Nou liever niet natuurlijk.quote:Op dinsdag 8 september 2009 14:54 schreef TJDoornbos het volgende:
Zondag gewoon winnen. Moet makkelijk kunnen. Vraag me alleen af of schade erna zoals Gert het noemt de bedoeling is
Weer geen sluitende begroting, dus meer schulden. Dus ik verwacht dat Wijnaldum of Fer de komende zomer in de etalage wordt gezet. Helaas.quote:Op dinsdag 8 september 2009 15:57 schreef DeVinger het volgende:
Ze praten bij VI (tv) echt over Feyenoord alsof het 600 miljoen schuld heeft. Zo erg zal het toch niet zijn? Of komt de échte klap nog?
Lijkt me sterk.quote:Op dinsdag 8 september 2009 16:44 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Weer geen sluitende begroting, dus meer schulden. Dus ik verwacht dat Wijnaldum of Fer de komende zomer in de etalage wordt gezet. Helaas.
Dat is altijd als ze niks te vertellen hebben. Ik denk dat de situatie zoals hij is nu wel bekend is en dat er geen lijken meer uit de kast komen. Zo wel dan mogen ze van mij de complete directie onmiddellijk ontslaan.quote:Op dinsdag 8 september 2009 15:57 schreef DeVinger het volgende:
Ze praten bij VI (tv) echt over Feyenoord alsof het 600 miljoen schuld heeft. Zo erg zal het toch niet zijn? Of komt de échte klap nog?
Photoshopquote:Op dinsdag 8 september 2009 16:44 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Weer geen sluitende begroting, dus meer schulden. Dus ik verwacht dat Wijnaldum of Fer de komende zomer in de etalage wordt gezet. Helaas.
[ afbeelding ]
Dit shirt is nooit gedragen toch?
Op http://www.feyshirtcoll.nl/ staat Away shirt Uefa cup season 2005/2006 maar toen lagen we er na één ronde al uit.quote:
God, we hebben er weer een debieltje bij hoorquote:Op dinsdag 8 september 2009 12:32 schreef Cacciatore het volgende:
Gelukkig maalt er bij Feyenoord even niemand om. Als Mario straks op de Coolsingel staat, is iedereen Ignjatovic allang weer vergeten. De investeerders die nu zijn salaris ophoesten, zullen lachend aansluiten in de polonaise. Proostend op het nieuwe seizoen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |