Jij wilde toch niet.quote:Op maandag 7 september 2009 01:15 schreef Isdatzo het volgende:
Nu gaat dat trio niet meer door zeker?
Nou, meer mensen erbij kan geen kwaad.quote:Op maandag 7 september 2009 01:16 schreef jna het volgende:
Gaat weer voor z'n beurt. Moeten we echt perse met hem dat trio doen?
quote:Op maandag 7 september 2009 01:17 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Jij 'trekt' je eigen conclusies weer he.
Dankzij jou is dat het enige dat ze trektquote:Op maandag 7 september 2009 01:17 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Jij 'trekt' je eigen conclusies weer he.
quote:Op maandag 7 september 2009 01:19 schreef jna het volgende:
[..]
Dankzij jou is dat het enige dat ze trekt
Moeten wij dat erg vinden danquote:Op maandag 7 september 2009 01:19 schreef jna het volgende:
[..]
Dankzij jou is dat het enige dat ze trekt
Ja.quote:Op maandag 7 september 2009 01:25 schreef jna het volgende:
[..]
ja.
L.no, dit schiet niet op. Moet hij er echt bij zijn?
T is een kado voor je verjaardag.quote:Op maandag 7 september 2009 01:30 schreef Isdatzo het volgende:
Ok, ik zwicht. *zucht* What's in it for me?
Hoi.quote:Op maandag 7 september 2009 01:40 schreef HostiMeister het volgende:
stage topic, lang niet meer geweest, hoe is het hier![]()
Fapse Slaapse.quote:Op maandag 7 september 2009 01:44 schreef jna het volgende:
Dan ga k maar slapen als er niks van komt
Haal die haakjes maar weg.quote:Op maandag 7 september 2009 01:44 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Neuk(te) jij niet met Bootje??
O, sorry, wist ik nietquote:Op maandag 7 september 2009 01:45 schreef L.no het volgende:
[..]
Fapse Slaapse.
[..]
Haal die haakjes maar weg.
Doegquote:Op maandag 7 september 2009 01:47 schreef L.no het volgende:
Maakt toch niet uit.![]()
Ik ga ook maar eens.. Even gamen en dan slapen.
Dank je. Kzal aan je denkenquote:Op maandag 7 september 2009 01:45 schreef L.no het volgende:
[..]
Fapse Slaapse.
[..]
Haal die haakjes maar weg.
veel slechter slapen als vanacht is volgens mij niet mogelijk. Heb echt de minuten voorbij zien tikkenquote:
Dat is nietsquote:Op maandag 7 september 2009 09:12 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
veel slechter slapen als vanacht is volgens mij niet mogelijk. Heb echt de minuten voorbij zien tikken
Vanavond heb je een herkansingquote:Op maandag 7 september 2009 09:15 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
inderdaad
Slecht slapen ben ik wel gewend, maar dit is gewoon niet leuk
Je bent toch een vent?quote:Op maandag 7 september 2009 09:25 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
pff.. dat duurt nog ff. En ik moet ook nog tennissen vanavond
quote:
quote:Op maandag 7 september 2009 09:35 schreef Puala het volgende:
[..]
Hmm, ik kan me andere dingen herinneren
ook kut jaquote:Op maandag 7 september 2009 09:40 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Ik had juist te lekker/vast geslapen.. Dan kun je je nest bijna niet uit..
Je bent gewoon een watjequote:Op maandag 7 september 2009 09:40 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
hey! Ik ben gewoon op mijn werk en ik ga vanavond ook gewoon tennissen. Ik voel me alleen nogal brak
Hier hetzelfde probleemquote:Op maandag 7 september 2009 09:40 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Ik had juist te lekker/vast geslapen.. Dan kun je je nest bijna niet uit..
quote:Op maandag 7 september 2009 09:47 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
ok.. houden we het daar maar op
wat dat aan gaat ben ik niet zo moeilijkquote:Op maandag 7 september 2009 09:48 schreef Puala het volgende:
[..]
heerlijk zo'n vent die het gelijk goed vind
Handig voor je vriendinquote:Op maandag 7 september 2009 09:50 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
wat dat aan gaat ben ik niet zo moeilijk
ik zou wat opgeven en dan gaan bespreken met je begeleider of het mogelijk is. Bij die bespreking kan er dan aan geschaafd worden naar de mogelijk heden die ze je kunnen bieden.quote:Op maandag 7 september 2009 09:48 schreef Puala het volgende:
Ik moet opgeven wat ik deze periode voor project wil doen op mijn stage. Net alsof ik precies weet wat de mogelijkheden hier gaan zijn?
Ik heb geen idee wat ik wil, dat is een beetje het puntquote:Op maandag 7 september 2009 09:51 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
ik zou wat opgeven en dan gaan bespreken met je begeleider of het mogelijk is. Bij die bespreking kan er dan aan geschaafd worden naar de mogelijk heden die ze je kunnen bieden.
Mja ik vind dat bijna net zo kut als de hele nacht niet slapenquote:
Nou ik werd wakker en drukte met mijn gekneusde vinger de wekker uit. Was dus eigenlijk best wel gelijk goed wakkerquote:Op maandag 7 september 2009 09:55 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Mja ik vind dat bijna net zo kut als de hele nacht niet slapen
Zeg dat je een cursus wil maken " Fokken voor beginners" indien je dan tijd over hebt kun je beginnen aan de cursus " Fokken voor gevorderde"quote:Op maandag 7 september 2009 09:52 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik heb geen idee wat ik wil, dat is een beetje het punt![]()
Ik denk dat ik maar ga kijken waarin ik examen moet doen en daar iets uit kies
Hoe kom je aan een gekneusde vinger dan?quote:Op maandag 7 september 2009 09:55 schreef Puala het volgende:
[..]
Nou ik werd wakker en drukte met mijn gekneusde vinger de wekker uit. Was dus eigenlijk best wel gelijk goed wakker
Dat accepteren ze vast nietquote:Op maandag 7 september 2009 09:56 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Zeg dat je een cursus wil maken " Fokken voor beginners" indien je dan tijd over hebt kun je beginnen aan de cursus " Fokken voor gevorderde"
Ik heb gisteren heel erg lomp de schuifdeur bij mijn schoonouders open gemaaktquote:Op maandag 7 september 2009 09:56 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Hoe kom je aan een gekneusde vinger dan?
wellichtquote:
ja, dat is lastiger jaquote:Op maandag 7 september 2009 09:52 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik heb geen idee wat ik wil, dat is een beetje het punt![]()
Ik denk dat ik maar ga kijken waarin ik examen moet doen en daar iets uit kies
hoiquote:Op maandag 7 september 2009 09:55 schreef Californium het volgende:
mogguh
Laaaaaaa zin in vanmiddagdan komt me
weer langs
eerst statistiek volgen
en taart eten
Ik denk dat ik maar ga voor itil, al twijfel ik er best wel overquote:Op maandag 7 september 2009 09:58 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
wellicht
[..]
ja, dat is lastiger ja
Maar dat wordt dus verzinnen ja
itil *ril*quote:Op maandag 7 september 2009 09:59 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik denk dat ik maar ga voor itil, al twijfel ik er best wel over
quote:
goe bezig! +quote:Op maandag 7 september 2009 10:05 schreef DjRex89 het volgende:
Ik ben trouwens weer ff dozen vouwen (om de beschrijving in de OP up-to-date te houden)
hmm.. dan is het misschien wel slim om erin te duiken.quote:Op maandag 7 september 2009 10:05 schreef Puala het volgende:
[..]
Ja op school doen ze er niets aan en ik moet er wel examen in doen..
Mwah, dat kunnen wij ook wel. Alleen we doen examen in Rotterdam bij een bedrijf zelf. Daar kun je natuurlijk minder snel toetsen pikken hequote:Op maandag 7 september 2009 10:08 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
goe bezig! +![]()
[..]
hmm.. dan is het misschien wel slim om erin te duiken.
Gelukkig hadden wij voor itil de toetsen gepikt van de leraar.
Ja, das minder makkelijk.quote:Op maandag 7 september 2009 10:10 schreef Puala het volgende:
[..]
Mwah, dat kunnen wij ook wel. Alleen we doen examen in Rotterdam bij een bedrijf zelf. Daar kun je natuurlijk minder snel toetsen pikken he
Dit heb ik er van gemaakt:quote:
sorry hoorquote:
ja, nu nog een speciefieke opdracht verzinnen lijkt me..quote:Op maandag 7 september 2009 10:13 schreef Puala het volgende:
[..]
Dit heb ik er van gemaakt:
- Mailtje -
Hoi *****l,
Ik heb net even nagedacht waar ik examen in moet doen. Dit is helpdesk, implementatie en itil. Ik vind de volgende dingen wel interessant om mee bezig te gaan:
- fascilitair loket
- de overgang van novell naar de windows server
- flexibele werkplekken
- itil
Groetjes, Paula
ja, maar of het ff wat minder vrolijk kanquote:Op maandag 7 september 2009 10:14 schreef Californium het volgende:
[..]
sorry hoorik zei toch mogguh
Dat mogen zij doenquote:Op maandag 7 september 2009 10:18 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
ja, nu nog een speciefieke opdracht verzinnen lijkt me..
dadelijk statistiekquote:Op maandag 7 september 2009 10:18 schreef Psychonikeo het volgende:
ja, maar of het ff wat minder vrolijk kan
dat is helemala mooi dan..quote:Op maandag 7 september 2009 10:19 schreef Puala het volgende:
[..]
Dat mogen zij doenen van het meeste is al een lopend project
![]()
jaa! zo moeilijk was dat toch niet!quote:
Ik hoop dat het me dit keer meer kan boeien als de vorige keer.quote:
deadline voor een nieuwe update van mijn iPhone app. Alleen heb ik al heel veel geprobeerd vandaag, maar het wil niet lukken.quote:Op maandag 7 september 2009 10:24 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik hoop dat het me dit keer meer kan boeien als de vorige keer.
Heb jij nog leuke dingen voor de boeg deze week?
Dan maar is kijken of het een ander wel lukt?quote:Op maandag 7 september 2009 10:27 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
deadline voor een nieuwe update van mijn iPhone app. Alleen heb ik al heel veel geprobeerd vandaag, maar het wil niet lukken.
Ik heb alleen niet het idee dat het aan mijn huidige app of mijn computer ligt
ik ben de enige iPhone developer hierquote:Op maandag 7 september 2009 10:30 schreef Puala het volgende:
[..]
Dan maar is kijken of het een ander wel lukt?
quote:Op maandag 7 september 2009 10:33 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
ik ben de enige iPhone developer hier
En het is inmiddels gelukt (tenminste.. gedeeltelijk). Het duurt vandaag alleen wat langer bij me
gewoon op het gemakkie vandaag, dan komt het best goedquote:
spannend!!quote:Op maandag 7 september 2009 10:37 schreef Puala het volgende:
Ik ga vanavond bij een appartementje kijken
quote:Op maandag 7 september 2009 10:38 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
gewoon op het gemakkie vandaag, dan komt het best goed
Ja heel erg. Ineens komt het heel dichtbij, maar het lijkt me heerlijk om gewoon mijn eigen plekje te hebbenquote:[..]
spannend!!
Het lijkt me alleen al heerlijk om niet meer elke dag ruzie te hoeven maken over wie er kookt en wat we etenquote:Op maandag 7 september 2009 10:43 schreef Psychonikeo het volgende:
het is ff wennen, maar het was in mijn geval al heel fijn. Dus ik kan me voorstellen dat het bij jou ook bevrijdend zal aanvoelen
Nee.. Dan moet je het gewoon altijd zelf doenquote:Op maandag 7 september 2009 10:43 schreef Puala het volgende:
[..]
Het lijkt me alleen al heerlijk om niet meer elke dag ruzie te hoeven maken over wie er kookt en wat we eten
Dat is op zich ook niet erg, want dan kan ik ook gewoon zelf weten hoe laat ik eet en wat ik eetquote:Op maandag 7 september 2009 10:48 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Nee.. Dan moet je het gewoon altijd zelf doen
dat is ook weer zoquote:Op maandag 7 september 2009 10:48 schreef Puala het volgende:
[..]
Dat is op zich ook niet erg, want dan kan ik ook gewoon zelf weten hoe laat ik eet en wat ik eet
waar.. maar met een beetje dromen is niets misquote:Op maandag 7 september 2009 10:53 schreef Puala het volgende:
[..]
maar eerst maar is afwachten of het wat is vanavond
Stage is bij ons op school een dramaquote:Op maandag 7 september 2009 10:52 schreef DjRex89 het volgende:
Heb het wel weer gehad na 20 dozenOf ik kon jullie gewoon niet missen
Maar Paula, hoe kun je ergens stage lopen zonder dat je opdracht van te voren bekend is? BIj ons moest eerst de opdracht goedgekeurd worden voordat we toestemming kregen.
Helemaal gelijk inquote:Op maandag 7 september 2009 10:53 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
waar.. maar met een beetje dromen is niets mis
Pff dat is idd een dramaquote:Op maandag 7 september 2009 10:54 schreef Puala het volgende:
[..]
Stage is bij ons op school een drama![]()
Nou wij moeten aan 95 dagen komen van 8 uur. Dat is de eis. Daarnaast moeten we bedrijfservaring op doen, leren om 40 uur in de week te werken, leren hoe je je moet gedragen etc. En met het bedrijf moeten we dan gaan overleggen welk project we doen. Het installeren van enkel een windows 2003 server is al genoeg.
Ik moest vorige week een opdracht maken (Project Start Up maken) maar ik heb er vorige week maandag al over gemailt en nu nog geen antwoordquote:
Nu snap ik waarom je hier zoveel postquote:Op maandag 7 september 2009 10:56 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik moest vorige week een opdracht maken (Project Start Up maken) maar ik heb er vorige week maandag al over gemailt en nu nog geen antwoord
quote:Op maandag 7 september 2009 11:01 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Nu snap ik waarom je hier zoveel postZou ik ook doen als het zo slecht geregeld was.
136 euro in de maand mits ik stipt mijn 36 uur in de week haal.quote:Op maandag 7 september 2009 11:01 schreef DjRex89 het volgende:
Krijg je trouwens wel stagevergoeding?
Ik heb mijn eigen projecten. Ben actief bezig om een plan op te zetten voor een OV-studentenkaart voor 16/17jarige MBO-ers. Daarnaast heb ik een klein stukje helpdesk waar ik mee bezig ben.quote:Op maandag 7 september 2009 11:05 schreef DjRex89 het volgende:
Ken zat mensen die MBO doen en stage lopen die helemaal niks krijgen.. Maar dan duren de dagen ook lang toch? Heb ik tenminste wel als ik een dag weinig te doen heb.
Ik ken je probleemquote:Op maandag 7 september 2009 11:21 schreef AMDB het volgende:
Bah, nog steeds geen mail van m'n docentbegeleider terug. Vorige week al gemaild. Hij moet binnenkort langskomen maar is kennelijk te lui om z'n mail te checken. En dan is ie nog wel altijd aan het patsen met dat geweldige apparaat, de iPhone. Hij aanbidt dat dingMaar internetten ermee, ho maar
Ik kan het me nou niet voorstellenquote:Op maandag 7 september 2009 11:31 schreef Psychonikeo het volgende:
hey! de iPhone is ook gewoon het aanbidden waard hoor!![]()
Nee gelukkig nog niet =)quote:Op maandag 7 september 2009 12:37 schreef Puala het volgende:
[..]
Toch niet die mexicaanse griep?![]()
Hier rustig. Te rustig haast. Zenuwen krijgen de overhand
Vanavond bij een huisje kijken. Vind het beetje eng enzoquote:Op maandag 7 september 2009 12:39 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
Nee gelukkig nog niet =)
Hoezo ben je zenuwachtig? =o
Ben je de kutklusjesstagiair?quote:Op maandag 7 september 2009 12:36 schreef DjRex89 het volgende:
Nu een beetje met servers zeulenVan de stageopdracht komt nog niet heel veel terecht
Valt mee, maar donderdag is een grote elektronica beurs in de RAI en daarvoor moet nog een hoop gebeuren. niemand heeft ook tijd als ik vragen zou hebben. Dus nu help ik maar om dingen klaar te maken voor de beurs. Loop toch al mega voor op mn stage.quote:
Zozo, op jezelf?quote:Op maandag 7 september 2009 12:39 schreef Puala het volgende:
[..]
Vanavond bij een huisje kijken. Vind het beetje eng enzo
Begin ik ook een beetje last van te krijgen.. Alleen is het voor mij niet slim/logisch om op kamers te gaan want dan moet ik toch 4 avonden in de week naar huis (sport en hobby)quote:
Voor mij komt alles dan dichterbij, behalve stage.quote:Op maandag 7 september 2009 12:50 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Begin ik ook een beetje last van te krijgen.. Alleen is het voor mij niet slim/logisch om op kamers te gaan want dan moet ik toch 4 avonden in de week naar huis (sport en hobby)
Dan is het idd een goede optie om te doen! Lijkt me ook wel relax, gewoon altijd zelf weten wanneer je wat gaat doenquote:Op maandag 7 september 2009 12:51 schreef Puala het volgende:
[..]
Voor mij komt alles dan dichterbij, behalve stage.
Ja idd, maar het punt is wel dat je dan ook financieel onafhankelijk moet worden etcquote:Op maandag 7 september 2009 12:52 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Dan is het idd een goede optie om te doen! Lijkt me ook wel relax, gewoon altijd zelf weten wanneer je wat gaat doen
Mja dan is het lastig met die 136 euro in de maandquote:Op maandag 7 september 2009 12:55 schreef Puala het volgende:
[..]
Ja idd, maar het punt is wel dat je dan ook financieel onafhankelijk moet worden etc
Studiefinanciering er bij & uitwonende beurs & werken & een vriend die werkt..dat moet best lukkenquote:Op maandag 7 september 2009 12:58 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Mja dan is het lastig met die 136 euro in de maand
Paas mij die ouders ffquote:Op maandag 7 september 2009 13:12 schreef AMDB het volgende:
Op jezelf wonen is het meest relaxe wat er bestaat, zou er niet aan moeten denken om nog bij m'n ouders te wonen. Ook al heb ik hele coole ouders waar ik nooit problemen mee heb.
Zijn je ouders zo erg danquote:
Mijn ouders zijn gescheiden en kunnen elkander niet luchten/zien. Daarnaast heeft mijn vader (bij wie ik woon) een vriendin die ik niet mag. En vind mijn vader dat ik nooit genoeg doe in huis. Ik kook, was, strijk, doe de boodschappen, ruim de vaatwasser in/uit en maai het gras. De schoonmaakster maakt het huis schoon, dus hij hoeft in feite niets/zeer weinig te doen. Alleen het is nog nooit goed genoeg of wat dan ook.quote:
Dan snap ik wel dat je op kamers wil! Alleen met dat kamerterkot nu is dat wel lastig lijkt me..quote:Op maandag 7 september 2009 13:41 schreef Puala het volgende:
[..]
Mijn ouders zijn gescheiden en kunnen elkander niet luchten/zien. Daarnaast heeft mijn vader (bij wie ik woon) een vriendin die ik niet mag. En vind mijn vader dat ik nooit genoeg doe in huis. Ik kook, was, strijk, doe de boodschappen, ruim de vaatwasser in/uit en maai het gras. De schoonmaakster maakt het huis schoon, dus hij hoeft in feite niets/zeer weinig te doen. Alleen het is nog nooit goed genoeg of wat dan ook.
Mjah ik ben al een half jaar op zoek nu en ga nu voor het eerst kijken. Heb de keuze uit 3 dit keer, dus dat scheeltquote:Op maandag 7 september 2009 13:45 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Dan snap ik wel dat je op kamers wil! Alleen met dat kamerterkot nu is dat wel lastig lijkt me..
Isdatzo
Mensen zijn zo veeleisend tegenwoordig!quote:Op maandag 7 september 2009 13:56 schreef Isdatzo het volgende:
Noh, ik zoek ook nog een kamer in Utrecht of Tilburg (ben er nog niet helemaal uit) alleen 't is zo lastig iets fatsoenlijks te vinden. Als in: groter dan een bezemkast en dan liefst ook nog waar ik geen fortuin voor neer hoef te tellen
.
Ik mág veeleisend zijnquote:Op maandag 7 september 2009 13:57 schreef AMDB het volgende:
[..]
Mensen zijn zo veeleisend tegenwoordig!
Gelukkig ben je de enige die er zo over denktquote:Op maandag 7 september 2009 13:56 schreef Isdatzo het volgende:
Noh, ik zoek ook nog een kamer in Utrecht of Tilburg (ben er nog niet helemaal uit) alleen 't is zo lastig iets fatsoenlijks te vinden. Als in: groter dan een bezemkast en dan liefst ook nog waar ik geen fortuin voor neer hoef te tellen
.
Ja hèquote:Op maandag 7 september 2009 13:58 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Gelukkig ben je de enige die er zo over denkt
Ik ben al een tijdje op zoek naar een kamer van 4m2 voor minimaal 600euro in de maand. Helaas nog niks kunnen vinden..quote:
Je vakantie is toch voorbij?quote:Op maandag 7 september 2009 14:05 schreef L.no het volgende:![]()
Sinds 8 uur wakker en de hele dag alleen aan huishoudelijk werk gedaan. Volgens mij ben ik ziek.
Heul niet, morgen begint ie pas, maar ik kan niet meer lang opblijven zoals gisteren.quote:Op maandag 7 september 2009 14:06 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Je vakantie is toch voorbij?Naar school jij!
quote:Op maandag 7 september 2009 14:08 schreef L.no het volgende:
[..]
Heul niet, morgen begint ie pas, maar ik kan niet meer lang opblijven zoals gisteren.
Waar ga je kijken voor een kamer dan??quote:Op maandag 7 september 2009 13:47 schreef Puala het volgende:
[..]
Mjah ik ben al een half jaar op zoek nu en ga nu voor het eerst kijken. Heb de keuze uit 3 dit keer, dus dat scheelt
4 m2quote:Op maandag 7 september 2009 14:06 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Ik ben al een tijdje op zoek naar een kamer van 4m2 voor minimaal 600euro in de maand. Helaas nog niks kunnen vinden..
Tussen Ochten en Geldermalsen ergens in de buurtquote:Op maandag 7 september 2009 14:10 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Waar ga je kijken voor een kamer dan??
Tuurlijk kan je 2400 per maand vragen.. krijgen is iets andersquote:Op maandag 7 september 2009 14:13 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
4 m2
voor dat geld mag jij mijn badkamer wel huren hoor
(zeker als het minimaal 600 is. Dan kan ik er dus ook 2400 per maand voor vragen?)
Echte hotspotsquote:Op maandag 7 september 2009 14:14 schreef Puala het volgende:
[..]
Tussen Ochten en Geldermalsen ergens in de buurt
quote:Op maandag 7 september 2009 14:13 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
4 m2
voor dat geld mag jij mijn badkamer wel huren hoor
(zeker als het minimaal 600 is. Dan kan ik er dus ook 2400 per maand voor vragen?)
Probleem is dan wel dat het waarschijnlijk wat grotere appartementen zijn en dus ook meer kosten..quote:
Kerel, dan zit ik met een reistijd van hier tot ginter richting school.quote:Op maandag 7 september 2009 14:25 schreef HostiMeister het volgende:
Ga dan in een stad wonen (een echte stad) vindt je zo iets voor 300
Dat valt reuze mee. In Tiel zijn er een aantal wijken waar echt wel appartementjes in de vinden zijn en ook in Geldermalsen/Culemborg nog wel.quote:Op maandag 7 september 2009 14:24 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Probleem is dan wel dat het waarschijnlijk wat grotere appartementen zijn en dus ook meer kosten..
Bouwt karakterquote:Op maandag 7 september 2009 14:26 schreef Puala het volgende:
[..]
Kerel, dan zit ik met een reistijd van hier tot ginter richting school.
Dit.quote:Op maandag 7 september 2009 13:12 schreef AMDB het volgende:
Op jezelf wonen is het meest relaxe wat er bestaat, zou er niet aan moeten denken om nog bij m'n ouders te wonen.
Damn! Ik betaal voor mijn hele huis[je] maar 275quote:Op maandag 7 september 2009 14:06 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Ik ben al een tijdje op zoek naar een kamer van 4m2 voor minimaal 600euro in de maand. Helaas nog niks kunnen vinden..
pff probeer je aardig te doen is het nog niet goed ::{wquote:
quote:Op maandag 7 september 2009 14:32 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Damn! Ik betaal voor mijn hele huis[je] maar 275
Lange dag zo hequote:Op maandag 7 september 2009 14:47 schreef Puala het volgende:ik verveel me kapot. Ik heb vanmorgen 1 probleem opgelost en sindsdien niets meer te doen gehad
Wat?quote:
Dat je serieus reageertquote:
Jaquote:
Ja alsof mijn post serieus wasquote:Op maandag 7 september 2009 15:05 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ja
Jullie randstedelingen worden een poot uitgedraaid
Friesland
Géén 3 uur reistijd naar de bewoonde wereld hebbenquote:Op maandag 7 september 2009 15:13 schreef The_Dean het volgende:
Incl eigen oprit, grooote tuin, 3 slaapkamers, alles erop en eraan
Friesland
Snap niet wat jullie nog in die steden doen
Ik zou er niet aan moeten denken zo afgelegen te wonen. Ik hou van de stadse drukte. Rust is iets voor als je oud bent (niet dat ik het nu niet af en toe kan waarderen).quote:Op maandag 7 september 2009 15:13 schreef The_Dean het volgende:
Incl eigen oprit, grooote tuin, 3 slaapkamers, alles erop en eraan
Friesland
Snap niet wat jullie nog in die steden doen
zeg jij nou nietsquote:Op maandag 7 september 2009 15:19 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Géén 3 uur reistijd naar de bewoonde wereld hebben?
quote:Op maandag 7 september 2009 15:19 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Géén 3 uur reistijd naar de bewoonde wereld hebben?
quote:Op maandag 7 september 2009 14:57 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Lange dag zo heHeb het nu wel redelijk druk met allemaal kleine dingetjes. Zo blijf ik iig wel bezig.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 7 september 2009 15:35 schreef Puala het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
ik mocht net een printer installeren
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Helemaal alleen????
Op woensdag 2 september 2009 19:28 schreef L.no het volgende:
Wat nou. :( Je bént cute. :(
Op woensdag 7 december 2016 22:05 schreef Yvie_lu het volgende:
Dus ter bevestiging. Jij bent speciaal hoor O+
En hoe voelde het??quote:Op maandag 7 september 2009 15:39 schreef Puala het volgende:
[..]
Nee man, was m'n eerste keer, had mijn collega bij me
Ik wil 't graag uit jouw mond horen komen zodat ik jou daarna uit kan lachen omdatquote:
EN niet te vergeten, de planning!quote:Op maandag 7 september 2009 15:46 schreef Isdatzo het volgende:
Ja, Paula, beschrijf je ervaringen eens. In verslagvorm, minstens 500 woorden. Ook een stukje reflectie erin, graag.
quote:Op maandag 7 september 2009 15:46 schreef Isdatzo het volgende:
Ja, Paula, beschrijf je ervaringen eens. In verslagvorm, minstens 500 woorden. Ook een stukje reflectie erin, graag.
Oja, dat ook natuurlijk. Wat dacht je trouwens van 't plan van aanpak? Dat mag ook niet vergeten worden!quote:Op maandag 7 september 2009 15:47 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
EN niet te vergeten, de planning!
Seriouslyquote:Op maandag 7 september 2009 15:48 schreef Puala het volgende:
[..]
ik heb toevallig net een werkbeschrijving er van moeten maken
En dan de eindbeoordeling!quote:Op maandag 7 september 2009 15:49 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Oja, dat ook natuurlijk. Wat dacht je trouwens van 't plan van aanpak? Dat mag ook niet vergeten worden!
Jup, ze gaan hier een Facilitair loket maken en daarvoor moet van alles een werkbeschrijving gemaakt worden.quote:
Zou me niks verbazenquote:
Dan ben ik wel benieuwd naar je werkbeschrijving voor het Fokkenquote:Op maandag 7 september 2009 15:53 schreef Puala het volgende:
[..]
Jup, ze gaan hier een Facilitair loket maken en daarvoor moet van alles een werkbeschrijving gemaakt worden.
die werkbeschrijvingen die ze hier hebben voor die gasten in India zijn ook zo mooi. Die worden echt behandeld als achterlijk gewoonquote:Op maandag 7 september 2009 15:53 schreef Puala het volgende:
[..]
Jup, ze gaan hier een Facilitair loket maken en daarvoor moet van alles een werkbeschrijving gemaakt worden.
Ik weet niet of ik nu moetquote:Op maandag 7 september 2009 15:53 schreef Puala het volgende:
[..]
Eerderquote:Op maandag 7 september 2009 16:02 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik nu moet'en of moet
'en. Denk dat ik voor de eerste ga
.
quote:Op maandag 7 september 2009 15:54 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Dan ben ik wel benieuwd naar je werkbeschrijving voor het Fokken
quote:Op maandag 7 september 2009 16:01 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
die werkbeschrijvingen die ze hier hebben voor die gasten in India zijn ook zo mooi. Die worden echt behandeld als achterlijk gewoon
Maak er dan eens een voor ons, ben wel benieuwd hoe je dat gaat verwoordenquote:
Doe het zellufquote:Op maandag 7 september 2009 16:07 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Maak er dan eens een voor ons, ben wel benieuwd hoe je dat gaat verwoorden
Ik hoef nooit werkbeschrijvingen te maken dus ik heb geen idee wat ik erin moet zetten.quote:
dat heb ik laten doen vandaagquote:Op maandag 7 september 2009 16:37 schreef Isdatzo het volgende:
.
* Isdatzo maar even boodschappen gaat doen.
Zo maak je nog eens wat meequote:Op maandag 7 september 2009 16:42 schreef Puala het volgende:
Komt hier net de vrouw binnen die iedereen rond loopt te commanderen.. kan ik niet vinden wat ze zoektschiet ze helemaal in de stress, blijkt dat ze hetgeen dat ze nodig heeft nog thuis heeft staan
Dit is de secetaresse van de burgemeester. Die komt altijd met hele complexe problemen die eigenlijk gisteren al opgelost hadden moeten zijn zeg maar. En ze komt altijd dezelfde laptop lenen die eigenlijk iedereen heel erg graag wilt hebben.quote:Op maandag 7 september 2009 16:45 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Zo maak je nog eens wat meeHier zit iedereen te stressen voor de beurs die vanaf donderdag is
wees blij dat het het pootje van je toetsenbord was!quote:Op maandag 7 september 2009 16:58 schreef DjRex89 het volgende:
Mn baas heeft zojuist mn toetsenbord gemold. Hij gebruikte een rol met plastic bekers als knuppel en sloeg voor de gein vol op mijn toetsenbordIs al de 3e keer in een week tijd alleen nu brak mn pootje af
Goedemorgen danquote:
Dan zul je er niet echt fris uitgezien hebbenquote:Op maandag 7 september 2009 17:08 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Dankje
Was er wel aan toe.. Mijn baas zei toen ik me ziek kwam melden dat ik er niet uit zag
Nou ik had hele kleine ogen (moe), donkere kringen onder m'n ogen en zag nogal bleek. Ja, ik was bekafquote:Op maandag 7 september 2009 17:09 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Dan zul je er niet echt fris uitgezien hebbenGaat het nu beter/
Moet je ook niet het hele weekend gaan feestenquote:Op maandag 7 september 2009 17:14 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Nou ik had hele kleine ogen (moe), donkere kringen onder m'n ogen en zag nogal bleek. Ja, ik was bekafMaar om dat nou van je baas te horen te krijgen
Ik ben sinds januari niet meer wezen stappenquote:Op maandag 7 september 2009 17:15 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Moet je ook niet het hele weekend gaan feesten
Ach, één voordeel is dat je het nou ook nooit meer zult krijgenquote:Op maandag 7 september 2009 17:55 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ik ben sinds januari niet meer wezen stappenIk heb afgelopen weekend tenminste 10 uur per nacht geslapen, maar ik was vandaag moeier (?
) dan ik voor het weekend was
Stomme Pfeiffer
quote:Op maandag 7 september 2009 19:36 schreef PieterBas het volgende:
Ik ben herkend in de bus door een Fok!ster
quote:Op maandag 7 september 2009 19:46 schreef PieterBas het volgende:
Alleen weet ik nu nog niet wie het is.. ja, wel de user... maar niet het gezicht zeg maar
en welke bushalte, dus nu moet ik daar eens goed op lettenquote:
Dus eigenlijk weet je nog niets.quote:Op maandag 7 september 2009 19:49 schreef PieterBas het volgende:
[..]
en welke bushalte, dus nu moet ik daar eens goed op letten
Ik zal haar wel vragen volgende keer hallo te zeggenquote:Op maandag 7 september 2009 19:51 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dus eigenlijk weet je nog niets.
quote:Op maandag 7 september 2009 19:54 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik zal haar wel vragen volgende keer hallo te zeggen
Daar zijn de meningen over verdeeld.quote:Op maandag 7 september 2009 18:49 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Ach, één voordeel is dat je het nou ook nooit meer zult krijgenNiet dat je daar nu wat aan hebt maar toch..
Je kan er jarenlang goed ziek van zijn/quote:Op maandag 7 september 2009 18:49 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Ach, één voordeel is dat je het nou ook nooit meer zult krijgenNiet dat je daar nu wat aan hebt maar toch..
Ja, hij reed ook een aardig rappe tijd, alleen draagt hij wel wat kilootjes meequote:Op maandag 7 september 2009 20:15 schreef The_Dean het volgende:
Hey Pjotr, Usain Bolt gespot in Top Gear
Vrijdag heb live zien lopen... Dat is geen man meer.. dat is gewoon een machinequote:
quote:Op maandag 7 september 2009 20:24 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Vrijdag heb live zien lopen... Dat is geen man meer.. dat is gewoon een machine. Hoewel hij zich verontschuldigde dat hij een beetje moe was en daardoor geen toptijd liep... (liep de 4de tijd ooit
)
mijn naamtopics gaan altijd lang mee.quote:Op maandag 7 september 2009 21:29 schreef Isdatzo het volgende:
Zo, net weer ff heerlijk gereden.
Topic nog niet vol?
Kan gefixt worden hoorquote:Op maandag 7 september 2009 21:31 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
mijn naamtopics gaan altijd lang mee.
hij is geen Amerikaan hoor.quote:Op maandag 7 september 2009 21:32 schreef Isdatzo het volgende:
Ja, bolt = baas. Hoop echt dat we nooit te horen krijgen dat hij doping oid gebruikt. Niet dat ik dat verwacht hoor, maar dat zou wel écht kut zijn.
Ja.. nee. Nee. Eigenlijk toch niet. Alhoewel ze in Vet Hard er wel leuk uitzag. Of was zij dat nietquote:
Er zijn laatst wel 5 Jamaicanen gepakt op dope en eentje wat ze nu al de opvolger van Bolt konden noemenquote:Op maandag 7 september 2009 21:34 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
hij is geen Amerikaan hoor.
uhm neequote:Op maandag 7 september 2009 21:38 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ja.. nee. Nee. Eigenlijk toch niet. Alhoewel ze in Vet Hard er wel leuk uitzag. Of was zij dat niet![]()
.
Amerikanen worden nooit gepaktquote:Op maandag 7 september 2009 21:40 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Er zijn laatst wel 5 Jamaicanen gepakt op dope en eentje wat ze nu al de opvolger van Bolt konden noemen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |