Dat zijn we al jaren niet meer en zo moeten we ons ook niet gedragen als je niet in zo'n positie zit. Prima dat Amsterdamse bluf maar niet in een situatie waarin je al 5 jaar achtereen niet kampioen bent geworden.quote:Op dinsdag 8 september 2009 13:12 schreef Cacciatore het volgende:
[..]
Welnee, Ajax moet uitstralen wat ze zijn, nummer 1 dus.
Dat is dan een kwestie van smaak en een verschil van mening. No prob.quote:Op dinsdag 8 september 2009 17:19 schreef Riro het volgende:
Ergens heb je wel gelijk hoor Silenus, maar toch vind ik Jol in trainingspak een stuk meer "Wij zijn Ajax Amsterdam, dus kom maar op" uitstralen dan MvB in een Oger pak.
Sounds good.quote:Goed nieuws! In het supportershome naast de Arena heeft maandagavond 21 september een bijeenkomst plaats met spelers en technische staf van Ajax. De avond is bedoeld om spelers en supporters dichter bij elkaar te brengen en om wederzijds begrip te kweken voor elkaars emoties. In het verleden werd er gesproken met een kleine afvaardiging van de supporters en een delegatie van de selectie. Nu wordt deze meeting breder getrokken en is het toegankelijk voor iedere supporter die geïnteresseerd is. Aanvang is 20.00 uur en rond 21.15 uur zal er een eind aan worden gebreid.
mmm, helaas speelt Jong Ajax die avond niet. Denk toch dat ik even langs komquote:
Interlands?quote:Op dinsdag 8 september 2009 20:59 schreef Aanvoerder het volgende:
Waarom wordt er in het weekend van 14/15 november niet gebald?
Oke chill, dan zit ik in Boedapest wss, mis ik ook niksquote:Op dinsdag 8 september 2009 20:59 schreef Aanvoerder het volgende:
Waarom wordt er in het weekend van 14/15 november niet gebald?
Volgens mij zijn de playoffs dan voor kwalificatie voor het wK.quote:Op dinsdag 8 september 2009 21:07 schreef Aanvoerder het volgende:
Slavia speelt wel dat weekend.
Klopt. (14-18 nov.)quote:Op dinsdag 8 september 2009 21:10 schreef Jasza het volgende:
[..]
Volgens mij zijn de playoffs dan voor kwalificatie voor het wK.
Als je nog snel bent, bij ryanair tot en met de 10e heel veel vluchten voor 5¤quote:Op dinsdag 8 september 2009 21:18 schreef kevin6188 het volgende:
Mmm, als Ajax toch niet speelt. Misschien is dat wel een geschikt moment om er na drukke tijd eens een weekendje tussenuit te gaan.
maat van mij vroeg of ik naar Transmission in Praag wil komen dan, dus wilde het even zeker weten.quote:Op dinsdag 8 september 2009 21:09 schreef Silaz het volgende:
[..]
Oke chill, dan zit ik in Boedapest wss, mis ik ook niks
quote:Edgar Davids zet zijn loopbaan mogelijk voort bij Vitesse. De Gelderlander weet dat de middenvelder zich heeft aangeboden bij de Arnhemse club. Vitesse-trainer Theo Bos staat niet onwelwillend tegenover de komst van de routinier, maar realiseert zich dat Vitesse weinig financiële ruimte heeft.
al zou ie 1 keer per week meetrainen, zou het al een toegevoegde waarde zijnquote:Op dinsdag 8 september 2009 23:46 schreef Aanvoerder het volgende:
Edje, het had zo mooi kunnen zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |