abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_72546651
quote:
Op dinsdag 8 september 2009 11:48 schreef Metro2005 het volgende:

[..]

de huizen die jan modaal hier vrijstaand kan kopen liggen op 200km afstand van de randstad, in amerika liggen ze vlak buiten de steden. Nogal een verschil he. Komt nog bij dat 200km afstand rijden in dit land je tussen de 400 en 500 euro kost per maand (in het gunstigste geval als je diesel rijdt) dus niet te betalen is.

Even simpel voorbeeld, ik woon en werk in schiedam. Nu is er in schiedam geen betaalbaar vrijstaand huis te koop (of je moet nog een miljoentje hebben liggen) en in de omgeving is er ook geen betaalbare vrijstaande woning te koop, alleen in maassluis zijn er een paar en die kosten 4 ton. Niet op te brengen want voor zo'n hypotheek heb je 3 tot 4 keer modaal inkomen nodig,

Het is gewoon onmogelijk om in de randstad iets fatsoenlijks vrijstaands te vinden voor iemand met een gemiddeld inkomen.
Dan verhuis je naar groningen en heb je land genoeg om je heen.
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_72546738
quote:
Op dinsdag 8 september 2009 09:30 schreef RemcoDelft het volgende:

[..]

De Wadden worden inderdaad wel genoemd als het laatste stukje echte natuur in Nederland. Verder zijn "natuurgebieden" dingen waar een hek omheen staat, hoe kunstmatig wil je het hebben...
[..]

Een stukje weiland hier en daar.
Gek genoeg worden weilanden wel "teruggegeven aan de natuur", ik heb papers gelezen waarin wetenschappers helemaal blij waren over het herintroduceren van 2 nieuwe muggensoorten in Nederland. Aanleg van nieuwe moerasgebieden. Ik ben er geweest en je gaat dood van de muggen... Prima voor de biodiversiteit, maar totaal doorgeschoten in een overvol klein land.
Zijn veel weilanden niet grondbezit van mensen?
En was Zwolle trouwens niet aangewezen als meest groene stad van Europa? Dus in vergelijking met andere landen, valt ons gebrek aan groen nog wel mee. Ik kan me voorstellen dat bijvoorbeeld bergen ook als mooi worden gezien, en dat heeft Nederland inderdaad niet.
pi_72546747
Wat ben jij een vervelend mannetje. Dit is topic nummer 3343434 al over hoe kut Nederland wel niet is. Nederland is niet heilig. Ik ben ook in China (Peking) geweest maar ik heb nergens een grotere teringzooi gezien als daar. Ik begrijp niet dat je zo wegloopt met China.

Buiten dat vind ik de dingen die je opsomt niet correct. Er zijn in Nederland tal van plekken met natuur waar je geen mens ziet en ook is het mogelijk om een mooi huis voor een mooie prijs te krijgen (zeker in deze crisistijd).

Ik vind gewoon dat als je het hier niet naar je zin hebt dat je elders je heil maar moet gaan zoeken. Het is toch zonde van je tijd om die te verdoen in een strontland?
Haters gonna hate.
  dinsdag 8 september 2009 @ 11:59:16 #154
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_72546760
quote:
Op dinsdag 8 september 2009 11:54 schreef Pheno het volgende:

[..]

Dan verhuis je naar groningen en heb je land genoeg om je heen.
Ben ik ook van plan (nja drenthe dan )
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
  dinsdag 8 september 2009 @ 12:01:33 #155
18159 Dlocks
Zoek het maar op met Google...
pi_72546833
quote:
Op dinsdag 8 september 2009 11:48 schreef Metro2005 het volgende:

de huizen die jan modaal hier vrijstaand kan kopen liggen op 200km afstand van de randstad, in amerika liggen ze vlak buiten de steden.
[..]
Als jij in de VS buiten een grote stad gaat wonen kan het wellicht hemelsbreed dichterbij zijn dan in buiten randstad -> randstad, maar je reistijd zal in de VS om van buiten de stad in de stad te komen langer zijn dan in Nederland.
quote:
[..]
Het is gewoon onmogelijk om in de randstad iets fatsoenlijks vrijstaands te vinden voor iemand met een gemiddeld inkomen.
Klopt voor de randstad. Klopt ook voor bijvoorbeeld New York.

En ja, je kunt in de VS ook buiten een andere stad dan bijvoorbeeld New York gaan wonen waar het betaalbaar is en de afstand voor Amerikaanse begrippen mee zal vallen. Dat kan ook in Nederland. In Nederland kun je bijvoorbeeld ook prima en betaalbaar op 15 tot 30 minuten rijden bij Groningen of Nijmegen vandaan gaan wonen. Zijn ook steden.

--edit--
Aha, je hebt het zelf ook al ontdekt en gaat in Drenthe wonen. Zie je wel dat het kan.
pi_72546865
quote:
Op dinsdag 8 september 2009 11:59 schreef Metro2005 het volgende:

[..]

Niet zeuren dan.
Ik ben het hier soms ook spuugzat (maar dat is meer de mentaliteit van mensen in dit land). Maar probeer maar wat anders te zoeken, overal is er wel wat
pi_72546897
TS is een slechte troll en kijkt niet verder dan z'n neus lang is

Hij noemt de Nederlanders eenheidsworsten. Nee, die communistische Chinezen zijn zo divers zeg..
En qua natuur zit het hier wel goed als je eens buiten de Randstad komt...
  Moderator dinsdag 8 september 2009 @ 12:14:26 #158
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_72547125
quote:
Op maandag 8 september 2009 11:53 schreef Pheno het volgende:

[..]

Nee hoor. Een loodgieter verdient weer goud met zijn handen. Een ander met zijn hersenen. Dat er de wil niet is om eens wat extra te doen, leren of uberhaupt te werken maar wel de wil om die hyperl33t plasma te kopen, jammer voor dat gepeupel dat wel de lusten, maar niet de lasten (nou ja, werk dus) wilt hebben. Dan wordt het ingewreven.
Een loodgieter zal nooit meer verdienen als een post-doc hoe hard die loodgieter ook werkt, en die post-doc is ook maar gewoon post-doc geworden omdat hij deed wat hij kon net als de loodgieter. Tenzij misschien de loodgieter een eigen bedrijfje gaat beginnen maar dat heeft dan weer niks met loodgieten te maken.
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
  dinsdag 8 september 2009 @ 12:18:01 #159
29444 RemcoDelft
4 8 15 16 23 42
pi_72547210
quote:
Op dinsdag 8 september 2009 11:58 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Zijn veel weilanden niet grondbezit van mensen?
Uiteraard. En als die boer het verkoopt krijgt-ie 4 euro per vierkante meter. De huiseigenaar betaald 800 euro per vierkante meter. Het probleem zit in het verschil...
censuur :O
pi_72547219
Het gras is altijd groener bij de buren
  dinsdag 8 september 2009 @ 12:19:35 #161
29444 RemcoDelft
4 8 15 16 23 42
pi_72547244
quote:
Op dinsdag 8 september 2009 12:04 schreef Tommeke het volgende:
Hij noemt de Nederlanders eenheidsworsten. Nee, die communistische Chinezen zijn zo divers zeg..
En qua natuur zit het hier wel goed als je eens buiten de Randstad komt...
Lees mijn stukje over "Natuur" nog eens na... Weiland != natuur...
pi_72547292
quote:
Op dinsdag 8 september 2009 12:19 schreef RemcoDelft het volgende:

[..]

Mja, de veluwe is ook niet meer wat het geweest is
  Moderator dinsdag 8 september 2009 @ 12:21:41 #163
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_72547296
quote:
Op maandag 8 september 2009 12:19 schreef RemcoDelft het volgende:

[..]

gewoon even een paar honderd meter de noordzee op varen, Natuur!
  dinsdag 8 september 2009 @ 12:31:42 #164
18159 Dlocks
Zoek het maar op met Google...
pi_72547554
quote:

[..]

En als we van die weilanden nou eens rijstvelden maken?
  Moderator dinsdag 8 september 2009 @ 12:33:52 #165
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_72547603
als je alle punten van metro meeneemt komt het er voor hem op neer dat nederland best leuk is tenzij je succesvol bent

Komt mij een beetje over als een luxeprobleem alles gaat zo goed in mijn leven en nu heb ik kleinere tuin dan ik in amerika gehad zou hebben.
pi_72547730
Wat een kut topic. Dat mensen hier aandacht aan besteden.
pi_72547774
Dit soort mensen moeten we eigenlijk gewoon uitzetten. Slecht voor Nederland dit soort mensen.
  dinsdag 8 september 2009 @ 12:42:24 #168
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_72547820
Ik roep al jaren dat dit land al finaal naar de kloten is en toch stapelen nieuwe dieptepunten zich altijd weer op
With my pack on my back, down the road I will stray.
pi_72547828
quote:
Op dinsdag 8 september 2009 12:33 schreef Bosbeetle het volgende:
als je alle punten van metro meeneemt komt het er voor hem op neer dat nederland best leuk is tenzij je succesvol bent

Komt mij een beetje over als een luxeprobleem alles gaat zo goed in mijn leven en nu heb ik kleinere tuin dan ik in amerika gehad zou hebben.
Nou Nou wat ben ik jaloers op een grotere tuin . Dan moet je ook weer langer het gras maaien en ben je meer tijd kwijt met onderhoud daarvan. Maar dan kun je wel zeggen dat je die grotere tuin hebt.
pi_72547877
quote:
Op dinsdag 8 september 2009 12:42 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Nou Nou wat ben ik jaloers op een grotere tuin . Dan moet je ook weer langer het gras maaien en ben je meer tijd kwijt met onderhoud daarvan. Maar dan kun je wel zeggen dat je die grotere tuin hebt.
Ach, als je het aangeboden krijgt dan zeg je ook geen nee.
pi_72547880
Geloof me, we zijn je liever kwijt dan rijk
pi_72547969
quote:
Op dinsdag 8 september 2009 12:44 schreef Pheno het volgende:

[..]

Ach, als je het aangeboden krijgt dan zeg je ook geen nee.
Ik ben bewust in een appartement gaan wonen om geen tuin te hebben omdat ik deze niet wil bijhouden. Wanneer men mij een penthouse op westpoint zou aanbieden zou ik geen nee zeggen, maar een flink huis met een nog flinkere tuin dan zou ik toch echt nee zeggen.
pi_72548012
quote:
Op dinsdag 8 september 2009 12:48 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Ik ben bewust in een appartement gaan wonen om geen tuin te hebben omdat ik deze niet wil bijhouden. Wanneer men mij een penthouse op westpoint zou aanbieden zou ik geen nee zeggen, maar een flink huis met een nog flinkere tuin dan zou ik toch echt nee zeggen.
Nou ja, de een wilt een tuin, de ander een penthouse. Wat is het verschil. Plus dat je een tuin prima onderhoudsvrij kan maken, al zeg ik het zelf
pi_72548087
quote:
Op dinsdag 8 september 2009 12:50 schreef Pheno het volgende:

Nou ja, de een wilt een tuin, de ander een penthouse. Wat is het verschil. Plus dat je een tuin prima onderhoudsvrij kan maken, al zeg ik het zelf
Ja door asfalt en stenen erin te leggen dan kun je net zo goed dat eerder genoemde rijtjeshuis hebben met een stoep voor langs.
pi_72548107
quote:
Op dinsdag 8 september 2009 12:54 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Ja door asfalt en stenen erin te leggen dan kun je net zo goed dat eerder genoemde rijtjeshuis hebben met een stoep voor langs.
Zou ook kunnen. Maar goed, offtopic ding, anders worden we geschopt naar F&F
  dinsdag 8 september 2009 @ 12:59:00 #176
42327 Goofup
Goofy skates regular?!
pi_72548206
Afgaande op het stukje van de TS, is hij toch echt goed ingeburgerd. Een echte Nederlander staat er nameljik om bekend om overal over te kunnen zeiken, zelfs als daar geen rede toe is.

Wij kunnen ontzettend zeiken, maar al met al hebben wij het niet slecht in ons kikkerlandje.

Ik zou Nederland 100x verkiezen boven China, waar de overheid de mensen inprent dat het land zo goed is, maar juist diezelfde overheid alle restricties oplegt.
Op dinsdag 17 april 2007 14:13 schreef Gia het volgende over haar kinderen:
al zitten die op het vmbo, ze denken in ieder geval logischer dan goofup.
pi_72548310
quote:

[..]

Wie zegt dat ik weilanden natuur noem?
Ik snap precies wat je bedoelt, alles is aangelegd in Nederland. Maar toch, als ik een weekje op Ameland ben of op de Veluwe ga fietsen voelt het voor mij wel alsof in in de natuur ben. Ergo, geen betonnen gebouwen en rust om je heen. Ik heb op de fiets ook hele tochten door de Ardennen en Alpen gemaakt. Ik vind ook dat ik dan even in de natuur ben. Wel op een aangelegde weg etc, maar ook in de rust van de natuur.
pi_72548453
quote:
Op dinsdag 8 september 2009 09:14 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Nederland is een klein land, logisch dat huizen steeds duurder worden.
'Huizenzeepbel door grondspeculatie'
pi_72549266
TS, ga terug naar Pindanesië
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_72550224
quote:
Op dinsdag 8 september 2009 08:50 schreef Ticker het volgende:
TS heeft toch best gelijk man.
Ja, maar het is veel leuker om de TS te pakken op slechte voorbeelden, desnoods met de drogreden.

Zelf mogen we wel klagen over alles, met name het OV, maar als een buitenlander het doet is het ineens overal op de wereld zo. (waarmee het gelijk geen issue meer is dat we met zn allen gewoon een stel asociale horken zijn in het openbaar vervoer) Verzekeringen die worden aangehaald.. 'in amerika spelen ze de loterij des levens', bewijs nog even hoe een vreemde hollander je bent joh, volgens mij is er geen volk zo verzekeringsgeil als nederlanders.

Ik geef de TS op veel punten gewoon gelijk, we zijn kneiter gestoord hier met zn allen, en perfect is het zeker niet. maar zo is er overal wel wat, ik heb zelf nog geen land kunnen vinden waar het 'gemiddeld' gewoon beter is op dit moment. Maar als je bedenkt wat veel mensen met hun pensioen hádden kunnen doen, maar nu in nederland zitten met de kachel op 19 graden.. dan heb ik toch wel zo iets van zonde.

Maarja ook al is het kut, je spullen pakken en alles achter laten is nooit simpel
  dinsdag 8 september 2009 @ 15:45:35 #181
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_72552551
quote:
Terwijl je in de VS al voor 75000 euro een mooie alleenstaande villa met zwemband kunt kopen, kan je in dit ellendige land voor 400000 euro nog geen privacy kopen en zit je de rest van je leven te werken om een van die suffe Hollandse rijtjeshuizen af te betalen
Weet niet of je moslim bent ofzo maar ken je het verhaal van de 3 biggetjes?
Dat de grote boze wolf tegen hun huisje aan gaat blazen?
Nou dat gaat in dit geval dus ook op.

Verder ga ik niet lezen want je wil alleen maar achterlijke reacties uitlokken.
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger
pi_72552716
quote:
Naar een andere stad voor de afwisseling? Vergeet het maar, want hoewel San Francisco niet op New York lijkt en Las Vegas totaal anders is dan Miami, lijken alle Hollandse steden op elkaar. Je wordt schijtmisselijk van diezelfde klotewinkels overal. Waar is de fantasie? Waar is die unieke sfeer of unieke winkeltjes? Hoeveel Zeemans, Blokkers en Mediamarkts en Hema worst kan een land verdomme verdragen? Wat is er nou in godsnaam uniek aan een stad als Almere? Wat moet dat in fuck’s name voorstellen?
ja klopt, gelukkig heb je winkelketens alleen in nederland in de VS doen ze er ook niet aan.
pi_72552782
Het is wel zo dat mensen in Nederland vrijwel geen interesse hebben in andere mensen. In die zin dat ze geïnteresseerd zijn in persoonlijke dingen van mensen en daar ook naar vragen. Dat komt omdat iedereen dat natuurlijk zo ervaart en dus denken mensen als niemand in mij interesse toont dan toon ik ook geen interesse meer in iemand anders. Maar in het Oosten van het land merk je dit nog wel , mensen zijn daar echt een stuk vriendelijker dan in het Westen van het land.

En daarnaast vind ik het grote gebrek van Nederland zijn voorspelbaarheid en het grote gebrek aan natuur. Kijk als je in het Ruhr gebied woont dan heb je ten westen daarvan een gigantisch natuur gebied liggen. Maar in de Randstad heb je deze optie niet.
  dinsdag 8 september 2009 @ 16:09:22 #184
29444 RemcoDelft
4 8 15 16 23 42
pi_72553218
quote:
Op dinsdag 8 september 2009 15:45 schreef Daywalk3r het volgende:

[..]

Weet niet of je moslim bent ofzo maar ken je het verhaal van de 3 biggetjes?
Dat de grote boze wolf tegen hun huisje aan gaat blazen?
Nou dat gaat in dit geval dus ook op.
Enig idee hoeveel huizen er in de VS jaarlijks wegwaaien? 1 op de 10.000 o.i.d.? Er branden er meer af...
pi_72553241
TS heeft gewoon heimwee naar NL
pi_72553248
quote:
Op dinsdag 8 september 2009 15:52 schreef NoShitSherlock het volgende:

En daarnaast vind ik het grote gebrek van Nederland zijn voorspelbaarheid en het grote gebrek aan natuur. Kijk als je in het Ruhr gebied woont dan heb je ten westen daarvan een gigantisch natuur gebied liggen. Maar in de Randstad heb je deze optie niet.
In de randstad het je de zee en de duinen op een steenworp afstand dat hebben die mensen weer niet, rond het gooi hebben we ook nog mooie stukken natuur zitten. En niet te vergeten het groene hart
  dinsdag 8 september 2009 @ 16:10:26 #187
29444 RemcoDelft
4 8 15 16 23 42
pi_72553253
quote:
Ten westen van de Randstad ligt juist een enorm natuurgebied... Je moet wel van water houden...
pi_72553295
quote:
Op dinsdag 8 september 2009 02:42 schreef Mensa_Allochtoon het volgende:
Terwijl je in de VS al voor 75000 euro een mooie alleenstaande villa met zwemband kunt kopen, kan je in dit ellendige land voor 400000 euro nog geen privacy kopen en zit je de rest van je leven te werken om een van die suffe Hollandse rijtjeshuizen af te betalen. Geen privacy, geen zwembad, geen sfeer, doch gewoon glorified Hollandse stront. Wil je in je tuin zitten? Dat kan, maar dan zitten dus tussen de 8 en 10 buren in je achtertuin te staren. En we weten allemaal hoe gek Nederlanders zijn op stiekem staren. Voortuin? Nee. In plaats daarvan hebben we de ‘voorstoep.’ Close but no cigar.
Misschien is Nederland ook een heel stuk kleiner?

En rot aub heel snel op en kom nooit meer terug, jouw soort hoeven we hier niet!
pi_72553319
quote:
Het is wel zo dat mensen in Nederland vrijwel geen interesse hebben in andere mensen. In die zin dat ze geïnteresseerd zijn in persoonlijke dingen van mensen en daar ook naar vragen. Dat komt omdat iedereen dat natuurlijk zo ervaart en dus denken mensen als niemand in mij interesse toont dan toon ik ook geen interesse meer in iemand anders. Maar in het Oosten van het land merk je dit nog wel , mensen zijn daar echt een stuk vriendelijker dan in het Westen van het land.
Waarschijnlijk wel, want ik herken me totaal niet in het bovenstaande...
pi_72553905
Ben het oa. eens met het stukje over de vermogensbelasting.

Ik vind dat in ieder geval wel belachelijk. Je betaalt al fucking veel belasting. Je hebt een inkomen, waarover je inkomstenbelasting betaalt. Dan spaar je dit inkomen op, en dan kan je ook nog eens belasting gaan betalen omdat je teveel op je rekening hebt staan.

Sorry, voel me hier goed als Nederlander en heb niet veel te zeiken, maar de vermogensbelasting gaat er bij mij echt niet in. Belachelijk gewoon.
Blaze with the fire that is never extinguished
pi_72553992
quote:
Op dinsdag 8 september 2009 16:34 schreef ShizzleMyDizzle het volgende:
Ben het oa. eens met het stukje over de vermogensbelasting.

Ik vind dat in ieder geval wel belachelijk. Je betaalt al fucking veel belasting. Je hebt een inkomen, waarover je inkomstenbelasting betaalt. Dan spaar je dit inkomen op, en dan kan je ook nog eens belasting gaan betalen omdat je teveel op je rekening hebt staan.

Sorry, voel me hier goed als Nederlander en heb niet veel te zeiken, maar de vermogensbelasting gaat er bij mij echt niet in. Belachelijk gewoon.
Blijkbaar heeft de overheid die belasting nodig, anders komen we niet rond.
Maar vervelend is het inderdaad wel.
pi_72553995
Net zoals erfbelasting. Ook al zo belachelijk.
Stel, hypothetisch gezien, mijn ouders gaan vandaag dood en ik erf, laten we zeggen, 4 ton. Dan mag ik daar ook nog eens belasting over gaan betalen. Ben de precieze naam van die belasting vergeten. Dat vind ik in ieder geval ook zwaar belachelijk. Mijn ouders betalen al hun hele leven belasting, en dus ook die belachelijke vermogens belasting. En dan kan ik ook nog eens belasting gaan betalen over die 4 ton (ergens tussen 20%-40% toch?) omdat ik het erf.

Bah. Sommige belastingen zijn naar mijn mening echt te belachelijk voor woorden. We worden genaaid
pi_72554019
quote:
Op dinsdag 8 september 2009 16:36 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Blijkbaar heeft de overheid die belasting nodig, anders komen we niet rond.
Maar vervelend is het inderdaad wel.
Dan vind ik het nog altijd belachelijk. Je betaalt toch al inkomstenbelasting? Ik vind dat de overheid het recht niet eens heeft om er dan nog meer geld van af te trekken, omdat je wilt sparen. Maargoed, dat recht hebben ze dus wel
  dinsdag 8 september 2009 @ 16:40:03 #194
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_72554080
quote:
Op dinsdag 8 september 2009 08:30 schreef stofzuierslang het volgende:
terecht, nederland is echt een kankerland, gelukkig ben ik over 1 maand voorgoed weg hier zal dit kankerland nooit missen
Dat zijn de leukste, de mensen met de grootste bek.

Dit soort topics zijn verder altijd wel leuk.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_72554085
quote:
Op dinsdag 8 september 2009 16:36 schreef ShizzleMyDizzle het volgende:
Stel, hypothetisch gezien, mijn ouders gaan vandaag dood en ik erf, laten we zeggen, 4 ton. Dan mag ik daar ook nog eens belasting over gaan betalen. Ben de precieze naam van die belasting vergeten. Dat vind ik in ieder geval ook zwaar belachelijk. Mijn ouders betalen al hun hele leven belasting, en dus ook die belachelijke vermogens belasting. En dan kan ik ook nog eens belasting gaan betalen over die 4 ton (ergens tussen 20%-40% toch?) omdat ik het erf.

Bah. Sommige belastingen zijn naar mijn mening echt te belachelijk voor woorden. We worden genaaid
ik dacht successierecht...
  dinsdag 8 september 2009 @ 16:40:37 #196
239294 PierreTT
Man man man, wat een drama!
pi_72554096
quote:

Successierecht inderdaad. Maar die is laatst wel verlaagd geloof ik?
Half bezopen is weggegooid geld.
pi_72554378
quote:

Wil je dan dat je ouders nog maar 2 ton zouden hebben omdat ze geen kinderbijslag meer zouden krijgen en voor jou opleiding moeten betalen er verder in dit land dus mensen zonder geld geen opleding meer kunnen bekostigen.
  dinsdag 8 september 2009 @ 16:54:17 #198
29444 RemcoDelft
4 8 15 16 23 42
pi_72554484
quote:
Op dinsdag 8 september 2009 16:40 schreef PierreTT het volgende:

[..]

Successierecht inderdaad. Maar die is laatst wel verlaagd geloof ik?
Ook wel lijkenpikken genoemd...
In veel andere landen is dit al afgeschaft.

Het is vooral leuk in de situaties waar je wel al recht hebt op een erfenis, maar de langstlevende er nog gebruik van blijft maken. Dan mag je wel belasting betalen, over geld wat je nog lang niet krijgt.
  dinsdag 8 september 2009 @ 16:56:29 #199
263685 Dqod
Miss Cobra
pi_72554560
quote:
Op dinsdag 8 september 2009 09:22 schreef RemcoDelft het volgende:

[..]

Het grappige is dat stadsbewoners "platteland" al natuur noemen... Weilanden zijn geen natuur, in Nederland hebben we simpelweg elk stukje gecultiveerd.
Beetje late reactie, maar ik ben geen stadsbewoner eh..
Ja nu wel, maar ik kom dus van t platteland
en was ook nog genoeg ander natuur dan bijv. alleen maar weilanden..
Bossen etc
I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
we come together like glue.
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww
pi_72554994
quote:
Op dinsdag 8 september 2009 11:59 schreef Metro2005 het volgende:

[..]

Waarom ga je niet gelijk naar de V.S.? Je bent nog altijd vrij om te emigreren. Verder zal het Nederland goed doen wanneer alle zeikerds vertrekken.
ROBODEMONS..................|:(
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')