Het is geen exacte quote maar: jij hebt kansen genoeg gehad en aanbiedingen die bij je pastten afgeslagenquote:Op maandag 7 september 2009 16:05 schreef Pheno het volgende:
Ah, +1 voorspelbaar, ex-mod wordt mod
Heerlijk, die frisse wind
Mja dat ken ik ook al. 4 zakken richting leger des heils en 2 dozen oud papier naar mijn ouders, omdat die als eerst de papierwagen langs krijgen. Die luie versnipperaar kwam niet langs.quote:Op maandag 7 september 2009 16:01 schreef Muck het volgende:
[..]
ik heb vorige week mijn hele huisje opgeruimd. 4 dozen oud papier en 3 grote vuilniszakken met vanalles weg getyfd
quote:Op maandag 7 september 2009 16:05 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Het is geen exacte quote maar: jij hebt kansen genoeg gehad en aanbiedingen die bij je pastten afgeslagen
Fhaquote:
er werd gezegd dat jij mod-schap-aanbieding(en) hebt afgeslagenquote:Op maandag 7 september 2009 16:06 schreef Pheno het volgende:
[..]
Of moet ik deze lezen als: er past niets bij je?
Nou, ik heb iets gemist denk ik. Ik wil je mijn wachtwoord van mijn e-mail wel geven, dan mag je het zelf bekijkenquote:Op maandag 7 september 2009 16:07 schreef Ladylike het volgende:
[..]
er werd gezegd dat jij mod-schap-aanbieding(en) hebt afgeslagen
daarop vroeg ik of die bij je pastten
en daarop kwam het antwoord: Ja
te lezen vanaf hierquote:Op maandag 7 september 2009 16:08 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nou, ik heb iets gemist denk ik. Ik wil je mijn wachtwoord van mijn e-mail wel geven, dan mag je het zelf bekijken
Nou, ik heb ze echt niet gehad, niet eens openlijk en ook niet daar. MPG leest toch terug, dus hij mag het straks eens een keer uitleggenquote:Op maandag 7 september 2009 16:09 schreef Ladylike het volgende:
[..]
te lezen vanaf hier
[KSC #1459] Koffie gevraagd / aangeboden
Je hebt ze gelokt met snoepjesquote:Op maandag 7 september 2009 16:13 schreef Pheno het volgende:
Sjees, ik heb de voordeur open staan, komen er een paar kinderen gewoon binnen. Ik kan ze een ram verkopen met een duikfles, die staat achter de deur....
huh?quote:Op maandag 7 september 2009 16:05 schreef Pheno het volgende:
Ah, +1 voorspelbaar, ex-mod wordt mod
Heerlijk, die frisse wind
Je komt niet in medquote:
Ik heb wel turks fruit van de hema hier liggen. Zouden ze dat geroken hebben?quote:Op maandag 7 september 2009 16:13 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Je hebt ze gelokt met snoepjes
Phedo
Dat zal het zijn... mits het niet het boek isquote:Op maandag 7 september 2009 16:15 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb wel turks fruit van de hema hier liggen. Zouden ze dat geroken hebben?
Of die baggerverfilming.quote:Op maandag 7 september 2009 16:16 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Dat zal het zijn... mits het niet het boek is
zijn het turkse kinderen dan klopt hetquote:Op maandag 7 september 2009 16:15 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb wel turks fruit van de hema hier liggen. Zouden ze dat geroken hebben?
Hey die verfilming was een van mijn eerste geile beeld-ervaringenquote:
No wayquote:
Post/huis zequote:Op maandag 7 september 2009 16:20 schreef Ladylike het volgende:
En nu naar de post en dan naar huis
Ph, nogmaals sterkte
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |