Omdat in de jaren 70 alles wat autoriteit had vakkundig werd afgebroken door geitenwollensokkende pijprokers. Omdat de jongeren van toen de ouders van nu zijn en niet weten hoe ze kinderen moeten opvoeden. Omdat ouders van nu zich amper met hun kinderen bemoeien en drukker zijn met hun carriere en drievoudige vakanties. Omdat leraren en politie niets meer kunnen zeggen tegen en over kinderen omdat de ouders dan meteen verhaal komen halen. Omdat sociale controle en respect voor regels vieze woorden zijn.quote:Op maandag 7 september 2009 19:48 schreef paddy het volgende:
Eigenlijk vreemd. Hoe kan het dat de jeugd nergens respect meer voor heeft.
En laat ze meteen de ouders meenemen. Als alcoholdrinkende automobilisten verplicht op cursus kunnen worden gestuurd dan kunnen ouders dat ook met een opvoedcursus.quote:En ja, de straffen mogen heel wat hoger voor die jeugd.
Heb de 'dames' gezien in het nieuws, nou, dat zal hun zaak niet echt helpen.quote:Op maandag 7 september 2009 19:52 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
Ze hebben het RECHT zich te verdedigen in de rechtszaal, niet om ramen door te smijten en mensen te bedreigen, daar verdienen ze niks geen respect mee. Dat moeten die schijtmoslima's eens leren en in de oren knopen gvd.
Je haalt me weer werkelijk 't bloed onder de nagels vandaan.
Ja u heeft gelijk uiteraard, maar evengoed laat ik me weer (onnodig) opfokken me dunkt.quote:Op maandag 7 september 2009 19:53 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Je weet met wie je discussieert toch?
Nope, eigenlijk niet.quote:Op maandag 7 september 2009 19:50 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Niet meegekregen dat dat een reclamestunt was?
eigenlijk niet, het grootste gedeelte van de bevolking trekt het zich niet aan omdat het toch maar over het inferieure onderwijsnet gaat, dus daar hebben wij toch niets mee te maken. De rest is er eigenlijk grotendeels tegen dat er hoofddoeken gedragen worden op scholen, aangezien je dan ook petjes / whatever moet gaan toelaten. Maar goed, de scholen waar het gaat over hoofddoekenverbod zijn stedelijke scholen in grote steden, daar is er momenteel toch al geen discipline meer dus daar draag je sowieso wat je wil, wat die leerkracht / directeur wil is daar toch niet van belang.quote:Op maandag 7 september 2009 19:54 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
Ah 'ne Vloam, daar zal 't wel meer in 't nieuws zijn. Ik denk dat de publieke opinie daar ook aardig verdeeld is over de kwestie, nietwaar?
Het waren anderen die het hebben besmeurd, linkse activisten niet de damesquote:Op maandag 7 september 2009 19:52 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
Ze hebben het RECHT zich te verdedigen in de rechtszaal, niet om ramen door te smijten en mensen te bedreigen, daar verdienen ze niks geen respect mee. Dat moeten die schijtmoslima's eens leren en in de oren knopen gvd.
Je haalt me weer werkelijk 't bloed onder de nagels vandaan.
Dat bedoel ik maar, ik neem aan dat je het ook net op RTL zag, nou werkelijk als het zo doorgaat krijgen ze mij op een kookpunt. Ik hoor me er niet aan te ergeren, maar de leuzen die ze spreken en de pure haat en hypocrisie van de moslima's komen me zo onderhand de strot uit.quote:Op maandag 7 september 2009 19:54 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Heb de 'dames' gezien in het nieuws, nou, dat zal hun zaak niet echt helpen.
In Nederland is het afwachten tot de bom onder de jongeren barst.quote:Op maandag 7 september 2009 19:47 schreef Hukkie het volgende:
Maar is dit dan wat ons in Nederland ook te wachten staat, aangezien we hier op ongeveer dezelfde manier met dit soort gastjes omgaan? Niet zozeer vanwege het racistische aspekt, maar meer vanwege het feit dat gewoon het kan en niet bestraft wordt.
Hoofddoeken is een onderdeel van de Islam, petten niet.quote:Op maandag 7 september 2009 19:56 schreef Athmozz het volgende:
[..]
eigenlijk niet, het grootste gedeelte van de bevolking trekt het zich niet aan omdat het toch maar over het inferieure onderwijsnet gaat, dus daar hebben wij toch niets mee te maken. De rest is er eigenlijk grotendeels tegen dat er hoofddoeken gedragen worden op scholen, aangezien je dan ook petjes / whatever moet gaan toelaten. Maar goed, de scholen waar het gaat over hoofddoekenverbod zijn stedelijke scholen in grote steden, daar is er momenteel toch al geen discipline meer dus daar draag je sowieso wat je wil, wat die leerkracht / directeur wil is daar toch niet van belang.
Treurig eigenlijk, dit.quote:Op maandag 7 september 2009 19:56 schreef Athmozz het volgende:
[..]
eigenlijk niet, het grootste gedeelte van de bevolking trekt het zich niet aan omdat het toch maar over het inferieure onderwijsnet gaat, dus daar hebben wij toch niets mee te maken. De rest is er eigenlijk grotendeels tegen dat er hoofddoeken gedragen worden op scholen, aangezien je dan ook petjes / whatever moet gaan toelaten. Maar goed, de scholen waar het gaat over hoofddoekenverbod zijn stedelijke scholen in grote steden, daar is er momenteel toch al geen discipline meer dus daar draag je sowieso wat je wil, wat die leerkracht / directeur wil is daar toch niet van belang.
Wat een post, hulde.quote:Op maandag 7 september 2009 19:57 schreef PhalanX het volgende:
[..]
In Nederland is het afwachten tot de bom onder de jongeren barst.
Hier hebben we een heel politiek orgaan dat zich alleen maar hard lijkt te maken voor allochtone jongeren. Projecten worden specifiek voor deze groepen in het leven geroepen, en zelfs de bewustwording van landelijke projecten die als doel hebben om jongeren te motiveren en van de straat te houden, lijken zich te richten op allochtone jongeren.
Je krijgt figuren zoals Cohen die thee gaat drinken met Marokaanse jongeren die met herdenkingskransen gaan voetballen, en er heel sterk de indruk word gewekt dat allochtone jongeren meer kunnen uithalen dan autochtone jongeren. Want allochtonen hebben vier instanties achter zich staan die roepen dat ze er niets aan kunnen doen, dat het een uiting van cultuur is, en dat ze zelf het slachtoffer zijn van een inherent racistische samenleving, als Witje de Wit hetzelfde zou flikken dan staat hij er alleen voor en is het het vleesgeworden kwaad, en zo mogelijk is hij een racist.
Wat we weten is dat er rekening word gehouden met culturele achtergrond door een rechter als een zaak voor de rechter komt. Dit geeft meteen het beeld dat cultuur een excuus mag zijn voor bepaalde daden, een excuus waar de ene groep wel recht op heeft maar de andere niet.
Bij autochtone jongeren word heel sterk de indruk gewekt dat hun allochtone genoten met meer weg kunnen komen.
Over een kleine vijf tot acht jaar als de huidige generatie van jeugd officieel volwassen is, dan zie je politiek rechts nog harder groeien, maar je zal ook veel meer uitwassen zoals die in het oorspronkelijke bericht zien opduiken in de media.
Dus?quote:Op maandag 7 september 2009 19:57 schreef Meki het volgende:
[..]
Hoofddoeken is een onderdeel van de Islam, petten niet.
Een hoofddoek is in niets meer dan een petje. Het is een hoofddeksel en als hoofddeksels in de klas niet toegestaan zijn, dan doet die moslima maar mooi haar hoofddoek af.quote:Op maandag 7 september 2009 19:57 schreef Meki het volgende:
[..]
Dat is geen protesteren meer te noemen, in ieder geval niet naar normale westerse (autochtone) maatstaven. Het linkse tuig dat er tussen staat is ook niet normaal te noemen, vandaar dat ze ook werden opgepakt.quote:Op maandag 7 september 2009 19:57 schreef Meki het volgende:
[..]
Het waren anderen die het hebben besmeurd, linkse activisten niet de dames
en by the way de school discrimineert en de dames protesteren.
als iemand een hoofddeksel mag dragen mag iedereen dat. Als ik bekeerd ben tot vliegend-spaghettimonsterisme (geen zever, dit bestaat), dan is het mij ook niet toegelaten om mijn bord spaghetti mee te nemen in de klas... Onderwijs is iets wat neutraal hoort te zijn, en waar dus ook geen tekenen van enige godsdienst in thuis horen, niet van de islam, niet van iets anders.quote:Op maandag 7 september 2009 19:57 schreef Meki het volgende:
[..]
Ja ja, je weet dat allochtonen heel veel vaker worden veroordeeld dan autochtonen he? Dan zul je daar waarschijnlijk op zeggen dat ze ook heel veel vaker crimineel zijn. Maar zelfs dan, voor vergelijkbare delicten krijgen allochtonen strengere straffen.quote:Op maandag 7 september 2009 19:57 schreef PhalanX het volgende:
[..]
In Nederland is het afwachten tot de bom onder de jongeren barst.
Hier hebben we een heel politiek orgaan dat zich alleen maar hard lijkt te maken voor allochtone jongeren. Projecten worden specifiek voor deze groepen in het leven geroepen, en zelfs de bewustwording van landelijke projecten die als doel hebben om jongeren te motiveren en van de straat te houden, lijken zich te richten op allochtone jongeren.
Je krijgt figuren zoals Cohen die thee gaat drinken met Marokaanse jongeren die met herdenkingskransen gaan voetballen, en er heel sterk de indruk word gewekt dat allochtone jongeren meer kunnen uithalen dan autochtone jongeren. Want allochtonen hebben vier instanties achter zich staan die roepen dat ze er niets aan kunnen doen, dat het een uiting van cultuur is, en dat ze zelf het slachtoffer zijn van een inherent racistische samenleving, als Witje de Wit hetzelfde zou flikken dan staat hij er alleen voor en is het het vleesgeworden kwaad, en zo mogelijk is hij een racist.
Wat we weten is dat er rekening word gehouden met culturele achtergrond door een rechter als een zaak voor de rechter komt. Dit geeft meteen het beeld dat cultuur een excuus mag zijn voor bepaalde daden, een excuus waar de ene groep wel recht op heeft maar de andere niet.
Bij autochtone jongeren word heel sterk de indruk gewekt dat hun allochtone genoten met meer weg kunnen komen.
Over een kleine vijf tot acht jaar als de huidige generatie van jeugd officieel volwassen is, dan zie je politiek rechts nog harder groeien, maar je zal ook veel meer uitwassen zoals die in het oorspronkelijke bericht zien opduiken in de media.
Omdat het tuig van toen, dan zelf kinderen heeft die nog een stapje verder gaan dan hun ouders vroeger deden? Zou me wel iets bij voor kunnen stellen, maar loopt Engeland wat dat betreft dan zover 'voor' op Nederland, dat dat daar nu al aan de gang is?quote:Op maandag 7 september 2009 19:57 schreef PhalanX het volgende:
-verhaal-
waarom zo denigrerend?quote:Op maandag 7 september 2009 18:58 schreef Ferdo het volgende:
Heb je nou helemaal tot in Engeland moeten zoeken?
Engeland heeft grotere steden en grotere armoede dan Nederland.quote:Op maandag 7 september 2009 20:03 schreef Hukkie het volgende:
[..]
Omdat het tuig van toen, dan zelf kinderen heeft die nog een stapje verder gaan dan hun ouders vroeger deden? Zou me wel iets bij voor kunnen stellen, maar loopt Engeland wat dat betreft dan zover 'voor' op Nederland, dat dat daar nu al aan de gang is?
Hij is even vergeten dat Wilders het helemaal in Saudi-Arabië zocht.quote:
Grondwetquote:Op maandag 7 september 2009 20:01 schreef Athmozz het volgende:
[..]
als iemand een hoofddeksel mag dragen mag iedereen dat. Als ik bekeerd ben tot vliegend-spaghettimonsterisme (geen zever, dit bestaat), dan is het mij ook niet toegelaten om mijn bord spaghetti mee te nemen in de klas... Onderwijs is iets wat neutraal hoort te zijn, en waar dus ook geen tekenen van enige godsdienst in thuis horen, niet van de islam, niet van iets anders.
Die domme gewoonte hebben jullie zelf aan de Islam gekoppeld, het staat nergens dat het verplicht is behalve in de reglementen die je zelf hebt verzonnen en toegeschreven aan de Islam.quote:Op maandag 7 september 2009 20:05 schreef Meki het volgende:
[..]
Grondwet
iedereen is gelijk
Vrijheid van religie'
Hoofddoek is Islam
voor de rest bespaar me je mening, kijk naar de feiten
vrijheid van religie
Hoofddoek hoort bij de Islam
vrijheid van religie is iets héél anders dan vrijheid van het bijhebben/dragen/whatever van uiterlijke kenmerken van je religie.quote:Op maandag 7 september 2009 20:05 schreef Meki het volgende:
[..]
Grondwet
iedereen is gelijk
Vrijheid van religie'
Hoofddoek is Islam
voor de rest bespaar me je mening, kijk naar de feiten
vrijheid van religie
Hoofddoek hoort bij de Islam
Lul toch niet. Ik heb in Turkije, Maleisie, Azerbeidzjan en ook in Europa ZAT islamitische vrouwen zien lopen ZONDER hoofddoek.quote:
Dhimmi's natuurlijk.quote:Op maandag 7 september 2009 20:07 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Lul toch niet. Ik heb in Turkije, Maleisie, Azerbeidzjan en ook in Europa ZAT islamitische vrouwen zien lopen ZONDER hoofddoek.
Hoe verklaar je dat, Einstein?
Daarentegen valt kledingkeuze onder de vrijheid van meningsuiting.quote:Op maandag 7 september 2009 20:07 schreef Athmozz het volgende:
Vrijheid van religie die in de grondwet (en in de rechten van de mens trouwens ook) is opgenomen duidt erop dat je niemand mag vervolgen / opsluiten / bestraffen omdat hij een bepaalde religie heeft. énkel dit. Deze wet houdt niet in dat je overal een hoofddoek mag dragen.
Een (mooie) Turkse hoofddoekloze meid die bier dronk en moslima was. Heel leuk mee gepraat in Baku.quote:
Ik mocht nooit de Nederlandse vlag op mijn jas of tas spelden, waarom mocht dat niet dan? Of waarom mocht ik nooit een pet op, of waarom mocht ik nooit een zonnebril in de klas op, en zo kan ik nog wel even door gaan.quote:Op maandag 7 september 2009 20:08 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Daarentegen valt kledingkeuze onder de vrijheid van meningsuiting.
klopt inderdaad (en zelfs dat is discutabel), maar het verbieden van "een hoofddeksel" zoals de schoolreglementen hier doen zijn niet in strijd met de vrijheid van meningsuiting. Deze zijn gewoon een functionele nietdiscriminerende regel, die ingevoerd is op scholen.quote:Op maandag 7 september 2009 20:08 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Daarentegen valt kledingkeuze onder de vrijheid van meningsuiting.
Precies.quote:Op maandag 7 september 2009 20:10 schreef Athmozz het volgende:
[..]
klopt inderdaad (en zelfs dat is discutabel), maar het verbieden van "een hoofddeksel" zoals de schoolreglementen hier doen zijn niet in strijd met de vrijheid van meningsuiting. Deze zijn gewoon een functionele nietdiscriminerende regel, die ingevoerd is op scholen.
Juist zoals er genoeg scholen zijn die oorringen verbieden voor zowel jongens als meisjes, en die eisen stellen aan de lengte van het rokje van een meisje. Ook dit is géén inbreuk op de vrijheid van meningsuiting.
Hehe, ja, staat er krom (heb er zelf ook een paar)quote:Op maandag 7 september 2009 19:54 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Zeg, generaliseren we lekker?
Als iemand zou zeggen "hoe kan het dat de moslim nergens respect meer voor heeft", dan was jij de eerste die met rode viltstift en het notesblokje klaarstond. Maar zelf vind je wel dat je je dit allemaal kan permitteren?
Hypocriet.
Zo, heb jij een antwoord nu?quote:Eigenlijk vreemd. Hoe kan het dat bepaald aantal jongeren nergens respect meer voor heeft.
Geen idee. Al zou het gebruik van de Nederlandse vlag kunnen vallen onder het protocol dat niet verplicht is maar wel wenselijk wordt geacht voor burgers en dat zegt dat de vlag niet als versiering hoort te worden gebruikt.quote:Op maandag 7 september 2009 20:09 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
Ik mocht nooit de Nederlandse vlag op mijn jas of tas spelden, waarom mocht dat niet dan? Of waarom mocht ik nooit een pet op, of waarom mocht ik nooit een zonnebril in de klas op, en zo kan ik nog wel even door gaan.
Omdat de overheid lang niet zo veel geld en tijd investeert in duidelijke publieke campagnes voor autochtone jongeren als dat ze doen voor allochtone jongeren.quote:Op maandag 7 september 2009 20:01 schreef Hephaistos. het volgende:
Hoe kom je dan precies op de conclusie dat ze met meer weg kunnen komen?
Dus het is de schuld van geitenwollensokkendequote:Op maandag 7 september 2009 19:54 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Omdat in de jaren 70 alles wat autoriteit had vakkundig werd afgebroken door geitenwollensokkende pijprokers. Omdat de jongeren van toen de ouders van nu zijn en niet weten hoe ze kinderen moeten opvoeden. Omdat ouders van nu zich amper met hun kinderen bemoeien en drukker zijn met hun carriere en drievoudige vakanties. Omdat leraren en politie niets meer kunnen zeggen tegen en over kinderen omdat de ouders dan meteen verhaal komen halen. Omdat sociale controle en respect voor regels vieze woorden zijn.
Wat mij betreft voeren ze op alle openbare scholen schooluniformen in, ben je van een hele hoop gezeik af.quote:Op maandag 7 september 2009 20:10 schreef Athmozz het volgende:
[..]
klopt inderdaad (en zelfs dat is discutabel), maar het verbieden van "een hoofddeksel" zoals de schoolreglementen hier doen zijn niet in strijd met de vrijheid van meningsuiting. Deze zijn gewoon een functionele nietdiscriminerende regel, die ingevoerd is op scholen.
Juist zoals er genoeg scholen zijn die oorringen verbieden voor zowel jongens als meisjes, en die eisen stellen aan de lengte van het rokje van een meisje. Ook dit is géén inbreuk op de vrijheid van meningsuiting.
Heb nooit begrepen waarom die Nederlandse vlag niet mocht eigenlijk.quote:Op maandag 7 september 2009 20:09 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
Ik mocht nooit de Nederlandse vlag op mijn jas of tas spelden, waarom mocht dat niet dan? Of waarom mocht ik nooit een pet op, of waarom mocht ik nooit een zonnebril in de klas op, en zo kan ik nog wel even door gaan.
Waarom eigenlijk?quote:Op maandag 7 september 2009 20:13 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Geen idee. Al zou het gebruik van de Nederlandse vlag kunnen vallen onder het protocol dat niet verplicht is maar wel wenselijk wordt geacht voor burgers en dat zegt dat de vlag niet als versiering hoort te worden gebruikt.
één van de bronnen Niet alleen op scholen trouwens, ook bedrijven moeten er voorzichtig mee zijn.
Goeie postquote:Op maandag 7 september 2009 20:14 schreef PhalanX het volgende:
[..]
Omdat de overheid lang niet zo veel geld en tijd investeert in duidelijke publieke campagnes voor autochtone jongeren als dat ze doen voor allochtone jongeren.
Je hebt meer projecten specifiek gericht op allochtone jongeren dan op autochtone jongeren.
...verhaal...
Die tweesplitsing zorgt voor wrijving.
liberal white guilt.quote:Op maandag 7 september 2009 20:16 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Waarom eigenlijk?
Andere landen zie je toch vaak erg trots zijn op hun vlag, kijk eens in België bij de Ronde van Vlaanderen bijvoorbeeld, een woud van vlaggen. Maar in Nederland mag dat blijkbaar niet.
Dat vind ik vreemd.
Ja, zeg maarquote:Op maandag 7 september 2009 20:15 schreef Fortune_Cookie het volgende:
[..]
Dus het is de schuld van geitenwollensokkendepijprokers alsmede de carrieretijgers?
Mag ik het zo samenvatten?
hoewel ik het extreem kut zou vinden om dragen natuurlijk, zou ik daar best mee kunnen leven eigenlijk. Maar goed, openbare scholen zijn in België de vuilbak van het onderwijs, dus daar krijg je er een dergelijke regel niet door. Die blijven dan zonder uniform naar school komen tot de school toegeeft.quote:Op maandag 7 september 2009 20:15 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Wat mij betreft voeren ze op alle openbare scholen schooluniformen in, ben je van een hele hoop gezeik af.
Dezelfde reden dat men in andere landen nog een redelijk respect hebt voor hun militaire troepen en dat in Nederland ook niet kan. In Nederland zijn nationalistische gevoelens eng en verdacht waardoor ze vrij liggen voor extreem rechts waardoor ze nog meer gewantrouwd worden. Zonde, een gezond nationaal gevoel is niets mis mee (en dan niet zo'n misbakselende beweging als ToN).quote:Op maandag 7 september 2009 20:16 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Waarom eigenlijk?
Andere landen zie je toch vaak erg trots zijn op hun vlag, kijk eens in België bij de Ronde van Vlaanderen bijvoorbeeld, een woud van vlaggen. Maar in Nederland mag dat blijkbaar niet.
Dat vind ik vreemd.
En de politiek durft niet omdat ze alleen maar denken aan stemmen en de volgende verkiezingen. Er zijn weer staatsmannen nodig ipv politici.quote:Op maandag 7 september 2009 20:17 schreef Athmozz het volgende:
[..]
hoewel ik het extreem kut zou vinden om dragen natuurlijk, zou ik daar best mee kunnen leven eigenlijk. Maar goed, openbare scholen zijn in België de vuilbak van het onderwijs, dus daar krijg je er een dergelijke regel niet door. Die blijven dan zonder uniform naar school komen tot de school toegeeft.
het "nationaal" gevoel in vlaanderen is natuurlijk ook niet al te bestquote:Op maandag 7 september 2009 20:19 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Dezelfde reden dat men in andere landen nog een redelijk respect hebt voor hun militaire troepen en dat in Nederland ook niet kan. In Nederland zijn nationalistische gevoelens eng en verdacht waardoor ze vrij liggen voor extreem rechts waardoor ze nog meer gewantrouwd worden. Zonde, een gezond nationaal gevoel is niets mis mee (en dan niet zo'n misbakselende beweging als ToN).
Ja, het zou best kunnen dat dat beeld heerst, maar dat is dan toch echt een scheef beeld. De reden dat er zoveel meer projecten zijn voor allochtonen, is omdat allochtonen als een criminele risico-groep worden gezien. Denk je nu serieus dat dat een voordeel is voor de leden van die groep?quote:
Ja, dat zit er achter, het electoraat zoet houden.quote:Op maandag 7 september 2009 20:20 schreef Dagonet het volgende:
[..]
En de politiek durft niet omdat ze alleen maar denken aan stemmen en de volgende verkiezingen. Er zijn weer staatsmannen nodig ipv politici.
het zou ook echt niet uithalen. Wat wil je gaan doen om die jongeren te forceren hun uniform te dragen? Vrijwillig gaan ze het zeker niet doen, de gemiddelde "student" verlaat in het stedelijk onderwijs niet eens het 6de jaar (ze zijn ervoor al 18 geworden) of gaat er pas buiten als ze 20+ zijn. Ze niet laten slagen interesseert het overgrote deel daar gewoon niet...quote:Op maandag 7 september 2009 20:20 schreef Dagonet het volgende:
[..]
En de politiek durft niet omdat ze alleen maar denken aan stemmen en de volgende verkiezingen. Er zijn weer staatsmannen nodig ipv politici.
drank is duur in UK. Maak er maar stoned van.quote:Op maandag 7 september 2009 20:23 schreef Slappy het volgende:
Hoop dat de daders keihard gestraft wordenWaren vast onder invloed van drank
Cannabis maakt niet gewelddadig.quote:Op maandag 7 september 2009 20:24 schreef Athmozz het volgende:
[..]
drank is duur in UK. Maak er maar stoned van.
Hebben we het hier wel over de jeugd? Ongeveer twaalf tot achttien? Die zijn toch na de jaren negentig jaren geboren.quote:Op maandag 7 september 2009 19:54 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Omdat in de jaren 70 alles wat autoriteit had vakkundig werd afgebroken door geitenwollensokkende pijprokers. Omdat de jongeren van toen de ouders van nu zijn en niet weten hoe ze kinderen moeten opvoeden. Omdat ouders van nu zich amper met hun kinderen bemoeien en drukker zijn met hun carriere en drievoudige vakanties. Omdat leraren en politie niets meer kunnen zeggen tegen en over kinderen omdat de ouders dan meteen verhaal komen halen. Omdat sociale controle en respect voor regels vieze woorden zijn.
[..]
En laat ze meteen de ouders meenemen. Als alcoholdrinkende automobilisten verplicht op cursus kunnen worden gestuurd dan kunnen ouders dat ook met een opvoedcursus.
Die zijn opgevoed door degenen die zonder autoriteitsgevoel zijn opgevoed in de jaren zeventig/tachtig.quote:Op maandag 7 september 2009 20:26 schreef paddy het volgende:
[..]
Hebben we het hier wel over de jeugd? Ongeveer twaalf tot achttien? Die zijn toch na de jaren negentig jaren geboren.
Die was er vroeger ook, Dagonetquote:Op maandag 7 september 2009 20:04 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Engeland heeft grotere steden en grotere armoede dan Nederland.
Als je de slachtofferrol graag vervult dat is er geen groter voordeel dan dit.quote:Op maandag 7 september 2009 20:22 schreef Hephaistos. het volgende:
Ja, het zou best kunnen dat dat beeld heerst, maar dat is dan toch echt een scheef beeld. De reden dat er zoveel meer projecten zijn voor allochtonen, is omdat allochtonen als een risico-groep worden gezien. Denk je nu serieus dat dat een voordeel is voor de leden van die groep?
Ze worden niet harder gestraft, er zijn tal van zaken geweest waar er juist minder hard gestraft word. Weet je nog Die ene Murat D.? Die jongen die een docent op klaarlichte dag door het hoofd schoot. De rechter zei tegen hem "als je boos was, dan had je hem ook in zijn voet kunnen schieten." daarbij werd er tijdens de rechtzaak veelal gehammerd op zijn culturele achtergrond en de opvoeding die daaruit voortkwam, met als resultaat dat er zo mogelijk een mildere straf werd uitgesproken op basis van die zaken.quote:Natuurlijk niet. Er wordt strenger op ze gelet, ze worden harder gestraft, ze staan al jaren in het middelpunt van belangstelling van elke rechtse politicus, ze worden aanzienlijk minder snel aangenomen door werkgevers, etcetera etcetera.
En hoe zou jij dat beeld dan veranderen?quote:Als autochtone jongeren een scheef beeld hebben, moet je dat beeld veranderen. Niet de werkelijkheid.
Ja, en vooral de wet die dan nog een handje helpt.quote:Op maandag 7 september 2009 20:29 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Die zijn opgevoed door degenen die zonder autoriteitsgevoel zijn opgevoed in de jaren zeventig/tachtig.
Het geldt niet voor alle jeugd maar wel voor een goed deel. De sociale cohesie is vakkundig afgebroken waardoor men in veel gevallen de buren niet kent, waardoor men ook elkaar(s kinderen) niet meer aanspreekt omdat je rustig een dreun kan krijgen.
quote:Op maandag 7 september 2009 20:35 schreef PhalanX het volgende:
[..]
Als je de slachtofferrol graag vervult dat is er geen groter voordeel dan dit.
Gezien de hoeveelheid figuren die bij elk conflict, om welke reden dan ook, zich denken te kunnen beroepen op het verweer dat de ander een racist is, kan je haast wel stellen dat het een perfect middel is om in je slachtofferrol te blijven, en er geen groter gemak is dan een staat die je zelfs lijkt te belonen om die rol op je te nemen.
[..]
Ze worden niet harder gestraft, er zijn tal van zaken geweest waar er juist minder hard gestraft word. Weet je nog Die ene Murat D.? Die jongen die een docent op klaarlichte dag door het hoofd schoot. De rechter zei tegen hem "als je boos was, dan had je hem ook in zijn voet kunnen schieten." daarbij werd er tijdens de rechtzaak veelal gehammerd op zijn culturele achtergrond en de opvoeding die daaruit voortkwam, met als resultaat dat er zo mogelijk een mildere straf werd uitgesproken op basis van die zaken.
Ze worden wel strenger gestraft voor dezelfde delicten. Bronquote:Op maandag 7 september 2009 20:35 schreef PhalanX het volgende:
Ze worden niet harder gestraft, er zijn tal van zaken geweest waar er juist minder hard gestraft word. Weet je nog Die ene Murat D.? Die jongen die een docent op klaarlichte dag door het hoofd schoot. De rechter zei tegen hem "als je boos was, dan had je hem ook in zijn voet kunnen schieten." daarbij werd er tijdens de rechtzaak veelal gehammerd op zijn culturele achtergrond en de opvoeding die daaruit voortkwam, met als resultaat dat er zo mogelijk een mildere straf werd uitgesproken op basis van die zaken.
Ik geloof niet dat dat zo is. Als het wel zo is is het kwalijk, maar het heeft verder niets te maken met de kansen van allochtone of autochtone jongerenquote:En elke rechtse politicus krijgt het predicaat van Nazi opgestempeld. Niet alleen dat, maar ze hebben ook nog eens zware beveiliging nodig omdat ze talloze dreigementen aan hun adres krijgen.
Tuurlijk, het zou kunnen dat dat de reden is. Maar we hadden het over de vraag of allochtonen voorgetrokken worden of niet. En er is genoeg reden om aan te nemen dat een welwillende allochtoon een stuk meer drempels en vooroordelen moet overwinnen dan een autochtone jongeren. Ondanks al die projectjes (die ook voor geen meter helpen natuurlijk).quote:En het aanzienlijk minder snel worden aangenomen is ook iets waar discussie over bestaat. Veel bedrijven selecteren hun werknemers op hun capaciteiten, maar ook met het oog op mogelijke problemen. Neemt een werkgever je niet aan omdat je allochtoon bent, of omdat je tijdens je sollicitatie een verkeerde indruk achterliet, omdat je gebrekkig Nederlands sprak, of omdat je met een hoofddoek op solliciteerde naar een baan bij een bank of een gerechtshof? Misschien is het omdat een kleine ondernemer in het verleden problemen heeft gehad met een bepaalde bevolkingsgroep en denkt dat een ezel zich geen twee keer stoot aan dezelfde steen. En is dit geldend voor alle allochtonen, of komen Chinezen en Indonesiers wel aan banen?
Dus wat Wilders ook doet met de Koran.quote:Op maandag 7 september 2009 19:07 schreef Athmozz het volgende:
[..]
belachelijke site met korte quotes zonder een context. Dit is géén bron, dit is gewoon propaganda. Sorry, maar als je dergelijke zaken gaat geloven ben je niet extreem links / rechts, maar gewoon extreem dom.
denk je dat ik wilders zijn "bewijs" uit de koran dan ook maar enigszins geloof? Ik weet dat Nederlanders de belgen over het algemeen dom vinden, maar er zijn uitzonderingenquote:Op maandag 7 september 2009 20:50 schreef EchoAlpha het volgende:
[..]
Dus wat Wilders ook doet met de Koran.
Korte quotes zonder context.
Fail
Waarom denk je dat mensen op Pim Fortuyn stemden? Waarom denk je dat veel jongeren op Wilders stemmen? Omdat ze jaren lang werden genegeerd en gebagataliseerd. Als je rechts was, dan was je een Nazi, en dan had je alleen Janmaat om op te stemmen, en Janmaat was een racist en een engerd.quote:Op maandag 7 september 2009 20:44 schreef Hephaistos. het volgende:
Ik geloof niet dat dat zo is. Als het wel zo is is het kwalijk, maar het heeft verder niets te maken met de kansen van allochtone of autochtone jongeren
Dat is dus het punt dat ik probeer te maken, waar jij voor het gemak overheen kijkt. Het zijn juist de talloze projecten, het geld dat de overheid naar bepaalde groepen smijt, dat geeft aan dat de overheid onderscheid maakt tussen bevolkingsgroepen.quote:Ondanks al die projectjes (die ook voor geen meter helpen natuurlijk).
En daarmee bewijs je dus mijn punt.quote:Als autochtone jongeren zich benadeeld voelen, is dat onterecht.
Allereerst dank voor je uitgebreide reactiesquote:Op maandag 7 september 2009 21:00 schreef PhalanX het volgende:
[..]
Waarom denk je dat mensen op Pim Fortuyn stemden? Waarom denk je dat veel jongeren op Wilders stemmen? Omdat ze jaren lang werden genegeerd en gebagataliseerd. Als je rechts was, dan was je een Nazi, en dan had je alleen Janmaat om op te stemmen, en Janmaat was een racist en een engerd.
Als je niet inziet dat het demoniseren van gevoelens van trots voor je eigen land jongeren een heel vertekend beeld meegeeft over de situatie, dan ben je bezig om het hele probleem te bagataliseren. Het verschil tussen een Turk die wel een Turkse vlag op z'n tas of jas mag hebben, maar een Nederlander die dat niet mag, dat werkt versterkend. Dat gooit alleen maar olie op het vuur, en daarmee zorg je ervoor dat je jongeren juist sterkt in hun overtuiging dat de een het wel mag, maar de ander niet.
Gefabriceerde zelfhaat die nog nooit heeft aangeslagen, en het juist aantrekkelijker maakt om op te zoeken. Jongeren zijn echt niet dom wat dat betreft, ze registreren het verschil in aanpak. Als een Turk of Marokkaan gestimuleerd word om zijn culturele achtergrond te waarborgen en te eren, dan zouden Nederlandse jongeren daar net zo in moeten worden gestimuleerd. Nu heb je een ongelijke verhouding tussen twee groepen.
De ene groep word juist aangenoedigt om zich nationalistischer te profileren, maar de nationaliteit die ze mogen profieleren is NIET de nationaliteit van het land waarin ze nu wonen... terwijl de andere groep juist word gedemotiveerd om zich op dezelfde manier te profileren. Als Turkse Nederlander mag je je Turkse achtergrond wel naar voren brengen, en zijn er instanties die je daarin helpen, maar als Nederlander mag je niet je Nederlandse achtergrond naar voren brengen, want dan ben je meteen een gevaarlijke racist.
Jij denkt dat jongeren daar niet gevoelig voor zijn? Jij denkt dat je daar juist niet de onvrede aanwakert?
[..]
Dat is dus het punt dat ik probeer te maken, waar jij voor het gemak overheen kijkt. Het zijn juist de talloze projecten, het geld dat de overheid naar bepaalde groepen smijt, dat geeft aan dat de overheid onderscheid maakt tussen bevolkingsgroepen.
Mensen zijn wat dat betreft heel erg gevoelig voor dit soort zaken. Het feit dat die projecten op niets uitlopen en mensen er geen gebruik van maken, is alleen maar meer olie op het vuur. Leuk een vlinderreisje naar Marokko... dat het niets hielp kon iedereen je wel vertellen, haalt niet weg dat die jongeren, op basis van hun achtergrond iets hebben gekregen (gratis reis naar een ver en warm land) dat een autochtoon nooit zou hebben gekregen.
[..]
En daarmee bewijs je dus mijn punt.
Onwetend alweerquote:Op maandag 7 september 2009 20:06 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
Die domme gewoonte hebben jullie zelf aan de Islam gekoppeld, het staat nergens dat het verplicht is behalve in de reglementen die je zelf hebt verzonnen en toegeschreven aan de Islam.
Ik zie wat schreeuwende oude idioten, waar halen ze die info vandaan? Verder verbaas ik me er over dat je dit soort filmpjes kan kijken, al die dreigementen en indoctrinatie rotzooi die ze naar je hoofd gooien. "Vrees de heer, vrees hem, VREES hem!"..quote:Op maandag 7 september 2009 21:25 schreef Meki het volgende:
[..]
Onwetend alweer
Kijk enkel deze video.. voor jou nederlands ondertitteld
quote:Op maandag 7 september 2009 21:30 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
Ik zie wat schreeuwende oude idioten, waar halen ze die info vandaan? Verder verbaas ik me er over dat je dit soort filmpjes kan kijken, al die dreigementen en indoctrinatie rotzooi die ze naar je hoofd gooien. "Vrees de heer, vrees hem, VREES hem!"..
Dit dus, ik kan ook wel de Zweedse Pipi Langkaus gaan ondertitelen met een kookrecept en dan zijn er ook genoeg idioten die het geloven, dus daarom vroeg ik ook wat de bron was van deze schreeuwende mensen die oproepen tot angst.quote:Op maandag 7 september 2009 21:34 schreef Dagonet het volgende:
[..]
De tekst zou zo uit Staphorst gekopieerd kunnen zijn idd.
Wat mij betreft kan het filmpje ook gaan over de weersvoorspelling in Mekka trouwens, die ondertiteling zegt me weinig..
En wat die mannen zeggen ook weinig, toont wel het grootste probleem van de islam aan, geen centrale doctrine en elke bergkeienzitter kan z'n eigen meningen gaan uitdragen en zeggen dat dat de ware versie is.
De christenen met hun hierarchie en carrierejagende bisschoppen hebben dat slimmer geregeld.
Je bedoelt de katholieke kerk neem ik aan? De Christenen zijn zo verdeeld als de pest natuurlijk, in de tijd dat ik dit stukje schrijf zijn er alweer twee nieuwe stromingen bijgekomen.quote:Op maandag 7 september 2009 21:34 schreef Dagonet het volgende:
De christenen met hun hierarchie en carrierejagende bisschoppen hebben dat slimmer geregeld.
Waar is de context van dit enge filmpje en wat wil je ermee zeggen? Dat jij vindt dat vrouwen gesluierd moeten gaan omdat het moet volgens de islam?quote:Op maandag 7 september 2009 21:25 schreef Meki het volgende:
[..]
Onwetend alweer
Kijk enkel deze video.. voor jou nederlands ondertitteld
Mja, dat zijn de Katholieken en die zijn behoorlijk bourgondisch aangelegd over eht algemeen. Voor de normale taal heb je de protestanten, maar die zijn dan meteen weer van hel, verdoemenis en niets mag.quote:Op maandag 7 september 2009 21:36 schreef Whiskey_Tango het volgende:
De Christenen hebben het beter geregeld ja, maar die hebben er net zo'n handje van, alleen hun gebruiken Latijn in de wat duurdere kringen waardoor de normale mens er ook geen ene zak van mee krijgt.
Ja, maar over het algemeen hebben ze wel een centrale organisatiestructuur allemaal. Of het nu katholieken zijn of evangelisten, ze hebben allemaal een doctrine waar je je aan moet houden die voorgeschreven is.quote:Op maandag 7 september 2009 21:38 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Je bedoelt de katholieke kerk neem ik aan? De Christenen zijn zo verdeeld als de pest natuurlijk, in de tijd dat ik dit stukje schrijf zijn er alweer twee nieuwe stromingen bijgekomen.
Heeft Wilders ook bejaarde moslims doodgeschopt?quote:Op maandag 7 september 2009 19:00 schreef Meki het volgende:
[..]
Dit zijn juist de vechters voor vrije woord.. Behalve als het tegen de Islam en de Moslims.
dat zijn wilders stemmers die alle middelen toestaan om de moslims hard aan te pakken.
Maar waarin ligt dan het verschil met de Islam? Die kennen toch ook grote stromingen met bijbehorende voorschriften, uitleggen en doctrines?quote:Op maandag 7 september 2009 21:41 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ja, maar over het algemeen hebben ze wel een centrale organisatiestructuur allemaal. Of het nu katholieken zijn of evangelisten, ze hebben allemaal een doctrine waar je je aan moet houden die voorgeschreven is.
Ik krijg er de rillingen van, afschuwelijk.quote:Op maandag 7 september 2009 21:38 schreef Disana het volgende:
[..]
Waar is de context van dit enge filmpje en wat wil je ermee zeggen? Dat jij vindt dat vrouwen gesluierd moeten gaan omdat het moet volgens de islam?
Even ter herinneringquote:Een bejaarde moslim is in het zuidwesten van Londen het slachtoffer geworden van een brutale racistische aanval. De 67-jarige Ekram Haque werd voor de ogen van zijn driejarige kleindochter in een coma geslagen door een bende schoolkinderen. Dat melden de Britse media.
In de rug aangevallen
Ekram Haque, een toegewijde moslim, werd in een hinderlaag gelokt door een bende jongeren nadat hij de lokale moskee van Tooting verliet. Daar had hij net de gebeden bijgewoond ter aanleiding van de ramadan. De bejaarde man stond samen met zijn kleindochter Marian te wachten op een lift naar huis toen ze hem in de rug aanvielen, hem neersloegen en hem op het hoofd schopten.
De andere aanwezigen in de moskee schoten Haque onmiddellijk ter hulp en jaagde de bende weg, maar de verwondingen aan het hoofd van de man waren al aanzienlijk. Hoewel hij nog niet officieel dood is verklaard, namen familie en vrienden gisteren in het ziekenhuis al afscheid van Ekram Haque, die aan een beademingstoestel ligt.
Daders van 12 jaar oud
Ook de politie is al een moordonderzoek gestart naar de daders. De politie heeft een verband gelegd met eerdere aanvallen op oudere Aziaten. Het onderzoeksteam is er ook van overtuigd dat het om een racistische aanval gaat. De daders zouden slechts 12 jaar oud zijn. Bovendien zijn er extra agenten voorzien aan de Idara E Jaaferiya Moskee, waar Haque werd aangevallen.
Geen wraak nemen
Volgens de zoon van Ekram Haque, Arfan, is zijn driejarig dochtertje erg geschokt na de aanval op haar grootvader. De 35-jarige man spreekt van zinloos geweld, maar roept zijn gemeenschap op om kalm te blijven. "Denk eraan dat de islam een vredelievende godsdienst is en dus wraak niet goedkeurt. Als je dan toch iets wil doen, bid gewoon", aldus Arfan, "Ik ben trouwens onder de indruk van de manier waarop de politie de zaak aanpakt. Ik ben alleen bezorgd om mijn dochtertje die zich nog heel goed kan voorstellen wat er gebeurd is."
Ekram Haque ging vorig jaar op pensioen en paste in de weekends op zijn kleindochter. "Mijn vader had zelfs een reis naar Pakistan en Australië voor haar gepland", aldus Arfan, "Hij hield van Groot-Brittannië en beschouwde zichzelf als een echte Londenaar. Hij genoot echt van de dagen met Marian." (ka)
Maar net als de joden geen centrale structuur en heel veel eigen intepretatie. Turkije en Marokko vinden dat gevaarlijk en eisen een staatsopleiding voor imams, hebben ze ook aan Nederland aangeboden maar die vinden dat onverenigbaar met de scheiding tussen kerk en staat en krijgen dus onopgeleide bergimams die veel radicaler zijn, iets wat landen als Turkije en Marokko bevreemdt, want die zien het gevaar daarin wél.quote:Op maandag 7 september 2009 21:43 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Maar waarin ligt dan het verschil met de Islam? Die kennen toch ook grote stromingen met bijbehorende voorschriften, uitleggen en doctrines?
Dit soort clowns stimuleert het niet bepaald dat mensen meer respect krijgen voor de islam.quote:Op maandag 7 september 2009 21:30 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
Ik zie wat schreeuwende oude idioten, waar halen ze die info vandaan? Verder verbaas ik me er over dat je dit soort filmpjes kan kijken, al die dreigementen en indoctrinatie rotzooi die ze naar je hoofd gooien. "Vrees de heer, vrees hem, VREES hem!"..
Ja, ik ben echt geschrokken van dat filmpje. Dacht eerst dat het niet echt was. Maar dat was het wél.quote:Op maandag 7 september 2009 22:00 schreef uiterstaardig het volgende:
[..]
Dit soort clowns stimuleert het niet bepaald dat mensen meer respect krijgen voor de islam.
Ze bevestigen juist het beeld dat bepaalde (dus niet alle) moslimgroeperingen onder invloed staan van volslagen krankzinnigen
Ach, ik weet niet of er nu zoveel verschil is tussen een staatsopleiding voor Imams, of een universitaire/HBO-opleiding die zwaar gesubsidieerd is en een poldervisie op de Islam uitdraagt...quote:Op maandag 7 september 2009 21:58 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Maar net als de joden geen centrale structuur en heel veel eigen intepretatie. Turkije en Marokko vinden dat gevaarlijk en eisen een staatsopleiding voor imams, hebben ze ook aan Nederland aangeboden maar die vinden dat onverenigbaar met de scheiding tussen kerk en staat en krijgen dus onopgeleide bergimams die veel radicaler zijn, iets wat landen als Turkije en Marokko bevreemdt, want die zien het gevaar daarin wél.
Bewijs dat de omkering van ''het is maar een incident'' precies dezelfde onzin oplevert.quote:Op maandag 7 september 2009 18:57 schreef RAVW het volgende:
ach ... hoe veel slachtoffers zijn er andersom al gevallen en hoe veel gaan er nog vallen ?
maar dat dit niet kan is een ding wat zeker is ..
maar dan zo wel van bij de kanten .
Precies, en dan wordt het ook nog aangedragen door een zichzelf "normale" moslim noemend persoon. Dan zet ik toch werkelijk m'n vraagtekens bij wat nou werkelijk een moslim is als ze zichzelf 'normaal' noemen.quote:Op maandag 7 september 2009 22:00 schreef uiterstaardig het volgende:
[..]
Dit soort clowns stimuleert het niet bepaald dat mensen meer respect krijgen voor de islam.
Ze bevestigen juist het beeld dat bepaalde (dus niet alle) moslimgroeperingen onder invloed staan van volslagen krankzinnigen
Joh.. dus alle bejaarde moslims in Engeland krijgen klaps omdat Wilders in Nederl...quote:Op maandag 7 september 2009 22:21 schreef Ghaazi het volgende:
Hij is inmiddels overleden.
Zie hier het gruwelijke resultaat als de PVV aan de macht komt.
Dan zouden er wat meer agenten zijn en de straffen iets zwaarder, ook voor white trash.quote:Op maandag 7 september 2009 22:21 schreef Ghaazi het volgende:
Hij is inmiddels overleden.
Zie hier het gruwelijke resultaat als de PVV aan de macht komt.
Neuh... volgens de Koran is het oog om oog, tand om tand.quote:Op maandag 7 september 2009 22:25 schreef Sargon het volgende:
Moet ik nu extra geschokt zijn omdat het een vrome moslim is
Kun je je voorstellen wat er geschreven zou zijn als GW in het begin van ditquote:Op maandag 7 september 2009 22:24 schreef Matteüs het volgende:
[..]
Joh.. dus alle bejaarde moslims in Engeland krijgen klaps omdat Wilders in Nederl...
Laat ook maar. Te dom om op in te gaan.
Of dat meisje uit het Amsterdamse uitgaansleven. Dat incident werd ook gebagatelliseerd als zijnde dat ze erom vroeg omdat ze zich onzedig zou hebben gekleed. Het gezonde verstand gebruiken en nadenken hoe je je kleedt was de conclusie. Een paar weken later was daar een bekeerde moslima die in een christelijk dorp wordt lastig gevallen omdat ze o.a. een hoofddoek draagt. Daar ging de conclusie van nadenken met wat je draagt niet meer op want deze moslima was wel een echt slachtoffer.quote:Op maandag 7 september 2009 22:12 schreef pisnicht het volgende:
Waar is nu diezelfde moslim brigade die het aanranden van een 14 meisje hier wegzette als kwajongensstreken?
Bejaarde moslims die met zijn allen een twaalfjarige autochtoon doodschoppen?quote:Op maandag 7 september 2009 19:02 schreef LXIV het volgende:
Overal in Europa gebeurt het dagelijks andersom. Maar dat komt niet in de media.
De tijd dat groepen allochtonen hier een bejaarde neerknuppelen moet nog komen idd, alleen zal dat weinig met de islam te maken hebben lijkt me.quote:Op maandag 7 september 2009 22:26 schreef Matteüs het volgende:
[..]
Neuh... volgens de Koran is het oog om oog, tand om tand.
Gezien de "incidentjes" van moslim jeugd staan we nog achter.
Ach, waar zeuren we over. Om met moslim maatstaven te spreken als hun jeugd weer van zich laat horen:quote:Op maandag 7 september 2009 22:27 schreef Huisjesmelkert het volgende:
[..]
Kun je je voorstellen wat er geschreven zou zijn als GW in het begin van dit
jaar inderdaad UK binnen had mogen komen en z'n zegje had kunnen doen.
Klopt, hier doen ze het met 10 man.quote:Op maandag 7 september 2009 22:30 schreef Hukkie het volgende:
[..]
De tijd dat groepen allochtonen hier een bejaarde neerknuppelen moet nog komen idd, alleen zal dat weinig met de islam te maken hebben lijkt me.
Heel veel bejaarden worden overvallen, ook met geweld, door allochtonen en datquote:Op maandag 7 september 2009 22:30 schreef Hukkie het volgende:
[..]
De tijd dat groepen allochtonen hier een bejaarde neerknuppelen moet nog komen idd, alleen zal dat weinig met de islam te maken hebben lijkt me.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |