Die nieuwe OP faalt dan ook in alle opzichten.quote:
Nou ik heb eerst harde lenzen gehad bij Pearle en toen ben ik naar Specsavers gegaan voor die bril en heb daar ook gelijk zachte maandlenzen voor x-tijd maar ik kijk eigenlijk overal wel voor montuurtjes.quote:Op maandag 7 september 2009 20:57 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Oja, die is leuk.Boh, ik wil dat pakket ook hebben, ik wil ook een nieuwe bril.
Welke opticien ga jij meestal heen? Of gewoon een plaatselijke?
quote:Op maandag 7 september 2009 20:47 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Lekker boeiend wie de eerste is. Zet hem gewoon op als je hem mooi vindt.
Leuk.quote:Op maandag 7 september 2009 21:01 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nou ik heb eerst harde lenzen gehad bij Pearle en toen ben ik naar Specsavers gegaan voor die bril en heb daar ook gelijk zachte maandlenzen voor x-tijd maar ik kijk eigenlijk overal wel voor montuurtjes.
Krijg jij toch niet.quote:
Tnxquote:Op maandag 7 september 2009 20:55 schreef Dqod het volgende:
[..]
Oh whaha oeps
Nja met jou mag ze zich gelukkig prijzen, want jij bent wel lief
quote:
quote:
quote:
quote:Op maandag 7 september 2009 21:00 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Die nieuwe OP faalt dan ook in alle opzichten.
PICS OR GTFO!quote:Op maandag 7 september 2009 21:02 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Leuk.Ik heb afgelopen december een hele dure prada bril gekocht, maar ik ben er echt op uitgekeken, vind dat ie me niet staat.
Zonde, wil eigenlijk ook wel een nieuwe. Maar ik heb ook lenzen gelukkig.
Ik had vandaag mijn bril even niet op en mijn lenzen niet in en het leek allemaal ook een stuk scherper. En er zijn fucktards die dan vragen of mijn bril op sterkte is en dan geef ik hem om ze zelf te laten kijken en dan zeggen ze: "Ik zie geen verschil" NOU MONGOOL DAN IS ER WAT FOUT MET JE OGENquote:Op maandag 7 september 2009 21:09 schreef Japsnars het volgende:
Ik kan geen lenzen nemen met mijn baggerogen
Maar ik zit dit jaar maar gewoon lekker vaak vooraan en ook achteraan lijken de dingen toch nog een stukje beter zichtbaar dan afgelopen jaar (toch de vitaminen?)
Japsnars foureyes.quote:Op maandag 7 september 2009 21:09 schreef Japsnars het volgende:
Ik kan geen lenzen nemen met mijn baggerogen
Maar ik zit dit jaar maar gewoon lekker vaak vooraan en ook achteraan lijken de dingen toch nog een stukje beter zichtbaar dan afgelopen jaar (toch de vitaminen?)
Oeh schattig, ik had er voor deze bril zo'n soort uit Polen ^_________^ (quote:Op maandag 7 september 2009 21:09 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
http://www.giarre.com/glasses/prada-model-vpr24iv.php
Het is die, in 't zwart helemaal.
Monica Keena.quote:
ick b3n fietssssquote:Op maandag 7 september 2009 21:19 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
En jij bent?
Stel je eens voor, newbie.
Je bent een tweehands fietsquote:
Ik ben mijn fietsbel kwijt, heb jij hem misschien gevonden?quote:
Heb jij geen RSI na je ontgroening gister?quote:
thnxquote:
Ik zag een stukje ja.quote:Op maandag 7 september 2009 21:23 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Dat stomme mokkel heeft nog gewonnen van Petrova ook.
maar wel zo goed als nieuw!quote:Op maandag 7 september 2009 21:22 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Je bent een tweehands fiets![]()
[..]
Ik ben mijn fietsbel kwijt, heb jij hem misschien gevonden?
155 slotjes gezetquote:Op maandag 7 september 2009 21:22 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Heb jij geen RSI na je ontgroening gister?
Hm.quote:
Nee vies he. Henin had dat ook altijd.quote:Op maandag 7 september 2009 21:24 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik zag een stukje ja.Wtf, dat wijf heeft geen tieten.
Boom boom?quote:Op maandag 7 september 2009 21:28 schreef Smart_ass het volgende:
Ik heb de hele tijd dat nummer van Black Eyed Peas in m'n hoofd.
Ze hebben dat nummer ook veel te catchy gemaaktquote:Op maandag 7 september 2009 21:28 schreef Smart_ass het volgende:
Ik heb de hele tijd dat nummer van Black Eyed Peas in m'n hoofd.
True that.quote:Op maandag 7 september 2009 21:32 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ze hebben dat nummer ook veel te catchy gemaakthet liefst zou ik het uitkotsen
![]()
quote:
Jou Last.fm faalt ook aan alle kantenquote:Op maandag 7 september 2009 21:32 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ze hebben dat nummer ook veel te catchy gemaakthet liefst zou ik het uitkotsen
![]()
O ja... Nu heb ik het ook in mijn hoofd, thx.quote:
quote:Op maandag 7 september 2009 21:28 schreef Maisnon het volgende:
Hey S-F
Je moet je ondertitel veranderen van 'was' naar 'is' weer
Vertel het eens, wat is het probleem.quote:Op maandag 7 september 2009 21:33 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Jou Last.fm faalt ook aan alle kanten
Jij komt ook alleen maar om te jankenquote:
Wat staat er op het menu?quote:Op maandag 7 september 2009 21:34 schreef Dqod het volgende:
[..]
Jij komt ook alleen maar om te janken
*Gaat weer verder met eten maken*
Wat eten we vandaag?quote:Op maandag 7 september 2009 21:34 schreef Dqod het volgende:
[..]
I gotta feeling...quote:
je muziek op bepaalde puntenquote:Op maandag 7 september 2009 21:34 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Vertel het eens, wat is het probleem.
Ok bedankt voor de info, doeiquote:Op maandag 7 september 2009 21:34 schreef Dqod het volgende:
[..]
Welke punten?quote:Op maandag 7 september 2009 21:35 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
je muziek op bepaalde punten
Zelfgemaakte frietjesquote:
dagquote:Op maandag 7 september 2009 21:37 schreef Dqod het volgende:
[..]
Zelfgemaakte frietjes
en ik moet zo ff karbonaadjes bakken
Ja doei eh bloodysunday
quote:Op maandag 7 september 2009 21:37 schreef Dqod het volgende:
[..]
Zelfgemaakte frietjes
en ik moet zo ff karbonaadjes bakken
Ja doei eh bloodysunday
Jou? Leer Nederlands, retard. En met mijn last.fm is niets mis, dat jij nou zo'n wansmaak hebt is niet mijn probleem.quote:Op maandag 7 september 2009 21:33 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Jou Last.fm faalt ook aan alle kanten
Die is ook slecht Fas.quote:Op maandag 7 september 2009 21:40 schreef Fascination het volgende:
I gotta feeling is echt intens slecht.![]()
Ik heb deze steeds in m'n hoofd.
quote:Op maandag 7 september 2009 21:40 schreef bloodysunday het volgende:
Bijna alles op een paar uitzonderingen na, en ga is meer Bloc Party, Jimi Hendrix, Arctic Monkeys, Coldplay etc luisteren
IQMologie?quote:Op maandag 7 september 2009 21:42 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Hoi.
Je raatdt nooit wat voor een tentamen ik volgende week heb [ afbeelding ].
Uhuhquote:Op maandag 7 september 2009 21:44 schreef Smart_ass het volgende:
Een góed nummer, voor de verandering. [ afbeelding ]
Als er De Huilende Rappers op staat kan het al niet best wezenquote:Op maandag 7 september 2009 21:43 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ten eerste betwijfel ik of je de helft van 'bijna alles' uberhaupt zelf gecheckt hebt.
Het is immers geen (pop)rock muziek in het rijtje met Coldplay! Oh noes!
Ik mag gewoon graag naar andere dingen ernaast luisteren.
Gang Gang Dance, Bat For Lashes, The xx, Maccabees, om even de afgelopen week erbij te pakkenvalt genoeg voor jou te beleven in ook hoor.
Ik vind dat hele album ook echt tof. Jaaaa Love Like Sunset? Die is geweldig. Rome is ook tof.quote:Op maandag 7 september 2009 21:45 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Uhuhdat hele album vond ik super, 1901, Litzomania en die hele lange zonder tekst waarvan ik de naam ben vergeten vind ik wel leuk
Butje is epic man.quote:Op maandag 7 september 2009 21:45 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Als er De Huilende Rappers op staat kan het al niet best wezen
Dat kende ik nog niet.quote:Op maandag 7 september 2009 21:44 schreef Smart_ass het volgende:
Góéd. Niet góed.quote:Op maandag 7 september 2009 21:44 schreef Smart_ass het volgende:
quote:
PERDquote:Op maandag 7 september 2009 21:45 schreef Zotheid het volgende:
BEP.
Ik hoorde laatst zo'n live versie. Vooral dat wijf was verschrikkelijk.
Fergie oid.
Ik ook, op MTV.quote:Op maandag 7 september 2009 21:45 schreef Zotheid het volgende:
BEP.
Ik hoorde laatst zo'n live versie. Vooral dat wijf was verschrikkelijk.
Fergie oid.
Als we dan toch bijdehand gaan doen, misschien moet jij je ogen dan is laten testenquote:Op maandag 7 september 2009 21:42 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Jou? Leer Nederlands, retard. En met mijn last.fm is niets mis, dat jij nou zo'n wansmaak hebt is niet mijn probleem.
Oh, verkeerd gequote.Overigens is met die van Maisnon ook niets mis.
Huilende Rappers, briljant hilarische teksten op muziek van een van de beste drum n bass trio's in de wereld.quote:Op maandag 7 september 2009 21:45 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Als er De Huilende Rappers op staat kan het al niet best wezen
quote:Op maandag 7 september 2009 21:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Let's dance, wat een grafprogrammax infinity.
True, true.quote:Op maandag 7 september 2009 21:48 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Is daar serieus een regel voor?In ieder geval minder erg/storend dan jou ipv jouw.
Dat stukje dat dat media uitschot Adje die dans van Flashdance die wel tof isquote:Op maandag 7 september 2009 21:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Let's dance, wat een grafprogrammax infinity.
Idd, hoe kunnen we dit stoppen?quote:Op maandag 7 september 2009 21:49 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Ze blijven komen met die dans-bagger... kut sbs6
Dat moet ik nog nader onderzoekenquote:
Mm, oke. Weet ik dat ook weer.quote:Op maandag 7 september 2009 21:50 schreef IQM het volgende:
[..]
True, true.
En ja, bij het beklemtonen moet je een accent op alle klinkers zetten. Behalve als er drie klinkers achter elkaar zijn (zoals bijvoorbeeld bij 'níéuw' of 'móói!').
Geef mij dan maar spinvis, die heeft geniale tekstenquote:Op maandag 7 september 2009 21:49 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Huilende Rappers, briljant hilarische teksten op muziek van een van de beste drum n bass trio's in de wereld.
Maar gelukkig heb jij Guus Meeuwis, jij weet wel beter.
Komop
quote:Op maandag 7 september 2009 21:49 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Huilende Rappers, briljant hilarische teksten op muziek van een van de beste drum n bass trio's in de wereld.
Maar gelukkig heb jij Guus Meeuwis, jij weet wel beter.
Komop
Geniaal toch.quote:Ik brak je been met een baksteen
Je zakte door je lemen dak heen
Met een natte zeem strak om je zak heen
Je hoort heel vaak dat ze dezelfde dingen gaan doen in alle landen, beetjequote:Op maandag 7 september 2009 21:50 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Dat stukje dat dat media uitschot Adje die dans van Flashdance die wel tof isging doen, hebben ze gejat van Let's Dance uit een andere taal waar een man dat ook al ging doen.
Vond ik flauw
Maarja, daar kijk je als publiek toch niet naarik had het ook niet geweten als k niet het toevallig tegen was gekomen
Ik vind jouw taalgebruik wel goed hoor.quote:Op maandag 7 september 2009 21:50 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Dat moet ik nog nader onderzoeken [ afbeelding ].
Anyway, het is dus een taalkundig tentamen! Omdat studenten de Neerlandse taal zo slecht beheersen. Waaronder ik dus
![]()
.
Wat is dat voor een verschrikkelijk iets?quote:
IEDEREEN in mijn klas heeft het tentamen gehaald, ik geloof er niets van.quote:Op maandag 7 september 2009 21:50 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Anyway, het is dus een taalkundig tentamen! Omdat studenten de Neerlandse taal zo slecht beheersen. Waaronder ik dus
![]()
.
'Muziek'quote:Op maandag 7 september 2009 21:52 schreef Goofisch het volgende:
[..]
Wat is dat voor een verschrikkelijk iets?
Wat een toeval, die luister ik ook.quote:Op maandag 7 september 2009 21:51 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Geef mij dan maar spinvis, die heeft geniale teksten
uiteraard stel rare namen, en aantal ken ik wel en de huilende rappers is gewoon kut. OK?quote:Op maandag 7 september 2009 21:53 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Wat een toeval, die luister ik ook.
En ik heb je nog niet gehoord over wat ik opmerkte? Heb je mijn 'bijna alles' zelf ook al zitten luisteren?
Of waren het gewoon een stel rare namen, brr
Dat lijkt maar zo. Maar zeker 75% van alle studenten kan gewoon geen goed Nederlandsquote:Op maandag 7 september 2009 21:51 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik vind jouw taalgebruik wel goed hoor.
Dat is jouw bescheiden en bekrompen meningquote:Op maandag 7 september 2009 21:54 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
uiteraard stel rare namen, en aantal ken ik wel en de huilende rappers is gewoon kut. OK?
Privéles nodig?quote:Op maandag 7 september 2009 21:50 schreef Allure_ het volgende:
[..]
![]()
.
NEE.quote:Op maandag 7 september 2009 21:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
PERD![]()
Was je stiekem toch naar Beatstad gegaan?
Inderdaad. En ik vind dr ook niet zo ontzettend knap.quote:Op maandag 7 september 2009 21:48 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ik ook, op MTV.Zij kan echt niet zingen he.
uiteraardquote:Op maandag 7 september 2009 21:55 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Dat is jouw bescheiden en bekrompen mening
Je faalt dus weer eens, zoals gewoonlijk.quote:Op maandag 7 september 2009 21:54 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
uiteraard stel rare namen, en aantal ken ik wel en de huilende rappers is gewoon kut. OK?
Ik vind Fergie sowieso totaal niet knap. Iets aan haar hoofd staat me totaal niet aan.quote:Op maandag 7 september 2009 21:55 schreef Zotheid het volgende:
[..]
NEE.
[..]
Inderdaad. En ik vind dr ook niet zo ontzettend knap.
ahaquote:Op maandag 7 september 2009 21:56 schreef Fascination het volgende:
[..]
Je faalt dus weer eens, zoals gewoonlijk.
Sorry, maar over smaak valt gewoon niet te discussieren. En als je dat toch wil doen, dan moet je ff met wat beters komen als ja ik ken niks van je artiesten dus het is kut en oh ja die ene die klinkt echt stom.quote:
okquote:Op maandag 7 september 2009 21:57 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Sorry, maar over smaak valt gewoon niet te discussieren. En als je dat toch wil doen, dan moet je ff met wat beters komen als ja ik ken niks van je artiesten dus het is kut en oh ja die ene die klinkt echt stom.
quote:Op maandag 7 september 2009 21:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Idd, hoe kunnen we dit stoppen?
Kermisquote:
quote:Op maandag 7 september 2009 21:58 schreef Zotheid het volgende:
Dit is pas muziek. Zo ontzettend mooi.
Ik denk dat je het wel gaat halen hoor. Ik zie alleen soms een d/t-fout bij je, als je dat even doorneemt heb je het zo onder de knie.quote:Op maandag 7 september 2009 21:55 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Dat lijkt maar zo. Maar zeker 75% van alle studenten kan gewoon geen goed Nederlands. Maar ik bedoel ook meer grammatica enzo
. Nouja, maar even goed oefenen dan
.
Is dat die sessie in dat verlaten gebouwtje? Die moet je in ieder geval even zoekenquote:Op maandag 7 september 2009 21:58 schreef Zotheid het volgende:
Dit is pas muziek. Zo ontzettend mooi.
Eigenlijk vind ik dat best een goed idee.quote:Op maandag 7 september 2009 21:58 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
We bestormen de sbs6-studio en maken iedereen plat met een wolk Zyklon-B![]()
Raus mit der dance-scheisse, rein mit orde ünd güte programme auf der hollandische tv ! Jawöhl !
quote:
quote:Op maandag 7 september 2009 22:02 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ja.
Ik had zelfs de vraag fout: We hebben nu meer punten dan...
A. Hun
B. Hen
C. Zij.
Verschrikkelijk inderdaad.quote:
Arcade Fire.quote:
Even luisteren.quote:
quote:Op maandag 7 september 2009 22:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Eigenlijk vind ik dat best een goed idee.![]()
* Duwt Aciblabla naar voren.
Wie, ik? Van Fleet Foxes?quote:Op maandag 7 september 2009 22:02 schreef Maisnon het volgende:
Heb je wel eens iets van hun geprobeerd te gitaren?
Die is ook mooi.quote:Op maandag 7 september 2009 22:03 schreef Smart_ass het volgende:
Ik vind Your Protector van Fleet Foxes het mooist.
No Cars Goquote:Op maandag 7 september 2009 22:04 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Verschrikkelijk inderdaad.
[..]
Arcade Fire.
Ik snap niet dat mensen dan die standaard top 40 rommel boven deze goddelijke muziek verkiezen.
[..]
Even luisteren.
Hun hebbenquote:Op maandag 7 september 2009 22:02 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ja.
A. Hun
B. Hen
C. Zij.
quote:Well, I just got into town about an hour ago
Took a look around, see which way the wind blow
Where the little girls in their hollywood bungalows
Are you a lucky little lady in the city of light
Or just another lost angel...city of night
City of night, city of night, city of night, woo, cmon
L.a. woman, l.a. woman
L.a. woman sunday afternoon x3
Drive through your suburbs
Into your blues, into your blues, yeah
Into your blue-blue blues
Into your blues, ohh, yeah
I see your hair is burnin
Hills are filled with fire
If they say I never loved you
You know they are a liar
Drivin down your freeways
Midnight alleys roam
Cops in cars, the topless bars
Never saw a woman...
So alone, so alone x2
Motel money murder madness
Lets change the mood from glad to sadness
Mr. mojo risin, mr. mojo risin x2
Got to keep on risin
Mr. mojo risin, mr. mojo risin
Mojo risin, gotta mojo risin
Mr. mojo risin, gotta keep on risin
Risin, risin
Gone risin, risin
Im gone risin, risin
I gotta risin, risin
Well, risin, risin
I gotta, wooo, yeah, risin
Woah, ohh yeah
Well, I just got into town about an hour ago
Took a look around, see which way the wind blow
Where the little girls in their hollywood bungalows
Are you a lucky little lady in the city of light
Or just another lost angel...city of night
City of night, city of night, city of night, woah, cmon
L.a. woman, l.a. woman, l.a. woman, your my woman
Little l.a. woman, little l.a. woman
L.a. l.a. woman woman, l.a. woman cmon
quote:
mwah opzich ok, zou er niet uren naar kunnen luisteren. heel af en toe is het wel lekker. Zelfde als met Enyaquote:Op maandag 7 september 2009 22:07 schreef Maisnon het volgende:
bloodysunday, dit moet je ook wel mooi vinden
wut?quote:
Klopt!quote:Op maandag 7 september 2009 22:06 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
No Cars Gois gewoon heerlijk
Nu even kijken of k m'n wenkbrauwen nog heb.quote:Op maandag 7 september 2009 22:10 schreef jordeeeh het volgende:
Zoo, geen enkele vliegenmepper kan op tegen Jordy met een fles deo en een aansteker.
quote:
Eens.quote:
Loop eens niet zo te janken en de sfeer te verzieken met je gezeur de hele tijd.quote:
Maak de zin gewoon 'af': "Wij hebben nu meer punten dan hun/hen/zij hebben."quote:Op maandag 7 september 2009 22:02 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ja.
A. Hun
B. Hen
C. Zij.
Net of jij Überhaupt wenkbrauwen hebtquote:Op maandag 7 september 2009 22:10 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Nu even kijken of k m'n wenkbrauwen nog heb.
quote:Op maandag 7 september 2009 22:10 schreef BobbyB het volgende:
[..]Oh wacht, dit is de verfilming?
[..]
Eens.
[..]
Loop eens niet zo te janken en de sfeer te verzieken met je gezeur de hele tijd.
Zo ga ik ook altijd te werk.quote:Op maandag 7 september 2009 22:10 schreef jordeeeh het volgende:
Zoo, geen enkele vliegenmepper kan op tegen Jordy met een fles deo en een aansteker.
quote:Op maandag 7 september 2009 22:10 schreef IQM het volgende:
[..]
Maak de zin gewoon 'af': "Wij hebben nu meer punten dan hun/hen/zij hebben."
Als het goed is, wéét je dat 'hun' en 'hen' nooit het onderwerp kunnen zijn.Dus moet het wel 'zij' zijn.
Anyway, de 'maak de zin af' is wel een goede tip.
Check maar:
"Ik ben beter in Nederlands dan...
A) Jou
B) Jij
Maak je de zin af, dan hoor je vanzelf wat het moet zijn:
A) "Ik ben beter in Nederlands dan jou bent"
B) "Ik ben beter in Nederlands dan jij bent"
Groeit vanzelf wel weer aan.quote:Op maandag 7 september 2009 22:10 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Nu even kijken of k m'n wenkbrauwen nog heb.
Bwhehe.quote:Op maandag 7 september 2009 22:11 schreef afcajos het volgende:
[..]
Net of jij Überhaupt wenkbrauwen hebtpatientje.
Wat loopt iedereen te miepen over de OP dan? Die is toch gewoon goed?quote:Op maandag 7 september 2009 22:10 schreef BobbyB het volgende:
Loop eens niet zo te janken en de sfeer te verzieken met je gezeur de hele tijd.
Mag ik misschien wat lenen van jouw unibrow?quote:Op maandag 7 september 2009 22:11 schreef afcajos het volgende:
[..]
Net of jij Überhaupt wenkbrauwen hebtpatientje.
Sziget.quote:Op maandag 7 september 2009 22:11 schreef bloodysunday het volgende:
Volgend jaar waarschijnlijk sziget maar is proberen
Zoeen operatie gezien op TV ooit, waarbij iemand de helft van z'n neus miste.quote:
Hahahaha. Beat that.quote:Op maandag 7 september 2009 22:13 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Wat loopt iedereen te miepen over de OP dan? Die is toch gewoon goed?
[..]
Mag ik misschien wat lenen van jouw unibrow?
Ik heb je werkelijk de afgelopen paar uur alleen maar horen zeuren en janken over de op, de nieuwelingen etc. En dan heb ik het nog niet eens over de voorgaande keren. Blijf dan gewoon weg als het je allemaal niet bevalt.quote:Op maandag 7 september 2009 22:11 schreef bloodysunday het volgende:
[..]______!
als ik even klaag is dat gelijk de hele tijd
Over 5 weken zit ik met griep te stressen hoe ik mijn project goed kan vervolgenquote:Op maandag 7 september 2009 22:13 schreef Smart_ass het volgende:
Over 5 weken lig ik met mijn luie gat op Curacao. Wat een heerlijk vooruitzicht.
Whehehe. Wat erg.quote:Op maandag 7 september 2009 22:13 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Zoeen operatie gezien op TV ooit, waarbij iemand de helft van z'n neus miste.
Hadden ze een stuk hoofdhuid geschoren en naar z'n neus verplaatst.
Toen begon daar natuurlijk haar op te groeien terughad ie een neus vol haar wat ze weg moesten laseren.
Omdat we eerst in de meivakantie wilden maar dat zat vol. En mama vond het zonde om in de zomer te gaan, omdat het dan vaak in Nederland ook wel mooi weer is.quote:Op maandag 7 september 2009 22:14 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Over 5 weken zit ik met griep te stressen hoe ik mijn project goed kan vervolgenwat een heerlijk vooruitzicht
Man ik wil ook zo'n luxe vakantie tussendoorHoe heb je dat voor elkaar gekregen
Hier moet 'hun' dan weer 'hen' zijn. Immers, na een voorzetsel is het altijd 'hen'.quote:Op maandag 7 september 2009 22:02 schreef Maisnon het volgende:
Heb je wel eens iets van hun geprobeerd te gitaren?
quote:1. Na een voorzetsel zeg je altijd hen. Voorbeeld: Ik hoor zelden iets van hen.
2. Toegepast als Lijdend voorwerp is het altijd hen, voorbeeld: Ik heb hen gezien.
3. Toegepast als Meewerkend voorwerp is het hun: Ik gaf hun een bos rozen.
4. Maar (en dat volgt eigenlijk wel uit regel 1) als een Meewerkend voorwerp met 'aan' begint, dan kiezen we voor hen, voorbeeld: Ik gaf een bos rozen aan hen.
BRON
quote:Op maandag 7 september 2009 22:14 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik heb je werkelijk de afgelopen paar uur alleen maar horen zeuren en janken over de op, de nieuwelingen etc. En dan heb ik het nog niet eens over de voorgaande keren. Blijf dan gewoon weg als het je allemaal niet bevalt.
Dat is een wijze les. Merciquote:Op maandag 7 september 2009 22:10 schreef IQM het volgende:
[..]
Maak de zin gewoon 'af': "Wij hebben nu meer punten dan hun/hen/zij hebben."
Als het goed is, wéét je dat 'hun' en 'hen' nooit het onderwerp kunnen zijn.Dus moet het wel 'zij' zijn.
Anyway, de 'maak de zin af' is wel een goede tip.
Check maar:
"Ik ben beter in Nederlands dan...
A) Jou
B) Jij
Maak je de zin af, dan hoor je vanzelf wat het moet zijn:
A) "Ik ben beter in Nederlands dan jou bent"
B) "Ik ben beter in Nederlands dan jij bent"
Deze was gratis. Voor de volgende moet je toch echt op de knietjes.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 7 september 2009 22:15 schreef IQM het volgende:
[..]
Hier moet 'hun' dan weer 'hen' zijn. Immers, na een voorzetsel is het altijd 'hen'.
[..]
Dat zei je vorige week ook al.quote:Op maandag 7 september 2009 22:17 schreef NoelGallagher het volgende:
luurtje, ik heb bijna een vriendin![]()
![]()
Jij vindt haar leuk, zij vindt jou leuk.quote:Op maandag 7 september 2009 22:17 schreef NoelGallagher het volgende:
![]()
Hoezoquote:Op maandag 7 september 2009 22:17 schreef NoelGallagher het volgende:
![]()
Huh. "Ik gaf hun een bos rozen." Dat vind ik vreemd.quote:Op maandag 7 september 2009 22:15 schreef IQM het volgende:
[..]
Hier moet 'hun' dan weer 'hen' zijn. Immers, na een voorzetsel is het altijd 'hen'.
[..]
quote:Op maandag 7 september 2009 22:17 schreef IQM het volgende:
[..]
Deze was gratis. Voor de volgende moet je toch echt op de knietjes.Ben je zo klein dat ze op de knietjes moet om het geld in je handen te stoppen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
Bijnaquote:Op maandag 7 september 2009 22:17 schreef NoelGallagher het volgende:
![]()
Gast, ik weet meer van de situatie dan jij, dus kanker maar op naar pubquote:Op maandag 7 september 2009 22:19 schreef Mozy het volgende:
[..]
Jij vindt haar leuk, zij vindt jou leuk.
ga er godverdomme voor.
quote:Op maandag 7 september 2009 22:16 schreef bloodysunday het volgende:
En nee het bevalt me wel af en toe word ik wel is moe hier. Ok?
bloodysunday! Hier komen!quote:Op maandag 7 september 2009 22:17 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Ik wil het wel is meemaken daar
Klinkt alsof het een lastige situatie isquote:Op maandag 7 september 2009 22:20 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Gast, ik weet meer van de situatie dan jij, dus kanker maar op naar pub
Het is nog gaver dan je verwacht!quote:Op maandag 7 september 2009 22:17 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Ik wil het wel is meemaken daar
Ze heeft nog een vriendje en heeft aan NG beloofd het deze week met hem uit te maken.quote:Op maandag 7 september 2009 22:21 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Klinkt alsof het een lastige situatie is
Nee, integendeel zelfs.quote:Op maandag 7 september 2009 22:21 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Klinkt alsof het een lastige situatie is
En toch is het zo. "Ik gaf hun" en "Ik gaf aan hen".quote:Op maandag 7 september 2009 22:19 schreef Fascination het volgende:
[..]
Huh. "Ik gaf hun een bos rozen." Dat vind ik vreemd.
wehehquote:Op maandag 7 september 2009 22:22 schreef IQM het volgende:
[..]
Ze heeft nog een vriendje en heeft aan NG beloofd het deze week met hem uit te maken.
hmm ja klopt maar ben west-friesquote:Op maandag 7 september 2009 22:20 schreef IQM het volgende:
[..]
[..]
bloodysunday! Hier komen!
Het is 'eens' en niet 'is'.
Ja, so? Ik ben een allochtoon, zie je mij soms als een mongool typen?quote:Op maandag 7 september 2009 22:23 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
hmm ja klopt maar ben west-fries(ligt in het oosten van NH)
Whehe.quote:Op maandag 7 september 2009 22:23 schreef Maisnon het volgende:
Oasisdas toch die band zonder NoelGallagher
Ben jij een allochtoon?quote:Op maandag 7 september 2009 22:24 schreef IQM het volgende:
[..]
Ja, so? Ik ben een allochtoon, zie je mij soms als een mongool typen?
quote:Op maandag 7 september 2009 22:20 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Gast, ik weet meer van de situatie dan jij, dus kanker maar op naar pub
nee, ik typ geen ABN. Weet niet waar jij vandaan komt?quote:Op maandag 7 september 2009 22:24 schreef IQM het volgende:
[..]
Maar in gedachten kun je bij "ik gaf hun" ook aan ervoor zetten.quote:Op maandag 7 september 2009 22:22 schreef IQM het volgende:
[..]
En toch is het zo. "Ik gaf hun" en "Ik gaf aan hen".
Mensen die zich daar "druk" om makenquote:Op maandag 7 september 2009 22:24 schreef Mozy het volgende:
[..]
Mensen die "bijna" een vriendin hebben.
Mensen die een vriendin via fok krijgenquote:Op maandag 7 september 2009 22:24 schreef Mozy het volgende:
[..]
Mensen die "bijna" een vriendin hebben.
Wat een kansloze flikkers zijn dat.quote:Op maandag 7 september 2009 22:25 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Mensen die een vriendin via fok krijgen
Mensen met fucking schoenmaat 48,5_!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ik kan alleen dat beginnetje goedquote:Op maandag 7 september 2009 22:26 schreef Zotheid het volgende:
Tiger Mountain Peassant Song is nog best moeilijk.
Ik maak me daar niet druk om, ik wil kijken hoe vaak ik een verliefde Rene kan laten happen voordat hij me doorheeft.quote:Op maandag 7 september 2009 22:25 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Mensen die zich daar "druk" om maken
Iedere post weer.quote:Op maandag 7 september 2009 22:24 schreef IQM het volgende:
[..]
Hoe strum je?quote:Op maandag 7 september 2009 22:27 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ik kan alleen dat beginnetje goedmaar heb het al lang niet meer geprobeerd
Okquote:Op maandag 7 september 2009 22:28 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ik maak me daar niet druk om, ik wil kijken hoe vaak ik een verliefde Rene kan laten happen voordat hij me doorheeft.
je weet m'n echte naamquote:Op maandag 7 september 2009 22:28 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ik maak me daar niet druk om, ik wil kijken hoe vaak ik een verliefde Rene kan laten happen voordat hij me doorheeft.
Geilquote:Op maandag 7 september 2009 22:28 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ik trok mezelf toen ik de tt las.
De proleten.quote:
Ja goh!quote:Op maandag 7 september 2009 22:32 schreef jordeeeh het volgende:
Hm, het zou wel een verklaring zijn waarom hij in ZUU kan posten..
Of is IQM echt mod geweest?quote:Op maandag 7 september 2009 22:32 schreef jordeeeh het volgende:
Hm, het zou wel een verklaring zijn waarom hij in ZUU kan posten..
Neuken natuurlijk.quote:Op maandag 7 september 2009 22:33 schreef Allure_ het volgende:
Wat moet je doen als je een jongen uit je klas er van verdenkt Fok!ker te zijn.
In zijn gezicht spugen.quote:Op maandag 7 september 2009 22:33 schreef Allure_ het volgende:
Gewoon 13.gif zeggenquote:Op maandag 7 september 2009 22:33 schreef Allure_ het volgende:
Whehe, verdenkt een jongen jou daarvan ja?quote:Op maandag 7 september 2009 22:33 schreef Allure_ het volgende:
Op de piano klinkt hij welquote:Op maandag 7 september 2009 22:27 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ik kan alleen dat beginnetje goedmaar heb het al lang niet meer geprobeerd
Hahaha.quote:
quote:
FUUUUU, ik zit met Allure in de klas.quote:Op maandag 7 september 2009 22:33 schreef Allure_ het volgende:
LEER QUOTEN.quote:
quote:Op maandag 7 september 2009 22:34 schreef Maisnon het volgende:
Of zo'n gezicht ':')' terwijl je zegt "Fokked op Kids"
Whehe, sorry honeyquote:Op maandag 7 september 2009 22:33 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Oke, het was een fopje dus.
Goeie.
Graag gedaanquote:Op maandag 7 september 2009 22:36 schreef Allure_ het volgende:
Nou jongens, wat een top opmerkingen.
quote:Op maandag 7 september 2009 22:37 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Neen wacht maar. K krijg jou nog wel.
Ik heb sinds dit jaar trouwens wel 2 vrouwelijke menschen waarmee k soms in t lokaal zit.quote:
Oefenen.quote:Op maandag 7 september 2009 22:28 schreef Maisnon het volgende:
of ja beginnetje dat ehm
E- 7 - 7 -
B- 9 - 6 -
G- 8 - 6 -
etcmet strumming patroon.
Ik kan het niet snel uitleggen
quote:Op maandag 7 september 2009 22:38 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Ik heb sinds dit jaar trouwens wel 2 vrouwelijke menschen waarmee k soms in t lokaal zit.
1 heeft een snor en 1 is een beetje dikkig.
quote:Op maandag 7 september 2009 22:38 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Ik heb sinds dit jaar trouwens wel 2 vrouwelijke menschen waarmee k soms in t lokaal zit.
Luur!
GRMBL.quote:
Sinds wanneer kan jij weer posten?quote:Op maandag 7 september 2009 22:40 schreef zarGon het volgende:
[..]
Luurtje! Hallo ontiegelijk fraaie deerne.
Het is echt niet leuk om 4EBE uit te lokken hoorquote:
Ik heb het allebei, dus ik kan het niet zijn dan.quote:Op maandag 7 september 2009 22:38 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Luur!
Jullie zijn tweeling en delen 1 account... of is dat te ver gezocht?quote:Op maandag 7 september 2009 22:41 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik heb het allebei, dus ik kan het niet zijn dan.
Sinds wanneer zit je in de metaalbewerking?quote:Op maandag 7 september 2009 22:41 schreef Fascination het volgende:
Godverdomme, las ik weer eens verkeerd.
Sinds ZUU geopend is.quote:Op maandag 7 september 2009 22:40 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Sinds wanneer kan jij weer posten?
Oh, vandaar. Welkom terug!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |