Melbourne ?quote:Op maandag 7 september 2009 21:53 schreef PieterBas het volgende:
Het wordt vrijdag 20 graden in Stockholm.. Raad eens waar ik vrijdag naar toe ga
Goed gegoktquote:
Rokjesquote:Op maandag 7 september 2009 21:59 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
20 graden en Stockholm![]()
![]()
![]()
*boekt ticket
Mooie motorenquote:
quote:
Als je maar van mn quote afblijft danquote:Op maandag 7 september 2009 22:29 schreef Isdatzo het volgende:
Sorry Dean. Anders waren er doden gevallen
.
Zat je maar te plagen hoorquote:Op maandag 7 september 2009 22:29 schreef Isdatzo het volgende:
Sorry Dean. Anders waren er doden gevallen
.
Zat ik ook aan te denken... maar ik zag net op mijn rekening dat ik de hele week al geld heb [quote:Op maandag 7 september 2009 22:30 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Misschien vandaag eens op tijd gaan slapen.
Is dat zo'n uitzondering danquote:Op maandag 7 september 2009 22:35 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Zat ik ook aan te denken... maar ik zag net op mijn rekening dat ik de hele week al geld heb [] en dus morgn lekker met de auto ga
Kan je eens uitslapen.quote:Op maandag 7 september 2009 22:35 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Zat ik ook aan te denken... maar ik zag net op mijn rekening dat ik de hele week al geld heb [] en dus morgn lekker met de auto ga
doping.quote:Op maandag 7 september 2009 22:31 schreef DjRex89 het volgende:
@Luctor, paracetamolletje doet wonderen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |