Melbourne ?quote:Op maandag 7 september 2009 21:53 schreef PieterBas het volgende:
Het wordt vrijdag 20 graden in Stockholm.. Raad eens waar ik vrijdag naar toe ga
Goed gegoktquote:
Rokjesquote:Op maandag 7 september 2009 21:59 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
20 graden en Stockholm![]()
![]()
![]()
*boekt ticket
Mooie motorenquote:
quote:
Als je maar van mn quote afblijft danquote:Op maandag 7 september 2009 22:29 schreef Isdatzo het volgende:
Sorry Dean. Anders waren er doden gevallen
.
Zat je maar te plagen hoorquote:Op maandag 7 september 2009 22:29 schreef Isdatzo het volgende:
Sorry Dean. Anders waren er doden gevallen
.
Zat ik ook aan te denken... maar ik zag net op mijn rekening dat ik de hele week al geld heb [quote:Op maandag 7 september 2009 22:30 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Misschien vandaag eens op tijd gaan slapen.
Is dat zo'n uitzondering danquote:Op maandag 7 september 2009 22:35 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Zat ik ook aan te denken... maar ik zag net op mijn rekening dat ik de hele week al geld heb [] en dus morgn lekker met de auto ga
Kan je eens uitslapen.quote:Op maandag 7 september 2009 22:35 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Zat ik ook aan te denken... maar ik zag net op mijn rekening dat ik de hele week al geld heb [] en dus morgn lekker met de auto ga
doping.quote:Op maandag 7 september 2009 22:31 schreef DjRex89 het volgende:
@Luctor, paracetamolletje doet wonderen!
¤ 1,34 goedkoop noemen.quote:Op maandag 7 september 2009 22:43 schreef DjRex89 het volgende:
Heb vanmiddag al getankt, nog redelijk goedkoop ook volgens mij. Iets van 1,34 euro per liter (euro 95) De laatste keer dat ik moest tanken was het iets van 1,40
Nou danquote:Op maandag 7 september 2009 22:48 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
¤ 1,34 goedkoop noemen.![]()
![]()
Is wel stuk goedkoper dan dat ik voor het laatst getankt had. (¤ 1,555)
Het is goedkoper, ik zou het niet goedkoop willen noemen. Is gewoon twee gulden 95 per liter.quote:Op maandag 7 september 2009 22:48 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Nou danDan is 1,34 toch goedkoop.
Ik mag volgens enkele wetten nu niet meer autorijdenquote:Op maandag 7 september 2009 22:41 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Kan je het beste nu alvast gaan tanken Dean. Anders moet je dan morgenochtend nog gaan doen.
Herinner ik mezelf er ook gelijk even aan dat ik ook nog moet tanken
*noteert
Je lijkt mn oma welquote:Op maandag 7 september 2009 22:50 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Het is goedkoper, ik zou het niet goedkoop willen noemen. Is gewoon twee gulden 95 per liter.![]()
![]()
Joahquote:
Super plus is voor yuppenquote:
Kreeg je er een gratis goudstaaf bij?quote:
Was gewoon euro95quote:
Die krijg je niet uit zo'n onbemand station, denk ikquote:Op maandag 7 september 2009 22:52 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Kreeg je er een gratis goudstaaf bij?
Ik heb het geluk dat mn pa bij een dochterbedrijf van Texaco werkt. Die weet elke avond de brandstofprijzen van de dag ernaquote:Op maandag 7 september 2009 22:59 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Was gewoon euro95.
[..]
Die krijg je niet uit zo'n onbemand station, denk ik. Misschien ligt hij er nog, wie weet
. Was iig ergens vorig jaar toen die benzineprijs echt absurd hoog was. Nouja, dat is hij nu nog steeds maar je went er helaas aan
![]()
.
Heb dit jaar al voor 700e aan benzine er doorheen gereden.
Soms scheelt het wel wat meer, maar je betaalt toch altijd teveelquote:Op maandag 7 september 2009 23:07 schreef Isdatzo het volgende:
Tja, die dagverschillen schelen meestal nog geen 10ct op een tank dus dat is de moeite ook niet echt.
Ik tank meestal maar voor 10/12 literquote:Op maandag 7 september 2009 23:08 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Soms scheelt het wel wat meer, maar je betaalt toch altijd teveelKlote accijns..
Meer kan er niet in zeker.quote:Op maandag 7 september 2009 23:12 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ik tank meestal maar voor 10/12 liter.
Dacht zo'n 17 liter, maar ik wil 't niet uitproberenquote:Op maandag 7 september 2009 23:16 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Meer kan er niet in zeker.
Ik ben bekend met dat probleem jaquote:Op maandag 7 september 2009 23:25 schreef The_Dean het volgende:
Dat ding van mij is soms een bodemloze put... voortaan maar wat rustiger met de rechtervoet denk ik
Fanatiek muziekje, auto met sublieme wegligging, straks asfalt, lekkere bochten... je hoort soms gewoon de draaikolk in de tankquote:Op maandag 7 september 2009 23:34 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ik ben bekend met dat probleem ja. Bij mij is 't meer een pols met eigen wil
.
Je hebt 't toch niet over die Jetta van je hèquote:Op maandag 7 september 2009 23:57 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Fanatiek muziekje, auto met sublieme wegligging, straks asfalt, lekkere bochten... je hoort soms gewoon de draaikolk in de tank
Ik heb mijn stage ook pas een halve week voor de startdatum geregeldquote:Op dinsdag 8 september 2009 06:40 schreef EddyAlbena het volgende:
Heb vrijdag twee weken geleden dan toch mijn stage kunnen regelen en de dinsdag daarna begonnen.
Werk nu op Schiphol-Oost bij Nayak Aircraft Services en vermaak me wel. Leuke opdracht en leuke omgeving, als je vliegtuigen leuk vind (kantoor zit in een hangar, waar destijds ook onze boy Stegemans is geweest).
Die tijd ga ik daar zeker wel goed doorkomen
Dat moet je bootje laten dien, die scant d'r gigantisch veel uitquote:Op dinsdag 8 september 2009 08:46 schreef AMDB het volgende:
[..]
Ik zit mijn PvA maar voor de 6e keer door te lezen om te kijken of er fouten in zitten
Wie?quote:Op dinsdag 8 september 2009 08:58 schreef Puala het volgende:
[..]
Dat moet je bootje laten dien, die scant d'r gigantisch veel uit
Nu al?quote:Op dinsdag 8 september 2009 09:00 schreef Puala het volgende:Mooi zo
Ik ben weer op stage, maar het is behoorlijk vervelen soms
Mwah, net ff een printertje geinstalleerd en net bezig geweest om IE8 ergens te installeren, maar dat lukte nietquote:
om meer werk vragen?quote:Op dinsdag 8 september 2009 09:00 schreef Puala het volgende:
Mooi zo
Ik ben weer op stage, maar het is behoorlijk vervelen soms
Hoezo lukte niet?quote:Op dinsdag 8 september 2009 09:03 schreef Puala het volgende:
[..]
Mwah, net ff een printertje geinstalleerd en net bezig geweest om IE8 ergens te installeren, maar dat lukte niet
Ik moet eerst een format van school ontvangen voor mijn PSU (project start u) en dan kan ik deze maken.. dan krijg ik mijn eigen project toegewezen waar ik dan mee bezig kan gaan.quote:
Euhm hij miste een XP update, dus ik gaf opdracht om hem te installeren.. kreeg ik foutmelding ivm taalinstellingen. Toen wilde ik het onder het admin account installeren, omdat ik daar gewoon meer mee kan.. toen kon ik niet eens inloggen er meequote:
Dan heb je eindelijk iets te doen en dan lukt het niet.. Das ook balenquote:Op dinsdag 8 september 2009 09:06 schreef Puala het volgende:
[..]
Euhm hij miste een XP update, dus ik gaf opdracht om hem te installeren.. kreeg ik foutmelding ivm taalinstellingen. Toen wilde ik het onder het admin account installeren, omdat ik daar gewoon meer mee kan.. toen kon ik niet eens inloggen er meefoutmelding op foutmelding op foutmelding. Nu neemt de 2e lijns het over.
Ach, ik heb nu notulen om uit te werken enzquote:Op dinsdag 8 september 2009 09:10 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Dan heb je eindelijk iets te doen en dan lukt het niet.. Das ook balen
De onderneming heeft op verschillende luchthavens in Europa van die onderhoudstations (zoals die waar ik nu ook werk), ik moet onderzoeken welke luchthaven het meest geschikt is. Moest me eerst focussen op Dublin want daar waren ze mee bezig, maar dat gaat 'm niet worden waarschijnlijk. SWOT staat vol met zwaktes en bedreigingenquote:Op dinsdag 8 september 2009 08:08 schreef AMDB het volgende:
[..]
Ik heb mijn stage ook pas een halve week voor de startdatum geregeldMaar ik hoorde ook pas een dag voor de vakantie dat ik toch op stage moest. Had eerst goedkeuring voor iets anders maar dat is toen ingetrokken. Kutschool
![]()
Wat is je opdracht?
Welke opleiding doe je? Klinkt wel als een leuke opdracht, ook vette werkomgevingquote:Op dinsdag 8 september 2009 09:22 schreef EddyAlbena het volgende:
[..]
De onderneming heeft op verschillende luchthavens in Europa van die onderhoudstations (zoals die waar ik nu ook werk), ik moet onderzoeken welke luchthaven het meest geschikt is. Moest me eerst focussen op Dublin want daar waren ze mee bezig, maar dat gaat 'm niet worden waarschijnlijk. SWOT staat vol met zwaktes en bedreigingen![]()
Als ik m'n Schipholpas heb, krijg ik een rondleiding op Schiphol-Centrum, loop je op de lijn en ga je alle vliegtuigen bezoeken, praatje maken met piloten (niet te vergeten stewardessen), beetje rondrijden in een karretje daar.
Commerciële Economie. Die omgeving was ook mijn doel. Heb altijd wel iets met de luchtvaart gehad en als ik daar later iets mee wil doen is het goed om daar nu al een begin aan te maken. Had ook al twee keer bij 'transavia.com' gesolliciteerd, maar daar mochten ze mij niet echtquote:Op dinsdag 8 september 2009 09:26 schreef AMDB het volgende:
[..]
Welke opleiding doe je? Klinkt wel als een leuke opdracht, ook vette werkomgeving
Ik heb geen idee wat ik de vorige keer heb uitgegeven eigenlijkquote:Op dinsdag 8 september 2009 09:41 schreef The_Dean het volgende:
wh00p
Wat geven jullie zoal uit aan een verjaardagsfeestje? Je eigen dus.
CE-markering realiseren bij een producent en monteur van zonwering- en rolluiken. Klein bedrijf, redelijk saai. Net een discussie gehad over islam enzo, stelletje Wilders boeren hierquote:Op dinsdag 8 september 2009 09:40 schreef EddyAlbena het volgende:
[..]
Commerciële Economie. Die omgeving was ook mijn doel. Heb altijd wel iets met de luchtvaart gehad en als ik daar later iets mee wil doen is het goed om daar nu al een begin aan te maken. Had ook al twee keer bij 'transavia.com' gesolliciteerd, maar daar mochten ze mij niet echt![]()
Wat doe jij dan en wat ga je doen?
Vorige keer 11 euro (met z'n 3-en gevierd). Dat is na aftrek van de inkomstenquote:Op dinsdag 8 september 2009 09:41 schreef The_Dean het volgende:
wh00p
Wat geven jullie zoal uit aan een verjaardagsfeestje? Je eigen dus.
Neuh daarom... en heb pas net besloten het toch maar te vieren [sociaal doen enzo], maar is vast voor de meesten te kortdag voor zaterdagquote:Op dinsdag 8 september 2009 09:53 schreef AMDB het volgende:
[..]
Vorige keer 11 euro (met z'n 3-en gevierd). Dat is na aftrek van de inkomsten![]()
Gewoon zorgen voor goedkope kratten bier en goedkope snacks. Is niet zo heel duur eigenlijk.
Zelfde hier, zit alleen maar beetje te surfenquote:
Dat zal best wat krap worden voor sommigen jaquote:Op dinsdag 8 september 2009 11:03 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Neuh daarom... en heb pas net besloten het toch maar te vieren [sociaal doen enzo], maar is vast voor de meesten te kortdag voor zaterdag
quote:Op dinsdag 8 september 2009 11:04 schreef AMDB het volgende:
[..]
Zelfde hier, zit alleen maar beetje te surfenHeb wel een voorkantje voor m'n project gemaakt, maar dat is ook alles.
Heb je zaterdag wat te doen?quote:Op dinsdag 8 september 2009 11:07 schreef Puala het volgende:
[..]
Dat zal best wat krap worden voor sommigen ja
Euhm ik moet zaterdag foto's maken op appelpop en van het corsoquote:Op dinsdag 8 september 2009 11:08 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Heb je zaterdag wat te doen?
Of zondag?![]()
Man, zo laat kwam ik pas thuis.quote:Op dinsdag 8 september 2009 12:26 schreef Isdatzo het volgende:
't Is dat ik de wekker om 12.10 had gezet![]()
.
quote:Op dinsdag 8 september 2009 13:16 schreef Puala het volgende:
ik ben op mijn vingers getikt dat ik te veel forum. En toen ik zei dat ik werk wilde deed hij alsof ik achtelijk was
quote:Op dinsdag 8 september 2009 13:16 schreef Puala het volgende:ik ben op mijn vingers getikt dat ik te veel forum. En toen ik zei dat ik werk wilde deed hij alsof ik achtelijk was
Hoe was je eerste schooldag??quote:
quote:
Hij mot niet zeiken, hij zit zelf achterbaks via gmail te mailen met z'n vrouw.quote:Op dinsdag 8 september 2009 13:53 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
![]()
Dus nu zien we je niet meer zo vaak?
`quote:Op dinsdag 8 september 2009 14:47 schreef DjRex89 het volgende:
Zoek het niet meer maar moet nog tot half6..Voor de rest wel alles goed.
Het punt was eigenlijk dat ik andere dingen deed als werken. Dat was verkeerd. Mailen met zijn vrouw (op chat wijze) is ook geen werk.quote:Op dinsdag 8 september 2009 14:51 schreef Californium het volgende:
dat vind ik toch wel iets anders dan FOK! hoor....
Ga eens werken jij!quote:Op dinsdag 8 september 2009 14:52 schreef Puala het volgende:
[..]
Het punt was eigenlijk dat ik andere dingen deed als werken. Dat was verkeerd. Mailen met zijn vrouw (op chat wijze) is ook geen werk.
hij krijgt betaald.... jij bent stagiair... jij moet je nog bewijzen...quote:Op dinsdag 8 september 2009 14:52 schreef Puala het volgende:
[..]
Het punt was eigenlijk dat ik andere dingen deed als werken. Dat was verkeerd. Mailen met zijn vrouw (op chat wijze) is ook geen werk.
ik ken hetquote:Op dinsdag 8 september 2009 14:46 schreef Californium het volgende:
I am finemore than fine actually! I am awesome! And I am happy! And I am totally in loooooove
![]()
![]()
![]()
/kwijl
Hoe gaat het met jullie hiero?
whehehequote:
hij is maar een uitzendkracht en niet eens mijn stage begeleiderquote:Op dinsdag 8 september 2009 14:53 schreef Californium het volgende:
[..]
hij krijgt betaald.... jij bent stagiair... jij moet je nog bewijzen...
Waarover?quote:Op dinsdag 8 september 2009 14:56 schreef Puala het volgende:
[..]
Ben aan het brainstormen maar het lukt niet echt
Welke onderdelen van de helpdesk in de toekomst naar het facilitair loket kunnen en het in kaart brengen van de meldingen die er bij de helpdesk binnen komen.quote:
Jij doet echt de dingen in de ICT die ik juist het minst leuk vind om te doenquote:Op dinsdag 8 september 2009 15:01 schreef Puala het volgende:
[..]
Welke onderdelen van de helpdesk in de toekomst naar het facilitair loket kunnen en het in kaart brengen van de meldingen die er bij de helpdesk binnen komen.
Ik moet er examen in doen en krijg er op school niet veel les in. Daarnaast hou ik van communicatiequote:Op dinsdag 8 september 2009 15:04 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Jij doet echt de dingen in de ICT die ik juist het minst leuk vind om te doenGelukkig zijn er mensen die het wel leuk vinden
Ja, ik heb het op school ook gehad maar had er zo'n hekel aanquote:Op dinsdag 8 september 2009 15:05 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik moet er examen in doen en krijg er op school niet veel les in. Daarnaast hou ik van communicatie
Als ik er zelf niets aan doe zak ik als een baksteen. Dat voorbeeld heb ik maar al te goed gezien dit jaar.quote:Op dinsdag 8 september 2009 15:07 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Ja, ik heb het op school ook gehad maar had er zo'n hekel aanBen blij dat het het toen gehaald heb en dat ik er nou niks meer mee hoef te doen
Net zoals ITIL
ik krijg er weinig aan mee, maar de dat ene regeltje waar het om gaat, komt mij ook nogal 'apart' over. Maar goed, ik weet heb dan ook weinig achtergrond.quote:Op dinsdag 8 september 2009 15:09 schreef Isdatzo het volgende:
Echt he, soms word ik zo moe hier van: toegang zuu
Liever niet reageren daar, maar dámn. Soms heb ik zoiets van: weet je, zoek 't maar lekker uit.
idd...quote:Op dinsdag 8 september 2009 15:26 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
het voelt goed! Tenminste.. de wederzijdse versie dan
Moet je 't topic lezenquote:Op dinsdag 8 september 2009 15:25 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
ik krijg er weinig aan mee, maar de dat ene regeltje waar het om gaat, komt mij ook nogal 'apart' over. Maar goed, ik weet heb dan ook weinig achtergrond.
dat had ik dus gedaan. ook de uitleg dat een eigen meet plannen wel mag, maar geen 'gezelligheids-meet" ofzo.. Ik begreep er nog steeds weinig van.quote:
Waar loop je stage, wat is je opdracht en wat studeer je?quote:Op dinsdag 8 september 2009 16:28 schreef kipptje het volgende:
vandaag eerste stagedag gehad!!![]()
Was snel klaar... na een uurtje kon ik alweer naar huis, whahahaha! Lang leve kennismaking! was elke dag maar zo....
Volgende week maar een herkansing. misschien dat ik dan wat langer kan blijven
Hoef je maar 1 dag in de week dan?quote:Op dinsdag 8 september 2009 16:28 schreef kipptje het volgende:
vandaag eerste stagedag gehad!!![]()
Was snel klaar... na een uurtje kon ik alweer naar huis, whahahaha! Lang leve kennismaking! was elke dag maar zo....
Volgende week maar een herkansing. misschien dat ik dan wat langer kan blijven
Ik loop stage op de HU (hogeschool utrecht) bij cesartherapie. Ik hoop aan eind van mijn stageperiode (mei/juni) mijn eerstegraads lesbevoegdheid binnen te slepen. Ik wordt dan dus eigenlijk een HBO docentquote:Op dinsdag 8 september 2009 16:30 schreef AMDB het volgende:
[..]
Waar loop je stage, wat is je opdracht en wat studeer je?
Help ons het laatste half uur door!
Ja leuk.quote:
Cool!quote:Op dinsdag 8 september 2009 16:37 schreef kipptje het volgende:
[..]
Ik loop stage op de HU (hogeschool utrecht) bij cesartherapie. Ik hoop aan eind van mijn stageperiode (mei/juni) mijn eerstegraads lesbevoegdheid binnen te slepen. Ik wordt dan dus eigenlijk een HBO docent. De opelding volg ik naast mijn reguliere master opleiding bewegingswetenschappen (1 dag les, 1 dag stage en de rest van de dagen de master).
Niet te vermoeiend hoop ik? Na zolang vakantiequote:Op dinsdag 8 september 2009 16:43 schreef L.no het volgende:
[..]
Ja leuk.Toffe mentor en driekwart van de klas ken ik, de helft bleef zitten zoals mij ik en de kwart waren mijn ex-klasgenoten.
De eerste lessen ga ik nog observeren maar ja, over 2 maanden ga ik wel beginnen met lesgeven.quote:Op dinsdag 8 september 2009 16:42 schreef AMDB het volgende:
Klinkt cool!
Dus als ik het goed begrijp ga je tijdens je stage al 1e lessen geven aan HBO-ers?![]()
p.s. Ik haat het als mijn maximale inlogduur hier verstreken is (heb hem hier op stage niet automatisch ingelogd staan). Ik kan nooit normaal opnieuw inloggen voor een korte periode
Waar loop je stage dan en wat moet je daar doen?quote:Op dinsdag 8 september 2009 16:37 schreef kipptje het volgende:
[..]
Ik loop stage op de HU (hogeschool utrecht) bij cesartherapie. Ik hoop aan eind van mijn stageperiode (mei/juni) mijn eerstegraads lesbevoegdheid binnen te slepen. Ik wordt dan dus eigenlijk een HBO docent. De opelding volg ik naast mijn reguliere master opleiding bewegingswetenschappen (1 dag les, 1 dag stage en de rest van de dagen de master).
Ik ging wel een dutje doen net.quote:Op dinsdag 8 september 2009 16:48 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Niet te vermoeiend hoop ik? Na zolang vakantie
Jij bent ergquote:Op dinsdag 8 september 2009 16:49 schreef L.no het volgende:
[..]
Ik ging wel een dutje doen net.![]()
Nah, we hoefden nauwelijks iets te doen, alleen een stel opdrachten.
Ik ga vooral bij de vakken anatomie, fysiologie een studieloopbaanbegeleiding en misschien biomechanica meehelpen. Dit zijn de vakken die mij liggen en waar ik zelf ook les in heb gehad. Wel zo makkelijk als je er zelf al iets van af weet.quote:Op dinsdag 8 september 2009 16:49 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Waar loop je stage dan en wat moet je daar doen?
Zal het heus wel vaker gezegd hebben, dus zie het maar als een bevestigingquote:Op dinsdag 8 september 2009 16:51 schreef L.no het volgende:
[..]
Pff.. nu pas opvallen dat ik erg ben.
Ik zou daar dus echt niet tegen kunnenquote:Op dinsdag 8 september 2009 16:48 schreef kipptje het volgende:
[..]
De eerste lessen ga ik nog observeren maar ja, over 2 maanden ga ik wel beginnen met lesgeven.
ik verwacht de volgende gezichtsuitdrukking bij de studenten:![]()
![]()
![]()
![]()
(het blijven natuurlijk studenten...)
Tja... dat krijg je als er een 22-jarige jou gaat uitleggen hoe alles werkt
Ik kan me niet herinneren dat je dat eerder zei.quote:Op dinsdag 8 september 2009 16:56 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Zal het heus wel vaker gezegd hebben, dus zie het maar als een bevestiging
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Give me some chocolate or I will cut you" -Becky
quote:Op dinsdag 8 september 2009 17:01 schreef L.no het volgende:
[..]
Ik kan me niet herinneren dat je dat eerder zei.Dan heb ik ook bloedarmoede alleen geen tijd om te slapen. Ownee, dat heet luiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 2 september 2009 19:28 schreef L.no het volgende:
Wat nou. :( Je bént cute. :(
Op woensdag 7 december 2016 22:05 schreef Yvie_lu het volgende:
Dus ter bevestiging. Jij bent speciaal hoor O+
tja, het zal wel even wennen zijn. Maar ik denk dat ik uiteindelijk een super leuke stageperiode ga hebben. heb er heelmaal zin inquote:Op dinsdag 8 september 2009 17:00 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Ik zou daar dus echt niet tegen kunnenHeb dan ook 0,0 geduld.
Het is niet leuk als je onnodig moe bent.quote:Op dinsdag 8 september 2009 17:04 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Dan heb ik ook bloedarmoede alleen geen tijd om te slapen. Ownee, dat heet lui
quote:Op dinsdag 8 september 2009 17:08 schreef L.no het volgende:
[..]
Het is niet leuk als je onnodig moe bent.Lui zijn ben ik meestal ook, maar dan ga ik in bed liggen en gamen ofzo.
Daar gaat het ook om!quote:Op dinsdag 8 september 2009 17:07 schreef kipptje het volgende:
[..]
tja, het zal wel even wennen zijn. Maar ik denk dat ik uiteindelijk een super leuke stageperiode ga hebben. heb er heelmaal zin in
Dat dus. *vuisten balt richting Rex*quote:Op dinsdag 8 september 2009 17:08 schreef L.no het volgende:
[..]
Het is niet leuk als je onnodig moe bent.Lui zijn ben ik meestal ook, maar dan ga ik in bed liggen en gamen ofzo.
Dat doet me een beetje denken aan mijn communicatie docente.. Ook zeg maar in de 20 en voor een klas vol gastenquote:Op dinsdag 8 september 2009 16:48 schreef kipptje het volgende:
[..]
ik verwacht de volgende gezichtsuitdrukking bij de studenten:![]()
![]()
![]()
![]()
(het blijven natuurlijk studenten...)
Bootje is op vakantiequote:Op dinsdag 8 september 2009 09:01 schreef Puala het volgende:
[..]
User van Fok! die hier eerst ook wel eens kwam.
quote:Op dinsdag 8 september 2009 18:36 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Dat dus. *vuisten balt richting Rex*
Hoi btw
Hij is echt op vakantiequote:
Ik zei ook niet dat ik je niet geloofde hequote:Op dinsdag 8 september 2009 18:54 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Hij is echt op vakantie![]()
Hij zit nu ergens in Turkije
Mooie filmquote:Op dinsdag 8 september 2009 21:19 schreef The_Dean het volgende:
MacGyver gekeken
Nu proberen Seven Pounds er voor te krijgen.
Ik ook zometeen.quote:
Prima, alleen een beetje stil nu.quote:
Staat waarschijnlijk op de plek waar je 'em achter hebt gelatenquote:
Ik mag het wel hopenquote:Op dinsdag 8 september 2009 22:35 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Staat waarschijnlijk op de plek waar je 'em achter hebt gelaten
het was helaas niet uit te houden op het werk.quote:Op dinsdag 8 september 2009 22:35 schreef Californium het volgende:
best stil idd!
En luccie![]()
![]()
hoe was jouw dag?
Zou lullig zijn als ie opeens ergens anders staatquote:
minderquote:Op dinsdag 8 september 2009 22:41 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
het was helaas niet uit te houden op het werk.Veel te benauwd.
En mijn hoofd gloeit
gewoon op het werk, terwijl ik thuis er geen last van heb.
Maar ondanks dit toch lekker gewerkt vandaag. Morgenochtend even naar de tandarts en dan wer lekker werken. Gelukkig wordt het morgen niet zo warm als vandaag
Hoe was jouw dag?
Maak het niet te laat he.quote:Op dinsdag 8 september 2009 22:43 schreef Californium het volgende:
[..]
minder
mijn dag was wel oke.... vermoeienden lang en hij is nog niet afgelopen (zo nog even wiskunde doen
) maar wel
als ik ergens mee kan helpen.quote:
wiskundequote:Op dinsdag 8 september 2009 22:45 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
als ik ergens mee kan helpen.
En nee ik ga je huiswerk niet maken.![]()
Failquote:Op dinsdag 8 september 2009 22:47 schreef Californium het volgende:
[..]
wiskunde
natuurkunde![]()
scheikunde![]()
interesse om te helpen?
wiskunde was ik vroeger op school altijd wel goed in.quote:Op dinsdag 8 september 2009 22:47 schreef Californium het volgende:
[..]
wiskunde
natuurkunde![]()
scheikunde![]()
interesse om te helpen?
mijn cijfers van HAVO waren 7, 8, 8 daarvoorquote:Op dinsdag 8 september 2009 22:52 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
wiskunde was ik vroeger op school altijd wel goed in.Of dat nu nog is, weet ik niet.
![]()
Die andere twee vakken heb ik met een zesje afgesloten in de derde van de havo. (lang, lang geleden dus.)
als er nu tussen had gestaan. Luieren (in hangmat) Had je wel geholpen zeker.quote:Op dinsdag 8 september 2009 22:50 schreef jna het volgende:
[..]
Fail
Fail
Fail
Nee sorry, ik moet deze mogelijkheid voorbij laten gaan
voor wiskunde had ik een...quote:Op dinsdag 8 september 2009 22:52 schreef Californium het volgende:
[..]
mijn cijfers van HAVO waren 7, 8, 8 daarvoor
Die vakkenquote:Op dinsdag 8 september 2009 22:47 schreef Californium het volgende:
[..]
wiskunde
natuurkunde![]()
scheikunde![]()
interesse om te helpen?
ga jij maar lekker samen met jna in de hangmatquote:
quote:
quote:Op dinsdag 8 september 2009 22:58 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
ga jij maar lekker samen met jna in de hangmat
een studie luieren zou ik cum laude afsluitenquote:Op dinsdag 8 september 2009 22:52 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
als er nu tussen had gestaan. Luieren (in hangmat) Had je wel geholpen zeker.
Zo'n vermoeden had ik al inderdaad.quote:Op dinsdag 8 september 2009 23:22 schreef jna het volgende:
[..]
een studie luieren zou ik cum laude afsluiten
Same thing we do every night pinky.....quote:Op woensdag 9 september 2009 00:34 schreef Isdatzo het volgende:
Ja hoi. Ben ondertussen aan FB-topic 3 bezig. Samenvatting van deze stageSC?
Dankje, jij ook.quote:Op woensdag 9 september 2009 07:16 schreef EddyAlbena het volgende:
Ah heerlijk, zo lekker naar de tram lopen en daarna keihard aan de koffie.
Succes met alles wat U allen vandaag ook moge gaan doen!
Een samenvatting?quote:Op woensdag 9 september 2009 00:34 schreef Isdatzo het volgende:
Samenvatting van deze stageSC?
quote:Op woensdag 9 september 2009 00:38 schreef jna het volgende:
[..]
Same thing we do every night pinky.....
Ah the good old stage sc days
quote:Op woensdag 9 september 2009 07:49 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Een samenvatting?Ben benieuwd wat daar dan in staat.
Moet ik toch eens wat meer kwaliteitsposts plaatsen.
![]()
Gecondoleerdquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 2 september 2009 19:28 schreef L.no het volgende:
Wat nou. :( Je bént cute. :(
Op woensdag 7 december 2016 22:05 schreef Yvie_lu het volgende:
Dus ter bevestiging. Jij bent speciaal hoor O+
quote:
verkering niet uit verliefdheid? Dat is alleen in culturen die aan uithuwelijken doen volgens mij of er zit iets niet helemaal goed denk ikquote:Op woensdag 9 september 2009 10:21 schreef The_Dean het volgende:
Ja, nu nogsteeds, maar bij elkaar zijn hoeft niet direct uit verliefdheid te geschieden. En ondanks ik er zelf niet fan van ben ben ik wel blij voor een ander die er schijnbaar gelukkig onder is
soms laat ik me wel eens gaan, maar vaak komt het toch niet verder als "TIETUUUUH!!!" en "KUT!!".quote:Op woensdag 9 september 2009 10:29 schreef DjRex89 het volgende:
Heeft dit iets te maken met die kwaliteitsposts waar het hierboven over ging?Zoveel wijsheid heb ik hier nog nooit gelezen
Ik schrok alquote:Op woensdag 9 september 2009 10:38 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
soms laat ik me wel eens gaan, maar vaak komt het toch niet verder als "TIETUUUUH!!!" en "KUT!!".
niet zeuren danquote:Op woensdag 9 september 2009 10:55 schreef DjRex89 het volgende:
Hmm net mn loonstrook gehad van de afgelopen maand. Klopte vrij weinig van want het totaal wat er op stond was meer dan ik zou moeten krijgen. Op een of andere manier was dat blijkbaar voordeliger voor het bedrijf en dus ook voor mij. Krijg namelijk meer terug van de belastingdienst
Ik zeur toch ook niet, ik concludeer alleenquote:
Nu we het er toch over hebben, ik ben vandaag 2 weken vrijgezelligquote:Op woensdag 9 september 2009 11:02 schreef Psychonikeo het volgende:
oh en als we toch aan het vermelden zijn.
Ik heb vandaag officieel 4 maanden verkering
quote:Op woensdag 9 september 2009 11:04 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Nu we het er toch over hebben, ik ben vandaag 2 weken vrijgezellig
quote:
Miss heeft ze eindelijk iets te doen?quote:Op woensdag 9 september 2009 11:14 schreef AMDB het volgende:
Zou FoK! afgesloten zijn voor Puala of heeft ze vrij vandaag?![]()
Het is hier maar stilletjes.
Mensen onderschatten mij met grote regelmaat.quote:Op woensdag 9 september 2009 10:29 schreef DjRex89 het volgende:
Heeft dit iets te maken met die kwaliteitsposts waar het hierboven over ging?Zoveel wijsheid heb ik hier nog nooit gelezen
Dat blijkt wel weer.quote:Op woensdag 9 september 2009 12:11 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Mensen onderschatten mij met grote regelmaat.
Ga je op zoek naar een nieuwe chickquote:
Op mn werk ja, alleen werken er hier geen vrouwenquote:Op woensdag 9 september 2009 12:16 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ga je op zoek naar een nieuwe chick
Alleenstaande moeders die een lekker wandelingetje met de kids afsluiten met een kop koffie in de kroegquote:Op woensdag 9 september 2009 12:27 schreef DjRex89 het volgende:
Op woensdagmiddag, denk dat ik dan overspoeld word met chicks
quote:
quote:Op woensdag 9 september 2009 12:37 schreef AMDB het volgende:
[..]
Alleenstaande moeders die een lekker wandelingetje met de kids afsluiten met een kop koffie in de kroeg
Full time werkenquote:Op woensdag 9 september 2009 12:58 schreef DjRex89 het volgende:
VakantieDan ben je ook aan de late kant?
http://www.nu.nl/internet(...)or-netwerksites.htmlquote:Obama waarschuwt jongeren voor netwerksites
Uitgegeven: 9 september 2009 06:30
Laatst gewijzigd: 9 september 2009 06:30
WASHINGTON - De Amerikaanse president Barack Obama heeft Amerikaanse tieners gewaarschuwd niet teveel persoonlijke informatie op sociale netwerksites als Facebook en Hyves te zetten.
Zolang je maar kan Fokken toch?quote:Op woensdag 9 september 2009 13:42 schreef Psychonikeo het volgende:
goffer.. waarom kan ik hier nou weer niet ftp-en vanaf mijn werk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |