"Hoest eens een keertje, mevrouw?"quote:Op woensdag 9 september 2009 11:50 schreef Troel het volgende:
[..]
Dat lijkt me wel wat ja, gewoon even tussen neus en lippen door de melding dat ze al haar zien ofzo
Kriebelhoestquote:Op woensdag 9 september 2009 12:23 schreef WupWup het volgende:
[..]
"Hoest eens een keertje, mevrouw?"
Vind ze juist heel schattigquote:Op woensdag 9 september 2009 12:33 schreef Sorbootje het volgende:
Echt echt echt echt echt echt niet lullig bedoeld hoor, écht nietMaar kan iemand me uitleggen wat er zo leuk is aan Woezel en Pip? Ik vind ze stom
![]()
En van wie mag ik een portie motivatie om deze laatste werkdagen nog iets nuttigs te doen?
Jaaahh, het was echt al lang geleden dat we er samen ff een avondje op uit zijn getrokken.. Het is allemaal niet extreem spectaculair, maar ik heb er wel súperveel zin in: we gaan naar 9, de nieuwe van Tim Burton die vandaag gaat draaien (want ja, film die 9 heet, 09-09-2009 enzo)quote:Op woensdag 9 september 2009 09:20 schreef Sorbootje het volgende:
Incantrix, ga je uit met je lief? Wat ga je doen?![]()
Zucht, muggen en kattenpies, dat is me dan al wel weer genoeg voor een ochtendje van duizend bommen en granatenquote:Vannacht een redelijk goede nacht gehad. Wel lekgeprikt door een mug. Gek genoeg blijven die muggenbeten niet meer jeuken sinds ik zwanger ben. Da's wel fijn. Alleen dat gezoem om je hoofd.. aargh!
Vanmorgen stond ik in de kattenpis te dansen. Een van mijn katten heeft blaasontsteking en had bedacht dat het douchputje wel een mooie plasplaats was. Stond ik daar met mijn blote voeten in... bah, maar goed, ik kon het wel meteen wegspoelenDaarna op nog zes plaatsen in het huis miniplasjes opgedweild.
Het is uiteindelijk vooral zielig voor de kat natuurlijk, maar leuk is anders.
MAAR, het goede nieuws is... dit is mijn laatste volledige werkdag. Morgen nog een half dagje en dan zeg ik DIKKE DOEI!
Ik niet, want ik vind ze ook stomquote:Op woensdag 9 september 2009 12:33 schreef Sorbootje het volgende:
Echt echt echt echt echt echt niet lullig bedoeld hoor, écht nietMaar kan iemand me uitleggen wat er zo leuk is aan Woezel en Pip? Ik vind ze stom
![]()
En van wie mag ik een portie motivatie om deze laatste werkdagen nog iets nuttigs te doen?
quote:Op woensdag 9 september 2009 12:33 schreef Sorbootje het volgende:
![]()
Ik vind het leuk bij anderenquote:Op woensdag 9 september 2009 12:33 schreef Sorbootje het volgende:
![]()
Zolang mijn kind nog geen mening heeft weer ik het gewoonquote:Op woensdag 9 september 2009 12:54 schreef ymme het volgende:
Maar wat als je kind nu 3 jaar oud is.
Dan kun je toch geen tekenfilmfiguren weigeren in huis.
(hihi dadelijk vind ons kind woezel en pip niets, en als het een zij is, gaat ze voor hello kitty, naja als hij/zij maar gelukkig is:D )
Nou, dat dusquote:Op woensdag 9 september 2009 13:01 schreef Incantrix het volgende:
Dank je wel Sorbo, gaat lukkenen goed zo, gezellige latste dagen zijn zo'n fijne afsluiting, lijkt me
En Freecell, dat lijkt me inderdaad heel lastig, ik kan makkelijk zeggen dat het niet meer gaat, ik krijg toch mijn salaris wel. Kiezen tussrn failliet gaan of jezelf pijn doen..Ik weet niet wat ik zou doen, wat niet gaat gaat niet, maar zonder centjes leeft het zo lastig.. De kramp die je omschrijft ken ik trouwens niet, vervelend joh!
quote:Op woensdag 9 september 2009 13:06 schreef Twinkly het volgende:
Ik hou ook helemaaaaal niet van die tekenfilmfiguurtjes enzo, vooral niet op kleding of behang. Maar wel van Totoro [ afbeelding ]En van Dikkie Dik want anders is ons kamertje zo groen
en die is ook niet zo commercieel.
toch? Was mijn conclusiequote:
Als het met anderhalf kan, kan het met drie jaar ookquote:Op woensdag 9 september 2009 12:54 schreef ymme het volgende:
Maar wat als je kind nu 3 jaar oud is.
Dan kun je toch geen tekenfilmfiguren weigeren in huis.
(hihi dadelijk vind ons kind woezel en pip niets, en als het een zij is, gaat ze voor hello kitty, naja als hij/zij maar gelukkig is:D )
En weet je wat het is.quote:Op woensdag 9 september 2009 12:57 schreef Incantrix het volgende:
Ymme, fijn dat jullie nu hulp in de huishouding hebben, het is inderdaad lastig om het altijd aan anderen te moeten vragen en je lief moet het allemaal ook maar bolwerken in zijn eentje.. Wij hebben er ook over zitten denken, maar hebben de centjes nu nog te hard nodig voor andere dingen. Zo vlakbij mijn uitgerekende datum willen we wel iemand inschakelen voor een GROTE schoonmaak, want Ischias en nesteldrang gaan vast niet héél goed samen
Ja ik had haar die dag al voor de derde keer aan de telefoon en elke keer weer die vraag: "en????" tjsa toen moesten we daar toch even gebruik van maken hoorquote:
Ik zelf ben altijd al van mening geweest, dat het zowieso niet goed is, om je kind de hele dag of een flink aantal uren voor de tv te zetten.quote:Op woensdag 9 september 2009 13:22 schreef Troel het volgende:
[..]
Als het met anderhalf kan, kan het met drie jaar ook
het scheelt al enorm als je je kind niet de hele dag voor de tv zet met die programma's
Moest even lachen om jouw post.quote:Op woensdag 9 september 2009 13:39 schreef RockabeIIa het volgende:
Geef mijn portie 090909 maar aan fikkie. Ik ga wel een andere dag bevallen
Neeeeej das zielug!!quote:Op woensdag 9 september 2009 13:35 schreef Faja-Lobi het volgende:
Twinkly ik zou de kikker samen met de kat gezellig even samen in een kamer opsluiten, tenzij de kikker dood is dan lijkt me dat geen goed plan.
En als er wel een baby komt wordt je er wel wakker van hoor, geloof mequote:Op woensdag 9 september 2009 13:37 schreef mefke79 het volgende:
Maar ik ga zo dus maar even liggen, beetje boekje lezen. Er komt toch geen baby hier vandaag...
Hou op, nu wil ik oreo's met chocola er omheen!quote:Op woensdag 9 september 2009 13:53 schreef Sorbootje het volgende:Ik vind jullie grappig!
Chocolaatjes zijn gekocht, maar het was zeker niet de bedoeling om ze in één keer op te schrokken.?..
Elke dag één likje chocolade, maximaalquote:Op woensdag 9 september 2009 13:53 schreef Sorbootje het volgende:
Ik vind jullie grappig!
Chocolaatjes zijn gekocht, maar het was zeker niet de bedoeling om ze in één keer op te schrokken.?..
meanie!!!quote:Op woensdag 9 september 2009 13:58 schreef freecell het volgende:
[..]
Elke dag één likje chocolade, maximaal
JAAA???? Ik heb een zak worteltjes!!!!quote:Op woensdag 9 september 2009 14:12 schreef RockabeIIa het volgende:
Ik wil mijn chocolaatjes wel ruilen voor een paar worteltjes!
Oh, ik moet zo naar de VK. Zou het zo vergeten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |