Daar is ik weer, mét stickertje van de VK

Bloeddruk was prima, hartje van beeb-lief was perfect, baarmoeder is echt heel hoog ineens (ze heeft de buik opgemeten en die zat tussen de 23 en de 24 cm., en dat was goed in elk geval

het was vooral dat ík er danig van onder de indruk was) en ze heeft nog geprobeerd of ze kon vinden waar het hoofdje lag, maar dat was nog niet gelukt. Terwijl ze dat deed kreeg ik een harde buik en daardoor weet ik nu zeker dat ik wel harde buiken heb, maar ze niet of nauwelijks voel. Het was dat ze het zei, anders had ik het niet eens doorgehad.. De enige manier waarop ik ze bemerk is proberen mijn buik in te duwen, als het hard voelt heb ik een harde buik. Daardoor was het nu ook heel erg zeker dat ik níet meer meer als halve dagen mag gaan werken: voor mijn werkzaamheden werden aangepast had ik dus na het werk hele middagen en avonden harde buiken en dat was niet zo'n goed plan. Best fijn deze bevestiging, ik had wel vermoedens, maar wist het niet zo goed omdat ik dus niet vóel dat ik een harde buik heb enzo

Nouja, over 3 weken mag ik terug en twee weken daarna hebben we ook meteen al de volgende afspraak staan (extra controle i.v.m. extra risico op verhoogde bloeddruk omdat mijn mama dat heeft).
Dank je wel Lijnloos

dat gaat écht onwijs lukken!
quote:
Jaaahh, het was echt al lang geleden dat we er samen ff een avondje op uit zijn getrokken.. Het is allemaal niet extreem spectaculair, maar ik heb er wel súperveel zin in: we gaan naar
9, de nieuwe van Tim Burton die vandaag gaat draaien (want ja, film die 9 heet, 09-09-2009 enzo)

quote:
Vannacht een redelijk goede nacht gehad. Wel lekgeprikt door een mug. Gek genoeg blijven die muggenbeten niet meer jeuken sinds ik zwanger ben. Da's wel fijn. Alleen dat gezoem om je hoofd.. aargh!
Vanmorgen stond ik in de kattenpis te dansen. Een van mijn katten heeft blaasontsteking en had bedacht dat het douchputje wel een mooie plasplaats was. Stond ik daar met mijn blote voeten in... bah, maar goed, ik kon het wel meteen wegspoelen

Daarna op nog zes plaatsen in het huis miniplasjes opgedweild.

Het is uiteindelijk vooral zielig voor de kat natuurlijk, maar leuk is anders.
MAAR, het goede nieuws is... dit is mijn laatste volledige werkdag. Morgen nog een half dagje en dan zeg ik DIKKE DOEI!
Zucht, muggen en kattenpies, dat is me dan al wel weer genoeg voor een ochtendje van duizend bommen en granaten

Maar heeejj, héél erg bijna verlof nu, woohoo!!

Fijn joh!
Lily, ik kijk inderdaad ook heel erg uit naar mijn verlof. Al weken eigenlijk. Nooit gedacht dat ik er zo snel klaar mee zou zijn, maar ik heb gewoon echt geen zin meer.. Hopelijk zal voor jou de tijd ook vliegen, zijn het wel leuke projecten?
Mefke, fijn dat jij ook zo lekker hebt geslapen

En Mama-papa, ook goedgekeurd, jeej!

Wat is jouw bloeddruk dan? (Staat op je kaart, ben ik niet zo lang geleden achtergekomen

)