Klopt, en dan raken ze nú de hoop pas kwijtquote:Op maandag 7 september 2009 22:56 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
die foto is al maanden oud ook
Zal ik jou een geheimpje verklappen? Hij was niet binnen 2 minuten klaar, hij had geen tijd meer om z'n broek aan te trekken.quote:Op dinsdag 8 september 2009 10:32 schreef Trannellius het volgende:
ik betwijfel of deze Amerikaan binnen 2 minuten bepakt klaar staat om 8 uur te marcheren.
Hij was juist snel klaar, de anderen hadden immers geen tijd meer hun broek uit te trekken.quote:Op dinsdag 8 september 2009 10:39 schreef zovty het volgende:
[..]
Zal ik jou een geheimpje verklappen? Hij was niet binnen 2 minuten klaar, hij had geen tijd meer om z'n broek aan te trekken.
Nee hoor, dat kies je niet zelf.quote:Op dinsdag 8 september 2009 19:59 schreef Mr.Cooper het volgende:
Tevens moeten mensen zich niet zo druk maken als er iemand omkomt, je kiest er immers zelf voor om naar zoeen gebied te gaan.
quote:Op dinsdag 8 september 2009 20:01 schreef Sgt.Stiglitz het volgende:
[..]
Nee hoor, dat kies je niet zelf.
Naar aanleiding van een Volkskrant-artikel van een paar dagen geleden.quote:Op dinsdag 8 september 2009 20:41 schreef Perenbomen het volgende:
Alsjeblieft![]()
Komt tie nu met dat topic![]()
echt jonge
Blijf bij de tijd
quote:
Winning hearts and mindsquote:
Whehe geweldig, en nog loesoe op Nederlandse muziek ook.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |