abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_72578737
Echt echt echt echt echt echt niet lullig bedoeld hoor, écht niet Maar kan iemand me uitleggen wat er zo leuk is aan Woezel en Pip? Ik vind ze stom

En van wie mag ik een portie motivatie om deze laatste werkdagen nog iets nuttigs te doen?
  woensdag 9 september 2009 @ 12:34:36 #202
259489 mama_papa
Papa en Mama van Tessa
pi_72578760
quote:
Op woensdag 9 september 2009 12:33 schreef Sorbootje het volgende:
Echt echt echt echt echt echt niet lullig bedoeld hoor, écht niet Maar kan iemand me uitleggen wat er zo leuk is aan Woezel en Pip? Ik vind ze stom

En van wie mag ik een portie motivatie om deze laatste werkdagen nog iets nuttigs te doen?
Vind ze juist heel schattig Haha maar ieder zo zijn ding he
05-02-2010 00:58 is onze dochter Tessa geboren!!!
26-05-2010 gaan we trouwen!!!!!!!
pi_72578775
Octo: ik heb gewoon een stel lange t-shirt en truitjes ingeslagen. Niet zwangerschaps, maar gewoon beetje rekkend materiaal. Dat werkt voor nu prima
  woensdag 9 september 2009 @ 12:36:03 #204
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_72578797
Daar is ik weer, mét stickertje van de VK Bloeddruk was prima, hartje van beeb-lief was perfect, baarmoeder is echt heel hoog ineens (ze heeft de buik opgemeten en die zat tussen de 23 en de 24 cm., en dat was goed in elk geval het was vooral dat ík er danig van onder de indruk was) en ze heeft nog geprobeerd of ze kon vinden waar het hoofdje lag, maar dat was nog niet gelukt. Terwijl ze dat deed kreeg ik een harde buik en daardoor weet ik nu zeker dat ik wel harde buiken heb, maar ze niet of nauwelijks voel. Het was dat ze het zei, anders had ik het niet eens doorgehad.. De enige manier waarop ik ze bemerk is proberen mijn buik in te duwen, als het hard voelt heb ik een harde buik. Daardoor was het nu ook heel erg zeker dat ik níet meer meer als halve dagen mag gaan werken: voor mijn werkzaamheden werden aangepast had ik dus na het werk hele middagen en avonden harde buiken en dat was niet zo'n goed plan. Best fijn deze bevestiging, ik had wel vermoedens, maar wist het niet zo goed omdat ik dus niet vóel dat ik een harde buik heb enzo

Nouja, over 3 weken mag ik terug en twee weken daarna hebben we ook meteen al de volgende afspraak staan (extra controle i.v.m. extra risico op verhoogde bloeddruk omdat mijn mama dat heeft).

Dank je wel Lijnloos dat gaat écht onwijs lukken!
quote:
Op woensdag 9 september 2009 09:20 schreef Sorbootje het volgende:
Incantrix, ga je uit met je lief? Wat ga je doen?
Jaaahh, het was echt al lang geleden dat we er samen ff een avondje op uit zijn getrokken.. Het is allemaal niet extreem spectaculair, maar ik heb er wel súperveel zin in: we gaan naar 9, de nieuwe van Tim Burton die vandaag gaat draaien (want ja, film die 9 heet, 09-09-2009 enzo)
quote:
Vannacht een redelijk goede nacht gehad. Wel lekgeprikt door een mug. Gek genoeg blijven die muggenbeten niet meer jeuken sinds ik zwanger ben. Da's wel fijn. Alleen dat gezoem om je hoofd.. aargh!

Vanmorgen stond ik in de kattenpis te dansen. Een van mijn katten heeft blaasontsteking en had bedacht dat het douchputje wel een mooie plasplaats was. Stond ik daar met mijn blote voeten in... bah, maar goed, ik kon het wel meteen wegspoelen Daarna op nog zes plaatsen in het huis miniplasjes opgedweild. Het is uiteindelijk vooral zielig voor de kat natuurlijk, maar leuk is anders.

MAAR, het goede nieuws is... dit is mijn laatste volledige werkdag. Morgen nog een half dagje en dan zeg ik DIKKE DOEI!
Zucht, muggen en kattenpies, dat is me dan al wel weer genoeg voor een ochtendje van duizend bommen en granaten Maar heeejj, héél erg bijna verlof nu, woohoo!! Fijn joh!

Lily, ik kijk inderdaad ook heel erg uit naar mijn verlof. Al weken eigenlijk. Nooit gedacht dat ik er zo snel klaar mee zou zijn, maar ik heb gewoon echt geen zin meer.. Hopelijk zal voor jou de tijd ook vliegen, zijn het wel leuke projecten?

Mefke, fijn dat jij ook zo lekker hebt geslapen

En Mama-papa, ook goedgekeurd, jeej! Wat is jouw bloeddruk dan? (Staat op je kaart, ben ik niet zo lang geleden achtergekomen )
3!
pi_72578949
Woezel en pip zijn leuk

Hier ook 2 grote knuffels voor op de kinderkamer, boxkleed/speelkleed.
En nog wat kleine dingen zoals knuffeldoek en rammelaar.

Oh en ik verveel mij echt niet meer.
Vanaf as maandag hebben wij een schoonmaakster voor 3 uur per week.
Red het echt niet meer alleen en wil ook niet steeds mijn moeder lastig vallen.
As maandag gaat de schoonmaakster dus de binennkant van de keuken doen. En nu ben ik dus bezig met de kasten opruimen. Wat een zooi kan een mens toch hebben. En van bewaren wil ik niets meer weten. Wat niet gebruikt wordt, WEG!!!
  woensdag 9 september 2009 @ 12:41:06 #206
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_72578952
Van mij krijg je het niet hoor Sorbootje, die laatste dag is ook gewoon om te lummelen, beetje surfen enzo.
pi_72578956
quote:

Ik niet, want ik vind ze ook stom
Heb je er wat aan om te bedenken dat je alweer een halve dag hebt gehad en vandaag dus nog maar een paar uurtjes hoeft en dan morgen ook nog maar een paar uurtjes? Je kunt een afstreepkalender gaan maken, maar dan voor de uren. En om het leuk te houden mag je dan ieder uur een chocolaatje!
pi_72578963
Incatrix, goedgekeurd
Fijn........
pi_72578993
quote:

De laaste dagen..
Gewoon lekker rustig aan doen. Kun je vast rustig aan wennen, aan je straks verlof
  woensdag 9 september 2009 @ 12:45:44 #210
35189 Troel
scherp en bot
pi_72579064
quote:
Ik vind het leuk bij anderen Net zoals bumba en boohbah en de teletubbies en piet piraat en K3 en samson en Gert.

Maar het komt mijn huis niet in
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_72579170
Ha, als ik tóch toestemming van jullie heb ga ik me ook niet meer schuldig voelen.

En ik heb toch best al nuttige dingen gedaan... Nu nog even een urenversie van mijn afstreepkalender maken! En chocolaatjes halen in mijn pauze.

Misschien vind ik Woezel en Pip gewoon niet leuk omdat ik sowieso de pest heb aan dingen met tekenfilm of boekfiguurtjes erop voor kinderen.. Zo heb ik ook een shitload aan winnie de poeh kleertjes gekregen, ik heb d'r niks mee.. maar ja... of nog erger Hello Kittie

Incantrix, héél veel plezier vanavond!!
pi_72579310
Maar wat als je kind nu 3 jaar oud is.
Dan kun je toch geen tekenfilmfiguren weigeren in huis.

(hihi dadelijk vind ons kind woezel en pip niets, en als het een zij is, gaat ze voor hello kitty, naja als hij/zij maar gelukkig is:D )
pi_72579354
quote:
Op woensdag 9 september 2009 12:54 schreef ymme het volgende:
Maar wat als je kind nu 3 jaar oud is.
Dan kun je toch geen tekenfilmfiguren weigeren in huis.

(hihi dadelijk vind ons kind woezel en pip niets, en als het een zij is, gaat ze voor hello kitty, naja als hij/zij maar gelukkig is:D )
Zolang mijn kind nog geen mening heeft weer ik het gewoon

En zodra ze een mening gaat vormen indoctrineer ik haar gewoon
pi_72579385
Incantrix weer goedgekeurd En wel fijn dat je duidelijkheid hebt over je werk

Ik zit te twijfelen wat ik moet doen met werken. Ik kan zo rond deze tijd van de dag niet erg veel meer als mijn oppas-ukje er ook is ontdekte ik En dan heb ik wél twee dreumesen om voor te zorgen nog een hele middag.

Maarja, als ik niet werk, krijg ik niet betaald en dan ga ik failliet Ook niet heel handig.

Ik heb trouwens 's avonds af en toe enórme kramp in de buurt van mijn ribben op mijn rug. Dan kan ik alleen nog maar oppervlakkig ademen en heel voorzichtig bewegen, alsof al mijn tussenribspieren in kramp zijn geschoten. Auw. Iemand die dit herkent?
  woensdag 9 september 2009 @ 12:57:07 #215
95408 Incantrix
pi_72579413
Ymme, fijn dat jullie nu hulp in de huishouding hebben, het is inderdaad lastig om het altijd aan anderen te moeten vragen en je lief moet het allemaal ook maar bolwerken in zijn eentje.. Wij hebben er ook over zitten denken, maar hebben de centjes nu nog te hard nodig voor andere dingen. Zo vlakbij mijn uitgerekende datum willen we wel iemand inschakelen voor een GROTE schoonmaak, want Ischias en nesteldrang gaan vast niet héél goed samen

Sorbootje-lief, vandaag en morgen moet je toch vooral veel kletsen en yummie hapjes eten enzo? Productief zijn lijkt me lastig hoor, good luck!

Ow, en ik vind Woezel en Pip ook wel lief ( heb hetzelfde boxkleed als Ymme volgens mij) maar ik zou er ook geen thema van willen maken in de babykamer ofzo. Het zijn gewoon wel blije popjes en de tekeningetjes hebben leuke kleurtjes enzo, daar ben ik altijd wel van..
3!
pi_72579427
En qua tekenfilmfiguren: hier lijkt Nijntje nu even populair en dat vind ik prima, maar er zijn inderdaad ook figuren die hier het huis niet inkomen En als hij dat later leuk gaat vinden heeftie pech
pi_72579517
Ik huur een nichtje van 15 (dochter van broer) voor anderhalf uur in de week. Voor 4,- per uur, dat is dus 6,- per week en dan poetst ze mijn héle keuken grondig, zuigt ze het hele huis en lapt af en toe ramen en dergelijke. Geniaal!
En zij ook blij, want ik betaal beter dan de Mac

ow en mijn moeder vond het echt nodig dat ik wat hulp kreeg en zij is er wat te oud voor, dus zij betaalt de helft
pi_72579534
Bumba vind er werkelijk niks aan maar hey baby is eens stil bij de aanblik van Bumba. Dus Bumba it is
ti amo più di ieri ma meno di domani
pi_72579553
Ik heb een Woezel en pip telefoontje, maar die zo zacht en grappig dat ik hem tolereer. (en gegeven paard enzo...)

Nijntje kan ik ook nog wel verdragen.

Incantrixje-ooklief, ik zal me aan je advies houden
  woensdag 9 september 2009 @ 13:01:33 #220
95408 Incantrix
pi_72579592
Dank je wel Sorbo, gaat lukken en goed zo, gezellige latste dagen zijn zo'n fijne afsluiting, lijkt me

En Freecell, dat lijkt me inderdaad heel lastig, ik kan makkelijk zeggen dat het niet meer gaat, ik krijg toch mijn salaris wel. Kiezen tussrn failliet gaan of jezelf pijn doen.. Ik weet niet wat ik zou doen, wat niet gaat gaat niet, maar zonder centjes leeft het zo lastig.. De kramp die je omschrijft ken ik trouwens niet, vervelend joh!
3!
pi_72579764
Eew Sorbootje, toen was je vast direct goed wakker! Arm katje though. Jeeeej morgen verlof!!

Icantrix veel plezier vanavond!!! 999!!!!

Ik kon vannacht niet slapen, dan ga ik er vaak uit om warme melk te drinken en saaie televisie te kijken en dan kan ik vaak nog wel even slapen. Maar nu.. grr, een van onze katten (die van die kikker) besloot om alles wat niet mag achter elkaar te gaan doen, dus ik moest steeds opspringen om hem overal af te meppen (foei roepen werkt niet bij hem, hij weet dondersgoed dat je dan niet bij hem kan komen). Dus ik werd nog hyperder en ben maar opgebleven. 's Morgens had ik de katten naar buiten gedaan en het kattenluikje op zo'n stand gezet dat ze niet naar binnen kunnen zodat hij geen kikkers mee naar binnen kon nemen. Maar de andere kat wilde naar binnen, dus ik zet even het luikje open, ga naar de wc, kom ik na een minuutje terug: KIKKER in huis
Normaal issie wel lief hoor...

En ik ben zooooo zenuwachtig!! Morgen ga ik de eindpresentatie van mijn afstudeervak houden, en daarna mijn eindgesprek (soort van verdediging van de scriptie). De scriptie is al goedgekeurd en afgedrukt.
Waaaaaahhh!!!
Dan moet ik daarna alleen nog een literatuurproject doen waarover ik een presentatie moet houden en dan ben ik
KLAAR!!!!
OMGWTFBBQ!! (ik heb door omstandigheden heel erg lang over mijn studie gedaan)

Ik hou ook helemaaaaal niet van die tekenfilmfiguurtjes enzo, vooral niet op kleding of behang. Maar wel van Totoro En van Dikkie Dik want anders is ons kamertje zo groen en die is ook niet zo commercieel.
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
pi_72579843
quote:
Op woensdag 9 september 2009 13:01 schreef Incantrix het volgende:
Dank je wel Sorbo, gaat lukken en goed zo, gezellige latste dagen zijn zo'n fijne afsluiting, lijkt me

En Freecell, dat lijkt me inderdaad heel lastig, ik kan makkelijk zeggen dat het niet meer gaat, ik krijg toch mijn salaris wel. Kiezen tussrn failliet gaan of jezelf pijn doen.. Ik weet niet wat ik zou doen, wat niet gaat gaat niet, maar zonder centjes leeft het zo lastig.. De kramp die je omschrijft ken ik trouwens niet, vervelend joh!
Nou, dat dus
En TARA heeft genoeg salaris voor alle vaste lasten, maar van mijn inkomen leven we zeg maar
Daarbij heeft onze vraagouder ook een vet probleem als ik afhaak Ze kan al bijna geen opvang krijgen voor mijn verlof...
pi_72579897
Twinkly
Serieus, katten doen het expres volgens mij!

onze kat probeert me sinds een paar dagen te vermoorden geloof ik Zodra ik 's nachts naar de WC wil lopen gaat ze vol enthousiasme op mijn voeten zitten. Als ik toch doorloop valt ze mijn kuiten aan
pi_72580111
quote:
Op woensdag 9 september 2009 13:06 schreef Twinkly het volgende:

Ik hou ook helemaaaaal niet van die tekenfilmfiguurtjes enzo, vooral niet op kleding of behang. Maar wel van Totoro [ afbeelding ] En van Dikkie Dik want anders is ons kamertje zo groen en die is ook niet zo commercieel.
ti amo più di ieri ma meno di domani
pi_72580267
quote:
Op woensdag 9 september 2009 13:17 schreef Estrys het volgende:

[..]

toch? Was mijn conclusie Probeer maar eens een poster te vinden Nou ja anders verf ik m zelf wel op de muur ofzo

En ja katten doen het erom grr
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')