quote:
Nee, als het een gave job is, waar je na een paar jaar doorgroeit naar een hogere functie (lees, zo heb ik het hier gedaan) kan ik best trots op mezelf zijn. En als het gewoon een gaaf bedrijf in een gave sector is maakt mij het niet uit.quote:Op maandag 7 september 2009 15:08 schreef Nijns het volgende:
[..]
Zou je niet 'trotser' zijn als je zelf iets voor elkaar krijgt?
Dank u!quote:Op maandag 7 september 2009 15:18 schreef Nijns het volgende:
@ LL en duckie: jullie hebben wel gelijk
dus pheno heeft een nieuwe job?quote:Op maandag 7 september 2009 15:22 schreef Pheno het volgende:
Een kruiwagen maakt het alleen maar makkelijker, je moet toch zelf nog overtuigend genoeg overkomen. Al heb ik het ook zonder kruiwagen moeten doen, maar om nu te zeggen dat ik trotser erop ben? Hell, don't care.
Gecondoleerd en sterkte voor iedereen manquote:Op maandag 7 september 2009 15:26 schreef Pheno het volgende:
Nee, geen nieuwe job.
Wel een nieuwe dode erbij, waardoor een oma van de wederhelft alleen maar dood wil en een broer die op vakantie het ziekenhuis van binnen mocht bezichtigen. Die ga ik vannacht ophalen, hij mocht naar huis vliegen.
ow... sorry voor dequote:Op maandag 7 september 2009 15:26 schreef Pheno het volgende:
Nee, geen nieuwe job.
Wel een nieuwe dode erbij, waardoor een oma van de wederhelft alleen maar dood wil en een broer die op vakantie het ziekenhuis van binnen mocht bezichtigen. Die ga ik vannacht ophalen, hij mocht naar huis vliegen.
quote:Op maandag 7 september 2009 15:26 schreef Pheno het volgende:
Nee, geen nieuwe job.
Was het maar kut, dan kon je het likken.quote:Op maandag 7 september 2009 15:31 schreef Dr_Flash het volgende:
Mooi kut weer PhSterkte. Iig goed je hier weer te zien
Ook al is het niet kut, toch sterkte!quote:Op maandag 7 september 2009 15:39 schreef Pheno het volgende:
[..]
Was het maar kut, dan kon je het likken.
Sterkte Ph!quote:Op maandag 7 september 2009 15:26 schreef Pheno het volgende:
Nee, geen nieuwe job.
ik heb vorige week mijn hele huisje opgeruimd. 4 dozen oud papier en 3 grote vuilniszakken met vanalles weg getyfdquote:Op maandag 7 september 2009 15:54 schreef Pheno het volgende:
Zo, voorkant geschilderd. Ook dat moet gebeuren.
De schuurdeur wordt het ergst, maar goed, uitbesteden is een deugd.
over schilderen gesproken..quote:Op maandag 7 september 2009 15:54 schreef Pheno het volgende:
Zo, voorkant geschilderd. Ook dat moet gebeuren.
De schuurdeur wordt het ergst, maar goed, uitbesteden is een deugd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |