Melbourne ?quote:Op maandag 7 september 2009 21:53 schreef PieterBas het volgende:
Het wordt vrijdag 20 graden in Stockholm.. Raad eens waar ik vrijdag naar toe ga
Goed gegoktquote:
Rokjesquote:Op maandag 7 september 2009 21:59 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
20 graden en Stockholm![]()
![]()
![]()
*boekt ticket
Mooie motorenquote:
quote:
Als je maar van mn quote afblijft danquote:Op maandag 7 september 2009 22:29 schreef Isdatzo het volgende:
Sorry Dean. Anders waren er doden gevallen
.
Zat je maar te plagen hoorquote:Op maandag 7 september 2009 22:29 schreef Isdatzo het volgende:
Sorry Dean. Anders waren er doden gevallen
.
Zat ik ook aan te denken... maar ik zag net op mijn rekening dat ik de hele week al geld heb [quote:Op maandag 7 september 2009 22:30 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Misschien vandaag eens op tijd gaan slapen.
Is dat zo'n uitzondering danquote:Op maandag 7 september 2009 22:35 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Zat ik ook aan te denken... maar ik zag net op mijn rekening dat ik de hele week al geld heb [] en dus morgn lekker met de auto ga
Kan je eens uitslapen.quote:Op maandag 7 september 2009 22:35 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Zat ik ook aan te denken... maar ik zag net op mijn rekening dat ik de hele week al geld heb [] en dus morgn lekker met de auto ga
doping.quote:Op maandag 7 september 2009 22:31 schreef DjRex89 het volgende:
@Luctor, paracetamolletje doet wonderen!
¤ 1,34 goedkoop noemen.quote:Op maandag 7 september 2009 22:43 schreef DjRex89 het volgende:
Heb vanmiddag al getankt, nog redelijk goedkoop ook volgens mij. Iets van 1,34 euro per liter (euro 95) De laatste keer dat ik moest tanken was het iets van 1,40
Nou danquote:Op maandag 7 september 2009 22:48 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
¤ 1,34 goedkoop noemen.![]()
![]()
Is wel stuk goedkoper dan dat ik voor het laatst getankt had. (¤ 1,555)
Het is goedkoper, ik zou het niet goedkoop willen noemen. Is gewoon twee gulden 95 per liter.quote:Op maandag 7 september 2009 22:48 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Nou danDan is 1,34 toch goedkoop.
Ik mag volgens enkele wetten nu niet meer autorijdenquote:Op maandag 7 september 2009 22:41 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Kan je het beste nu alvast gaan tanken Dean. Anders moet je dan morgenochtend nog gaan doen.
Herinner ik mezelf er ook gelijk even aan dat ik ook nog moet tanken
*noteert
Je lijkt mn oma welquote:Op maandag 7 september 2009 22:50 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Het is goedkoper, ik zou het niet goedkoop willen noemen. Is gewoon twee gulden 95 per liter.![]()
![]()
Joahquote:
Super plus is voor yuppenquote:
Kreeg je er een gratis goudstaaf bij?quote:
Was gewoon euro95quote:
Die krijg je niet uit zo'n onbemand station, denk ikquote:Op maandag 7 september 2009 22:52 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Kreeg je er een gratis goudstaaf bij?
Ik heb het geluk dat mn pa bij een dochterbedrijf van Texaco werkt. Die weet elke avond de brandstofprijzen van de dag ernaquote:Op maandag 7 september 2009 22:59 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Was gewoon euro95.
[..]
Die krijg je niet uit zo'n onbemand station, denk ik. Misschien ligt hij er nog, wie weet
. Was iig ergens vorig jaar toen die benzineprijs echt absurd hoog was. Nouja, dat is hij nu nog steeds maar je went er helaas aan
![]()
.
Heb dit jaar al voor 700e aan benzine er doorheen gereden.
Soms scheelt het wel wat meer, maar je betaalt toch altijd teveelquote:Op maandag 7 september 2009 23:07 schreef Isdatzo het volgende:
Tja, die dagverschillen schelen meestal nog geen 10ct op een tank dus dat is de moeite ook niet echt.
Ik tank meestal maar voor 10/12 literquote:Op maandag 7 september 2009 23:08 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Soms scheelt het wel wat meer, maar je betaalt toch altijd teveelKlote accijns..
Meer kan er niet in zeker.quote:Op maandag 7 september 2009 23:12 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ik tank meestal maar voor 10/12 liter.
Dacht zo'n 17 liter, maar ik wil 't niet uitproberenquote:Op maandag 7 september 2009 23:16 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Meer kan er niet in zeker.
Ik ben bekend met dat probleem jaquote:Op maandag 7 september 2009 23:25 schreef The_Dean het volgende:
Dat ding van mij is soms een bodemloze put... voortaan maar wat rustiger met de rechtervoet denk ik
Fanatiek muziekje, auto met sublieme wegligging, straks asfalt, lekkere bochten... je hoort soms gewoon de draaikolk in de tankquote:Op maandag 7 september 2009 23:34 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ik ben bekend met dat probleem ja. Bij mij is 't meer een pols met eigen wil
.
Je hebt 't toch niet over die Jetta van je hèquote:Op maandag 7 september 2009 23:57 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Fanatiek muziekje, auto met sublieme wegligging, straks asfalt, lekkere bochten... je hoort soms gewoon de draaikolk in de tank
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |