abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 7 januari 2010 @ 13:20:37 #103
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_76520187
Da's een moeilijke vraag Knutknuttson; ik heb (ook op Marktplaats) nog nooit de vraagprijs betaald voor de 2 tweedehands kinderwagens die we hebben gekocht.

Met sommige mensen is nooit zaken te doen (de fanatieke 'je biedt maar' lui) maar vaak kun je als je aanbiedt contant te betalen en dezelfde dag de boel nog op te halen een leuke deal maken...

Voor beide Mutsy's (beiden model 2002) hebben we nog geen 100,- betaald (per stuk). Dat is dan zonder autostoeltje.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_77336315
schop voor huup
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_77337120
Heu bedankt!

Okay ik heb even foto's gemaakt en ook even naar foto's gekeken van anderen op marktplaats, so far ziet het er wel okay uit maar toch.
Het gaat om 1 loshangend touwtje als de buggy in ligstand is. Even foto's van de wagen zelf om te kijken of ik het uberhaupt wel goed in elkaar heb gezet enzo en het er niet heel raar uit ziet

De buggy in ligstand zonder kap

en met kap

en de buggy in gewone stand met kap.

Als ik hem dus in die gewone stand heb staan dan zit er langs de achterkant van het zitgedeelte een touw met klikklak systeem. Die kan ik dan vast zetten en dan is de achterkant van het touwtje lang genoeg om weer terug te gaan naar de andere kant van de rugleuning en daar zit ie dan met een knoopje vast. Een soort double-safety ofzo.

Zoals hier:

Als ik de buggy in ligstand wil doen wat doe ik dan? Moet ik dan dat klikklakje gewoon losklikken? Maar dan zit er niets meer als safety onder de rugleuning... Maar als ik hem verstel iedere keer als ik het ding omhoog of omlaag doe das ook irritant. Iemand enig idee of het kwaad kan zonder klikklaktouwtje? En ik hou dan dus wel een knoopje over die niet meer naar de andere kant kan want daar is het touw te kort voor, maar aan deze kant van die buggy zit geen drukkertje.
Kortom, ik snap geen hol van dat touwtje

[ Bericht 0% gewijzigd door huuphuup op 27-01-2010 15:34:30 (grotere foto's...) ]
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  † In Memoriam † woensdag 27 januari 2010 @ 15:33:23 #106
7074 moussy
kuttekop
pi_77337171
Leuke postzegelverzameling heb je huup! Apart hoor, postzegels met kinderwagens
Je zou er haast een boek over schrijven!
pi_77337221
ja cool hè?
foutje met hyves ze zijn nu groot als t goed is.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  woensdag 27 januari 2010 @ 15:35:16 #108
56471 pinquit
oh my lama!
pi_77337234
volgens mij is het touw gewoon voor het 'meerdere standen' idee. en helemaal los is de ligstand.
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
  woensdag 27 januari 2010 @ 15:36:24 #109
56471 pinquit
oh my lama!
pi_77337271
mijn wagen lijkt veel op die van jou volgens mij heb ik t op de manier van mn vorige post gedaan
  woensdag 27 januari 2010 @ 15:37:05 #110
56471 pinquit
oh my lama!
pi_77337295
dus als je em in half-lig/zit wil, trek je dat touw wat losser. maar zonder is het niet onveilig ofzo, die stof is sterk genoeg voor kinderhoofd/lijf
pi_77337311
quote:
Op woensdag 27 januari 2010 15:35 schreef pinquit het volgende:
volgens mij is het touw gewoon voor het 'meerdere standen' idee. en helemaal los is de ligstand.
okay, dus gewoon losklikken (met beleid) als ik het ding in ligstand wil hebben?

Als ik hem in half zitstand doe dan zit Amélie in een soort constante buikspierhouding namelijk dus het is
of rechtop, of liggend, er tussenin standen werken niet zo.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_77337347
quote:
Op woensdag 27 januari 2010 15:37 schreef pinquit het volgende:
dus als je em in half-lig/zit wil, trek je dat touw wat losser. maar zonder is het niet onveilig ofzo, die stof is sterk genoeg voor kinderhoofd/lijf
ah duidelijk.

Ja dat dacht ik dus ook, het meeste gewicht zit lager dus het zal wel loslopen. Maar B. was er niet zo zeker van en omdat we de gebruiksaanwijzing niet meer hebben twijfelde ik ook weer
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  † In Memoriam † woensdag 27 januari 2010 @ 15:39:28 #113
7074 moussy
kuttekop
pi_77337373
Ik snap meteen waarom ticootje hem weg heeft gedaan
Je zou er haast een boek over schrijven!
pi_77337383
Huup, ik heb die wagen ook gehad en als we Amber in de ligstand deden, klikten we 'm ook los.
Persoonlijk vond ik het een niet zo'n prettige wagen.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_77337476
quote:
Op woensdag 27 januari 2010 15:39 schreef moussy het volgende:
Ik snap meteen waarom ticootje hem weg heeft gedaan
you're not helping hoor

Ik heb geen geld nu voor een nieuwe wagen en tot nog toe ben ik eigenlijk best wel tevreden over deze wagen
Een buggaboo is vast beter/handiger maar dat mag ook wel voor dat geld. (deze kostte me 75,- nieuw...)
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_77337511
Ik vind het met zulke wagens altijd zo vervelend dat je je kind niet kunt zien.
Good mums have sticky floors, dirty ovens and happy kids!!
  woensdag 27 januari 2010 @ 15:43:11 #117
56471 pinquit
oh my lama!
pi_77337520
tusseninstand was hier ook nooit succes. meer ook door het onderuitzak effect ziet er zo lullig uit, zo'n ingezakt kind (was hier in rechtopstand ook heel lang nog btw )

maar idd, gewoon *klik* en ze ligt
pi_77337604
quote:
Op woensdag 27 januari 2010 15:43 schreef MeNicole2 het volgende:
Ik vind het met zulke wagens altijd zo vervelend dat je je kind niet kunt zien.
maar gelukkig ging het daar nu ff niet om...
er zit bovenin zo'n klepje waardoor je naar je kind kunt koekeloeren. En een buggy die naar je toegedraaid zit kost me teveel geld.

Het ging me gewoon om de vraag of ik hem nu goed in elkaar had gezet en of ik die ligstand goed begrepen had.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  woensdag 27 januari 2010 @ 15:46:16 #119
56471 pinquit
oh my lama!
pi_77337651
kind niet kunnen zien valt wel mee vind ik. je kan het niet aankijken, maar (mijn) kind vindt het uitzicht toch leuker dan mama's gezicht

Mijn wagen had wel 2 wielen aan de voorkant (direct langselkaar, dus wel een soort van 3wieler) maar ik vond het soms wel eng als ik niet goed de stoep af ging dat ie dan bijna omging
Een dure wagen vond ik niet nodig, gezien max met 1 jr in de buggy ging en die heb vervolgens wel gewoon 3 jr gebruikt
pi_77337807
quote:
Op woensdag 27 januari 2010 15:42 schreef huuphuup het volgende:

[..]

you're not helping hoor

Ik heb geen geld nu voor een nieuwe wagen en tot nog toe ben ik eigenlijk best wel tevreden over deze wagen
Een buggaboo is vast beter/handiger maar dat mag ook wel voor dat geld. (deze kostte me 75,- nieuw...)
Ik vind een bugaboo ook niets en veul te duur!

Maar hij zit zo goed in elkaar. Een voetenzak kun je gewoon bij de prenatal halen, die dingen zijn iets van 25 euro dacht ik. Gewoon wagen mee en vragen om een zak die p[ast, hoeft toch geen bepaald merk te zijn. Oh babypark in gouda heeft een hele leuke uitverkoophoek ook voor dat soort dingen.

En nu zat ik toch stiekem te kijken voor en wagen. Als er 1 komt dan wordt het weer een mutsy. Dan neem ik er wel 1 van vorig seizoen, scheelt weer 100 euro.
pi_77338048
Huup, misschien heb ik nog wel een zak voor je.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_77339509
Oeh ik hou me aanbevolen Vicky!

Muppet heeft de buggy goedgekeurd

ze wordt zo groot ineens
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_77339572
quote:
Op woensdag 27 januari 2010 16:26 schreef huuphuup het volgende:
Oeh ik hou me aanbevolen Vicky!

Muppet heeft de buggy goedgekeurd

[ afbeelding ]

ze wordt zo groot ineens
het is een lichtblauwe. Ik ga ff spitten....

Amélietje...
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_77340547
Huup kun je niet beter een deken gebruiken? Of houdt ze dat niet over? Ik vind die voetenzakken altijd zo dun. Die van de bugaboo in ieder geval wel. Met de kou als dit heeft dat helemaal geen nut hier.
pi_77340598
quote:
Op woensdag 27 januari 2010 16:48 schreef MeNicole2 het volgende:
Huup kun je niet beter een deken gebruiken? Of houdt ze dat niet over? Ik vind die voetenzakken altijd zo dun. Die van de bugaboo in ieder geval wel. Met de kou als dit heeft dat helemaal geen nut hier.
onze bugaboozak is heerlijk dik en lekker warm!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_77340624
Ik had een voetenzak met fleece erin, ik heb hier laatst met Jen in de buggy gelopen, en een deken eroverheen, kind was nog steeds door en door koud. Echt sneu.
pi_77340808
quote:
Op woensdag 27 januari 2010 16:50 schreef Ticootje het volgende:
Ik had een voetenzak met fleece erin, ik heb hier laatst met Jen in de buggy gelopen, en een deken eroverheen, kind was nog steeds door en door koud. Echt sneu.
Ja Leander heeft het ook heel koud met alleen de voetenzak.
pi_77341478
quote:
Op woensdag 27 januari 2010 16:48 schreef MeNicole2 het volgende:
Mijn voetenzak die ik in de wandelwagen had was flink dik in elk geval. Maar ik zou niet weten hoe ze een deken om zou moeten houden in de buggy. Er moet ook nog een gordel omheen enzo.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_77341848
persoonlijk vind ik een deken juist heel erg onhandig, vooral met een wiebelkont zoals de mijne.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_77364608
Vanaf welke leeftijd is een buggy geschikt?
pi_77365014
Een paraplu buggy?
Wij hebben Eva met ong 9 maanden inde paraplubuggy gedaan ( koelstra)
pi_77365395
Jen zat in de buggy vanaf 5 maanden, maar dan wel op ligstand. Dat was ook emt reden dat we toen naar frankrijk waren en de grote kinderwagen echt niet mee kon. Ze kon er toen heerlijk in slapen, ik had er echt een bedje van gemaakt.
pi_77365426
Eva in de wandelwageninzet met een maand of 7.

Overigens dachten wij dat we een grote auto hadden gekocht
Wij naar een verjaardag. Onderstel + dreamy + paraplubuggy voor Eva mee. Kofferbak ramvol!
Kan geen tas of koffer meer bij.
pi_77371422
Hier ook een kinderwagen met wandelwageninzet. Een buggy is dan alleen makkelijk voor af en toe denk ik.
Naja zien we tegen die tijd ook wel.
pi_77372484
Iemand ervaring met Joolz Day? Lijkt me een hippe en makkelijke kinderwagen maar had graag wat reacties gelezen van ervaringsdeskundigen...

Alvast bedankt!
pi_78150777
Voor de Stokkerijders onder ons (dat zijn er niet zo gek veel maar goed, Troel) Hij is er hoor!
een 'moeder-loopt-alsof-ze-moet-poepen' mee rij plankje en bijna voor niks ook nog 'maar' 90 euro

Kom maar op met dat broertje of zusje
ti amo più di ieri ma meno di domani
pi_78153905
@ Mefke, doe t ff hier.
Die voetenzak hebben we niet want die vond ik niet mooi dus wij gaan nog een lodger bunker ervoor kopen.

Maar adapters eraf?
Als in eraf schroeven zeg maar???
Das wel jammer want soms als ik ff een paar winkels in moet en met de auto ben dan gooi ik het onderstel achterin en zet ik ff de mc erop.

Enne die regenhoes voor de wandelwageninzet, is die eigenlijkhetzelfde als voor de kinderwagenbak?
Heb me er nog niet zo in verdiept wat hier op zolder nog in die doos zit haha.

Is al weer zo lang geleden dat we hem gekregen hebben.

Maar voorlopig is de bak nog genoeg, zodra Tijn er 5 min. in ligt dan slaapt hij dus hehe
pi_78155128
het-is-mij, ik kan die adapters er zo afschuiven. Maar ik heb dan ook de 2009 versie, ik weet niet of jij een 2010 versie hebt? Ik schuif ze er zo op en af. En om ze niet te vergeten heb ik ze nu maar in het boodschappennetje hangen wat ik zelf aan de stang heb hangen. Lange leve de Hema!
De voetenzak hebben wij dus wel van mc zelf, de blauwe, bij onze blauwe wagen. Hij is nog wat groot voor Driekus, terwijl hij toch vrij lang is. Zitje zelf gaat prima, natuurlijk niet helemaal rechtop, maar ook niet helemaal liggend.

Regenhoes is volgens mij een andere, tenminste...zo staat overal op internet. Die moeten wij dus nog even ergens halen. Parasolklemmetje zou alleen van mura zelf passen, nou geloof me, die van de prenatal past ook, moet je er alleen een stukje stof tussen doen zodat je em wat vaster kan klemmen zonder iets te beschadigen.

Driekus past overigens nog goed in de bak hoor, hij wil alleen niet meer liggen. MC zelf raadt aan om pas over te stappen met 6 maanden. De bak mag tot 9 kilo, dus we hadden nog een kilo speling.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_78184019
ow mefke, ik heb me er nog niet zo in verdiept.

Mis moet ik toch die dvd eens kijken die erbij zat haha.

Vlgs mij ook de 2009, we hebben hem vorig jaar gekocht ook.
Ja die adapters kun nen dan miss. ook achterin de maxi cosi dachten wij al.

Thx voor de tip van de parasol, gaan we nog ff roggelen.
pi_78259534
Iemand hier ervaring met de quinny zapp? Wij verkopen de buzz en ik wil graag een zapp ervoor in de plaats kopen nl.
pi_78272194
Ik heb hem, vind het een fijne wagen maar pak voor de langere stukken liever de Quinny Speedi. Vooral omdat de laatste toch veel grotere wielen heeft
Onlangs met de zapp door de sneeuw gelopen en dat viel me alles mee, had verwacht al na een paar meter vast te zitten, maar heb niet vast gezeten
Klein inklapbaar, in het vliegtuig konden wij hem op de terugweg gewoon in het bagagerek stoppen
Slapen doet Lotte toch niet in de kinderwagen, dus de ligstand maakt mij niet uit.
pi_78272429
dankje
Wij gebruiken hem sowiezo waarschijnlijk alleen voor korte stukken. Alleen is hij volgens mij wat aan de lage kant, mijn vriend is ruim 2 meter, dus twijfel nog of dat wel handig is
pi_78273007
Mijn man is ook bijna 2 meter en hij vind hem prima rijden
pi_78278951
Ah mooi
Mijn vriend zij ook al dat het hem niks uitmaakte, dus dan denk ik dat ik deze maar neem
  zondag 21 februari 2010 @ 21:45:21 #145
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_78279599
Wij hebben de Zapp 3x gebruikt en nemen overal de Buzz mee naartoe. Zelfs in het vliegtuig zonder problemen. Het leek ons handig om mee te nemen op de fiets, maar dit blijkt uiteindelijk zo zwaar te zijn met kind en fietszitje er nog bij dat het geen succes was. Dan liever een tasje met een draagdoek onder de snelbinder .

Ik vond hem ook niet fijn lopen en mijn vriend ook niet, dus hij is eigenlijk zo goed als nooit gebruikt. Wij zijn denk ik te verpest door het gebruiksgemak van de Buzz.
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
pi_78280096
Ai, en ik dacht dat het een vooruitgang zou zijn tov de buzz. Dat ding stuurde helemaal niet zo geweldig, zeker niet in de winkels op van die gladde tegelvloeren.

En ik vind de meeste andere buggy's er gewoon niet echt uitzien
En draagdoeken daar is Dana gewoon geen fan van, ik heb het echt geprobeerd....maar helaas.
Naja eens in de winkel even uitproberen maar
  maandag 22 februari 2010 @ 10:32:21 #147
14746 k_i_m
pi_78295095
Hadden jullie ook een 4-wielige Buzz? Ik vind hem echt super lopen, maar ik weet natuurlijk niet hoe een Buzz met 3 wielen loopt.
In my life
Why do I smile
pi_78295444
nee wij hadden er 1 met 3 wielen.
pi_79026413
Iemand ervaring met deze kinderwagen?

pi_79028567
Cantare, ik ken em niet. Maar wat ik me afvraag, kunnen de wielen ten op zichte van elkaar bewegen? Gaan ze zeg maar de bocht om of blijven ze altijd zo in lijn staan (my god, hoe leg ik dit nou uit, ben ik te volgen )?
Als ze altijd zo in lijn blijven staan moet je redelijk wat kracht uitoefenen om em de bocht om te sturen en geloof me, dat is niet fijn. Maar ik kan me bijna niet voorstellen dat het zo werkt.
  donderdag 11 maart 2010 @ 20:25:03 #151
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_79031978
Mef, wat je bedoelt is: Kunnen de wielen draaien of zitten ze gefixeerd op de as?

Ik ben ook (weer) aan het rondkijken naar een kinderwagen. Ik ga denk ik toch voor de Maxi Cosi Mura 3. Wendbaar, stabiel en de handvaten kunnen zo ingesteld worden dat ik er fatsoenlijk bijkan.
Nu hopen op een goede aanbieding!
A grand adventure has begun.
pi_79032114
Haha, ik snap wat je bedoelt, Mefke! Ik weet het niet. We gaan sowieso een aantal kinderwagens uitproberen in een winkel, dus dan zien we het wel. Maar ik vind het fijn me toch wat te oriënteren. En deze kinderwagen was ik nog nergens tegengekomen, dus benieuwd of er ervaringen mee zijn.

Maxi Cosi Mura lijkt mij ook een fijn en mooie wagen. Manlief wil alleen een Mutsy... dus dat wordt nog even onderhandelen.
pi_79032188
Volgens mij heeft Vicky er zo een (te koop), Cantare

edit: Ja dus, maar dan met 3 wielen
quote:
Op donderdag 25 februari 2010 17:44 schreef Vicky het volgende:
Ik heb een wagen te koop

er zit een regenkap bij. Ik zou er ¤ 20,00 voor willen hebben.
Edit 2: ok, bijna dezelfde dan
Lotte!
Noah!
pi_79032807
Wij hebben de Koelstra Latinique, erg fijne wagen! Ga hem hier zelf vaak in de bus gebruiken en hij is vrij smal, maar heeft wel een fijne grote bak Super licht. Ook deze kleur hebben we:

En de wandelwagen kunnen we beide kanten opzetten Ook wel fijn vind ik zelf. Voorwiel kan vastgezet worden of los.
pi_79033907
Wij hebben deze wagen besteld (ook in die kleur)

De maxi-cosi mura vond ik stom vanwege het zitje dus die heb ik nooit serieus overwogen.
Overigens hebben we dus voor de mutsy gekozen omdat mijn vriend daarbij niet tegen de wielen aanschopt tijdens het lopen. Wat hij naar eigen zeggen bij andere wagens wel heeft.
Ohw ja en ik vond m gewoon mooi Eigenlijk wilde ik de Slider, vanwege de kleurtjes.
En toen wilde ik eigenlijk niets anders meer dan een mutsy (ja uh zo oppervlakkig ben ik dus ook eigenlijk diep van binnen blijkbaar heel veel wagens vind ik er stom uitzien enzo)
pi_79034109
Qua Mutsy wordt het dan misschien deze:

pi_79034568
Wij hebben een Mura met vier wielen, heerlijk ding. Staat hierboven nog wel ergens een verhaal van mij over dat ding.
pi_79035708
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 21:06 schreef Sonnetje85 het volgende:
Wij hebben deze wagen besteld (ook in die kleur)
[ afbeelding ]

De maxi-cosi mura vond ik stom vanwege het zitje dus die heb ik nooit serieus overwogen.
Overigens hebben we dus voor de mutsy gekozen omdat mijn vriend daarbij niet tegen de wielen aanschopt tijdens het lopen. Wat hij naar eigen zeggen bij andere wagens wel heeft.
Ohw ja en ik vond m gewoon mooi Eigenlijk wilde ik de Slider, vanwege de kleurtjes.
En toen wilde ik eigenlijk niets anders meer dan een mutsy (ja uh zo oppervlakkig ben ik dus ook eigenlijk diep van binnen blijkbaar heel veel wagens vind ik er stom uitzien enzo)
Die hebben wij in 'Team Brown' Prima keus!
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_79035806
Kijk dat zijn de goede verhalen
Ben benieuwd hoe hij in het echt gaat bevallen, mja voorlopig duurt t nog even voor hij bezorgd wordt (wagen en baby )
pi_79038507

Ik heb deze van Safety First. Een heel simpel ding, maar echt helemaal meesterlijk geweldig
Rijden is superfijn, hij is zeer makkelijk in te klappen tot redelijk klein (past in mijn Suzuki Alto) en er zit ook nog een buggyombouw bij, adaptars voor een autozitje (Maxi Cosi past er gewoon op) en een regenkap.
Echt een superkoopje voor het geld wat ik ervoor betaald heb. We hebben hem gewoon bij de Neckermann besteld.

Heb ook een ouderwetse wagen, echt leuk om te zien maar rijden is toch een stuk fijner met de nieuwe wagen!
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_79055732
Ik wil eigenlijk ook een Joolz Day, niemand die hier ervaring mee heeft? http://www.babypark.nl/jo(...)-cosi-cabriofix.html
29/10/'10 - 25/03/'13
  zondag 14 maart 2010 @ 18:47:34 #162
45621 Suzanna
Mama van...
pi_79137143
Wie heeft er ervaring met de X-adventure kinderwagen (alles in één, buggy, wandelwagen met reiswieg, autostoeltje etc.), is dat een beetje een goed merk? Ik kan geen testen vinden op consumentenbond.nl, helaas. Dus ik weet niet of het autostoeltje wel véilig is, wat ik nogal belangrijk vind.

Iemand??!
pi_79282040
OMG
quote:

Om het besef over ons partnership met (RED) levend te houden, introduceren wij de nieuwe (BUGABOO)RED iPhone houder.
De nieuwe (BUGABOO)RED iPhone houder is speciaal ontwikkeld om uw handen vrij te houden terwijl u wandelt met uw kind en om uw iPhone binnen handbereik te houden zodat u ook onderweg verbonden blijft.

De houder wordt aan de duwbeugel van uw Bugaboo kinderwagen bevestigd zodat u er makkelijk bij kunt. De iPhone hoes is makkelijk los te maken zodat u de flexibele hoes ook apart kunt gebruiken ter bescherming.

Het is nu makkelijker dan ooit om handsfree te bellen, te navigeren of om naar muziek te luisteren terwijl u samen met uw kind de wereld ontdekt.

Vanaf half april verkrijgbaar in de winkels.

Bem benieuwd wanneer de eerste baby met wagen wordt gejat. Zou in Amsterdam centrum echt nooit zo'n ding aan mijn wagen willen hebben zitten
pi_79290586
OMG inderdaad!
pi_79290629
quote:
Op donderdag 18 maart 2010 03:31 schreef Stiemie het volgende:
OMG
[..]

Bem benieuwd wanneer de eerste baby met wagen wordt gejat. Zou in Amsterdam centrum echt nooit zo'n ding aan mijn wagen willen hebben zitten
Ik vind het wel leuk...
pi_79291001
leuk voor onderzoek.. bugaboo iphone houder,baby in de wagenbak, en turven hoe vaak de ouder naar het kind kijkt en hoe vaak naar de iphone.
pi_79291018
quote:
Op donderdag 18 maart 2010 12:37 schreef poemojn het volgende:
leuk voor onderzoek.. bugaboo iphone houder,baby in de wagenbak, en turven hoe vaak de ouder naar het kind kijkt en hoe vaak naar de iphone.
welk kind?
pi_79291064
pi_79291075
de baby?
  donderdag 18 maart 2010 @ 14:05:04 #170
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_79294229
quote:
Op donderdag 18 maart 2010 12:37 schreef poemojn het volgende:
Dat dus

Hij is niet voor niets gemaakt voor de Bugaboo... Dat is toch de Nederlandse design kinderwagen?
pi_79294467
Nou ja ik heb ook een bugaboo, maar geen iphone dus waarom perse voor de bugaboo?

Zou echt bang zijn dat iemand dat ding snel weg wil grissen en zo je hele wagen met kind omgooit of gewoon wagen met kind jat
pi_79294626
quote:
Op donderdag 18 maart 2010 12:39 schreef poemojn het volgende:
de baby?
Oh kut, daar is zo'n wagen dus voor..
  donderdag 18 maart 2010 @ 14:46:30 #173
290348 devilishbaby
onbedoeld maar niet ongewenst
pi_79295779
Wie heeft er hier een stokke?
Ik krijg van mijn schoonouders een kinderwagen en we kunnen de stokke nieuw voor een mooi prijsje ergens aanschaffen. Bijna net zo duur als de mura waar ik eerst over nadacht. Maar ik denk dat we meer plezier zullen hebben met de stokke, is dit ook echt zo?
pi_79296235
Ik denk zelf van niet.. Ik vind het zitje hard. het is erg plastic.
De wielen vind ik erg onprettig doe mij maar luchtbanden etc.
Maar er zijn hier ook tevreden moeders. Het op hoogte zitten vind ik wel een pluspunt.
maar ik breng geen post rond tenslotte het doet me daar echt teveel aan denken
Maar zoiets is persoonlijk.. ik zou dan eerder voor de mura gaan.
pi_79297717
Ligt denk ik ook aan hoe lang je bent en hoe lang je partner is. Ik ben zelf neit al te groot en dan is de bugaboo prima, maar als je langer bent, is de bugaboo een buk-aboe en is de Stokke misschien meer iets voor je. Ga anders een proeflopen achter de verschillende wagens bij een babyspeciaalzaak. Leg iets met gewicht/grootte van een baby in de wagen en haal er weer uit, loop een rondje, klap hem eens in, draai eens om je as etc. Dan kan je zelf uitvinden wat fijn is. Volgens mij heeft Troel trouwens een Stokke.
pi_79297742
devilishbaby, vooral dat punt van die banden vind ik echt een goede. Wij wonen in een nieuwbouwwijk waar we nog wel eens over van die bouwstoepjes moeten, dat doe ik liever met luchtbanden.
pi_79297811
quote:
Op donderdag 18 maart 2010 15:35 schreef mefke79 het volgende:
devilishbaby, vooral dat punt van die banden vind ik echt een goede. Wij wonen in een nieuwbouwwijk waar we nog wel eens over van die bouwstoepjes moeten, dat doe ik liever met luchtbanden.
dat, daarom vind ik de bugaboo ook niets, die kleine wielen voor is is niets met stoep op en af. Gewoon all-terrein banden..
pi_79298451
quote:
Op donderdag 18 maart 2010 15:36 schreef Ticootje het volgende:

[..]

dat, daarom vind ik de bugaboo ook niets, die kleine wielen voor is is niets met stoep op en af. Gewoon all-terrein banden..
Oh dat vind ik juist zo handig. Hoef je 'm maar een klein stukje op te wippen en je rijdt zo de stoep op
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie donderdag 18 maart 2010 @ 16:02:31 #179
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_79298962
quote:
Op donderdag 18 maart 2010 14:46 schreef devilishbaby het volgende:
Ik krijg van mijn schoonouders een kinderwagen en we kunnen de stokke nieuw voor een mooi prijsje ergens aanschaffen. Bijna net zo duur als de mura waar ik eerst over nadacht. Maar ik denk dat we meer plezier zullen hebben met de stokke, is dit ook echt zo?
Troel heeft er eentje.

k vind m wel fijn lopen, erg gemakkelijk te sturen
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_79299029
quote:
Op donderdag 18 maart 2010 15:51 schreef Stiemie het volgende:

[..]

Oh dat vind ik juist zo handig. Hoef je 'm maar een klein stukje op te wippen en je rijdt zo de stoep op
Ik lift niets, gewoon raggen...
  donderdag 18 maart 2010 @ 16:12:52 #181
35189 Troel
scherp en bot
pi_79299441
quote:
Op donderdag 18 maart 2010 14:46 schreef devilishbaby het volgende:
De Stokke is erg prettig als je veel traploopt. Het is licht te sturen ook met maar 1 arm (dus een kind aan je andere hand), kleine draaicirkel en in heel veel hoogtes in te stellen. Ynske kan er goed mee lopen (die is klein (sorry ) ), maar mijn pa kan er ook mee lopen (die is heel groot). Hij is compact op te bergen en de wandelwageninzet is vanaf dag 1 ook voor een baby te gebruiken omdat die een vlakke rug heeft door een bijgeleverde inzet.
Tegenwoordig is het zelfs mogelijk om er nog een opstapplankje voor een extra kind aan te hangen, maar dat hebben wij niet.
Het is echt prettig dat je je kind in hoogte kan verstellen: je hebt altijd een kinderstoel bij je als je de wandelwagen mee hebt.
Luchtbanden vind ik zelf niet zo'n bezwaar, elke wagen hobbelt bij hobbels, ook die met luchtbanden. Het fijne aan deze is dat je op het strand de wielen bij elkaar kan klappen en je de wagen achter je aan kan trekken, dat is prettiger dan in al dat zand duwen.

Oja en ook erg fijn: je kan de wandelwagen inzet zowel naar je toe laten kijken als van je af. Maar: als je hem van je af hebt, dan kan hij niet helemaal plat, vanwege de stang (is het een minpunt: neuh, nooit die behoefte gehad )

Verkijk je overigens niet op de grootte van de wagenbak: hij lijkt klein door die hap eruit maar Ruben heeft daar nooit last van gehad (tja, je hebt je benen toch uit elkaar liggen) en ook Jochem lijkt daar geen last van te hebben!
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  donderdag 18 maart 2010 @ 23:02:54 #182
290348 devilishbaby
pi_79317857
Tja wanneer ben je groot? Mijn vriend is ruim 1.86 , ik ben denk ik een kleintje of middenmoter met mijn 1.69. Maar ik wil nog wel eens hoge hakken dragen van 8 tot 10cm
Ik vind het juist fijn dat de hoogte instelbaar is dit ook omdat we zomers vaak in de haven zijn (ivm. eigen boot) en daar ook vaak nog wel wat drinken met vrienden op een terras, zo kan onze kleine straks altijd lekker erbij zitten zonder tegen de onderkant van een tafel aan te kijken.
De grote maak ik me nog niet eens zo druk om, de kofferbak van de auto is redelijk groot en de bak word toch meestal slechts een maand of 6 gebruikt. Hier in de buurt kan ik dus eigenlijk alles lopend doen.
Dat hij makkelijk te sturen is met 1 hand klinkt als muziek in mijn oren, er lopen nog 2 kindjes rond waarvan de jongste best af en toe nog een hand moet geven. Iets wat ik destijds bij mijn buggy niet kon doen (quinny zapp) maar mijn oudste is altijd best gehoorzaam geweest en hield netjes de buggy vast aan de zijkant. Mijn jongste is een stuk ondeugender
Ik wil van het weekend eens gaan kijken of ik een winkel kan vinden in de omgeving die deze kinderwagens wel verkoopt. De 2 winkels die het dichtsbij zitten (10 en 20km) hebben ze beiden niet op dit moment.
Ik word nu wel steeds nieuwschieriger.
Waar zijn de banden eigenlijk van gemaakt? De bugaboo heeft ook geen lucht banden maar een schuimvulling. Dat lijkt me juist wel handig, destijds had ik best vaak lekke banden met mijn mutsy.
  vrijdag 19 maart 2010 @ 08:38:47 #183
57497 happyme28
I'm so happy
pi_79323992
We hebben de Mutsy 4 Rider nu een aantal weken in gebruik. Heerlijke wagen vinden we. Ik ben klein (163cm) en man is groot (193cm) en dat gaat prima met deze wagen.

Onderstel is ook lekker licht dus ik kan 'm eenvoudig inklappen en in de achterbak leggen en met de adapters voor de MC werkt het prima.

Wel hebben we de eerste keer wat staan prutsen met het inklappen van het onderstel (ja moet je maar in de handleiding kijken) maar toen we eenmaal wisten hoe het moest, bleek het vrij makkelijk.

Ik vind 'm vooral super wendbaar en hij loopt makkelijk op harde en zachte ondergrond.
pi_79324728
Iemand vroeg iets over de X-adventure kinderwagen. Ik heb daar geen ervaring mee, maar zag er iemand mee op het cb. Ik vond hem niet zo mooi, maar hij oogde wel erg praktisch. Wij hebben zelf een campingbedje van dat merk en die is wel erg fijn (maar daar hoef je dan weer niet mee te rijden...).

Wij hebben de Mutsy transporter, vooral gekocht omdat hij wel betaalbaar was voor wat je ervoor krijgt meen ik. Ik vind massieve banden dus echt heel fijn. En ik kan er gewoon stoepen mee op raggen, van dat gehobbel valt ons pluisje namelijk in slaap.
  vrijdag 19 maart 2010 @ 09:23:06 #185
35189 Troel
scherp en bot
pi_79324923
quote:
Op donderdag 18 maart 2010 23:02 schreef devilishbaby het volgende:
Waar zijn de banden eigenlijk van gemaakt? De bugaboo heeft ook geen lucht banden maar een schuimvulling. Dat lijkt me juist wel handig, destijds had ik best vaak lekke banden met mijn mutsy.
Goede vraag. Volgens mij is het gewoon hard plastic met een rubberen buitenkant, maar dat kan ik van het weekend wel voor je kijken
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_79325102
quote:
Op vrijdag 19 maart 2010 08:38 schreef happyme28 het volgende:
We hebben de Mutsy 4 Rider nu een aantal weken in gebruik. Heerlijke wagen vinden we. Ik ben klein (163cm) en man is groot (193cm) en dat gaat prima met deze wagen.

Onderstel is ook lekker licht dus ik kan 'm eenvoudig inklappen en in de achterbak leggen en met de adapters voor de MC werkt het prima.

Wel hebben we de eerste keer wat staan prutsen met het inklappen van het onderstel (ja moet je maar in de handleiding kijken) maar toen we eenmaal wisten hoe het moest, bleek het vrij makkelijk.

Ik vind 'm vooral super wendbaar en hij loopt makkelijk op harde en zachte ondergrond.
das ook de reden dat ik ervoor gekozen heb
Nja vriendlief is iets kleiner dan jouw man haha.

En de rest is fijn om te lezen haha.
ik was laatst met mijn zus bij de gyn en toen zag ik jullie kaartje
  vrijdag 19 maart 2010 @ 09:33:08 #187
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_79325139
Ik had ook een vraagje. Wij zijn voor Eva overgestapt op een Quinny Zapp. Maar ik heb dus elke keer ruzie met nr 3. En ik bedoel dus de derde fase van het openmaken van die buggy. Ik moet er echt helemaal onderkruipen en met geweld bijna dat ding door laten klikken. Ik doe ongetwijfeld iets verkeerd maar wat?

Ik bgin met nr 1 in te drukken en dan nr 2. Dan laat ik de handvatten omhoog komen en 'schud' ik de buggy een beetje uit, maar zodra ik buk om nr 3 te gaan doen dan zakt de buggy dus weer in.
  vrijdag 19 maart 2010 @ 10:19:30 #188
290348 devilishbaby
pi_79326594
@ Troel; Graag ben erg benieuwd en ben bang dat ik hem zelf van het weekend nog niet zien zal.

@ Amaranta; Heb je dat kleine stangetje tussen de handvaten dan al recht staan? Ik weet niet goed hoe ik dit moet uitleggen... Maar die moet ook vast klikken anders klapte mijn buggy ook zo weer inelkaar.
  vrijdag 19 maart 2010 @ 11:26:41 #189
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_79329519
quote:
Op vrijdag 19 maart 2010 10:19 schreef devilishbaby het volgende:
@ Troel; Graag ben erg benieuwd en ben bang dat ik hem zelf van het weekend nog niet zien zal.

@ Amaranta; Heb je dat kleine stangetje tussen de handvaten dan al recht staan? Ik weet niet goed hoe ik dit moet uitleggen... Maar die moet ook vast klikken anders klapte mijn buggy ook zo weer inelkaar.
die klikt pas als laatste ?? of doe ik dát juist verkeerd? Hij klikt hier namelijk pas vast als ik alles heb gedaan (1 2 en 3 dus)
  vrijdag 19 maart 2010 @ 11:54:26 #190
290348 devilishbaby
pi_79330819
Ik heb nu even geen tijd meer, moet zo de deur uit maar als ik er aan denk zal ik straks eens kijken bij mijn zapp hoe ik dat ook alweer deed.
  vrijdag 19 maart 2010 @ 12:26:21 #191
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_79332171
Prenatal actie:
Van 19 maart t/m 2 april 2010 starten we onze samenwerking met een geweldige actie! Koop je in deze periode een kinderwagen van minimaal 500 euro, dan krijg je gratis een midweek t.w.v. 349 euro genieten in een Center Parcs van jouw keuze!

Info: http://www.prenatal.nl/centerparcs
A grand adventure has begun.
  vrijdag 19 maart 2010 @ 22:47:44 #192
14746 k_i_m
pi_79357623
quote:
Op vrijdag 19 maart 2010 09:33 schreef amaranta het volgende:
Ik had ook een vraagje. Wij zijn voor Eva overgestapt op een Quinny Zapp. Maar ik heb dus elke keer ruzie met nr 3. En ik bedoel dus de derde fase van het openmaken van die buggy. Ik moet er echt helemaal onderkruipen en met geweld bijna dat ding door laten klikken. Ik doe ongetwijfeld iets verkeerd maar wat?

Ik bgin met nr 1 in te drukken en dan nr 2. Dan laat ik de handvatten omhoog komen en 'schud' ik de buggy een beetje uit, maar zodra ik buk om nr 3 te gaan doen dan zakt de buggy dus weer in.
Voet tegen het uiteinde en trekken aan de handvaten en duwen met de voet .
In my life
Why do I smile
  vrijdag 19 maart 2010 @ 22:58:59 #193
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_79358034
Hoi Kim .
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
  vrijdag 19 maart 2010 @ 23:00:55 #194
14746 k_i_m
pi_79358124
Hai viefke .
In my life
Why do I smile
  vrijdag 19 maart 2010 @ 23:10:24 #195
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_79358481
Ik zag je ineens spontaan staan! En toen wilde ik even hallo zeggen, zo, tussen mijn geen leven meer hebben door .
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
  vrijdag 19 maart 2010 @ 23:12:56 #196
14746 k_i_m
pi_79358564
Ik zat vanavond nog te twijfelen of ik je zou bellen .
In my life
Why do I smile
pi_80203371
Iemand vroeg (een hele tijd terug) naar de X-adventure. Die hebben wij, X-adventure Star. Op zich een prima wagen, rijdt soepel en hij is redelijk smal. Alleen met inklappen wordt ie niet zo klein, en ook vind ik het erg lastig als je de maxi cosi erop wil zetten. Je hebt dan zo'n adapter nodig, die er lastig op te zetten is, en ik heb ook niet het idee dat de maxi cosi er lekker stevig op zit. Je moet het met een of ander raar riempje met klemmetje vastmaken, en om het weer los te krijgen is ook een ramp. Ik gebruik hem nu in de buggy stand, maar wou laatst toch nog even de maxi cosi erop, en het was een heel gedoe om hem 'om te bouwen'. Ik ergerde me er zo aan, dat wij dus nu voor de volgende baby ook voor een andere wagen gaan Maar dus gewoon om mee te wandelen en als je hem niet vaak ombouwt of in wil klappen is hij echt erg fijn.
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
pi_80203818
quote:
Op donderdag 18 maart 2010 03:31 schreef Stiemie het volgende:
OMG
[..]

Ik wel, ik ga hem voor moederdag vragen.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  zondag 11 april 2010 @ 21:41:19 #199
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_80204067
Durf je dat? Ik gruwel al van de verhalen waarbij ze denken dat er iets van waarde in de luiertas zit en dat ze die dan van de wagen trekken (uiteraard niet zachtzinnig dus wagens die omvallen )
pi_80204249
Ik neem de kinderwagen bijna nooit mee, dus het zou weinig zin hebben. Maar ik heb wel een iPhone en een Bugaboo.

Ik zou er trouwens niet bang voor zijn. Ik ben zo'n muts dat ik zelfs de veiligsheidsband altijd om mijn arm heb.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  zondag 11 april 2010 @ 21:46:21 #201
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_80204357
Wij zijn voor de Phil and Ted's Vibe gegaan (tijdens de prenatal actie dus wij gaan in het najaar een paar dagen weg ).
Redenen:
Luchtbanden, lijkt ons beter veren dan schuimvulling.
Mocht binnen 2 jaar een tweede zich aandienen kopen we er een stoeltje bij en hebben we geen nieuwe wagen nodig.
Manlief kan erachter skaten.
Bos-proof.
Makkelijk en behoorlijk klein in te klappen.

Maar goed, dit zijn de redenen vóór we em in gebruik hebben (mijn broer heeft de Sport dus we hebben wel ervaring met Phil and Ted's). Begin mei wordt de wagen als het goed is geleverd en vanaf eind juli zal er een kind inliggen
  zondag 30 mei 2010 @ 16:22:51 #202
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_82104542
Wij zijn de eerste keer voor de Joolz Bloom gegaan.
Hij was toen net op de markt, echt een hele fijne wagen met goede service.
Er was na een aantal maanden een onderdeeltje aan het frame defect, binnen een week was het opgelost.
Daarbij kreeg ik gratis nieuwe voorwieltjes voor het 'ongemak'.

Jammer dat de stofjes van de Joolz nu zo anders zijn geworden, totaal niet mijn smaak.
En ook het materiaal vind ik niet fijn, terwijl ze eerst een lekkere stof hadden.
Dus zit ik bij een tweede wel te denken aan een Bugaboo.
Vind 'm ook erg mooi, en met de laagheid heb ik niet zoveel last, ben zelf erg klein.

De Quinny Buzz vind ik ook leuk, hij rijdt lekker & is mooi qua design. (zowel 3 als 4.)
Ik vind het stofje echt vies aanvoelen, wel ontzettend zacht en best dik.
Maar 't is zo gladjes lijkt mij?

[ Bericht 14% gewijzigd door SacreCoeur op 30-05-2010 16:35:38 ]
pi_83022852
Omdat mijn ouders zo nu en dan een dagje op Emma moeten gaan passen en mijn vader wegens omstandigheden het momenteel niet ziet om te dragen, hebben ze (naast een SSC) om een kinderwagen gevraagd. Ik heb me in dit onderwerp nooit eerder verdiept en we hebben zelf dan ook nog niet eerder een wagen gebruikt. We hebben er wel één staan, maar de buggy-inzet lijkt nog nét iets te groot voor Emma nu (7 maanden over een paar dagen).
Kan iemand me vertellen waar ik ongeveer op moet letten qua mogelijkheden van het ding? In principe blijft hij op locatie, dus de grootte bij inklappen is wat mij betreft niet heel boeiend. En zijn er misschien nog opties of functies waarvan jullie zeggen van 'goh, had ik dat nou eens van tevoren bedacht'?
pi_83036767
WupWup, ik heb Hannah (4 maanden) nu steeds in de buggy inzet en ze ligt er heel goed in! Maar die van mij kan dan ook in 3 standen dus ze gaat niet zo rechtop en ze kan zo lekker alles zien. Ik heb hem dan wel naar mij toe gericht, de andere kant op vind ik nog niet zo'n goed idee. Probeer het gewoon even met Emma zou ik zeggen.

Wat betreft een eventuele nieuwe aankoop: let op de breedte van de wielbasis. Ik heb zelf een driewieler, maar ik merk dat hij behoorlijk breed is waardoor we vaak niet goed door deuren kunnen. Verder even bedenken of je met lucht gevulde banden wil (kunnen lek!) of harde banden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')