Lekker!quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 19:49 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Het weer was goed, dat zeer zeker. Heb ook een kilometer of 50 gefietst om het mee te mogen maken.
Ik wil het graag over groupsstalking op zich hebben.quote:Echter gaat de discussie in dat topic niet meer over het fenomeen groupstalking, maar om het aantonen dat dit fenomeen alleen kan ontstaan bij mensen met schizofrenie of psychosen, en dat TS zichzelf maar dingen wijsmaakt. Er wordt dan ook erg veel aangetoond mbt. dat onderwerp, dat laat ik echter even terzijde.
Als TS dan aangeeft het hier liever niet over te willen hebben, omdat hij denkt dat deze psychosen zijn veroorzaakt door de stress die groupstalking met zich meebrengt. Dan neem ik aan dat dit ook de leidraad word in het topic.
Hij heeft er dan ook al dagen niet meer gepost, en in 5 van de 10 posts bevat het woord schizofrenie. TS is hier niet mee begonnen namelijk. Andere topics van hem hebben dan ook weinig te maken met groupstalking, en dat heeft hij ook al aangegeven.
Het enige punt waar de discussie dan ook verder mee zou komen, is dat de daders van dit verhaal, vaak ook niet doorhebben waar ze mee bezig zijn, en meer schade doen met hun acties dan ze waarschijnlijk wilden/doorhadden. Dat zou mijns inziens dan ook de enige juiste kritiek zijn mbt het verhaal van TS. Die gaat er namelijk vanuit dat dit met opzet gebeurd. Dit heeft dan ook weinig met schizofrenie/psychosen of andere psychologische zaken te maken. Dit komt voort uit onmacht, mijns inziens.
Ach, je hebt werkpaarden en luxepaardenquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 19:56 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Na de truc met de foto, en het topic van een half jaar oud mbt. mijn werkeloosheid destijds, gaan we maar echte namen gebruiken om het persoonlijk te maken.
Oftewel, noem me gewoon mediaconsument, ik heb geen zin in dit gebrabbel.
quote:
Jah, echter heb ik niet voor niets een alias. Ik word al vaak genoeg Tommy genoemd.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 20:10 schreef Flammie het volgende:
ik vind die echte naam gewoon mad lekkerder klinken
Dat klopt, al wens je niemand toe dat als hij in zijn topic een aantal dingen aangeeft, als in de regels. Dat deze regels in de tijd dat hij weg is, naar believen ingevuld mogen worden. Als de discussie dan ook wat meer inhoud had en verder was gevorderd, dan weet ik zeker dat TS al lang en breed had gepost. Mjah, het blijft giswerk, zo zul je zien dat hij straks ineens met een lading nieuwe posts komt, echter is de ruimte in dat topic daar niet goed meer voor jammergenoeg.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 20:02 schreef Exoteria het volgende:
[..]
Lekker!
Ik ben jalours op je. Vanochtend ben ik om 06.00 uur op gestaan, een lange maar leuke werkdag gehad en kwam ik rond 18.20 pas weer thuis.
Nu lekker bankhangen met een rood wijntje en mijn (niet in orde grmble....) laptop.
[..]
Ik wil het graag over groupsstalking op zich hebben.
Best een leuk onderwerp.
(als je het over overheid/machtige instanties zou hebben past het goed in BNW)
Daarnaast denk ik dat pest/stalkgedrag inderdaad mensen over het randje kunnen tillen, dus in dat opzicht ga ik mee met TS. Twee punten die dan echter in mij opkomen zijn
1 dan hoort het in R&P en niet in truth
2 als je dat uitspreekt heb je kans dat het gelezen wordt als zijnde "ik denk dat ook in geval van TS de groupsstalking er eerder was dan de psychose," terwijl ik het slechts in zijn algemeenheid bedoel en mij heel bewust niet met TS zijn privé zaken zelf wil bezighouden.
Ik vind dat gevaarlijk, ik kan vanaf niet zien of de groupsstalking of de psychose er eerder was, en ik ben geen psych.
Verders... ik heb de indruk dat TS heel goed in staat is zelf aan te geven wat hij wel en niet wil en dat hij de weg naar de moderators best kent. Wat hem al dan niet mankeert... hij is niet verlegen en ook niet op zijn mondje gevallen.
Zie vorige pagina!quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 22:31 schreef _Led_ het volgende:
Zo, daar ben ik weer.
Heb ik iets gemist in de tussentijd ?
Ik vind het anders maar behoorlijk kinderachtig en het gaat voorbij aan het doel van de topics.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 09:23 schreef Exoteria het volgende:
maar Drago...soms is het beide kanten op heerlijk om lekker te porren.
quote:Op woensdag 14 oktober 2009 09:29 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik vind het anders maar behoorlijk kinderachtig en het gaat voorbij aan het doel van de topics.
Ho ho, in mijn ogen is het juist wel een symptoom van een aandoening. Dat iemand het daar niet mee eens is, prima, en na het verzoek van Bastard om dat niet meer aan te stippen (wat in mijn ogen heel de validiteit van het topic ondermijnt. niet expres uiteraardquote:Op woensdag 14 oktober 2009 09:38 schreef Exoteria het volgende:![]()
Drago, in het organized stalking topic was jij ook één van de mensen die telkens door ging op iets waar het topic niet over zou moeten gaan.
Ik heb het telkens weer dichtgeklikt zonder te posten.
(tot gisteren geloof ik)
Inderdaad heel ontroerend, de echtgenoot die 's morgens "Ik hou van jou" tegen zijn echtgenote met 2 blauwe ogen zegt, terwijl hij de biertjes al koud zet voor de volgende avond ... (btw niet persoonlijk gericht bedoeld)quote:Op woensdag 14 oktober 2009 08:41 schreef Dragorius het volgende:
...Is de puberteit toegeslagen hier ofzo?
Wat is er zo moeilijk aan het volgende:
1. Iemand opent een topic (en geeft dus als eerste zijn mening)
2. Anderen mogen daar op reageren
3. Hiermee ontstaat discussie
Wat ik zie gebeuren is enkel mensen die ( BEIDE KANTEN OP!!!!) de ander onderuit willen halen juist omdat ze voor of tegen zijn, en niet gebaseerd op inhoud.
Ga daar nou eens met zijn allen aan werken. De ene "waarheid" is de ander niet
En de een komt hier om te 'leren' , de ander komt 'vanwege de interesse' en weer een ander komt incidenteel kijken omdat 'het onderwerp actueel is'.
Laat mensen lekker zelf kiezen hoe/wat, zolang alles binnen de regels valt is er niks aan de hand.
Peace and love, make love not war.
Knuffel voor Bastard en Jogy
Dan haal ik het bier maar weer uit de koelkastquote:Op woensdag 14 oktober 2009 09:55 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Inderdaad heel ontroerend, de echtgenoot die 's morgens "Ik hou van jou" tegen zijn echtgenote met 2 blauwe ogen zegt, terwijl hij de biertjes al koud zet voor de volgende avond ... (btw niet persoonlijk gericht bedoeld)
Pro-tip :quote:Op woensdag 14 oktober 2009 09:55 schreef UncleScorp het volgende:
Ik krijg gewoon niet graag ten onrechte een troll-stempel. Mss word ik idd 2 old for this shit.
Blijkbaar wel hé ... is goed , kzal er volgende keer verduidelijkende commentaar bijzetten.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 10:07 schreef _Led_ het volgende:
Pro-tip :
als je reacties enkel uit een "" bestaan is die stempel helemaal terecht
Ik hoop dat je je er flink schuldig over voelt.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 10:30 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Blijkbaar wel hé ... is goed , kzal er volgende keer verduidelijkende commentaar bijzetten.
Feit blijft dat een mooi topic met veel potentieel ondertussen weer totaal verneukt is, ondans de "uitkuis tot op het bot" ...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |