Die nieuwe OP faalt dan ook in alle opzichten.quote:
Nou ik heb eerst harde lenzen gehad bij Pearle en toen ben ik naar Specsavers gegaan voor die bril en heb daar ook gelijk zachte maandlenzen voor x-tijd maar ik kijk eigenlijk overal wel voor montuurtjes.quote:Op maandag 7 september 2009 20:57 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Oja, die is leuk.Boh, ik wil dat pakket ook hebben, ik wil ook een nieuwe bril.
Welke opticien ga jij meestal heen? Of gewoon een plaatselijke?
quote:Op maandag 7 september 2009 20:47 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Lekker boeiend wie de eerste is. Zet hem gewoon op als je hem mooi vindt.
Leuk.quote:Op maandag 7 september 2009 21:01 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nou ik heb eerst harde lenzen gehad bij Pearle en toen ben ik naar Specsavers gegaan voor die bril en heb daar ook gelijk zachte maandlenzen voor x-tijd maar ik kijk eigenlijk overal wel voor montuurtjes.
Krijg jij toch niet.quote:
Tnxquote:Op maandag 7 september 2009 20:55 schreef Dqod het volgende:
[..]
Oh whaha oeps
Nja met jou mag ze zich gelukkig prijzen, want jij bent wel lief
quote:
quote:
quote:
quote:Op maandag 7 september 2009 21:00 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Die nieuwe OP faalt dan ook in alle opzichten.
PICS OR GTFO!quote:Op maandag 7 september 2009 21:02 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Leuk.Ik heb afgelopen december een hele dure prada bril gekocht, maar ik ben er echt op uitgekeken, vind dat ie me niet staat.
Zonde, wil eigenlijk ook wel een nieuwe. Maar ik heb ook lenzen gelukkig.
Ik had vandaag mijn bril even niet op en mijn lenzen niet in en het leek allemaal ook een stuk scherper. En er zijn fucktards die dan vragen of mijn bril op sterkte is en dan geef ik hem om ze zelf te laten kijken en dan zeggen ze: "Ik zie geen verschil" NOU MONGOOL DAN IS ER WAT FOUT MET JE OGENquote:Op maandag 7 september 2009 21:09 schreef Japsnars het volgende:
Ik kan geen lenzen nemen met mijn baggerogen
Maar ik zit dit jaar maar gewoon lekker vaak vooraan en ook achteraan lijken de dingen toch nog een stukje beter zichtbaar dan afgelopen jaar (toch de vitaminen?)
Japsnars foureyes.quote:Op maandag 7 september 2009 21:09 schreef Japsnars het volgende:
Ik kan geen lenzen nemen met mijn baggerogen
Maar ik zit dit jaar maar gewoon lekker vaak vooraan en ook achteraan lijken de dingen toch nog een stukje beter zichtbaar dan afgelopen jaar (toch de vitaminen?)
Oeh schattig, ik had er voor deze bril zo'n soort uit Polen ^_________^ (quote:Op maandag 7 september 2009 21:09 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
http://www.giarre.com/glasses/prada-model-vpr24iv.php
Het is die, in 't zwart helemaal.
Monica Keena.quote:
ick b3n fietssssquote:Op maandag 7 september 2009 21:19 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
En jij bent?
Stel je eens voor, newbie.
Je bent een tweehands fietsquote:
Ik ben mijn fietsbel kwijt, heb jij hem misschien gevonden?quote:
Heb jij geen RSI na je ontgroening gister?quote:
thnxquote:
Ik zag een stukje ja.quote:Op maandag 7 september 2009 21:23 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Dat stomme mokkel heeft nog gewonnen van Petrova ook.
maar wel zo goed als nieuw!quote:Op maandag 7 september 2009 21:22 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Je bent een tweehands fiets![]()
[..]
Ik ben mijn fietsbel kwijt, heb jij hem misschien gevonden?
155 slotjes gezetquote:Op maandag 7 september 2009 21:22 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Heb jij geen RSI na je ontgroening gister?
Hm.quote:
Nee vies he. Henin had dat ook altijd.quote:Op maandag 7 september 2009 21:24 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik zag een stukje ja.Wtf, dat wijf heeft geen tieten.
Boom boom?quote:Op maandag 7 september 2009 21:28 schreef Smart_ass het volgende:
Ik heb de hele tijd dat nummer van Black Eyed Peas in m'n hoofd.
Ze hebben dat nummer ook veel te catchy gemaaktquote:Op maandag 7 september 2009 21:28 schreef Smart_ass het volgende:
Ik heb de hele tijd dat nummer van Black Eyed Peas in m'n hoofd.
True that.quote:Op maandag 7 september 2009 21:32 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ze hebben dat nummer ook veel te catchy gemaakthet liefst zou ik het uitkotsen
![]()
quote:
Jou Last.fm faalt ook aan alle kantenquote:Op maandag 7 september 2009 21:32 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ze hebben dat nummer ook veel te catchy gemaakthet liefst zou ik het uitkotsen
![]()
O ja... Nu heb ik het ook in mijn hoofd, thx.quote:
quote:Op maandag 7 september 2009 21:28 schreef Maisnon het volgende:
Hey S-F
Je moet je ondertitel veranderen van 'was' naar 'is' weer
Vertel het eens, wat is het probleem.quote:Op maandag 7 september 2009 21:33 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Jou Last.fm faalt ook aan alle kanten
Jij komt ook alleen maar om te jankenquote:
Wat staat er op het menu?quote:Op maandag 7 september 2009 21:34 schreef Dqod het volgende:
[..]
Jij komt ook alleen maar om te janken
*Gaat weer verder met eten maken*
Wat eten we vandaag?quote:Op maandag 7 september 2009 21:34 schreef Dqod het volgende:
[..]
I gotta feeling...quote:
je muziek op bepaalde puntenquote:Op maandag 7 september 2009 21:34 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Vertel het eens, wat is het probleem.
Ok bedankt voor de info, doeiquote:Op maandag 7 september 2009 21:34 schreef Dqod het volgende:
[..]
Welke punten?quote:Op maandag 7 september 2009 21:35 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
je muziek op bepaalde punten
Zelfgemaakte frietjesquote:
dagquote:Op maandag 7 september 2009 21:37 schreef Dqod het volgende:
[..]
Zelfgemaakte frietjes
en ik moet zo ff karbonaadjes bakken
Ja doei eh bloodysunday
quote:Op maandag 7 september 2009 21:37 schreef Dqod het volgende:
[..]
Zelfgemaakte frietjes
en ik moet zo ff karbonaadjes bakken
Ja doei eh bloodysunday
Jou? Leer Nederlands, retard. En met mijn last.fm is niets mis, dat jij nou zo'n wansmaak hebt is niet mijn probleem.quote:Op maandag 7 september 2009 21:33 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Jou Last.fm faalt ook aan alle kanten
Die is ook slecht Fas.quote:Op maandag 7 september 2009 21:40 schreef Fascination het volgende:
I gotta feeling is echt intens slecht.![]()
Ik heb deze steeds in m'n hoofd.
quote:Op maandag 7 september 2009 21:40 schreef bloodysunday het volgende:
Bijna alles op een paar uitzonderingen na, en ga is meer Bloc Party, Jimi Hendrix, Arctic Monkeys, Coldplay etc luisteren
IQMologie?quote:Op maandag 7 september 2009 21:42 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Hoi.
Je raatdt nooit wat voor een tentamen ik volgende week heb [ afbeelding ].
Uhuhquote:Op maandag 7 september 2009 21:44 schreef Smart_ass het volgende:
Een góed nummer, voor de verandering. [ afbeelding ]
Als er De Huilende Rappers op staat kan het al niet best wezenquote:Op maandag 7 september 2009 21:43 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ten eerste betwijfel ik of je de helft van 'bijna alles' uberhaupt zelf gecheckt hebt.
Het is immers geen (pop)rock muziek in het rijtje met Coldplay! Oh noes!
Ik mag gewoon graag naar andere dingen ernaast luisteren.
Gang Gang Dance, Bat For Lashes, The xx, Maccabees, om even de afgelopen week erbij te pakkenvalt genoeg voor jou te beleven in ook hoor.
Ik vind dat hele album ook echt tof. Jaaaa Love Like Sunset? Die is geweldig. Rome is ook tof.quote:Op maandag 7 september 2009 21:45 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Uhuhdat hele album vond ik super, 1901, Litzomania en die hele lange zonder tekst waarvan ik de naam ben vergeten vind ik wel leuk
Butje is epic man.quote:Op maandag 7 september 2009 21:45 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Als er De Huilende Rappers op staat kan het al niet best wezen
Dat kende ik nog niet.quote:Op maandag 7 september 2009 21:44 schreef Smart_ass het volgende:
Góéd. Niet góed.quote:Op maandag 7 september 2009 21:44 schreef Smart_ass het volgende:
quote:
PERDquote:Op maandag 7 september 2009 21:45 schreef Zotheid het volgende:
BEP.
Ik hoorde laatst zo'n live versie. Vooral dat wijf was verschrikkelijk.
Fergie oid.
Ik ook, op MTV.quote:Op maandag 7 september 2009 21:45 schreef Zotheid het volgende:
BEP.
Ik hoorde laatst zo'n live versie. Vooral dat wijf was verschrikkelijk.
Fergie oid.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |