch niks man
Echte DJ's spelen ook gewoon elk instrument zelf in, zoals ik!
[ afbeelding ]
dat vinden we een open deur intrappen, vandaar dat wij daar niet eens over praten.quote:Op woensdag 9 september 2009 12:25 schreef afcajos het volgende:
[..]
Das toch niks man
Echte DJ's spelen ook gewoon elk instrument zelf in, zoals ik!
[ afbeelding ]
Ze kunnen alleen voor geen meter draaien.quote:Op woensdag 9 september 2009 12:16 schreef zovty het volgende:
[..]
Zoek eens naar 030303, acid op je smoel.
valt opzich wel mee, t zijn geen technische meesters maar het is wel altijd dikke partyquote:Op woensdag 9 september 2009 12:55 schreef peristilius het volgende:
[..]
Ze kunnen alleen voor geen meter draaien.
Ga als je even niks te doen heb ook eens kijken bij het livesetje van brand!, is een goede vriend van me.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |