Kijkquote:Op dinsdag 8 september 2009 10:29 schreef Nijns het volgende:
[..]
hm, hoop dat het een vast wordt
ik zeik nooit mensen af in S&G ofzo, ik vind het knap dat ze het durven. Als ik het niet mooi vind, zeg ik er gewoon niets over.. Maar sommigen roepen daar idd om het hardste hoe lelijk een ander is, maar je moet eens de moeite nemen om in de fobo's van die persoon te kijken..![]()
Ik duim voor je LL
* MaleDuck heeft al heel veel mensen zien komen en gaan deze zomer...quote:Op dinsdag 8 september 2009 10:24 schreef OA het volgende:
[..]
Ik heb vanochtend al heel veel gedaan. Moet ook wel, want ik wil op tijd naar huis, zodat de vakantie niet pas om 1700 begint.
ga je weer op ontdekking? waarheen?quote:Op dinsdag 8 september 2009 10:24 schreef OA het volgende:
[..]
Ik heb vanochtend al heel veel gedaan. Moet ook wel, want ik wil op tijd naar huis, zodat de vakantie niet pas om 1700 begint.
Tja, als je iets post, dan moet je ook rekening houden met negatieve reacties... maar persoonlijk vind ik het nogal vleeskeuring die topics...quote:Op dinsdag 8 september 2009 10:29 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Dat je in onzin of klaagbaak of whatever domme reacties krijgt, Okay... dat weet je..
maar in sexy en gewaagd... je moet al lef opbrengen om daar uberhaubt iets te posten vind ik.
quote:Op dinsdag 8 september 2009 10:29 schreef Pheno het volgende:
Fotos op fok plaatsen is vragen om problemen. Die pubertjes hebben allemaal een grote bek, maar hun ballen moeten nog indalen
voordat je het weet, is het zover en dan zijn als je collega's jaloersquote:Op dinsdag 8 september 2009 10:31 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
* MaleDuck heeft al heel veel mensen zien komen en gaan deze zomer...
* MaleDuck wacht rustig tot november met op vakantie gaan
Naja, dat is natuurlijk ook wel een beetje het 'doel' zeg maar en inderdaad: je moet rekening houden met negatieve reacties maar er is nogal een verschil tussen 'gadverdamme, lelijk <insert walgelijke smileys>' en 'ik vind de foto persoonlijk niet zo mooi'.quote:Op dinsdag 8 september 2009 10:33 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Tja, als je iets post, dan moet je ook rekening houden met negatieve reacties... maar persoonlijk vind ik het nogal vleeskeuring die topics...
Negatieve reacties kan ik wel hebben hoorquote:Op dinsdag 8 september 2009 10:33 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Tja, als je iets post, dan moet je ook rekening houden met negatieve reacties... maar persoonlijk vind ik het nogal vleeskeuring die topics...
Dat dusquote:Op dinsdag 8 september 2009 10:35 schreef Nijns het volgende:
[..]
Naja, dat is natuurlijk ook wel een beetje het 'doel' zeg maar en inderdaad: je moet rekening houden met negatieve reacties maar er is nogal een verschil tussen 'gadverdamme, lelijk <insert walgelijke smileys>' en 'ik vind de foto persoonlijk niet zo mooi'.
Ja dat is waar... ik ga met vrouwlief en de kleine een huisje bezetten in de ardennen!quote:Op dinsdag 8 september 2009 10:33 schreef Nijns het volgende:
[..]
[..]
voordat je het weet, is het zover en dan zijn als je collega's jaloerswaar ga je heen dan?
Daar heb je wel gelijk in. Maar ja, het is en blijft een stuk vleeskeuring...quote:Op dinsdag 8 september 2009 10:35 schreef Nijns het volgende:
[..]
Naja, dat is natuurlijk ook wel een beetje het 'doel' zeg maar en inderdaad: je moet rekening houden met negatieve reacties maar er is nogal een verschil tussen 'gadverdamme, lelijk <insert walgelijke smileys>' en 'ik vind de foto persoonlijk niet zo mooi'.
Lekker is dat he?quote:Op dinsdag 8 september 2009 10:37 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ja dat is waar... ik ga met vrouwlief en de kleine een huisje bezetten in de ardennen!lang leve laagseizoen!
Als het weer niet goed is, is er nog genioeg te doen in het huis zelf!quote:Op dinsdag 8 september 2009 10:39 schreef Nijns het volgende:
[..]
Lekker is dat he?hopelijk heb je nog mooi weer
is het jullie eigen huisje? of hebben jullie een huisje uitgezocht met veel faciliteiten in/om het huis?quote:Op dinsdag 8 september 2009 10:42 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Als het weer niet goed is, is er nog genioeg te doen in het huis zelf!
quote:Op dinsdag 8 september 2009 10:29 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Dat je in onzin of klaagbaak of whatever domme reacties krijgt, Okay... dat weet je..
maar in sexy en gewaagd... je moet al lef opbrengen om daar uberhaubt iets te posten vind ik.
Ik zou er niet posten maar voor mensen die wel durven: respectquote:Op dinsdag 8 september 2009 10:54 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
Ja maar wat verw8 je nou met het gemiddelde iq van een borrelnootje maar dan zonder nootje in dat soort topics .... ?
En het zijn bijna altijd de mensen die zelf niet durfen te posten die de grootste bek hebben.... en iedereen af lopen te zeiken.
En das trouwens niet alleen op fok zo.
No shit....Daarom heb ik ook geen fobo, ik ben lelijk en heb geen zin in commentaarquote:Op dinsdag 8 september 2009 10:54 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
Ja maar wat verw8 je nou met het gemiddelde iq van een borrelnootje maar dan zonder nootje in dat soort topics .... ?
En het zijn bijna altijd de mensen die zelf niet durfen te posten die de grootste bek hebben.... en iedereen af lopen te zeiken.
En das trouwens niet alleen op fok zo.
Ja, die kwam hier al eens voorbij fietsen meen ikquote:Op dinsdag 8 september 2009 11:08 schreef marcb1974 het volgende:
SMS achter het stuur, waarom niet..........
Hadden jullie die al gezien?
quote:Op dinsdag 8 september 2009 10:59 schreef Pheno het volgende:
Lollerz, trek het tostiijzer open, geen tosti!
Bleef het aan de bovenklep plakken. Het kwartje moest even rollen, ik dacht dat mijn tosti vaporized was
Een "WOW, wat heb ik gebruikt" moment
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |