abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_72555825
quote:
Op dinsdag 8 september 2009 13:12 schreef Cacciatore het volgende:

[..]

Welnee, Ajax moet uitstralen wat ze zijn, nummer 1 dus.
Dat zijn we al jaren niet meer en zo moeten we ons ook niet gedragen als je niet in zo'n positie zit. Prima dat Amsterdamse bluf maar niet in een situatie waarin je al 5 jaar achtereen niet kampioen bent geworden.
pi_72555843
Godver, ik heb weer zin in zondag.
Verdomde eigenwijs
Viva la afca
pi_72555884
vermakelijk topic weer. mooie verhalen over vroeger en nu. mag wel wat vaker van deze kwaliteit in dit topic.
AFC Ajax | SS Lazio | SK Slavia | Bobby Haarms †
"Het gaat nu even slecht, maar je moet Ajax altijd blijven steunen hè," zei hij. Hij herhaalde zijn boodschap nog eens: "Altijd blijven steunen, die club. Daar ben je Ajacied voor."
  dinsdag 8 september 2009 @ 17:50:06 #154
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_72556068
quote:
Op dinsdag 8 september 2009 17:19 schreef Riro het volgende:
Ergens heb je wel gelijk hoor Silenus, maar toch vind ik Jol in trainingspak een stuk meer "Wij zijn Ajax Amsterdam, dus kom maar op" uitstralen dan MvB in een Oger pak.
Dat is dan een kwestie van smaak en een verschil van mening. No prob.

Ik loop op m'n vrije zondag als ik de deur niet uithoef ook gewoon in precies dezelfde blauwe Ajaxtrainingsbroek als Jol tijdens wedstrijden ( vergeet even het eerder genoemde gedeelte over Rotterdamse Sjonnie ) maar ik kan ook niet te pas en te onpas in kleren lopen die ikzelf het lekkerst vind zitten.

Aan de andere kant is het mooie aan Jol dat 'ie zo onverstoorbaar is als de neten en het 'm allemaal echt geen reet interesseert. En zo hoort het ook natuurlijk, want een Ajacied trekt zich nooit wat aan van wat iemand anders van 'm vindt. No one likes his campingsmoking and he doesn't care!
Gourmetten of steengrillen?
pi_72556529
Op vakantie geweest en dan lees ik de "aankopen". Kerlon
pi_72557605
quote:
Goed nieuws! In het supportershome naast de Arena heeft maandagavond 21 september een bijeenkomst plaats met spelers en technische staf van Ajax. De avond is bedoeld om spelers en supporters dichter bij elkaar te brengen en om wederzijds begrip te kweken voor elkaars emoties. In het verleden werd er gesproken met een kleine afvaardiging van de supporters en een delegatie van de selectie. Nu wordt deze meeting breder getrokken en is het toegankelijk voor iedere supporter die geïnteresseerd is. Aanvang is 20.00 uur en rond 21.15 uur zal er een eind aan worden gebreid.
Sounds good.
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
pi_72558381
quote:
Op dinsdag 8 september 2009 18:47 schreef kevin6188 het volgende:

[..]

Sounds good.
Da's wel heel mooi ja. Zou dit een initiatief zijn van Jol?
pi_72558467
quote:
Op dinsdag 8 september 2009 18:47 schreef kevin6188 het volgende:

[..]

Sounds good.
mmm, helaas speelt Jong Ajax die avond niet. Denk toch dat ik even langs kom
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
Michael Jackson 1958-2009
pi_72559406
Nijhuis voor zondag tegen nac.. wederom een uit de hand lopende wedstrijd?
pi_72560821
Bij mij loopt het iedere wedstrijd uit de hand.
"Het gaat nu even slecht, maar je moet Ajax altijd blijven steunen hè," zei hij. Hij herhaalde zijn boodschap nog eens: "Altijd blijven steunen, die club. Daar ben je Ajacied voor."
pi_72562617
Ben het opzich wel eens met Silenus, een gelikt pak straalt gewoon meer uit. Maargoed, maak me er niet zo heel druk om. Maak me meer druk om de prijzen. Er moet dit jaar gewoon een prijs komen
En een finale Ajax - Feyenoord zou wel geniaal zijn. Maargoed, daar zijn we nog lang niet.
Eerst zondag even knallen en dan donderdag de eerste puntjes voor de poulefase pakken.
Bobby Haarms: "Ik ben niet bang voor de dood. Misschien zit onze Lieve Heer wel te wachten op een hersteltraining. Nou, dan kan ie behoorlijk aan de bak." AFCA
pi_72562732
Waarom wordt er in het weekend van 14/15 november niet gebald?
pi_72562806
quote:
Op dinsdag 8 september 2009 20:59 schreef Aanvoerder het volgende:
Interlands?
pi_72563042
Slavia speelt wel dat weekend.
pi_72563161
quote:
Op dinsdag 8 september 2009 20:59 schreef Aanvoerder het volgende:
Oke chill, dan zit ik in Boedapest wss, mis ik ook niks
Bobby Haarms: "Ik ben niet bang voor de dood. Misschien zit onze Lieve Heer wel te wachten op een hersteltraining. Nou, dan kan ie behoorlijk aan de bak." AFCA
pi_72563187
quote:
Op dinsdag 8 september 2009 21:07 schreef Aanvoerder het volgende:
Slavia speelt wel dat weekend.
Volgens mij zijn de playoffs dan voor kwalificatie voor het wK.
  dinsdag 8 september 2009 @ 21:15:33 #167
100696 NoizEkick
of iets dergelijks
pi_72563438
quote:
Op dinsdag 8 september 2009 21:10 schreef Jasza het volgende:

[..]

Volgens mij zijn de playoffs dan voor kwalificatie voor het wK.
Klopt. (14-18 nov.)
pi_72563556
Mmm, als Ajax toch niet speelt. Misschien is dat wel een geschikt moment om er na drukke tijd eens een weekendje tussenuit te gaan.
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
pi_72563584
Beetje laat (zit nog steeds in SF) maar leuke aankopen. Kerlon was een grote verrassing.
Heb ik verder nog groot nieuws gemist? (op Pantelic en Ze Eduardo na)
Tot vrijdag. .
-
pi_72563731
quote:
Op dinsdag 8 september 2009 21:18 schreef kevin6188 het volgende:
Mmm, als Ajax toch niet speelt. Misschien is dat wel een geschikt moment om er na drukke tijd eens een weekendje tussenuit te gaan.
Als je nog snel bent, bij ryanair tot en met de 10e heel veel vluchten voor 5¤
pi_72563790
quote:
Op dinsdag 8 september 2009 21:09 schreef Silaz het volgende:

[..]

Oke chill, dan zit ik in Boedapest wss, mis ik ook niks
maat van mij vroeg of ik naar Transmission in Praag wil komen dan, dus wilde het even zeker weten.

Hoeren, ik zou volgende maand naar Kiev gaan, maar alle goedkope vluchten zijn weg. Denk dat ik misschien dan toch Zagreb ga proberen.
pi_72569469
quote:
Edgar Davids zet zijn loopbaan mogelijk voort bij Vitesse. De Gelderlander weet dat de middenvelder zich heeft aangeboden bij de Arnhemse club. Vitesse-trainer Theo Bos staat niet onwelwillend tegenover de komst van de routinier, maar realiseert zich dat Vitesse weinig financiële ruimte heeft.
pi_72569768
Waarom stopt 'ie niet gewoon met profvoetbal?
pi_72569836
Edje, het had zo mooi kunnen zijn.
  woensdag 9 september 2009 @ 00:28:57 #175
131729 jna
Je lul hangt uit je broek
pi_72571004
quote:
Op dinsdag 8 september 2009 23:46 schreef Aanvoerder het volgende:
Edje, het had zo mooi kunnen zijn.
al zou ie 1 keer per week meetrainen, zou het al een toegevoegde waarde zijn
Jawel, je keek.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: