abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 14 oktober 2009 @ 10:50:34 #276
8372 Bastard
Persona non grata
pi_73674317
? Ik vraag om uitleg over een stelling.. verkeerd?
The truth was in here.
  woensdag 14 oktober 2009 @ 10:51:30 #277
31101 _Led_
Visje aaien niemand zeggen
pi_73674345
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 10:50 schreef Bastard het volgende:
? Ik vraag om uitleg over een stelling.. verkeerd?
Heb ik ook wel eens geprobeerd, klaarblijkelijk een gruwelijke fout
zzz
pi_73675202
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 10:51 schreef _Led_ het volgende:
Heb ik ook wel eens geprobeerd, klaarblijkelijk een gruwelijke fout
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 10:37 schreef _Led_ het volgende:
Ik hoop dat je je er flink schuldig over voelt.
Wat is het probleem eigenlijk ? Ik heb het toch netjes uitgelegd ?
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
  woensdag 14 oktober 2009 @ 11:18:53 #279
31101 _Led_
pi_73675284
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 11:16 schreef UncleScorp het volgende:
Wat is het probleem eigenlijk ? Ik heb het toch netjes uitgelegd ?
Ja, het verbaasde mij ook dat er geen scheldpartij volgde !
Chapeau !
zzz
pi_73676610
Bastard/Jogy: zouden jullie het earth grid topic, vanaf deze post helemaal schoon willen maken? Ik zit niet te wachten op dergelijke kinderachtige discussies daarbinnen.

De Earth Grid series

Ik word er een beetje moe van dat er eerst de wildste conclusies getrokken moeten worden, en dan pas gevraagd om het beeld bevestigd te zien krijgen. Alles is dan ook raar en gek als je het niet begrijpt, het liefst moet je dit standpunt dan ook zo goed mogelijk verdedigen, want owjee, je ego staat op het spel.

Oftewel dat barbaarse gebrabbel mag wel eens ophouden!

*1 post mag bewaard blijven: De Earth Grid series

Dat is precies waar het onderwerp om vraagt. En dit is dan ook waar we het in dit forum voor doen.

[ Bericht 5% gewijzigd door mediaconsument op 14-10-2009 12:09:38 ]
As your walls tumble down, they crack into a smile, and the illumination of self shines through.
pi_73676719
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 11:56 schreef mediaconsument het volgende:
Bastard: zou je het earth grid topic, vanaf deze post helemaal schoon willen maken? Ik zit niet te wachten op dergelijke kinderachtige discussies daarbinnen.

De Earth Grid series

Ik word er een beetje moe van dat er eerst de wildste conclusies getrokken moeten worden, en dan pas gevraagd om het beeld bevestigd te zien krijgen. Alles is dan ook raar en gek als je het niet begrijpt, het liefst moet je dit standpunt dan ook zo goed mogelijk verdedigen, want owjee, je ego staat op het spel.

Oftewel dat barbaarse gebrabbel mag wel eens ophouden!
Nice try dude
Begin maar al water te hozen uit je zinkende topicboot ...
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_73676734
Ik vind je echt een aansteller als ik eerlijk mag zijn? Zit het je niet mee ofzo ?
pi_73676830
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 12:00 schreef UncleScorp het volgende:

[..]

Nice try dude
Begin maar al water te hozen uit je zinkende topicboot ...
Topics krijgen de kans niet om te groeien. Ik probeer namelijk met dat topic rustig een onderzoek uit te voeren. Elke keer komt er weer een deel bij, de ene keer wat meer dan de andere. Dit is dan ook de rust die je mag verwachten binnen een forum.

Echter lopen er hier een stel mensen rond die zich vervelen, en daarom serieuze posts niet waarderen. Ze willen liever de boel uitlachen, en kapot maken met onbegrip.

Kijk de oude topics gaan er zo ook 1 voor 1 aan, het onderwerp is dan ook niet belangrijk. Nee, het zijn de ego's van het groepje barbaren waar we mee te maken hebben, die zijn de baas. Want zij zijn ook zo gezellig en lief, en gebruiken allemaal van die mooie emoticons. Om nog liever over te komen.
As your walls tumble down, they crack into a smile, and the illumination of self shines through.
pi_73676950
En flammie, ik vroeg je gister of je mijn naam niet meer wil gebruiken. En wat doe je?

De Earth Grid series

Wat is jouw doel hiermee?

Dus nogmaals de vraag of je deze belachelijke houding voortaan achterwege wil laten.
pi_73677064
Automatisme
pi_73677890
Zeg eh Media, allemaal leuk en aardig, maar als jij dan vervolgens op mijn post zo reageert
quote:
Wil jij dan ook ophouden met dit slappe gebrabbel?
Dan ontneem je mij (en anderen?) ook de zin van het reageren. Het zijn verdorie normale vragen en ingevingen die ik stel en inbreng.

Prima dat je door andere posts geirriteerd raakt, kan ik me gerust voorstellen maar schiet dan niet zo af tegen mij.
The Rated-R Era ... A Decade of Decadence
Mr. Prolapse 2009
pi_73680473
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 12:40 schreef Dragorius het volgende:
Zeg eh Media, allemaal leuk en aardig, maar als jij dan vervolgens op mijn post zo reageert
[..]

Dan ontneem je mij (en anderen?) ook de zin van het reageren. Het zijn verdorie normale vragen en ingevingen die ik stel en inbreng.

Prima dat je door andere posts geirriteerd raakt, kan ik me gerust voorstellen maar schiet dan niet zo af tegen mij.
Als ik een lijn wil bewaken in het topic, kan ik erg duidelijk zijn. Het topic liep uit de hand, en dit is nu gelukkig weer hersteld.

De reden dat ik dat dan ook gebrabbel noemde, is dat je op een erg negatieve manier bezig was, en zelfs probeerde te beweren dat ik Escher als een erg spiritueel iemand aanzag. Dit terwijl ik in de zin ervoor aangaf dat ik een vermoeden heb dat Escher goed onderlegd is mbt. geometrie. Ik vraag me dan ook af waar al die waanbeelden vandaan komen, en wat het doel ervan is. Het maakt de discussie alleen maar lastiger mijns inziens.
  woensdag 14 oktober 2009 @ 14:16:04 #288
31101 _Led_
pi_73680834
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 14:04 schreef mediaconsument het volgende:

[..]

Als ik een lijn wil bewaken in het topic, kan ik erg duidelijk zijn. Het topic liep uit de hand, en dit is nu gelukkig weer hersteld.

De reden dat ik dat dan ook gebrabbel noemde, is dat je op een erg negatieve manier bezig was, en zelfs probeerde te beweren dat ik Escher als een erg spiritueel iemand aanzag. Dit terwijl ik in de zin ervoor aangaf dat ik een vermoeden heb dat Escher goed onderlegd is mbt. geometrie. Ik vraag me dan ook af waar al die waanbeelden vandaan komen, en wat het doel ervan is. Het maakt de discussie alleen maar lastiger mijns inziens.
Het is soms gewoon niet duidelijk wat jij nou bedoelt.
Met 'goed onderlegd in de geometrie' zou je kunnen bedoelen dat ie goed was in wiskundige geometrie, maar gezien de rest van je post had je er ook mee kunnen bedoelen 'diep in de heilige geometrie' - in spiritueel opzicht dus.
En over dat laatste zou je natuurlijk weer kunnen twisten.
zzz
pi_73681072
Ik ben zwaar teleurgesteld.
Never be bullied into silence. Never allow yourself to be made a victim. Accept no one's definition of your life; define yourself.
pi_73681290
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 14:16 schreef _Led_ het volgende:

[..]

Het is soms gewoon niet duidelijk wat jij nou bedoelt.
Met 'goed onderlegd in de geometrie' zou je kunnen bedoelen dat ie goed was in wiskundige geometrie, maar gezien de rest van je post had je er ook mee kunnen bedoelen 'diep in de heilige geometrie' - in spiritueel opzicht dus.
En over dat laatste zou je natuurlijk weer kunnen twisten.
Daarom verwacht ik op dat moment dan ook het respect dat dit eerlijk aangegeven word.
.
En daarom heb ik zo'n grote hekel als dit niet gebeurt, ik ben namelijk ook maar een mens.

Ik ben zelf dan ook aan het gissen, en probeer ik dit beeld voor mij duidelijk te krijgen. Om deze reden vind ik het dan ook niet fijn om veel bezig te zijn met het wegwerken van dergelijke te vroege conclusies. Ik ga liever een tijd door met het doorspitten van informatie, waarna er vanzelf een beeld zal ontstaan. Dan dat ik informatie ontwijk, hierdoor kan ik namelijk ook belangrijke informatie missen.

Daarom lees ik jullie posts ook altijd helemaal door, omdat ik weet dat er vaak wel wat goeds in staat. Net zoals dat ieder mens zijn goede en slechte kanten kent. Daarom dat ik ook altijd eerlijk zal blijven over dit onderwerp.
  woensdag 14 oktober 2009 @ 14:36:33 #291
31101 _Led_
pi_73681439
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 14:31 schreef mediaconsument het volgende:

[..]

Daarom verwacht ik op dat moment dan ook het respect dat dit eerlijk aangegeven word.
.
Laten we zeggen dat vragen om uitleg of informatie meestal niet zo goed wordt ontvangen.
Meestal krijg je dan als antwoord dat je weg uit het topic moet, het topic wel dicht mag, je nog veel te leren hebt etcetera.
zzz
pi_73681588
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 14:36 schreef _Led_ het volgende:

[..]

Laten we zeggen dat vragen om uitleg of informatie meestal niet zo goed wordt ontvangen.
Meestal krijg je dan als antwoord dat je weg uit het topic moet, het topic wel dicht mag, je nog veel te leren hebt etcetera.
Dan komt de eerlijkheid kijken. En de manier waarop de vragen worden gesteld.
  woensdag 14 oktober 2009 @ 15:57:15 #293
8372 Bastard
Persona non grata
pi_73684077
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 14:04 schreef mediaconsument het volgende:

[..]

Vlgs mij beweerde hij dat niet hoor, maar goed misschien las ik het anders. Punt is wel dat als je sterke taal gaat bezigen dat meestal niet ten goede komt van het topic.
The truth was in here.
pi_73684438
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 15:57 schreef Bastard het volgende:

[..]

Vlgs mij beweerde hij dat niet hoor, maar goed misschien las ik het anders. Punt is wel dat als je sterke taal gaat bezigen dat meestal niet ten goede komt van het topic.
Het topic loopt nu dan ook veel beter gelukkig. Ik zie dit dan ook vaker gebeuren, dat erbij halen van feiten/termen die niets te maken hebben met de discussie. Dit komt voornamelijk voort uit onhandigheid volgens mij, omdat ik hier mijzelf ook weleens op betrap. Daarom vind ik het ook fijn als iemand op dit gebied duidelijke kritiek geeft om eerlijk te zijn.

Dit is over het algemeen ook hetzelfde als het erbij halen van extreme voorbeelden zoals kinderen die in Auschwitz geboren worden, terminale kanker patienten, psychopatische gekken en het creatieve gebruik van het woord believer. Ikzelf probeer dit dan ook te ontwijken en als ik voorbeelden heb, deze voorbeelden positief zijn en vaak ook enige vorm van beeldspraak bevatten. Dan blijft de discussie ook leuk mijns inziens, ik vind het dan ook niet erg leuk om over dit soort onderwerpen te discussieren, aangezien er mijns inziens wel betere mogelijkheden zijn daarvoor.
pi_73684594
Mee eens hoor maar die extreme voorbeelden vind ik ook vaak nuttig om af te tasten wanneer een stelling stand houd en wanneer het compleet om ver geschopt word. Meestal gebeurd dat laatste wanneer er extreme voorbeelden bij gehaald worden. En ergens vind ik het niet eens zo extreem. Een grote claim/stelling mag ook een groot/extreem voorbeeld verwachten om te zien wat er dan gebeurd.

Gewoon normaal discussieren is key lijkt me
  woensdag 14 oktober 2009 @ 16:19:05 #296
8372 Bastard
Persona non grata
pi_73684912
Ach we zijn nog niet allemaal zo verfijnd.
The truth was in here.
pi_73685158
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 16:10 schreef Flammie het volgende:
Mee eens hoor maar die extreme voorbeelden vind ik ook vaak nuttig om af te tasten wanneer een stelling stand houd en wanneer het compleet om ver geschopt word. Meestal gebeurd dat laatste wanneer er extreme voorbeelden bij gehaald worden. En ergens vind ik het niet eens zo extreem. Een grote claim/stelling mag ook een groot/extreem voorbeeld verwachten om te zien wat er dan gebeurd.

Gewoon normaal discussieren is key lijkt me
Ik zie nu dan ook ergens een discussie ontstaan over een verkrachtte vrouw en haar invloed op dit verhaal. Het lijkt me niet moeilijk om daar een leuker voorbeeld voor te bedenken. Of het moet zijn dat er hier mensen zijn die graag over verkrachtte vrouwen praten. Daar zijn volgens mij wel betere fora voor te vinden.
pi_73685185
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 16:19 schreef Bastard het volgende:
Ach we zijn nog niet allemaal zo verfijnd.
Precies, die nederigheid met daarbij opgeteld een positieve instelling, kan voor veel geluk zorgen.
pi_73686043
Ik maak zo wel nieuwe FB aan hoor
pi_73686047
nog 2 posts want deze kan sluiten
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')