ja die. over 2 agenten die onder het puin raken.quote:Op maandag 7 september 2009 21:21 schreef Sackboy het volgende:
Die met Nicolas Cage? Dat is echt de meest saaie kutfilm die ik ooit gezien heb.
Downloaden. Dát of je mond houden en de film/VI afkijken.quote:Op maandag 7 september 2009 21:22 schreef Sieps het volgende:
Nu moet ik kiezen. Deze film afkijken of Voetbal International kijken.
Ik weet het niet
Aanslagen in New York leert Google me, ik dacht dat dat op 9 november wasquote:
ik zit ook te twijfelenquote:Op maandag 7 september 2009 21:22 schreef Sieps het volgende:
Nu moet ik kiezen. Deze film afkijken of Voetbal International kijken.
Ik weet het niet
Nee, dan is de intocht van Sinterklaasquote:Op maandag 7 september 2009 21:23 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Aanslagen in New York leert Google me, ik dacht dat dat op 9 november was
Dat was 5 meiquote:Op maandag 7 september 2009 21:25 schreef Stefan het volgende:
[..]
Nee, dan is de intocht van Sinterklaas
quote:
Klopt, heb ik ook gelezen.quote:Op maandag 7 september 2009 21:30 schreef Pakspul het volgende:
Ik las ergens dat die film is gemaakt door Joseph Goebbels
Jij maakt veel meequote:Op maandag 7 september 2009 21:45 schreef dieenebart het volgende:
Wat een zaadfilm. M'n huisgenoot zit te kijken (geluid op 100) en zich te verbazen. "Wauw, dat was wat, hè?"
Fuck, het kind is gvd 31... Zat gister ook al als een blij kind naar Dancing with the Stars te kijken. Ook maar een topic openen...
Een film maken over een filmquote:Op maandag 7 september 2009 21:54 schreef l3laster het volgende:
is idd een saaie kutfilm..... sowieso een film maken over iets wat iedereen de hele fucking dag op tv heeft gevolgd :S
Nee man, hyves is uitquote:Op maandag 7 september 2009 21:51 schreef ploppperrrr het volgende:
[..]
Jij maakt veel mee
Hyve vrienden worden?![]()
uh huh.quote:Op maandag 7 september 2009 21:55 schreef Disavowed het volgende:
SBS6 en hun jaarlijks terugkerende 9/11-riedeltje.
En na 8 jaar werkt het nog steeds.
$$$quote:Op maandag 7 september 2009 21:54 schreef l3laster het volgende:
is idd een saaie kutfilm..... sowieso een film maken over iets wat iedereen de hele fucking dag op tv heeft gevolgd :S
Ik geloofde op 11//9/01 nog dat het allemaal echt wasquote:Op maandag 7 september 2009 21:55 schreef Disavowed het volgende:
SBS6 en hun jaarlijks terugkerende 9/11-riedeltje.
En na 10 jaar werkt het nog steeds.
quote:
Ik kijk graag vooruitquote:
iddquote:Op maandag 7 september 2009 22:05 schreef fratsman het volgende:
Zelfs Jezus kwam voorbij gewandeld...
Juist. Met een beetje hete zomer raken we duizend bejaarden kwijt aan de hitte; daar hoor je nooit iemand over.quote:Op maandag 7 september 2009 22:04 schreef Synthesist het volgende:
911 is de meest gehypte ramp ooit. zoveel media aandacht, en in verhouding zo weinig slachtoffers. Daarnaast valt ook nog te betwisten of de regering er geen deel in had.
En dan die Amerikanen op 911 "We are at war"
De Naudet-film is ook erg vreemd.quote:Op maandag 7 september 2009 21:59 schreef Magere_Gein het volgende:
United 93 van Paul Greengrass is veel beter dan deze film, voor de rest heb je geloof ik geen semi-fictionele films over 911 geloof ik, maar die docu van die Franse broers blijft natuurlijk ook erg indrukwekkend.
Volgens mij niet, als ik het me goed herinner was de film op echte mensen gebaseerd.quote:Op maandag 7 september 2009 22:07 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Juist. Met een beetje hete zomer raken we duizend bejaarden kwijt aan de hitte; daar hoor je nooit iemand over.
En gaat Cage eigenlijk dood aan het einde van de film? De huisgenoot heeft het voor gezien gehouden, en de tv staat nu uit
Dat zou in elke film met Cage het geval moeten zijn.quote:Op maandag 7 september 2009 22:07 schreef dieenebart het volgende:
En gaat Cage eigenlijk dood aan het einde van de film?
AHA, daarom kreeg ie een Oscar voor Leaving Las Vegasquote:Op maandag 7 september 2009 22:09 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Dat zou in elke film met Cage het geval moeten zijn.
Hij speelt in een hoop kutfilms, maar Leaving Las Vegas is echt geweldig en speelt hij zijn rol geweldig.quote:Op maandag 7 september 2009 22:09 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ook series. Ik ben regelmatig tijdens een reclameblok in slaap gevallen. Gewoon downloaden, dan zie je het ook nog een paar jaar eerder.quote:Op maandag 7 september 2009 22:11 schreef mazaru het volgende:
Films kijken op SBS
Dat is geen doen, als ik langs zap en ik vind de film interessant, dan download ik hem. Er gaat niets boven een film zonder reclameblokken er tussen.
Ze nomineerden mr Miyagi ook.quote:Op maandag 7 september 2009 22:11 schreef Magere_Gein het volgende:
[..]
AHA, daarom kreeg ie een Oscar voor Leaving Las Vegas
Die mensen van die reclame zijn zo dom. Alsof het bij 9/11 puur om het aantal slachtoffers gingquote:
Dat is pasen.quote:
Idd, typisch sbs6 weerquote:Op maandag 7 september 2009 23:04 schreef BrokenBond het volgende:
WHAT THE FUCK BEZIELT SBS 6 OM DE AFTITELING AF TE KAPPEN EN METEEN OVER TE GAAN NAAR RECLAME.
Ik zat nog na te ''genieten'' van het moment dat ze gered waren, weer gezond waren. Aftiteling komt... met dodenaantallen en hoe t verder afliep enz. wordt het opeens middenin afgesloten en boem. weg ''nagevoel' wtf.
Pak de studio van HvNL en Shownieuws dan ook meteen mee.quote:Op maandag 7 september 2009 23:34 schreef kurk_droog het volgende:
Ik ga denk een vliegtuig kapen om die te parkeren in de sbs studio. Zal ze leren.
Dat is dan ook geen aanval op een land.quote:Op maandag 7 september 2009 22:07 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Juist. Met een beetje hete zomer raken we duizend bejaarden kwijt aan de hitte; daar hoor je nooit iemand over.
Het gaat bij 9/11 natuurlijk niet om het aantal slachtoffers. Het gaat erom dat het een aanval is op een land.quote:Op maandag 7 september 2009 22:04 schreef Synthesist het volgende:
911 is de meest gehypte ramp ooit. zoveel media aandacht, en in verhouding zo weinig slachtoffers.
Het gaat om de daad, niet de doden. Als ze met een vliegtuig op het BB huis hadden geland en er waren 12 doden dan heeft dat een greotere inpact dan een kettingbotsing met 12 dodenquote:Op maandag 7 september 2009 22:07 schreef dieenebart het volgende:
[..]
quote:Op maandag 7 september 2009 22:09 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Valt nog mee dat ze überhaupt het eind hebben laten zien. Het zou niet de eerste keer zijn dat SBS een film na het laatste reclameblok afkaptquote:Op maandag 7 september 2009 23:04 schreef BrokenBond het volgende:
WHAT THE FUCK BEZIELT SBS 6 OM DE AFTITELING AF TE KAPPEN EN METEEN OVER TE GAAN NAAR RECLAME.
Ik zat nog na te ''genieten'' van het moment dat ze gered waren, weer gezond waren. Aftiteling komt... met dodenaantallen en hoe t verder afliep enz. wordt het opeens middenin afgesloten en boem. weg ''nagevoel' wtf.
Lach er maar om, je weet dat het zo is. Verberg je niet voor de waarheid jongen, ooit zal je de waarheid je inhalen.quote:
lekker fackin boeiend dat er in heel de wereld meer mensen sterven.quote:Op dinsdag 8 september 2009 01:04 schreef koffiegast het volgende:
Wat me meer ergert zijn de amerikanen die het als het ergste gebeurtenis van de eeuw of millennium verkondigen.. en dat het niet erger dan dit kan.
Terwijl...
er elke dag meer mensen doodgaan dan de hele 9/11 gebeurtenis door oorlog, drama, geweld, drugs, slavernij en noem maar op.
Zo dat ook weer kwijt.
En de film van die 2 cops onder de puin was mwah mwah...
Ik had juist gehoopt dat die film van Oliver Stone vol conspiracies zou zitten, maar dat viel even tegenquote:Op dinsdag 8 september 2009 18:07 schreef elfzesendertig het volgende:
Krijgen we weer van die conspiracy theory discussies^[ afbeelding ]
Die is vetquote:
Dit dus, het gaat niet altijd om getallen. het gaat bij 9/11 er ook om dat ze er achter kwamen dat "ze" ook gewoon met een vliegtuig de stad binnenvliegen en dat het inderdaad het teken was dat ze in a war on terror zitten.quote:Op maandag 7 september 2009 22:50 schreef Otis. het volgende:
[..]
Die mensen van die reclame zijn zo dom. Alsof het bij 9/11 puur om het aantal slachtoffers ging.
Ja want daar gaat het ook echt om hèquote:Op dinsdag 8 september 2009 01:04 schreef koffiegast het volgende:
er elke dag meer mensen doodgaan dan de hele 9/11 gebeurtenis door oorlog, drama, geweld, drugs, slavernij en noem maar op.
Eens! Het is alweer zo lang geleden. Over de Tsunami van 2004 hoor je ook niemand meer.quote:
Dit.quote:Op dinsdag 8 september 2009 19:49 schreef ouderejongere het volgende:
[..]
Eens! Het is alweer zo lang geleden. Over de Tsunami van 2004 hoor je ook niemand meer.
Kan je nou niet lezen ofzo? Het gaat niet om het aantal doden, maar om wát er is gebeurd. De tsunami van 2004 was een natuurramp en geen daad van mensen. Daarom is de impact kleiner. Als er daar in Indonesië een reeks aanslagen werd gepleegd met net zoveel doden als de tsunami zou de impact natuurlijk veel groter zijn.quote:Op dinsdag 8 september 2009 19:49 schreef ouderejongere het volgende:
[..]
Eens! Het is alweer zo lang geleden. Over de Tsunami van 2004 hoor je ook niemand meer.
Stonden ze niet op die kruising vanwege een gaslek oid? dan is het niet echt heel raar dat ze de kruising even afsluitenquote:Op maandag 7 september 2009 22:08 schreef ouderejongere het volgende:
[..]
De Naudet-film is ook erg vreemd.
Op een dinsdagochtend half 9. Ze staan op een kruising in downtown Manhattan, nergens ochtendspitsverkeer te zien, bovendien hadden maar drie kruisingen zicht op het WTC, toevallig stonden ze op 1 van die kruisingen.
nee hoeft alleen eff in het echt te gebeuren..quote:Op maandag 7 september 2009 22:09 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Toen was ik jarig. En sommige mensen raken maar niet uitgepraat over het feestje dat ik gaf...quote:Op maandag 7 september 2009 21:21 schreef Pieter-utd het volgende:
Wat was er toen gebeurd?
Eensch.quote:Op woensdag 9 september 2009 20:53 schreef fratsman het volgende:
Die documentaire is nu al beter dan die hele Cage-film bij elkaar.
quote:Op vrijdag 11 september 2009 16:51 schreef ouderejongere het volgende:
Ik moet vandaag in dit topic gepost hebben
Bush
CGI's![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Daar hebben ze downloaden DVD's voor uitgevonden.quote:Op vrijdag 11 september 2009 17:11 schreef DjinN het volgende:
we zullen ongetwijfeld vanavond ook wel weer doodgegooid worden met tig documentaires en films
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |